• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre Å¡tudentov Technickej Univerzity v KoÅ¡iciach.
 
Menu

Zobrazi» príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi» príspevky Menu

Messages - ssstenly

#1
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
26.01.2010, 04:15:11
Quote from: sri on  26.01.2010, 03:58:12
nad flasou uplne vazne rozmyslam aj ja  :embarassed: len neviem ci pije a ci by to nebolo prenho urazkou ... radsej nejakych 50€ do indexu? :D ci to malo? ;D

Ak by chcel niekto,kto ma potiaze so skuskou TI termin na 3.2. a nechce to az na posledny 5.2. nech mi napise sem na forum.....prepustim mu termin,lebo odchadzam zo skoly do roboty...termin dam tomu kto mi napise prvy...kto neskoro chodi sam sebe skodi...:o)....bye
#2
Quote from: Payne on  14.01.2010, 00:03:04
Bratru je fest v pohode
Bratru najlepsi ucitel vsetkych cias.......:o)
#3
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
12.01.2010, 02:07:13
Quote from: LONEr on  12.01.2010, 01:51:19
Quote from: ssstenly on  12.01.2010, 00:51:42
Quote from: LONEr on  11.01.2010, 23:37:16
S - set -> nastavis 1ku namiesto 0ky
cize ked ides z P0 (kodovanie 000) do P1(kodovanie 001), das s1.
R - reset -> nastavis 0ku namiesto 1ky
ak ides z p1(kodovanie 001) do p0(kodovanie 000) das r1.
Ak ides z p2(010) do p5(101) --> s3 r2 s1

nievies podla coho sa priraduju tie budiace premenne?...toto fakt netusim...thx
Nie som si isty, na co sa pytas. Budiace premenne su bud D alebo RS - to je zadane v zadani ulohy.
Ak mas D, tak pouzivas budiacu premennu d1,d2,d3 podla toho, ktory bit ma hodnotu "1". Cize napr ak ides zo stavu P0(000) ides do P1(001), tak budiaca premenna je d1. Ak ides z P0(000) do P3(011), tak budiace premenne su d1, d2 (bity sa samozrejme pocitaju z pravej strany). Pri D pouzivas vlastne len "Nasledujuce Stavy" , resp. ich kodovanie.
A ak mas RS, tak pouzivas tie budiace premenne, v ktorych sa meni hodnota pri prechadzani zo stavu do stavu. A to som rozpisal vyssie.
díky....múdrô si múdrô....:)
#4
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
12.01.2010, 00:51:42
Quote from: LONEr on  11.01.2010, 23:37:16
S - set -> nastavis 1ku namiesto 0ky
cize ked ides z P0 (kodovanie 000) do P1(kodovanie 001), das s1.
R - reset -> nastavis 0ku namiesto 1ky
ak ides z p1(kodovanie 001) do p0(kodovanie 000) das r1.
Ak ides z p2(010) do p5(101) --> s3 r2 s1

nievies podla coho sa priraduju tie budiace premenne?...toto fakt netusim...thx
#5
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
12.01.2010, 00:18:28
Quote from: d3xter on  10.01.2010, 00:23:37
Quote from: SirMephisto on  10.01.2010, 00:08:29
Quote from: d3xter on  09.01.2010, 23:20:58
na ktorim ftp to je? na kane som ziadny tahak.doc nenasiel...
uz je to aj na kane

dik  :thumbs-up:

dal som na kane prednasky vo forme tahaku nie vo forme pisaneho dokumentu.........teraz mozte rovno strihat ;)
#6
nevie niekto pomoct s tymto zadanim
V prostred� PPVP vytvorte preklada� jednoduch�ho grafick�ho jazyka do in�trukci� JVM,
pri�om v�sledkom bude applet, ktor� vykresl� grafick� objekty pod�a vstupn�ho programu.
Zobrazova� sa bude grafick� objekt vyplnen� obd�nik ur�en� parametrami: farbou, s�radnicami �av�ho horn�ho a prav�ho doln�ho rohu.
Bude mo�n� ho zva�ova�/zmen�ova�, pres�va� a meni� jeho farbu.
V programe je mo�n� pou��va� celo��seln� premenn� a v�razy, rela�n� v�razy, priradenie, cyklus a vetvenie.
Pre pr�cu s grafick�m objektom bud� k dispoz�cii pr�kazy pre inicializ�ciu, presun (na absol�tnu poz�ciu), zmenu farby,
zmenu ve�kosti (relat�vne), vykreslenie a v�pis parametrov nad objektom
Po�adovan� syntax niektor�ch kon�trukci� je nasleduj�ca:

Program         -> applet (id) Deklaracie paint Prikazy endpaint
Deklaracia      -> int id | rectangle id
Inicializacia   -> init(id,x,y,x,y,farba)
Presun          -> move id to (x,y)
ZmenaFarby      -> id.setcolor(farba)
ZmenaVelkosti   -> id.resize(x,y)
Vykreslenie     -> draw(id)
VypisParametrov -> id.printinfo()

sam to asi nezriesim
#7
Bohu vdaka

Quote from: Zofre on  27.11.2009, 04:28:49
Caute, cviko zajtra z KPR o 7:30 nebude, mam to od cviciaceho. Takze sa vyspite  bp
#8
Quote from: sri on  18.11.2009, 02:23:52
nema niekto 8. cvicenie?  br len tak na kontrolu samozrejme :laugh: dik

ssstenly@gmial.com diky...you are good person :)
#9
Quote from: sri on  18.11.2009, 03:28:13
Quote from: BossZ on  18.11.2009, 02:28:10
Quote from: sri on  18.11.2009, 02:23:52
nema niekto 8. cvicenie?  br len tak na kontrolu samozrejme :laugh: dik

mrkni na kane.sk  :)
diki bratmm  :beer1:

nasiel si to 8 cvicenie?...lebo na kane som ho nevidel.....ak niekto vie cestu k 8.cviku napiste....pls...alebo upload spravte...thx
#10
Quote from: Hunterko on  06.11.2009, 01:28:07
nech sa paci 7me cviko...
http://leteckaposta.cz/514679424
diky za toto 7 zadanie.......
#11
4. ro?ník / Re: Easy predmety
25.10.2009, 02:28:11
Quote from: Bc. nemtom on  16.05.2009, 18:23:30
4 rocnik nema uroven, mozes si kludne zapisat hocico

;D uroven by aj bola..........ale ziadny zmysel...........iba obraz bez zvuku