• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - Hessesian

#1
Quote from: dEVIANT on  04.09.2012, 22:46:53
More ty sa neozývaj, ty si zainteresovaný, ty sa nerátaš :D

Jj Vig Vam...určite nemajú zmluvu. Bude to tak ako hovoríš. A myslím že s NO ISIC to neplatí, pretože dávnejšie čašníčka otočila a pozerala tú nálepku.

Nalepku pozrie ci ten ISIC nieje 6 rokov stary, ak niesu zapisany na isic stranke tak je to len iniciativa majitela aby priklakal studentsku klientelu.

Takze opakujem, na samotnu ISIC nalepku mas v kosiciach zlavu iba na bageteriu a subway.

Ostatne obchody su take, ze lepsiu cenu najdes u konkurencie bez zlavy.
#2
Quote from: dEVIANT on  02.09.2012, 16:25:28

Jo jo, len ja nemyslím obedy v škólskych stravovacích zariadeniach, ale normálne v reštike.

V kosiciach mas zlavu na subway a bageterku, to prave nespada do kategorie restik ako fast foodov.

Pointa je ale opacna, ak chces zistit ci je system ferovy staci ho zovseobecnit. Predstav si ze na KAZDU JEDNU SLUZBU by si musel vyplnit formular a odoslat ho v presnych terminoch ak by si o nu nemal zaujem. Kazdy rok proste poslat 50 formularov ze nechces dostavat noviny, nechces extra kanaly v kablovej televizii, nechces dalsie 4 internetove sluzby, nechces dostavat predplatne mladeho krestana atp.

Je to zavadzaci business model ktory tazi prave z toho ze viac studentov prepasne NO ISIC aj ked ide hlavne o statistiku. Je to zavadzaci a zly pristup na ktory je potrebne sa stazovat.
#3
2. ročník / Re: Ktori vyucujuci na LS ?
13.02.2012, 23:03:57
RNDr. Ladislav Ševčovič, PhD. - opakovana fyzika

Ako tak citam po fore tak sa neoplati sa snazit uneho spravit lepsi zapocet co ? Uznava minulorocne aspon ? :P
#4
1. ročník / Re: prenasanie predmetov
25.01.2012, 20:08:59
za problem vidim iba o jednu fyziku na viac, matematicka logika teda nieje nic tazke a odpadol im assembler...
#5
2. ročník / Re: Matematická Logika
10.01.2012, 22:26:35
Jakze neni spravny, ved prave to ze odvodime prazdnu rezolventu, tj ked sa pozries na ten zapis, mas tam neg F(x) a v C: F(b), potom mas F(o(x)) a neg F(o(x)), staci to vyskrtat a ak ti nic nezostane, tak je usudok spravny :P Ostatne je uz len formalny zapis
#6
2. ročník / Re: Matematická Logika
10.01.2012, 21:50:24
Po dlhsom dumani som to pochopil :D Je tam vela sraciek okolo toho, ale princip pri takychto ulohach je zda sa jednoduchy.

To pod ciarou sa zneguje, odignoruju sa kvantifikatory a premenne vo vnutri, a ked ma kazda formula niekde negaciu, tak je usudok spravny, a ked daco nema svoju negaciu, je usudok nespravny :P tj P'vZ, Z', P, kazde ma svoju negaciu tympadom je usudok spravny... Ale normalne to clovek vysvetlene v ucebnici nenajde...
#7
2. ročník / Re: Matematická Logika
10.01.2012, 21:22:21
ako si dostal z  V(x)(negP(x) v negZ(x)) klauzulu D ?
#8
2. ročník / Re: Matematická Logika
10.01.2012, 05:49:12
Vie sem niekto hodit vypocitany priklad z knihy 3.33 ? Typu "kazde dozrete jablko je zdrave - nie kazde cervene jablko je zdrave | nie kazde cervene jablko je dozrete " ?

Neviem stym pohnut... potreboval by som vidiet vypocitany priklad
#9
2. ročník / Re: Matematická Logika
23.11.2011, 03:07:09
Tie posledne dve ulohy z testu na predoslej stranke ale nebudu ne ?
#10
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
14.11.2011, 06:12:20
Lepsie nez 15 ne ? :D
#11
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
10.11.2011, 07:12:40
Co pozeram tak ku inverznej matici chcu skusku spravnosti, co je ale pri 12tich minutach na ulohu nezmysel riesit, kedze sa jedna o 9x(3 spocitania+3 delenia+3 nasobenia) = 81 operacii aby som dosiel ku jednotkovej matici, minule za to strhaval body alebo stacilo tam hodit jednotkovu maticu bez vypoctov ?
#12
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
09.11.2011, 22:07:11
Quote from: veteran on  09.11.2011, 21:46:05
Quote from: Hessesian on  09.11.2011, 21:00:23
btw veteran, pri prevode -77pi/4 do rozsahu <0,2pi> si stratil minus, a neodcitaval si 2pi ale pi, vysledok ma byt teda -5pi/4, co je -pi/4 - pi, teda druhy kvadrant...
Mínus som si vybral pred zátvorku - ja napísané úplne za začiatku. Hodnoty cos (-77pi/4) a sin (-77pi/4) sú aj podľa kalkulačky také, ako som napísal. Takže by to malo byť IMHO v poriadku.

Hej ale mas zly kvadrant, kedze si odcitaval iba pi, musis ale periodu 2pi, a 76(19*4) nieje velmi delitelne osmickou :P

// inymi slovami -77pi/4 = -5pi/4, alebo 3pi/4

Ten moj priklad som zistil ze som si zle spravil tabulku hodnot, takze chyba bude tam :D
#13
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
09.11.2011, 21:00:23
Vie niekto povedat preco pri tomto priklade http://www.wolframalpha.com/input/?i=1%2F%282-2sqrt%283%29i%29%5E4 vychadza wolframu 3pi/2 ? Mne vychadza vzdy 2pi...

btw veteran, pri prevode -77pi/4 do rozsahu <0,2pi> si stratil minus, a neodcitaval si 2pi ale pi, vysledok ma byt teda -5pi/4, co je -pi/4 - pi, teda druhy kvadrant...
#14
2. ročník / Re: FJAP
03.11.2011, 03:34:02
Quote from: eminkaa on  03.11.2011, 03:30:02
dakto evidentne nepochopil, o co tu ide. radsej si setri tie odvazne slova  ;)

A ide o to aby som rozpisal stare pero ? Ved uznaj ze pisat to cele rucne s vysokou sancou pomylenia sa je iba na buzeraciu. Zbytocne to mrha casom aj energiou. Kto chce opisat opise ajtak, pripomina to akurat cistenie podlahy zubnou kefkou...
#15
2. ročník / Re: FJAP
03.11.2011, 03:27:49
Kollar sa ocividne vyziva v buzeracii studentov ako sa len da...
#16
2. ročník / Re: FJAP
03.11.2011, 03:19:57
A to mame cely kod z disasemblera pisat rucne na papier ? Setkych 70 riadkov pri najjednoduchsom moznom kode ?
#17
2. ročník / Re: FJAP
02.11.2011, 19:47:11
Takze ak to dobre chapem

clovek ma napriklad

&&- 1. priorita prava asociacia (nizsia)
|| - 2. priorita lava asociacia (vyssia)

Treba nakodit 3 funkcie
funkcia AND bude hned na zaciatku volat funkciu OR, a vo funkcii AND bude spracovanie a vypisanie &&, a bude v if(symbol==AND)
funkcia OR bude hned na zaciatku volat funkciu TERM, a vo funkcii OR bude spracovanie a vypisanie ||,a bude vo while(symbol==OR)
funkcia TERM bude spracovavat zatvorky, a ked objavi zatvorku zavola funkciu AND.

Z toho vsetkeho nam vypliva ze prava asociacia sposobi, ze to nezoberie viac ako jeden && zasebou, ale nekonecne vela ||


// a nad tym prikladom ktory by to prakticky overil som rozmyslal, ale u priority nemas priklad ktory by to overoval (minimalne pri && a ||)
#18
2. ročník / Re: FJAP
02.11.2011, 07:22:05
Ano cital som plocicove materialy, ale ked si vsimnes tak v jeho priklade ma pravu asociativitu jedine &, a ten nikde v priklade nepouzije.

Stale netusim ako uskutocnit zmenu asociativity pri && a || aby to zaroven davalo stale rovnaky vysledok, kedze asociativita pri nich ani nezalezi...
#19
2. ročník / Re: FJAP
02.11.2011, 06:52:57
ech krista...

ja viem co je asociativnost, viem ako ju napisat do gramatiky

netusim ako ju nakodit...


vo vsetkych prikladoch sa pouziva iba lava asociativnost alebo neasociativnost, nikdy nie lava a prava spolu.


Netusim ako to napisat do Ccka...
#20
2. ročník / Re: FJAP
02.11.2011, 06:29:44
Povie uz dakto ako mam nakodit mixovanie asociativnosti ze jedna ma lavu a druha pravu ?
#21
2. ročník / Re: FJAP
02.11.2011, 00:15:07
Dalsia vec co mi nejde do hlavy je ako mozeme mixovat asociativitu v kode ? Mam napriklad && pravo a || lavo, ako sa to prejavi v preklade a ako to mam implementovat a ako to ovplivni vysledok ?
#22
2. ročník / Re: FJAP
01.11.2011, 21:42:33
Taka otazka

void expr(SetType keys)
{
// Pomocna premenna na pamatanie operatora
SymType symbol2 = PLUS;
SetType loopkeys, allkeys;
loopkeys = E PLUS | E MINUS | HTerm;
allkeys = loopkeys | keys;
// Generujem kod pre prvy podvyraz
term(allkeys);
check(1, allkeys);
while( E symbol & loopkeys ) {
// Odpamatanie operatora a jeho vypis
if( E symbol & (E PLUS | E MINUS)) {
symbol2 = symbol;
putWord(LDAM);
putWord((symbol2==PLUS)?'+':'-');
putWord(OUTC);
getsymbol();
}
....


Naco pouzivame vsade to Ecko, viem ze posuva bity ale preco to robime, dalej co robi ta podmienka vo while ? a preco je vsade to E ? :D
#23
2. ročník / Re: FJAP
01.11.2011, 07:56:14
A tusi niekto ako ten mocny .bin vygenerovany subor otvorit v Computrone ?  :h_azn:
#24
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
28.10.2011, 04:21:41
3b) a 3d) komplexne cisla by ale Fi malo byt 5pi/3 http://sk.wikipedia.org/wiki/Súbor:Unit_circle_angles.svg ne ?
#25
2. ročník / Re: Matematická Logika
21.10.2011, 04:57:26
Quote from: veteran on  21.10.2011, 01:26:30
Toto vraj bolo u Myškovej dnes. Za predpokladu, že som to dobre opísal od tých, čo to už písali a že som to dobre naťukal do compu  :D

Sú tam pripísané aj výsledky - skúšal som to počítať. Niekto by to mohol prepočítať a porovnať, či som sa nepomýlil.  ;)



Ako mozes mat x+y'+z v UKT a zaroven x.y'.z v UDT ?