• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - visvk

#1
2. ročník / Re: OOP
16.12.2011, 02:18:56
chyba uz je odstranena. Ano je tam napisane, vlastne to, ze to mam vymazat z konstruktora, ale len toto nestacilo. aspon nie mne.
#2
2. ročník / Re: OOP
16.12.2011, 00:13:58
no nejak som urobil ten getCommand a tamto nejak kus zlozitejsie nahradil, ale i tak tu chybu som nevyriesil, cize to je zbytocne, stale v PMD vyhodi tu istu hlasku.
#3
2. ročník / Re: OOP
15.12.2011, 23:08:31
no lenze ja tu historiaCommands vyuzivam aj v GameImpl
for(String command : History.historiaCommands)
nejak takto, a tym ze to uz nieje public, nemozem to tu volat... jednoducho, musim to nejak inac zapisat. len neviem ako, lebo stale niekde je chyba.
#4
2. ročník / Re: OOP
15.12.2011, 22:41:20
Zdravim
neviem vyriesit jedno hlasenie v PMD
   Buď deklarujte statickú premennú 'historiaCommands' ako final, alebo sa vyhnite priradeniu jej hodnoty v konštruktore.
Quotepublic class History {
    private static History instance = new History();
    /**
     * list pre historiu prikazov
     */
    public static List<String> historiaCommands= new ArrayList<String>();
    /**
     * Zoznam pouzitych prikazov
     */
    /**
     * konstruktor
     */
    public History() { 
    historiaCommands = new ArrayList<String>();

ked to skusam nejak obmienat, vkuse mi vyjde nejaka chyba, cize stale sa dostanem ku tomuto zapisu. A PMD sa to nepaci... co s tym?
#5
2. ročník / Re: OOP
18.11.2011, 05:13:50
cavte mam problem pri spustani adventury, som v stadiu ked mam vyskusat spustenie hry,, ale pri Run mi vyhodi chybu
Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException
   at adventure.GameImpl.start(GameImpl.java:51)
   at adventure.Main.main(Main.java:29)
Java Result: 1
BUILD SUCCESSFUL (total time: 0 seconds)

ale funkcia start je dobre napisana, a aj loop je dobre napisany (aspon dufam), ked viete prosim poradte
#6
2. ročník / Re: UŠaA
26.10.2011, 20:58:00
hm, co vlastne robi do dfssrt? ide mi to, ale nechapem preco mi to nefunguje pri nejakych inych pripadoch
napr pri matici 3x3
0 1 0
0 0 0
1 0 0 mi vypise iba (0,1). Nemalo by vypisat este aj (2,0)? asi mam zle kod. Aj ked som ho robil podla toho navodu vyssie
#7
2. ročník / Re: FJAP
26.10.2011, 04:28:18
Quote from: esperian on  26.10.2011, 04:23:29
Quote from: visvk on  26.10.2011, 04:02:50
co vy nato, zad 9.       * prava as. vyssia nar, / lava nizsia nar
Expr -> A [</> Expr]
A -> Term [<*>A]
Term -> <Value> | <(>Expr<)>

podla mna  by som povedal ze takto ->
Expr -> A {</> A}
A -> Term [<*>A]
Term -> <Value> | <(>Expr<)>

hm, taze viem ze som mimo :/
#8
2. ročník / Re: FJAP
26.10.2011, 04:02:50
co vy nato, zad 9.       * prava as. vyssia nar, / lava nizsia nar
Expr -> A [</> Expr]
A -> Term [<*>A]
Term -> <Value> | <(>Expr<)>
#9
2. ročník / Re: UŠaA
21.10.2011, 03:07:47
To bolo len take uvazovanie, ako by sa to mohlo dat spravit. Ale moze mi to byt uz jedno, lebo ostatne funkcie nedam do zajtra...
#10
2. ročník / Re: UŠaA
21.10.2011, 02:50:16
ja som to robil takto, ale nefunguje to, lebo neviem preco stale maze aj ten S
void PrintStack( Stack S )
        {
            Stack L=S;
while( !IsEmpty( L ) ){
                printf ("%d",L->TopOfStack);
               --L->TopOfStack;


}

    putchar('\n');

          }