• Welcome to TUKE FĂ“RUM - FĂłrum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi» príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi» príspevky Menu

Messages - Dulus

#76
Viete mi niekto poradit ako si v blenderi (nova verzia 2.5x) spravim z viacerych entit jeden komponent ?? ktory bude potom vystupovat ako jeden objekt ,?
EDIT: uz netreba je to cez Object-Join

EDIT2: Mam teraz taky problem ze sa mi renderuje iba cast obrazu, ako keby bolo niekde nastavene ake x,y,z ove suradnice sa maju zobrazovat/renderovat, vsetko co je za nimi sa uz nezobrazuje/nerenderuje ... co s tym .. fok..

EDIT:3 Ok aj to som uz vyriesil, je to vo vlastnostiach kamery, Clipping distance
#77
Quote from: puq on  10.05.2011, 04:54:27
Quote from: Dulus on  09.05.2011, 04:08:11
Myslite si, nejaka podobna animacia ako je v odkaze staci ?? Bolo by to nieco podobne teda pohyba kamery okolo mesta (planujem nejake jednoduche bodovy,stromceky, pohybujuce sa auticka) a teda okolo toho by rotovala kamera plus to tociace sa slnko koli tienom ... http://www.youtube.com/watch?v=_hXVSHeEpQ0

kamo len taka jedna rada, tvoja budova bude asi poriadne zlozita a ak das take rychle rotovanie tak vela toho tam neuvidis a bude to len skreslene...
Ja tam nedavam tu budovu co sme robili v sketchupe .. davam tam ine low-poly budovy cize tento problem by nemal byt, a kamera pojde samozrejem pomalsie toto bol len testik.
#78
Myslite si, nejaka podobna animacia ako je v odkaze staci ?? Bolo by to nieco podobne teda pohyba kamery okolo mesta (planujem nejake jednoduche bodovy,stromceky, pohybujuce sa auticka) a teda okolo toho by rotovala kamera plus to tociace sa slnko koli tienom ... http://www.youtube.com/watch?v=_hXVSHeEpQ0
#79
Mne zatial ziaden mail nedosiel v MAIS-e prazdno (co aj hovoril ze do MAIS-u nebude zapisovat). Predpokladam ze este opravuju a zapisovat budu potom naraz vsetkym. A kedze zachvilu hokej ani sa uz dnes asi nedockame :D . SLOVENSKOOOO!
#80
skupina 14M (41M alebo tak nejako) podskupina IY
priklady su len priblizne ako si pamatam, snad su spravne

1. x:=1;if (x = 5) then if (x <= 5) then (y:=x+y) else skip else skip;      s0=[y->4]
1.a denotacna
1.b abstraktny stroj

2. rozsirit semantiku prog jazyka vyrazov o
                                               I:opacnu hodnotu vyrazu
                                               II:negative and {NAND}

3 y:=x+y;while (y-x<15) do y:=y+x;y:=y-x       s0=[x->4,y->8]
3.a najst vyznam pomocou naturalnej semantiky
3.b najst vyznam pomocou operacnej semantiky
-----------------------------------------------------------------------------------------
podla mna prvy prikald bol zbytocne obsiahly, ked viec clovek spravit 8-10 riadkov vie spravit aj 40 len mu to dlhsie trva nic sa tym nedokaze, uplna zbytocnost taky dlhy prikald, 2 celkom lahka i ked neviem co som tam vlastne mal vsetko napisat ci stacilo teda ten jeden riadok resp jeden zobacik .... 3 priklad celkom pohoda akurat tam bol chytak s tymi dvoma prikazmu po while co nie su v zatvorkach teda ten posledny uz nepatri do while-u .... denotacnu som vobec ani nestihal kedze som si ju nechal na koniec .. a myslim ze som nebol sam co hovoril ze bolo toho az prilis vela a sa nestihalo ... ked clovek nerobil ako stroj alebo sa niekde pomylil alebo potreboval viac casu na rozmyslenie tazko stihal ... tak asi cielom predmetu je sa to naucit robit rychlo a nevediet co robim :D......bodovanie bolo 1a-6B 1b-6B 2-6B 3a-6B 3b-6B

-kedze pisomky uz skoncili mzoem to tu bez starosti dat si myslim.

ak by niekto vedel spravit tu denotacnu pls zaveste to tu niekde ... vdaka
#81
Quote from: Brock on  04.05.2011, 23:45:22
Moze tu niekto ukazat ako sa tie pravidla pisu ? dik moc  bu
Ktore pravidla ?
#82
Quote from: Domino3D on  03.05.2011, 18:22:05
aky profit bubo?
len tri veci trebalo nie?

o animacii raz na cviku spomenul brano ze mozme aj prelet cez mesto alebo kolo viac budov co sme kamarati spravili, dat tam auta stromy a tak...a mame to dat do .avi
viac info nemam

a k 1. stačí takáto búďa myslíte? kockata jak sa len daaaaaaaalaaa :D
Myslim ze taky model v pohode staci, akurat si skontroluj ci vsade ms dobry facing, lebo sobota hovoril ze si to bude pozerat aj tak ze zrusi textury a pozrie ci mas dobre orientovane steny, ale inac si myslim ze je to uplne v pohode.
#83
Moze mi niekto ofotit a niekde zavesit tie priklady s procedurami a denotacnu semantiku?
#84
Quote from: Domino3D on  03.05.2011, 19:15:08
Quote from: markus on  03.05.2011, 05:01:58
Quote from: Dulus on  02.05.2011, 17:04:34
Natur / oper semantiku, vycislovanie arit vyrzov + strom, automat, + este neico tusim spominal ale nemam to zapisane.
este aj booleovske vyrazy tam spominal

pomenovane procedury netreba, vraj
a z 8. cvika tie divne veci treba?
Ak myslis abstraktny stroj tak ten treba, hovoril ze bude
#85
Podla http://www.cnl.sk/webcam-sk prave koncia, tak dufajme ze sa podelia cim skor, aj ked Fecilak moze mat iny test ako bude ma Giertl.

EDIT: No nevsimol som si aby menili kablovanie takze by to malo byt rovnake. Teda minimalne schema, ale zadanie mzoe byt rozne.
#86
Quote from: Domino3D on  02.05.2011, 02:28:47
z coho sa ucite?
a co NEBUDE na pisomke?

Ucim sa s kamosom z cviceni aj ked nie su uplne ze najlepsie. Zatial sa ucime dvaja ak by si sa chcel pridat zajtra niekedy po 10:30 daj vediet. Viac hlav viac rozumu. Co sa tyka toho co bude/nebude nebude to co bolo na poslednom cviku a "mozno" nebudu pomenovane procedury resp tie priklady s prostredim procedur, ale to len mozno. Este neico Macko spominale ze nejaky typ prikaldov urcite nebude cely, ze ked bude tak iba doplnit jeden dva kroky ale uz nepamtam coho sa to tykalo. Co hovoril tak sa mame zamerat na Natur / oper semantiku, vycislovanie arit vyrzov + strom, automat, + este neico tusim spominal ale nemam to zapisane.
#87
Viete niekto aspon priblizne ake zadania mozno ocakavat zajtra na praktickom finale ?? v archive som toho vela nenasiel.
#88
Btw, ten kto len zacina s modelovanim budovy a nema rozmery tu je celkom sikovna stranka katastralneho uradu, da sa odtial pekne zistit podorys budovy aj s rozmermy. V lavom menu kliknut na view map.
https://www.katasterportal.sk/kapor/ resp. http://195.28.70.134/kapor2/default.asp?UserName=_unlogged10498451&lang=en_GB na prezeranie treba mat v IE nainstalovany tento activex http://download.autodesk.com/esd/mapguide/SP1/viewers/ENG/Distribution/index.htm je tam aj nejaka Java verzia no mne to s nou nebezalo.
#89
Pocujte Fecilak na prednaskach aj nahrava svoj koment neviete ci to je niekde zavesene ??
#90
@stamperlik
Ja to robim pomerne dopodrobna, ale to je len koli tomu, ze chcem nech mi to vytlacia :D :D :D . Sobota inac hovoril ze to staci uplne jednoducho len zakladne obrysy a tvary. Nic extra.

@apokalyps
Jedine co si ja pamatam su anaglyficke obrazky co nam dal na stranke http://hornad.fei.tuke.sk/predmety/svr/doc/Anaglyf_TUsample.zip A potom stranku ColorCode http://www.colorcode3d.comTen colorcode ale potrebujes specialne okuliare tie modrocervene na to nepasuju. Tam potrbujes tusim modro zlte a tie su kusok drahsie lebo si to dali chlapci patentovat. Inac si nic nepamatam. Mozno boli nejake linky v prednaskach uz si nepamatam, ked tak pozri http://hornad.fei.tuke.sk/predmety/svr/ .

Inac taka vec ta animacka co mame spravit v Blenderi, co to ma priblizne byt, nikde som si to nepoznacil a neviem teraz. Cca ake dlho to ma byt co sa tam ma diat ake objekty tam maju byt atd atd...???
#91
No ja s tym mam taky problem tiez, mi vypisuje mi teda ze balik sk.tuke.magsa.... atd atd ako neplatny a vraj platny je tuke.magsa......... plus D:\FEI TUKE\1.rocik ING\MaGSA\zadanie\new\In progress\magsa\src-framework\sk\tuke\magsa\tools\parserext\Parser.java:4: cannot find symbol
symbol  : class Parser
location: package sk.tuke.magsa.tools.parserext.javacc
 private static sk.tuke.magsa.tools.parserext.javacc.Parser _parser;
D:\FEI TUKE\1.rocik ING\MaGSA\zadanie\new\In progress\magsa\src-framework\sk\tuke\magsa\tools\parserext\javacc\ParserTokenManager.java:10: cannot find symbol
symbol: class TokenManager
public class ParserTokenManager implements TokenManager, ParserConstants {
plus dalsie errory velmi podobne teda ze nevie najst symbol parseru ...


Inac na zaciatku suboru nbproject/build-impl.xml je napsiane :D ... esteze to mame menit ... och mama mia komu som co spravil .. asi preto to ide "kazdemu"

*** GENERATED FROM project.xml - DO NOT EDIT  ***
***         EDIT ../build.xml INSTEAD         ***


Este taka vec kedze menime build.generated.sources.dir=${basedir}/src na build.generated.sources.dir=${basedir}/src-framework nie je cirou nahodou potom potrebne aj v package-info.java zmenit className = "sk.tuke.magsa.tools.parserext.Parser" na className = "sk.tuke.magsa.framework.parserext.Parser", ????????
#92
Uz som na to prisiel stacilo si tie dve obluky zrotovat o 45 stupnov proti sebe tak aby so sebou tahali aj stenu a pekne sa spoja.
#93
No pozri si ten obrazok to_solve --- su tam dve zbiehajuce sa hrany/steny ktore maju trojhranovy prierez s tym ze jedna strana je krivka. vies si predstavit ked sa zbiehaju dve steny pusunute o 90 stupnov oproti sebe, vznikne ti roh, vnutorny je ten ktory ma 90 stupnov vonkajsi je ten ktory ma 270 stupnov. Takze tieto dve hrany ktore mam na obrazky sa mi maju presne takisto zbehnut cim my vznikne prave ten vonkajsi roh ale s tym ze ich prienik bude jedna priamka resp krivka. neviem ako zrozumitelnejsie to vysvetlit, predstav si ze tie dve hrany maju pokracovat dalej tak aby sa spojili do normalneho vonkajsieho rohu. Ma mi vzniknut to co je v prilohe na obrazku v tomto poste zakruzkovane cervenou.
#94
Zda vie mi niekto poradit ako v GSU spojit tento tvar tak aby dal oblu spojincu .. teda chcem tam mat obly roh urcite viete co myslim .. pozrite attachment takto to mam teraz ale ako to spojit do jedneho obleho rohu. v obrazku "solved" to uz mam spojene ale je to vnutorny roh ... na obrazku "to_solve" potrebujem spravit to iste akurat ze to ma byt vonkajsi roh.   vdaka.
#95
Pocujte mate v systeme otvoreny test ?? lebo to do zajtra treba mat vyklikane nie ?? lebo ja tam nic nevidim, btw to vlastne co vsetko na tom teste ma byt, zatial si citam tu knihu co bola tu ale pokial ma byt akoze prvy test ???

EDIT: Aha dobre tak uz som nasiel ze teda mame mat vyklikany Test 2 to znamena ze Chapter 2 z knizky predpokladam. Aspon tak je to uvedene tu http://www.cnl.tuke.sk/saps ... Este skoda len ze nie je otvoreny ten test :) .
#96
Mozete tu teda postnut spravne vyriesene tie triedenia ? Pretoze v tom zmatku sa neviem ja orientovat. vdaka

EDIT: Pripadne nejaky iny priklad na AD->AJ ako je ten BUBBLE sort
#97
Niekto kto v tom ma jasno, na poslednom termine vravela Lalova nieco v zmysle ze uz nebudu rovnake otazky ako boli, tzna ze tie co uz boli sa uz vlastne nemusime ucit alebo ako ? tym padom by som poprosil niekoho ci nema zoznam uz otazok ktore boli , aby sa teda dalo vyjst ze ktore teda budu tie nove.
#98
viete teda niekto vysvetlit tie AJ / DJ prikaldy ???
#99
4. ro?ník / Re: Zápis do rozvrhu
14.01.2010, 20:29:46
ZO stranky FEI 7. kolo na prihlasovanie dennĂ˝ch študentov IBA do rozvrhu na letnĂ˝ semester bolo otvorenĂ©  od 14.1.2010 od 13,45 hod.  ZatiaÄľ nie sĂş sprĂ­stupnenĂ© predmety z EkF a KEMT. Predpokladáme, Ĺľe Ĺľe v priebehu pár minĂşt budu zaradenĂ© do kola    

este ze dodrzuju terminy a 13:35 napisu ze bude az 13:45 .... toto je ciste kocurkovo .... toto naozaj nie je mozne ,,.... kazdopadne Vam ostatnym ktori ste mali menej stastia drzim palce nech Vam to vyjde ... ja som dve musel zmenit casy ....
#100
no som na vazkach ..... prezentacie vsetky prejdene ale ked sa mam priznat tak niektore nemam uplne v hlave natlacene iba hlavne detaily ... zadanie ked sa bude pytat tak to bolo v pohode ... no neviem ... dufam ze to budem mat z krku .... vidime sa