• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - veteran

#601
2. ročník / Re: FJAP
22.10.2011, 18:28:21
Rád by som sa uistil o takejto veci. Na prednáške bolo povedané, že ak je nejaká operácia (dajme tomu, že *) neasociatívna, tak potom výraz zadaný bez zátvoriek je chybný výraz. Rozumiem tomu teda správne, že v mojom zadaní (keďže mám operáciu * predpísanú ako neasociatívnu) ak niekto zadá napr. 2*4*6, tak mu to má vypísať chybovú hlášku? A teda má zadať buď (2*4)*6 alebo 2*(4*6).
#602
2. ročník / Re: Matematická Logika
21.10.2011, 17:39:14
Quote from: Rajo on  21.10.2011, 15:07:52
MKT nie je správne, tá posledná disjunkcia je tam úplne zbytočne pretože si už popísal všetky 0...alebo žeby znova nejaký extra Miškovej systém? :D
Ahá, jasné. Až teraz mi došlo. Toto posledné je tam navyše. Ale zasa na druhej strane, nič nechýba  :D
#603
2. ročník / Re: Matematická Logika
21.10.2011, 12:24:09
Quote from: Hessesian on  21.10.2011, 04:57:26
Ako mozes mat x+y'+z v UKT a zaroven x.y'.z v UDT ?
A prečo nie? Veď pri el. konjunkciách neguješ tie premenné, kde máš 0 a pri el. disjunkciách tie, kde máš 1.

#604
2. ročník / Re: Matematická Logika
21.10.2011, 01:26:30
Toto vraj bolo u Myškovej dnes. Za predpokladu, že som to dobre opísal od tých, čo to už písali a že som to dobre naťukal do compu  :D

Sú tam pripísané aj výsledky - skúšal som to počítať. Niekto by to mohol prepočítať a porovnať, či som sa nepomýlil.  ;)

#605
2. ročník / Re: UŠaA
21.10.2011, 01:04:40
Quote from: ejkejej333 on  20.10.2011, 19:52:02
ked mam cvika so slodičakom...a ked neviem veľa toho povedať k zadanu č.4 ... oplati sa mi ho davať ?
Jasné, že oplatí  :)

Odporúčam si naštudovať ako funguje Stack a Queue z tých Java appletov, čo sú na Moodli. A určite by som si pozrel aj náčrt činnosti zoznamu (List) z 3. cvičenia. Keď to začneš obkecávať a tvoriť dlhé súvetia, tak ho ani nepustíš k slovu a už vôbec nie k zdrojovému kódu.  :D

Proste sa z toho treba vykecať.
#606
2. ročník / Re: FJAP
19.10.2011, 01:49:23
Pripájam sa ku esperianovi a Donovi Corleonemu  :)
12.
* None 1
/ Left 2

OPK -> OPD [<*> OPD]
OPD -> Term {</> Term}
Term -> <Value> | <(> OPK <)>
#607
2. ročník / Re: FJAP
18.10.2011, 18:53:35
Čo budeme mať z tej dnešnej prezenčky na prednáške? Prémiové bodíky?  ;D
#608
2. ročník / Re: FJAP
18.10.2011, 00:43:18
Quote from: SteLa on  17.10.2011, 23:58:34
nema niekto link na hornad na materiali od plocicu(tak neako to bolo)? Na cvikach nam to dal cviciaci neulozila som si toO.o ..a nezapamatala 
thnx
http://hornad.fei.tuke.sk/~plocica/ppj/
#609
2. ročník / Re: FJAP
14.10.2011, 14:56:46
Quote from: Rajo on  14.10.2011, 02:40:54
Quote from: veteran on  14.10.2011, 01:20:28
Quote from: provasik on  14.10.2011, 01:14:46
Bez obav Emka, ja im to spocitam pri odovzdavani tych zadani :D
Uf... To aby som si dal poriadne záležať na tom zadaní  :D

Ale veď si mi sám písal, že už si zohnal človeka, čo ti to zadanie spraví  :laugh: :embarassed: :D
Pssst, to je tajomstvo.  :P :angel:
#610
2. ročník / Re: FJAP
14.10.2011, 01:20:28
Quote from: provasik on  14.10.2011, 01:14:46
Bez obav Emka, ja im to spocitam pri odovzdavani tych zadani :D
Uf... To aby som si dal poriadne záležať na tom zadaní  :D
#611
2. ročník / Re: OOP
13.10.2011, 22:38:14
Scenáre sa odovzdávajú až v 6. týždni, nerobte paniku.
#612
2. ročník / Re: FJAP
13.10.2011, 18:50:16
Quote from: esperian on  13.10.2011, 16:32:32
Quote from: milaninho on  13.10.2011, 16:25:55
ja som z doveryhodneho zdroja pocul ze Chalupka si pripravil dost tazku pisomku..

nie si nahodou ty ten Halupka ?? sudim podla tvojich postov  ;D ;D
Nie, nie je.

Ale tento avatar


... mi je ale že silno povedomý.  :P Mapa Juhoslávie s backgroundom juhoslovanskej vlajky - také pozadie som videl na Halupkovom notebooku, ktorý mal minule pripojený k projektoru.  :D
#613
2. ročník / Re: FJAP
13.10.2011, 15:35:26
Quote from: Don_Corleone on  13.10.2011, 15:34:10
akoze ironia alebo co ? :D dal tazky graf ci co to je ? alebo co je drsne ? :D
Len taká sranda na odľahčenie. Mňa to s Halupkom tiež ešte len čaká  ;)
#614
2. ročník / Re: FJAP
13.10.2011, 15:19:13
Quote from: Don_Corleone on  13.10.2011, 04:38:34
mal uz niekto s Halupkom ??? len tak pre info .. ze na co sa tesit :D

:D
#615
2. ročník / Re: UŠaA
13.10.2011, 13:36:10
Quote from: Don_Corleone on  13.10.2011, 13:34:15
ano vymaze to neparne prvky +  za tym to hned aj skontroluje ci su to naozaj neparne prvky ... vacsi zmysel to nema .. len ti to proste skrati zoznam .... mozno je to tam prave na ukazku Delete
Takže nič záludné za tým nie je  :D V podstate to na chod funkcií CAT a CUT nemá dosah. To som si chcel overiť. Vďaka  ;)
#616
2. ročník / Re: UŠaA
13.10.2011, 13:14:54
Vie mi niekto vysvetli, na aký účel slúži táto časť kódu úplne na konci test.c?
Quotefor(i = 0; i < 10; i+= 2)
        Delete(i,L);

    for(i = 0; i < 10; i++)
        if((i % 2 == 0) == (Find(i, L) != NULL)) printf("Find fails %d\n",i);

    printf("******************************\n\nFinished deletions\n");

    PrintList(L);

    DeleteList(L);

   system("PAUSE");

    return 0;

Vymaže to nepárne prvky zoznamu, ale načo to je dobré?
#617
1. ročník / Re: ZEI - Elektroinstalacia
11.10.2011, 20:04:45
Ja som to robil v Adobe Illustratore. Dá sa v pohode, aj keď to nie je program špecializovaný práve na toto. Aspoň som zabil prednášku z PaM-ka (minulý rok)  ;D
#618
2. ročník / Re: FJAP
11.10.2011, 20:01:36
Quote from: M4D4 on  11.10.2011, 19:38:38
a v tom pdfku je SDS . . . nemá byť namiesto toho STS? Lebo príkaz SDS medzi inštrukciami nevidím . . .

Quote from: Tux on  11.10.2011, 19:39:23
v tom PDFku je aj vynechane JMP a EXIT je dvakrat
Opravená verzia - http://www.uloz.to/10585991/prikazycomputronu-pdf Sorry, nevšimol som si to vôbec.  :ohmygod:
#619
2. ročník / Re: FJAP
11.10.2011, 17:48:50
Quote from: tomas4578 on  11.10.2011, 05:18:08
Pre tých ktorí sa učia:
podľa manuálu:
STR'I =  Load value from RL to cell at address M[adr], and from RH to M[adr] + 1] (indirect addressing)

nemá tam byť náhodou Store ??? a nie Load ???
Má tam byť store. Podľa mňa.
#620
2. ročník / Re: UŠaA
11.10.2011, 01:40:35
Quote from: ultimate on  11.10.2011, 01:24:51
ved mas v tom test.c priklad na vytvorenie zoznamu a na jeho naplnenie hodnotami ... tak si spravis dva zoznamy a das napr L = Cat(L1,L2); a potom vypises tie L1, L2 a L aby bolo vidno, ze to funguje spravne

hej asi vypis vysledku aby si predviedol ze to funguje
Vďaka za objasnenie  ;)
#621
2. ročník / Re: UŠaA
11.10.2011, 01:20:11
Quote from: ultimate on  11.10.2011, 01:09:09
vytvoris si nejake dva zoznamy ... a ked pouzijes CAT na tie 2 zoznamy tak ti to ma vyplut jeden spojeny zoznam a ked das CUT na zoznam tak vypluje rozdeleny zoznam
Ako to má konkrétne fungovať? Na začiatku máš nejaké dva zoznamy, ktoré spojí a následne ich rozdelí. A za vykonaním CAT, resp. CUT treba dať výpis výsledku? Alebo nejako ináč?
#622
2. ročník / Re: UŠaA
11.10.2011, 01:06:48
Quote from: stephanides on  11.10.2011, 01:03:45
Ked spravíš tie dve funkcie doplníš ich , čo to ma vypľuť?
Dobrá otázka...  ;)
#623
2. ročník / Re: UŠaA
11.10.2011, 00:55:39
Quote from: ultimate on  11.10.2011, 00:44:30
Quote from: veteran on  11.10.2011, 00:08:40
pri jeho stole som bol max. 30 sekúnd. bp
ja som bol pri jeho stole tiez asi 30 sekund a dokumentaciu som mal na stranu a pol
No hej, ale niektorí to mali napísané asi tak, že druh zložitosti a hneď výsledok - bez odvodenia. Tých sa pýtal, ako k tomu prišli. Väčšina potom dostala len bod.

Quote from: M4D4 on  11.10.2011, 00:50:55
Má to už prosím vás niekto hotové? Je to ťažké urobiť? Lebo nechápem, čo tam máme vlastne robiť :-/
Doplniť zdroják tak, aby to vedelo spojiť dva zoznamy, resp. rozdeliť jede zoznam. Aspoň tak som to pochopil ja. Slodičák nám za trest k tomu nič nepovedal (reakcia na jeho otázky ohľadom predchádzajúcej prednášky bola nulová)  :'(
#624
2. ročník / Re: UŠaA
11.10.2011, 00:08:40
Quote from: Rajo on  11.10.2011, 00:01:21
a čo má obsahovať dokumentácia ?  :whacko:
Najprv dáš presné znenie zadania. Skopči to z Moodlu. Do "druhej kapitoly" napíšeš, ako to funguje, čo to robí. Odporúčam to písať podrobne. Ďalej tam daj zdroják a máš to.

Najmä u Slodičáka odporúčam dbať na dokumentácii. Ja som napr. predošlé zadanie rozpísal dopodrobna (na 4 strany). Dal som tam celý výpočet zložitosti - krok po kroku a pri odovzdávaní zadania sa ma nič nepýtal. Žiadne otázky typu "prečo je to tak", "ako ste k tomu prišli", nič. No a ešte keď videl, že zadanie som urobil v LaTeXu...  2 bodíky ako vyšité, pri jeho stole som bol max. 30 sekúnd. bp
#625
2. ročník / Re: UŠaA
10.10.2011, 23:48:18
Quote from: ejkejej333 on  10.10.2011, 23:44:03
dokumentacia by tu bola...a zdrojaky mu tam načo ked jemu stači len ta dokumentacia...či ani nie?
Neviem, či cvičiaci prechádza zdrojáky všetkých svojich študentov, no v podstate mi to je jedno. Požaduje zdrojáky, tak mu ich posielam - a či je to len tak pro forma, to už mňa netrápi.  ;)