Quote from: Informatik on 15.12.2011, 15:27:08
ale chcel by som lebo matiku mám rád



This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: Informatik on 15.12.2011, 15:27:08
ale chcel by som lebo matiku mám rád
Quote from: ondrei on 14.12.2011, 23:56:03Quote from: veteran on 14.12.2011, 02:43:31aka je ta URL adresa co tam pasteoval v tom videu?Quote from: esperian on 11.12.2011, 18:10:23A ako sa ti to podarilo rozbehať? Mne to stále vyhadzuje chybu - nevie nájsť to XMLko (Unable to connect to the UML because of Connection timed out). Upravoval si nejako proxy konfiguráciu?
postupuj podla navodu
Instalar UML en Netbeans 6.8
mam to otestovane na netbeans 7:0.1
// EDIT: OK, už nič. Po hodine si to s tým "Connection timed out" rozmyslelo
http://ea.ddns.com.br:8090/netbeans6.8/UML/catalog.xml
Quote from: esperian on 11.12.2011, 18:10:23A ako sa ti to podarilo rozbehať? Mne to stále vyhadzuje chybu - nevie nájsť to XMLko (Unable to connect to the UML because of Connection timed out). Upravoval si nejako proxy konfiguráciu?
postupuj podla navodu
Instalar UML en Netbeans 6.8
mam to otestovane na netbeans 7:0.1
Quote from: iren2118 on 13.12.2011, 23:30:44Netýkalo sa to náhodou Fyziky I/II?
nam napr dnes na matike vravel cviciaci, ze kto nespravi matiku I, II automaticky prenasa do druhaku (nieze by sa ma to tykalo, ale fakt skvely system)
Quote from: zaky on 13.12.2011, 19:47:21Keď položíš nejaký predmet, vytvor zároveň nejaký virtuálny predmet. Pokiaľ nebude existovať, tak sa z miestnosti nebudeš môcť pohnúť. Ja som to riešil takto
poradte napad na povinny prikaz poloz, ze dokial nepolozim daco, nemozem postupovat dalej, ako by to mohlo vyzerat.. dikeska
Quote from: Fanky on 13.12.2011, 16:18:19Áno, treba: http://web.tuke.sk/fei-km/vzory/FEI-Hlavicka-Skuska-ML-%28A3%29.pdf
netreban a skusku vytlacit nieco na dvojharok ako pri MAT 1 ?
Quote from: apop on 13.12.2011, 15:55:36http://people.tuke.sk/jan.busa/MA1/OtazkyMatematka1_Busa2011.pdf
Neviete náhodou kde na nete nájdem tie otázky z teórie na skúšku ?
Quote from: M4D4 on 13.12.2011, 05:32:22Aha... Takže cvičenie nebude v PK6? Čudné... V piatok mi hovoril presný opak
"Dobry den,
naozaj netusim, co sa povrava, ale situacia je takato:
- zajtra (aj v piatok), riadne v case cviceni 7.30-9.00 budem preberat
zadania u mna na Vysokoskolskej ul., c. kanc. 159. Len v case cvicenia.
Ak nepridete, nic sa nedeje, zapocet bude uzavrety na takom pocte
bvodov, ako mate aktualne ziskane (t.j. bez posledneho zadania).
S pozdravom,
Viliam Slodicak"
Quote from: Agamemnon on 12.12.2011, 23:24:22Aha, je to na predošlej strane. Inak, kvôli čomu to vypisuje také banality ako OnlyOneReturn. Trochu som gúglil a prakticky všetko, čo som našiel o vyriešení OnlyOneReturn-u, by sa dalo zhrnúť do vety - Keď vám to vadí, zakážte vypisovanie tejto chyby (odstráňte to z XMLka)Quote from: veteran on 12.12.2011, 23:21:42
Akým spôsobom sa dá zbaviť upozornenia PMDčka "OnlyOneReturn".
už sa to rozoberalo... máš zlý ruleset...
inak to ide urobiť tak, že priradíš to, čo chceš ako return z metódy, do nejakej premennej a na konci metódy len vrátiš tú premennú...
Quote from: matus217 on 12.12.2011, 03:03:27
Tieto hlasky som tam ja nezapisoval. To mi neprijde ako chybova hlaska, ale priamo reakcia hry na tvoj stav. Aspon mne to neprijde ako chyba...
Quote from: Agamemnon on 12.12.2011, 03:22:19
to nie sú chybové hlášky... chybové hlášky sú veci typu... súbor neexistuje... príkaz neexistuje... a pod...
Quote from: esperian on 11.12.2011, 21:21:56Hej, hej, také čosi spomínal aj doc. Tomášek.
vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr
execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");
Quote from: JozoHuzo on 11.12.2011, 02:57:06Zrejme sa to líši - doc. Tomášek vravel, že na Moodli to musí byť do polnoci pred cvičením a odovzdávať sa to bude dať len na tom jednom konkrétnom cvičení (žiaden január).
je pravda že to mame mať upnute na moodli do štvrtka a odovzdavať až v januari? alebo sa to liši od cvičiaceho? mam Kapu
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 02:25:06Hej no, je to tam napísané veľmi stručne. Tuším je tam len jedna veta - aj by som ju sem pastol, keby šiel Moodle i celý TUKE web
no ale tam nikde nepisu nic o tom, ze sa ma vykreslovat ta mapa
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 02:11:25Tak v rýchlosti mi napadlo, že ak máš miestnosť zatiaľ "bez susedov", tak ju môžeš vykresliť nejako takto:
alebo to co pise veteran ? ... ale tu nastava problem, pretoze ja mam pre niektore miestnosti nastavene vsetky vychody na null a odomknu sa az pocas hry
?????
? 5 ?
?????
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 02:00:39Máš vytvorené pole miestností. Budeš ním prechádzať a zisťovať susedov. A do dvojrozmerného poľa to budeš postupne hádzať. Teda ak je miestnosť 2 na sever od miestnosti 1, tak jej riadok bude mať poradové číslo o jedno menšie, než poradové číslo miestnosti 1. Detto platí aj pre horizontálny smer (západ-východ).
nerozumiem ako tu mapu tam mam vytvorit
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 01:57:35Aha... No neviem, nech sa vyjadria kompetentní
nie prikaz mapa ... ale doplnujuca uloha cvicenia 8 je V metóde void createRooms() vytvorte mapu svojej hry.
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 01:54:09V zakladnej sade prikazov (http://it4kt.fei.tuke.sk/c/oop/assignment.html) prikaz MAPA nie je... Ale je uvedeny medzi nametmi.
lebo mne sa zda, ze Kapa hovoril, ze aj doplnujuce ulohy su povinne
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 01:46:39Ak nechceš vypisovať navštívené miestnosti, príp. niečo ďalej s tou mapou robiť, tak by to IMHO stačiť mohlo. Našťastie outline v NetBeanse používa proporciálne písmo, takže sa ti to nerozhádže
staci davat printy na vykreslenie mapy ?
System.out.println("A | B | C");
System.out.println(" | D");
System.out.println(" | E | F | G");
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 01:46:39Niečo také, ako je tu: http://it4kt.fei.tuke.sk/c/oop/08.html
inak ta mapa co je ako doplnkova uloha v niektorom cviku ma ako vyzerat ?
Quote from: xxx3 on 10.12.2011, 01:46:39A je to povinne ? ... kedze v rozsireniach hry je prikaz MAPANemyslím, že je to povinné.
Quote from: matus217 on 10.12.2011, 01:14:56
Staci rozmyslat... Mna len tak na rychlo napadlo napr. vyrobis si interface a budes mat metody jedna ktora zistuje aky bol posledny prikaz. Druha ci posledny prikaz sluzil na presun medzi miestnostami. Ak ano, tak si implementujes dalsi prikaz co ja viem vrat sa... A vykona pohyb opacnym smerom. Napr. pojdes sever, das vrat sa a vykona juh... Ak das pouzi a potom vrat sa, vypise ze si nepouzil smerovy prikaz.... NAPR. nieco taketo pre inspiraciu... snad to teraz nebudete mat 4ja rovnakeja osobne toto nemam implementovane, takze ked niekto chce, nech sa paci ma volnu ruku...
Quote from: matus217 on 10.12.2011, 01:07:35Aha, no z toho textu to tak vyznieva... Tak nič. Idem špekulovať nad niečim iným.Quote from: veteran on 10.12.2011, 01:02:27Ak to chapem spravne tak to musis mat praveze takto... http://it4kt.fei.tuke.sk/c/oop/assignment.html tam si pozri zakladna sada prikazov, ktoru musi minimalne implementovat hra. Ak to chces spravit inak skus napisat cviciacemu alebo nejakej kompetentnej osobe.Quote from: matus217 on 10.12.2011, 00:58:45A musí to takto striktne byť? Nemôžem to prerobiť, aby sa dali používať len napr. veci v batohu?Quote from: veteran on 10.12.2011, 00:26:11Nechcem ti kazit radost, ale citujem: USE - pouzi - "Použije vec, ktorá sa nachádza v batohu alebo v miestnosti." takze toto co pises nie je vobec potrebne riesitQuote from: xxx3 on 09.12.2011, 22:23:29Ja uvažujem nad interface-om, ktorý by slúžil na implementáciu takého predmetu, ktorý sa do batohu nezoberie, ale použiť sa dá/musí. Konkrétne - ja potrebujem vo svojej hre natankovať auto. Je tam predmet "tankovacia pištoľ". Zobrať do batohu - to je blbosť
poradte prosim ake rozhranie spravit ? ... co robite vy ?Ale použiť ju nejako musím.
Ale zasa, dá sa to vyriešiť aj ako BackPackImpl - dajme tomu HandsImpl, teda ruky, čo majú "kapacitu" 1 predmetu.proste si v miestnosti a das pouzit tankovacia pistol... nemusis ju nikde brat ani nic podobne
Okrem toho item moze implementovat useable a nemusi byt moveable...
Už som si myslel, že problém vlastného interface-u mám vyriešený
Quote from: matus217 on 10.12.2011, 00:58:45A musí to takto striktne byť? Nemôžem to prerobiť, aby sa dali používať len napr. veci v batohu?Quote from: veteran on 10.12.2011, 00:26:11Nechcem ti kazit radost, ale citujem: USE - pouzi - "Použije vec, ktorá sa nachádza v batohu alebo v miestnosti." takze toto co pises nie je vobec potrebne riesitQuote from: xxx3 on 09.12.2011, 22:23:29Ja uvažujem nad interface-om, ktorý by slúžil na implementáciu takého predmetu, ktorý sa do batohu nezoberie, ale použiť sa dá/musí. Konkrétne - ja potrebujem vo svojej hre natankovať auto. Je tam predmet "tankovacia pištoľ". Zobrať do batohu - to je blbosť
poradte prosim ake rozhranie spravit ? ... co robite vy ?Ale použiť ju nejako musím.
Ale zasa, dá sa to vyriešiť aj ako BackPackImpl - dajme tomu HandsImpl, teda ruky, čo majú "kapacitu" 1 predmetu.proste si v miestnosti a das pouzit tankovacia pistol... nemusis ju nikde brat ani nic podobne
Okrem toho item moze implementovat useable a nemusi byt moveable...
Quote from: xxx3 on 09.12.2011, 22:23:29Ja uvažujem nad interface-om, ktorý by slúžil na implementáciu takého predmetu, ktorý sa do batohu nezoberie, ale použiť sa dá/musí. Konkrétne - ja potrebujem vo svojej hre natankovať auto. Je tam predmet "tankovacia pištoľ". Zobrať do batohu - to je blbosť
poradte prosim ake rozhranie spravit ? ... co robite vy ?