• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - ropman

#76
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 21:44:59
dik, konecne viem jak to ma fungovat
#77
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 17:07:34
hmm ale ta teraz neviem, ked bude chciet otvorit susedne policka z policka kde je cislo, tak to na 100% otvori minu, ci ? jedine zeby bolo prazdne, ale to zas robi automaticky.
#78
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 16:55:16
aha dik cize to ma fungovat len na otvorene som nevedel... miny som nikdy nevedel hrat :D
#79
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 16:52:15
ten kod mam tiez tak ho tu dam ale stale to neriesi co som napisal v predoslom prispevku


int bothMask = MouseEvent.BUTTON1_DOWN_MASK | MouseEvent.BUTTON3_DOWN_MASK;
    if ((e.getModifiersEx() & bothMask) == bothMask){
                // do your thing
     System.out.println("Both down");
}
#80
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 16:41:34
Quote from: Agamemnon on  26.04.2009, 16:00:26
nefunguje to, ale ide to jednoducho, len treba googliť... ako to presne bolo si už nepamätám, už som to robil dávno...

edit: dokonca aj na oficiálnom helpe od sunu som ku tomu našiel nejaké veci...

ano, ale problem je trochu v niecom inom. user musi stlacit lave a prave tlacitko v nejakom kratkom intervale aby sa dal identifikovat ten event. cize najprv stlaci lave a otvori policko ktore nechce otvorit (chce otvorit len susediace policka). potom stlaci prave a az vtedy vznikne ten event. cize okrem susediacich policok otvori aj to, na ktore klikol oboma tlacitkami. toto neviem vyriesit.

edit: ak to teda nema byt tak ze ma otvorit aj to policko na ktore klikne
#81
2. ro?ník / Re: Tjava
26.04.2009, 15:49:10
Quote from: piton on  24.04.2009, 05:31:54
no podla mna len das dalsiu podmienku, ze ked bude isLeftMouseButton aj isRightMouseButton true zaroven, ale este som to neskusal...

takto to nefunguje a zacinam pochybovat o tom ze sa to da zrobit nejak jednoducho cez API...
#82
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
22.03.2009, 15:52:20
nejaky random generator scenarov nema nikto ?
#83
2. ro?ník / Re: DotNET
20.03.2009, 14:27:38
Quote from: Bc. nemtom on  20.03.2009, 05:30:26
ono... maju, ale vo vseobecnosti c++ je kral, od toho vacsi kral uz len ASM je

naco ti asm sak pis rovno v strojovom kode
#84
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
11.03.2009, 20:41:18
ohladom tych veci - na nete je plno materialov k tomu, to je jedna vec, druha vec je, ked budes robit vo firme, tiez si budes ku kazdej prkotine stale pytat materialy a neviem co vsetko mozne... sak trochu samostatnosti by nezaskodilo.
#85
ta asi tym myslel ze teraz dlhsie neda prezencku... bo pochybujem ze bude len 1 za cely semester... to by bolo kus blbe
#86
tak toto je iny pwn :)
#87
E55 :) kedy je zajtra vyhodnotenie pre ZP ?
#88
nemaz sak aj ja sa mozem mylit
#89
hej lenze toto nie je distribucna funkcia ale hustota pravdepodobnosti
#90
podla mna to ma byt 0.2 ...
#91
O ničom / Re: TUKE vo svete
10.02.2009, 00:17:12
Quote from: Agamemnon on  09.02.2009, 23:01:42
moje odporúčanie... nájdite si brigádu (v takom smere, ktorý chcete robiť), získajte aspoň nejakú prax... naučíte sa nové veci, budete to mať jednoduchšie aj pri hľadaní zamestnania po škole...

s povinnymi prednaskami ? nevravim ze sa to neda, ale je to o dost tazsie... a este kriza k tomu ako bolo spomenute...
#92
Quote from: Matejus on  09.02.2009, 22:52:35
tak to mi vysvetli prosim ta ako si k takemuto niečomu dospel ... lebo to mi maximalne nie je jasne prečo by to takto malo byt

len si vynechal zly koeficient (a namiesto c) ... ale aj tak sa mi nezda ze by bol tento postup spravny... to neaproximuje vsetky body idealne, v niektorych pripadoch sa daju tou funkciou aproximovat lepsie, ako vyjde tymto postupom... ale ta ked to bude na pisomke tak dam toto bo ine neviem...
#93
Quote from: Matejus on  09.02.2009, 20:18:18
Quote from: ropman on  09.02.2009, 19:18:31
Quote from: t0Mi on  09.02.2009, 19:10:29
Co prosim ? Kam ?

znova robis to iste (pocitas tie k1-k4) akurat teraz s tou novou hodnotou y1 co si vypocital a s novou hodnotou x1 = x0 + h
a dostanes y2

neviete niekto ako vypitat cez MNS ax^2 + bx = 0 (bez koeficientu c) ?

podla mna to bude tak: Ao*(suma)xi + A1*(suma)xi^2 = (suma)xi*yi    ;    Ao*(suma)xi^2 + A1*(suma)xi^3 = (suma)xi^2*yi
nejako logicky mi to pride takto, podla skript strana 57.
opravte ma, ked to nie je dobre !

nie je to dobre, ked vobec tento postup je dobry :) tak by to malo byt tak:
a*suma(x^4) + b*suma(x^3) = suma(y*x^2)
a*suma(x^3) + b*suma(x^2) = suma(y*x)
#94
O ničom / Re: TUKE vo svete
09.02.2009, 22:27:21
Quote from: kOsTi on  09.02.2009, 22:15:34
No keby doslo na odbor 50 ludi ktori by malu zaujem a a by sa tomu venovali tak je to lepsie ako 500 ktori zaujem nemaju... ale pre "obraz skoly" je tak ci tak lepsie tych 500 :/

taki ludia tu nepridu... ale redukovanie predmetov typu ele, fyz a mat. tomu moze iba prospiet... predsa ked ma niekto dobry skill v IT, tak vazne nema zapotreby sa zaoberat predmetmi ako fyzika,ele, ktore ho ani nebavia a este sa ich musi aj ucit... a to len kvoly tomu aby sa nasledne po 1.5 roku zbytocnosti venoval predmetom z ktorych uz pred nastupom vie dost alebo aj viac ako je v planoch...
#95
Quote from: t0Mi on  09.02.2009, 19:10:29
Co prosim ? Kam ?

znova robis to iste (pocitas tie k1-k4) akurat teraz s tou novou hodnotou y1 co si vypocital a s novou hodnotou x1 = x0 + h
a dostanes y2

neviete niekto ako vypitat cez MNS ax^2 + bx = 0 (bez koeficientu c) ?
#96
2. ro?ník / Re: Fyzika 2 - Julca
05.02.2009, 18:22:56
63 bodov, este s rezervou :) pokoj od fyziky do konca zivota lol
#97
nemate niekto vypracovane dokazy ? bo na prvom termine bolo za dokaz 10 bodov...

btw tiez mam min. zapich
#98
2. ro?ník / Re: Fyzika 2 - Julca
04.02.2009, 15:52:28
otazky boli zase z tych co su tu na 2. strane... akurat jedna tam bola myslim taka co neni ani v tych 121 ... nieco s kondenzatorom ale nepamatam si to
#99
O ničom / Re: Novy IS
25.01.2009, 03:34:52
bolo nacase, sak ten sucasny is to je hanba celej skoly, to som doteraz nepochopil jak nieco take mohli nasadit na realne pouzitie... ja som myslel ze cgi sa pouzivalo tak pred 15timi rokmi...
i ked neviem nic o tom novom bo som ho zatial nevidel, ale horsi byt nemoze.
#100
2. ro?ník / Re: Fyzika 2 - Julca
24.01.2009, 01:33:49
tam ide prave vecsinou o fyzikalne principy a nie matiku... az na tie veci ako rot a div, ktore neviem a nemienim to studovat, rychlejsie je sa to nabiflit... fyzika 1 sa aj naucit dala ale toto uz moc nie... cast sa naucim a cast dam na tahak lebo toto sa neda jednoducho... a este k tomu mam blby zapich