• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - visvk

#1
2. ročník / Re: OOP
16.12.2011, 02:18:56
chyba uz je odstranena. Ano je tam napisane, vlastne to, ze to mam vymazat z konstruktora, ale len toto nestacilo. aspon nie mne.
#2
2. ročník / Re: OOP
16.12.2011, 00:13:58
no nejak som urobil ten getCommand a tamto nejak kus zlozitejsie nahradil, ale i tak tu chybu som nevyriesil, cize to je zbytocne, stale v PMD vyhodi tu istu hlasku.
#3
2. ročník / Re: OOP
15.12.2011, 23:08:31
no lenze ja tu historiaCommands vyuzivam aj v GameImpl
for(String command : History.historiaCommands)
nejak takto, a tym ze to uz nieje public, nemozem to tu volat... jednoducho, musim to nejak inac zapisat. len neviem ako, lebo stale niekde je chyba.
#4
2. ročník / Re: OOP
15.12.2011, 22:41:20
Zdravim
neviem vyriesit jedno hlasenie v PMD
   Buď deklarujte statickú premennú 'historiaCommands' ako final, alebo sa vyhnite priradeniu jej hodnoty v konštruktore.
Quotepublic class History {
    private static History instance = new History();
    /**
     * list pre historiu prikazov
     */
    public static List<String> historiaCommands= new ArrayList<String>();
    /**
     * Zoznam pouzitych prikazov
     */
    /**
     * konstruktor
     */
    public History() { 
    historiaCommands = new ArrayList<String>();

ked to skusam nejak obmienat, vkuse mi vyjde nejaka chyba, cize stale sa dostanem ku tomuto zapisu. A PMD sa to nepaci... co s tym?
#5
2. ročník / Re: OOP
18.11.2011, 05:13:50
cavte mam problem pri spustani adventury, som v stadiu ked mam vyskusat spustenie hry,, ale pri Run mi vyhodi chybu
Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException
   at adventure.GameImpl.start(GameImpl.java:51)
   at adventure.Main.main(Main.java:29)
Java Result: 1
BUILD SUCCESSFUL (total time: 0 seconds)

ale funkcia start je dobre napisana, a aj loop je dobre napisany (aspon dufam), ked viete prosim poradte
#6
2. ročník / Re: UŠaA
26.10.2011, 20:58:00
hm, co vlastne robi do dfssrt? ide mi to, ale nechapem preco mi to nefunguje pri nejakych inych pripadoch
napr pri matici 3x3
0 1 0
0 0 0
1 0 0 mi vypise iba (0,1). Nemalo by vypisat este aj (2,0)? asi mam zle kod. Aj ked som ho robil podla toho navodu vyssie
#7
2. ročník / Re: FJAP
26.10.2011, 04:28:18
Quote from: esperian on  26.10.2011, 04:23:29
Quote from: visvk on  26.10.2011, 04:02:50
co vy nato, zad 9.       * prava as. vyssia nar, / lava nizsia nar
Expr -> A [</> Expr]
A -> Term [<*>A]
Term -> <Value> | <(>Expr<)>

podla mna  by som povedal ze takto ->
Expr -> A {</> A}
A -> Term [<*>A]
Term -> <Value> | <(>Expr<)>

hm, taze viem ze som mimo :/
#8
2. ročník / Re: FJAP
26.10.2011, 04:02:50
co vy nato, zad 9.       * prava as. vyssia nar, / lava nizsia nar
Expr -> A [</> Expr]
A -> Term [<*>A]
Term -> <Value> | <(>Expr<)>
#9
2. ročník / Re: UŠaA
21.10.2011, 03:07:47
To bolo len take uvazovanie, ako by sa to mohlo dat spravit. Ale moze mi to byt uz jedno, lebo ostatne funkcie nedam do zajtra...
#10
2. ročník / Re: UŠaA
21.10.2011, 02:50:16
ja som to robil takto, ale nefunguje to, lebo neviem preco stale maze aj ten S
void PrintStack( Stack S )
        {
            Stack L=S;
while( !IsEmpty( L ) ){
                printf ("%d",L->TopOfStack);
               --L->TopOfStack;


}

    putchar('\n');

          }