• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Hezechiel

#76
2. cvicenie strom
// strom.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include "stdafx.h"
#include <stdio.h>

//operacie
enum { ADD,SUB,MUL,DIV,NEG,VALUE};
//strom
struct ExpTree {
int op;
union {
struct { ExpTree* expL;ExpTree* expR;} opnds;
struct { ExpTree* exp;} opnd;
int val;
};
};
//vytvorenie stromu pre vyraz -3*(2+4)
ExpTree *MakeSample(){
ExpTree *v3,*v2,*v4,*n1,*n2,*n3;
v3=new ExpTree;v3->op=VALUE;v3->val=3;
v2=new ExpTree;v2->op=VALUE;v2->val=2;
v4=new ExpTree;v4->op=VALUE;v4->val=4;
n1=new ExpTree;n1->op=NEG;n1->opnd.exp=v3;
n2=new ExpTree;n2->op=ADD;n2->opnds.expL=v2;n2->opnds.expR=v4;
n3=new ExpTree;
n3->op=MUL;
n3->opnds.expL=n1;
n3->opnds.expR=n2;
return n3;
}

//vyhodnocovacia funkcia
int eval(ExpTree* exp){
int h1,h2;
switch(exp->op){
case VALUE: return(exp->val);
break;

case NEG:
h1=eval(exp->opnd.exp);
return(-h1);
break;

case MUL:
h1=eval(exp->opnds.expL);
h2=eval(exp->opnds.expR);
return(h1*h2);
break;

case ADD:
h1=eval(exp->opnds.expL);
h2=eval(exp->opnds.expR);
return(h1+h2);
break;



}
//tu sa nema nikdy dostat
return(0);
}

int main()
{
ExpTree* expr;
expr=MakeSample();
printf("%d\n",eval(expr));
getchar();
return 0;
}


tak niekto prve cviko  :hammer:
#77
2.cvicenie prefixny tvar
// postfix.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include "stdafx.h"
#include <stdio.h>

enum ExpElement {NEG, ADD, SUB, MUL, DIV, VALUE};
// Element vyrazu v prefixnej forme
struct Element {
    ExpElement op;
    int value; // Ma vyznam len pre operaciu VALUE
};

//prefixny tvar vyrazu  -3*(2+4)
Element expr[] = {{MUL,0}, {NEG,0}, {VALUE,3}, {ADD,0}, {VALUE,2}, {VALUE,4}};

int pexp = 0; // Aktualna pozicia vo vyraze

int eval() {
int h1,h2;
switch(expr[pexp].op){
case VALUE:h1=expr[pexp].value;pexp++;return(h1);
break;
case MUL:
pexp++;
h1=eval();
h2=eval();
return (h1*h2);
break;
case NEG:
pexp++;
h1=eval();
return (-h1);
break;
case ADD:
pexp++;
h1=eval();
h2=eval();
return (h1+h2);
break;

/* DOPLNIT vetvy pre ADD,SUB,MUL,DIV,NEG
*/
}
//tu sa nema nikdy dostat
return(0);
}

int main() {
    printf("%d\n", eval());
getchar();
}


tak ak by niekto mohol hodit sem veci s prveho a este strom z druheho cvika nech si to pozriem, vdaka
#78
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
25.02.2010, 15:59:19
no mam spravene labaky v pc ftp SEBASTIAN  pre ludi na intraku ale treba to tam pohladat v documents skola  :ohmigod:
#79
1. ro?ník / Re: FYZIKA
25.02.2010, 15:58:13
Quotena ftp máš zbierku v pdf
ftp://pistone.dreamhost.com/FEI/1%20roc/Fyzika%201/
keby si hodil aj login lebo stale sa meni a uz neviem ktory teraz plati
inak ftp sebastian na intraku mam v pc spravene labaky spracovane otazky na zapocty a aj otazky na skusky ale ja som z ery ked este bola F1 a F2 tak si to musite uz vi preziriet co vam treba
#80
A co bolo na prvom termine?
#81
No ked si to predstavim ze by ten papier vyzeral asi tak
1 a
  b
  c
  d
2 a
  b
  c
  d....
a malo to este nejaku prednu stranu s tabulkou a na skuske by sme dostali znenia jednotlivych otazok a odpovedi, davalo by to zmysel...
ale vazne treba nejaky specialny dvojharok ako napriklad na analizu v 1. roc. ?
#82
3. ro?ník / Re: ZSI
30.10.2009, 19:15:26
No a to som presne dostal od cviciaceho na cviku ale vdaka :)
#83
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
30.10.2009, 19:14:33
Drzim sa hesla ze nikdy nieje neskoro  :P tak ak by niekto napisal :)
#84
3. ro?ník / Re: Distribuovane prog.
28.10.2009, 16:41:55
Vdaka aspon zacnem, vlastne nviem vobec nic z javy
package at.ac.tuwien.infosys.rnue.implementation;

import at.ac.tuwien.infosys.rnue.helpers.ShareMeException;
import at.ac.tuwien.infosys.rnue.interfaces.IShareMe;
import java.net.InetAddress;
import java.net.UnknownHostException;
import java.util.Properties;

public class ShareMeImpl implements IShareMe {

   Properties prop;


   public ShareMeImpl(Properties prop) throws ShareMeException {

       try {
           this.prop = prop;
           InetAddress adresa = InetAddress.getLocalHost();
           prop.setProperty(IConstants.RMI_REGISTRY_HOST, adresa.getHostName());
       } catch (UnknownHostException ex) {
           System.out.println("Chyba v konstruktore");
       }
   }

   public void start() throws ShareMeException {
       System.out.println("Zatial prazdne");
   }

   public void stop() throws ShareMeException {
   }

   public ISearchResult search(String arg0) throws ShareMeException {
       throw new ShareMeException("Not implemented yet.");

   }
}

Ma tento kod aspon zmysel? hadze tam 10 chyb  :metal:
#85
2. ro?ník / Operacne Systemy
28.10.2009, 15:01:20
Ake je heslo na moodli?
#86
3. ro?ník / Re: ZSI
28.10.2009, 14:59:48
Zdar, potrebujem poadit mam si vymysliet nejaku temu na prezentaciu lebo sa mi uz nezvysila, vie niekto poradit co by sa tyka ZSwI?? neviem co este nebolo obsiahnute vtych ktore su vypisane na moodli https://moodle.fei.tuke.sk/file.php/22/temy_referatov.pdf
#87
3. ro?ník / Re: Bc. Temy 2009/2010
28.10.2009, 14:56:48
Potrebujem zohnat pana Matusa Benku ktory ma zatial uspesne ignoruje, mame rovnake Temy na Bc u u pana Genciho, tak ked uz tak pekne pytam ma nanho niekto lepsi kontakt ako mail napr icq alebo ak by mohol nech sa mi ozve sam, nech sa nepytame obaja na konzultaciach to iste.
#88
3. ro?ník / Re: Distribuovane prog.
28.10.2009, 06:15:29
Ludia nechapem naco je ten ant, citam tie texty uz niekolko krat, prihlasim sa cez putty do dslab.fei.tuke.sk aj cez winscp, rozbalil som dp_cvic.tar.gz ten build.xml mi nechce otvorit, pri compilacii toho sharemeimpl mi vyhodi asi 32 chyb. Su tam nejake prikazi nastavenia potrebne pred Tym nez to zacnem pisat? Nepouzivam unix a veta "Adresár src bude obsahovať všetky zdrojové súbory, ktoré vytvoríte. Všetky vaše súbory budú používať balíky s prefixom at.ac.tuwien.infosys.rnue.impementation a musia byť uložené v adresári src/at/ac/tuwien/infosys/rnue/implementation/ a jeho podadresároch." mi vela nehovori... bu
#89
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 02:18:15
Ludia ako mozem dostat GameState z posledneho vikonaneho prikazu do Triedy Load tak aby aj trieda load vratila status z posledneho prikazu?
#90
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 01:19:00
si mi hackol comp ze vies presne co sa stalo? :D, ked si to napisal som si uvedomil ze ono mi to loadne z textovky do toho isteho List<string> kde sa uklada aj historia :) tak neviem bude lepsie enable desable, alebo loadovat do druheho listu?

// ci ten druhy zoznam nema zmysel?  ah:
#91
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
06.05.2009, 01:11:01
nesmejte sa, pri nacitani sa mi to vzdy zacikly, ale zacikly sa to len ak tam mam dva a viac prikazov  bu bu
#92
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
05.05.2009, 21:57:05
Tak save som uz rozbehal public GameState Execute(IGame game)
        {
            if (Params == null) Params = "C:/tmp/history/history.txt";
            try
            {
                History.GetInstance().Save(Params);
                Console.WriteLine("Ulozenie hry prebehlo.");
            }
            catch (Exception)
            {
                Console.WriteLine("Ulozenie hry zlyhalo");
            }
#93
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
05.05.2009, 18:38:31
Quote from: Mao on  05.05.2009, 15:33:47
Quote from: Hezechiel on  05.05.2009, 06:52:49
Quote from: Mao on  05.05.2009, 04:11:16
spominas tu vytvaranie adresarov, suborov, cize neviem presne co chces, takisto pises ze nahrajes si to v pohode a hned nato ze ti pri nahravani hadze vynimku
kazdopadne kukni sem http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.unauthorizedaccessexception.aspx , plus pozri detaily vynimky, tie ta navedu na dalsie riesenie.
Tiez mi hadze tu chybu ked chcem hru ulozit. "Acces to path 'C:\\tmp\\history' is denied"
Ako na to pozeram tak mas v ceste dvojite lomitka, to asi nebude OK, ci ano?
tak tie dvojite lomitka su len vo vipise moj kod vyzera takto if (Params == null)
            {
                Params = "C:/tmp/history";
                History.GetInstance().Save(Params);
            }
            else
            {
                History.GetInstance().Save(Params);
            }
            return GameState.PLAYING;
#94
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
05.05.2009, 06:52:49
Quote from: Mao on  05.05.2009, 04:11:16
spominas tu vytvaranie adresarov, suborov, cize neviem presne co chces, takisto pises ze nahrajes si to v pohode a hned nato ze ti pri nahravani hadze vynimku
kazdopadne kukni sem http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.unauthorizedaccessexception.aspx , plus pozri detaily vynimky, tie ta navedu na dalsie riesenie.
Tiez mi hadze tu chybu ked chcem hru ulozit. "Acces to path 'C:\\tmp\\history' is denied"
#95
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
05.05.2009, 06:25:01
Quote from: ivo261as on  04.05.2009, 22:10:46
ak si kukneš dokumentáciu k tej triede tak si všimneš, že objekt Ti to vráti pri volaní statickej metódy GetInstance() a nad tým vieš spraviť už všetko :)
A to mi nikto nevedel skor povedat ze sa da pozriet dokumentacia k zadanej kniznici ?  :ohmygod: Ale vdaka :)
#96
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
04.05.2009, 18:08:56
Ludia pomozte mi niekto s Historiou, vobec som nepochopil ako to ma fungovat, konstruktor History je prazdny? mam vytvorit objekt History pri volani metody play? a ako sa vola metoda triedy History?
#97
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
02.05.2009, 21:03:02
Vdaka uz to ide, zmenil som prispevok nech  sa tym uz ludia netrapia :) idem dalej a urcite sa este ozvem tych chyb este bude dost :D
#98
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
02.05.2009, 20:56:46
Vdaka to som si vdaka Tebe opravil :) a dalsia chyba bola v public IBackpack Backpack
        {
            get { return Backpack; }
        }

jedno velke pismenko namiesto maleho a hodina v P*** :buttrock:
v get ma byt backpack s malym b
#99
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
02.05.2009, 20:33:52
v create roms to mam takto         public void CreateRooms()
        {
            Room A = new Room("Nachadzas sa v chyzi svarneho suhaja. Na vychode sa nachadzaju dvere veduce z chyze von");
            Room B = new Room("Stojis pred chyzou a rozoznavas zahradku, ktora je znacne neudrziavana. este ze husty lesik na severe v porovnani so zahradkou nicim nevynika");
            Room C = new Room("Si v lese. Vtacky tu svitoria");
            Room D = new Room("Si v lese, ale je tu vela kamenov. Rozhodne to tu vypada zaujimavo");
            Room E = new Room("Si vo vstupnej hale hradu. Na vychod pocut divne zvuky");
            Room F = new Room("Si v komnate nevsednych rozmerov s drakom a princeznou");
            A.SetExits(null, B, null, null);
            B.SetExits(A, C, E, null);
            C.SetExits(B, D, null, null);
            D.SetExits(C, null, null, null);
            E.SetExits(null, F, null, B);
            F.SetExits(E, null, null, null);
            D.AddItem(new items.Key());
            E.AddItem(new items.Chest());
            F.AddItem(new items.Dragon());
            F.AddItem(new items.Princess());
            CurrentRoom = D;
        }

ale kym som nezacal robit backpack mi to slo
#100
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
02.05.2009, 20:22:45
Chcem si otestovat triedu vytvorenim instancie ale vypisuje chybu "Object reference not set to instance of an object." neviete scim je problem? myslim ze z vytvaranim backpacku public void Play()
        {
            CreateRooms();
            new Backpack(1);
            CurrentRoom.Show();
        }