ja som v pravnom poriadku nasiel nieco ine:
6.3. Hlasovanie o návrhu
1 na prijatie ústavy, jej zmenu či zrušenie určitého článku je potrebný súhlas tzv. kvalifikovanej väčšiny, t. j. trojpätinovej väčšiny všetkých poslancov NR SR
2 na prijatie zákona sa vyžaduje súhlas nadpolovičnej väčšiny prítomných poslancov
3 NR SR je uznášaniaschopná ak prítomná nadpolovičná väčšina poslancov
6.4. Signácia
Prezident má právo odmietnuť podpísať schválený zákon pre nedostatky v jeho obsahu tzv. suspenzívne veto. So svojimi pripomienkami vráti schválený zákon na opätovné prerokovanie NR SR. Vrátený zákon sa prerokuje v druhom a treťom čítaní, pričom predmetom prerokovávania sú iba pripomienky prezidenta. NR SR potom môže, ale nemusí zohľadniť pripomienky prezidenta. Suspenzívne veto môže parlament odvrátiť novým hlasovaním a v takom prípade musí byť zákon vyhlásený, i keď ho prezident nemusí podpísať.
Nepise sa tam nic ze ked to prezident vrati musi to odhlasovat ustavna vacsina
6.3. Hlasovanie o návrhu
1 na prijatie ústavy, jej zmenu či zrušenie určitého článku je potrebný súhlas tzv. kvalifikovanej väčšiny, t. j. trojpätinovej väčšiny všetkých poslancov NR SR
2 na prijatie zákona sa vyžaduje súhlas nadpolovičnej väčšiny prítomných poslancov
3 NR SR je uznášaniaschopná ak prítomná nadpolovičná väčšina poslancov
6.4. Signácia
Prezident má právo odmietnuť podpísať schválený zákon pre nedostatky v jeho obsahu tzv. suspenzívne veto. So svojimi pripomienkami vráti schválený zákon na opätovné prerokovanie NR SR. Vrátený zákon sa prerokuje v druhom a treťom čítaní, pričom predmetom prerokovávania sú iba pripomienky prezidenta. NR SR potom môže, ale nemusí zohľadniť pripomienky prezidenta. Suspenzívne veto môže parlament odvrátiť novým hlasovaním a v takom prípade musí byť zákon vyhlásený, i keď ho prezident nemusí podpísať.
Nepise sa tam nic ze ked to prezident vrati musi to odhlasovat ustavna vacsina