Bars casto sa tam objavuje slovo zlozitost
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi prspevky MenuQuote from: Agamemnon on 04.05.2008, 05:43:07
lebo nevieš priradiť do aktuálneho objektu takto... toto sa tu rozoberalo pred asi 2 dňami...
musíš vytvoriť objekt typu Game, ten vrátiť ako návratovú hodnotu Load metódy a potom ho priradiť do premennej typu Game, kde máš aktuálnu hru... - mimo triedy Game - napr. v Maine
Quote from: puq on 03.05.2008, 23:38:41
Agamemnon mam pre teba otazocku, ako maju vyzerat komentare vo visualku, zeby sa z toho dala vygenerovat kvazi systemova pricku, jednoducho zeby to ten visual zobral
Quote from: sri on 30.04.2008, 07:44:48Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 07:01:47
EDIT2: Mam tu iba taku radu - mozno to niekomu pomoze - ale ked chcete vypisat obsah ArrayListu tak nepouzivajte cyklus for ale foreach zamedzi to indexoutofrangeexceptions
A co tak pouzit
for (int i = 0; i < list.Count; i++) {}
?
Quote from: kOsTi on 30.04.2008, 06:55:58
new Regex("Prikazy*prikazy*Príkazy*príkazy");
Quote from: Agamemnon on 30.04.2008, 05:55:04
trademark: debug - window - a tam si zapni locals, prípadne aj ďalšie časti...
Quote from: Agamemnon on 30.04.2008, 05:50:29Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:48:57Quote from: pUf on 30.04.2008, 05:46:05Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:44:02
Ach jaj toho som sa bal ze toto povies ... no nic idem patrat po chybe.
break point je pri kodeni tvoj najlepsi kamarat
Sak to... sa obodkujem jak ... nic no.
Len musim najst ako zobrazim ten obsah premennych...pred tym sa mi ukazoval dole idem to pohladat jak to zapnut.
urob 1 breakpoint, pred kritickou časťou... a potom manuálne pokračuj po jednotlivých nasledujúcich príkazoch a kontroluj po každom kroku obsah premenných
Quote from: pUf on 30.04.2008, 05:46:05Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 05:44:02
Ach jaj toho som sa bal ze toto povies ... no nic idem patrat po chybe.
break point je pri kodeni tvoj najlepsi kamarat
Quote from: leniocka on 30.04.2008, 05:25:38
mam otazocku:
mame v rozhrani IRoom metodu: ArrayList GetRoomDirections(); na mapu mam pouzite 2-rozmerne pole typu Room, ale neviem ako mam implementovat metodu GetRoomDirections(); z daneho rozhrania v triede Room, ked nevidim indexy pola v triede Room
string TempString = command; - prikaz od uzivatela
string[] SplitCommand = new string[5]; - pole na rozdeleny prikaz lebo dojde ako jeden string
char[] Splitter = {' '}; - splitter by mal byt medzera
SplitCommand = TempString.Split(Splitter);
Regex CommandListPattern = new Regex("Prikazy | prikazy | Príkazy | príkazy"); - tot pattern
Match Matcher5 = CommandListPattern.Match(SplitCommand[0]); - tot Matcher
....
else if (Matcher5.Success)
{
......
}
Quote from: Agamemnon on 30.04.2008, 04:09:57Quote from: TradeMark on 30.04.2008, 04:05:58
Este jedna otazka - mam triedu TextGame : IGame a v nej konstruktor, ktorym v statickej triede Game vytvorim novy objekt TextGame. V ramci konstruktora (a v ramci tej triedy TextGame) si vytvaram kopec objektov - mapu, vsetky objekty typu Item a pod... . A teraz otazka... ak v Save serializujem ten objekt TextGame - serializuju sa aj vsetky objekty v ramci toho objektu... neviem ci som sa dobre vyjadril ale dufam ze ma dakto pochopil...
ak správne chápem, čo chceš, tak:
uloží ti to všetky objekty, ktoré sú nejak referencované (uložené v nejakej lokálnej premennej) v tom objekte, ktorý serializuješ, a ktoré nie sú zo serializácie explicitne vylúčené... (týka sa to binárnej serializácie, lebo XML serializácia má svoje vlastné problémy, a zákutia )