• Welcome to TUKE FĂ“RUM - FĂłrum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi» príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi» príspevky Menu

Messages - Padres

#51
ono este su cvika??? naposledy ked sme boli (pred 3 tyzdnami) tak v nasej skupine u kazdeho pozrel simulaciu a zapisal si, myslel som ze zapocet :), 3. simulaciu sa mi zdalo ze uz netrebalo robit ked jedna z predchadzajucich dvoch bola ok, ci?
#52
Mate uz niekto zapisany zapocet? Kedy ich ma napisat?
#53
5. ročnĂ­k / Re: BVPS
08.12.2010, 16:10:46
Pozeram ze uz sa da hlasit na 16.12. skusku...
Co myslite, da sa v jeden den zmaknut BVPS(9.00) a PP(14.15)?
#54
nie nie, podla mna to vyzera ako MemoryStick Pro Duo
#55
5. ročnĂ­k / Re: BVPS
06.12.2010, 22:48:46
tak to potom 16-17 body su imho dobre hodnotenia, ci? :)
#56
5. ročnĂ­k / Re: BVPS
06.12.2010, 21:48:31
ja mam 17, kolko je max? Inak prezentoval i odovzdal veci som jak trebalo, ani raz som nechybal :). Ako sa davaju body za ten predmet?
#57
Student a profesor si rovni nie su tak jak si nie su rovni povedzme zamestnanec a sef. Vsade je nejaka hierarchia :).
#58
Quote from: trek on  29.11.2010, 22:04:40
nam bolo povedane ze straci par viet ku kazdej ulohe ako som to riesil :D
s kym mas?
#59
v tej dokumentacii ako robite bod A4 (hodnotenie efektivnosti)? To mame nakodit este klasickym sposobom a pomerat casy ci ako?
#60
Ako ma vyzerat ta dokumentacia k zadaniam? Je niekde nejaky sample/tutorial?
#61
Inak u BMP pozor - riadky su zarovnane na 4 bajty. U textur s rozlisenim nasobku styroch nie je problem s indexaciou pixlu, v inych pripadoch treba brat ohlad na to ze ten falat pixel pamate co si ziskas z BMP suboru neobsahuje vsetko iba pixely, ale aj navyse data na zarovnanie. Cize ked mas povedzme 3x2 texturu, tak v pixel pamati mas asi toto:
BGR|BGR|BGR|zzz
BGR|BGR|BGR|zzz
Vyriesit sa to da bud urobenim algoritmu co berie ohlad na zarovnanie, alebo pouzitie 32 bit BMP (to sa da sejvnut napr. v photoshope), alebo pouzivat textury nasobku styroch a dufat ze cviciaci nebude chciet otestovat texturu
inej velkosti :).
#62
Quote from: SSPPYY on  24.11.2010, 21:53:06
OMG sak pre negativ uplne staci urobit pre kazdy pixel a kazdu farbu RGB zlozky toto:
c = 255 - c, kde c je farba  ;)
Ale on to chcel spravit pomocou upravy tej 3x3 matice zo 7. zadania, aspon ked som to tak pochopil.
#63
no s tym filtrom co my sme robili tazko spravis nejake "efekty" :). Ten filter co je v ukazke ti akurat tak rozmaze obraz, lebo pre kazdy pixel zobere iste vahy aj zo susednych. Viackrat ked to zbehne tak je pekny blurnuty obrazok :). Mozno, keby bolo v matici v strede zaporne 8, a tebe by vo vysledku vysiel nejaky negativny pixel tak by si si to osetril a upravil tak by si mohol dostat nejaky negativ obrazku... to len napad :)
Inak su niekde nejake sample ako treba tie dokumentacky vyplnit?
#64
Aj so Sabom je az na buduci tyzden?
#65
Okej dik, spravim to tiez tak
#66
cize ty v mastrovi pripocitavas krok k hash hodnote a nasledne ten index co ti vyjde das modulo na velkost tabulky (aby index bol v rozsahu tabulky). Tento index potom posles slejvom aby ocheckovali ci je volny?
#67
no, ked prechadzas tabulku s rozmerom 22 s nejakym stepom, povedzme 7, tak sa moze stat ze v prvom prechode tabulkou je vsetko zaplnene (0,7,14,21),  druhy prechod uz je 1,8,15, ...
no a ja teraz chcem zistit, ze 8-cka nastane v 2. prechode tabulkou, proste to nejako vypocitat

edit:

proste funkciu.

int vKtoromPrechodeStupiNaIndexVTabulke(int index, int velkostTabulky, int krok)
{
return cisloPrechoduVKtoromStupiNaIndex;
}
#68
ano, lenze ja to mam tak: tu tabulku si rozdelim medzi procaky, kazdy procak prejde svoju cast tabulky a najde volny prvok ktory ma minimalny index prechodu tabulkou a ktory je volny. To vsetko idem linearne cize procak 0 ide od 0->5, procak 1 od 6-10 atd atd, na konci uz len master pozbiera od slejvov co nasli a z toho urobi minimum
#69
- majme jednorozmernu tabulku o velkosti 25 riadkov
- majme krok 7
- majme lubovolny index 'i' z tabulky (povedzme 10)

Ako zistim, v ktorom "prechode" mi ten krok pripadne na cislo 10?
#70
jj sekol som sa, malo to byt 6 :)
#71
Nevie niekto ako ma fungovat to 7. zadanie? Ma to fungovat podobne ako 5. zadanie len s tym rozdielom ze v tabulke je pri mene este aj vek, ze treba pouzit datatyp a ze mame dat moznost vyhladavat zaznamy ktore maju vek od-do resp. kde hladana cast mena sedi s menom? ze napr. dam hladat "Fer" a vyhodi mi zaznamy s "Feri", "Ferko", "Fero", alebo ked dame tam vek od 20 do 30 tak vypluvne vsetky zaznamy co maju vek od 20-30 popr. kombinacia oboch aj mena aj veku?
#72
nieco cez 600
#73
5. ročnĂ­k / Re: TSWP-II
18.10.2010, 23:31:28
hej, Csaba :)
#74
Uz to ide, chyba v kode nebola lebo aj ked som pouzil iba kod zo sablony tak i ten nesiel.
Prisiel som ale na 2 veci:

- staci nainstalovat MPICH2 a netreba ziadne Dev-C++, lebo ked mate Visual Studio, tak v adresari MPICH2/examples je sample projekt na visualko a z neho sa da odpichnut
- robilo mi to ze po spusteni to sice nespadlo ale nevypisalo nic na obrazovku, vyriesilo sa to tym ze za kazdym printf treba dat fflush(stdout)
#75
nefunguje mi ani jeden sposob, po spusteni toho mpiexec -localonly 4 file.exe proste zamrzne ten program, nic sa nevypise, az nejake chybove hlasky potom ako manualne vypnem command okno... robilo vam to tiez?