• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Hezechiel

#26
2. ro?ník / Re: dotNET
13.04.2010, 19:51:12
Dakujem vam uz sa mi podarilo zriesit tie exceptiony
chybalo mi to
ze vznik chyby sa zistuje obycajnym if-om potom sa vytvori vinimka ako obicajny novy objekt s  textom pre construtor, a ak bol tento blok dany v try {}
nasledujuci catch{} obsahuje len console.write(ex.message)

niekedy mi treba povedat ako debilovy :D
#27
Quote from: totaluser on  13.04.2010, 03:13:25
sorry, som myslel ze vies
nam to na cviku povedal aspon 5x
aj na prednaske hovoril :D

vpohode, som opakujuci a na cvika nemusime chodit tak naco ma tam
#28
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
13.04.2010, 03:22:13

http://uloz.to/4533464/nm8.rar


nm8 ale dost lamacky spravene
#30
Ha ha ze mi to nenapadlo ale vcom to skompilujem?? dev c++?? visual studio? java? normalnu odpoved poprosim
#31
som rad a ako to otestujem ci to robi to co ma?
#32
2. ro?ník / Re: dotNET
13.04.2010, 01:37:54
Takze ak mi to dobre dochadza potrebujem si vytvorit enumerator na prikazi??? staci zoznam ci treba celu triedu???

a este
private void ProcessInput()
        {
            try
            {
                string vstup;
                char[] vstupchar;
                bool vypis = false;
                while (vypis == false)
                {
                    vstup = Console.ReadLine();
                    vstupchar = vstup.ToCharArray(0, vstup.Length);
                    switch (vstupchar[0])
                    {
                        case 'A':
                        case 'a':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row, field.greyTile.Col + 1); break;
                        case 'D':
                        case 'd':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row, field.greyTile.Col - 1); break;
                        case 'W':
                        case 'w':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row + 1, field.greyTile.Col); break;
                        case 'S':
                        case 's':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row - 1, field.greyTile.Col); break;
                        case 'X':
                        case 'x':
                            Environment.Exit(0); break;
                        case 'N':
                        case 'n':
                            StartNewGame(); break;
                    }
                    if (vstupchar[0] == 'M')
                    {
                        vypis = field.MoveTile((int)vstupchar[1] - 65, (int)vstupchar[2] - 48);
                    }
                    //if (vypis == false)
                        //Console.WriteLine("Zly vstup pre pohyb dlazdice");
                }
            }
            catch (WrongFormatException)
            {
                    throw;

            }
        }

class WrongFormatException : ApplicationException
    {
        public WrongFormatException(string message)
            : base(message) { }

        private void HandleInput(string input)
        {
            if (input.Length == 3 && (input[0] != 'm' || input[0] != 'M'))
                throw new WrongFormatException("Chybne zadanie prikazu pre pohyb dlazdice.");
            if (input.Length == 1 && (input[0] != 'x' || input[0] != 'X' || input[0] != 'n' || input[0] != 'N'))
                throw new WrongFormatException("Neplatny prikaz.");
        }
    }


toto bola moja idea  ???
#33
Na zadanie 8086 je tiez nejaky emulator v ktorom to mame spravit?
#34
2. ro?ník / Re: dotNET
12.04.2010, 16:31:24
tak co do toho if(?????) napisat?
#35
2. ro?ník / Re: dotNET
12.04.2010, 02:48:30
Quote from: dEVIANT on  10.04.2010, 22:22:51
No do metódy vstúpi ako parameter zadaný reťazec a ty zistuješ, čo to je, či to je príkaz abo kokotina. Keď to je príkaz tak ho vykonáš, keď to je kokotina, tak vznikne objekt výnimky, ktorý si si tam vytvoril ( throw new Wrog...("chybove hlasenie")  )...no a v metóde ProcessInput zabalíš HandleInput do try/catch bloku.

takze if(nebude prikaz){throw new Wrog...("chybove hlasenie") } nejak mi vytvaranie vinimiek nedochadza s prednasky
#36
2. ro?ník / Re: dotNET
12.04.2010, 02:15:20
zapoctovka v tomto tyzdni?
#37
2. ro?ník / Re: dotNET
10.04.2010, 22:11:04
QuoteÚloha: Definujte novú metódu private void HandleInput(string input), ktorá spracuje vstup od používateľa. Jej parametrom je vstup zadaný od používateľa. Nech sú identifikované dve chybové situácie:
Zadanie chybného vstupu, ktorý nie je identifikovaný ako príkaz pre hru.
Výber dlaždice, ktorú nie je možné presunúť.
Pri vzniku týchto chybových situácií má vzniknúť objekt výnimky so špecifikovanou správou o spôsobení chyby.
Poznámka: Pri realizácii tejto úlohy premiestnite časť zdrojového kódu, ktorý ste vytvorili pri implementácii metódy ProcessInput.

z osmeho tyzdna, co to vlastne treba spravit? s pradnaska mi velmi nepomohla  ???
#38
2. ro?ník / Re: dotNET
05.04.2010, 01:23:22
5 tyzden, po skopirovani metody z moodla mam spravit toto

QuotePoznámka: Po vložení zdrojového kódu je potrebné nastaviť prostredie mien pre použitie typu ConsoleUI.

co to mam vlastne spravit?
#39
2. ro?ník / Re: dotNET
05.04.2010, 00:54:07
tak zatial to riesit nemusim, momentalne sa idem hrat so string builderom, strasne pomali mi to ide.. asi sa nadopujem redbulmy a za noc spravim :D
#40
2. ro?ník / Re: dotNET
04.04.2010, 19:06:36
Quoteaký problém by tam mal byť?

ci sa nahodou graficke dlazdice nebudu pevne viazat s vytvorenymi objektami, tak potom by sa mi vytvarali dlazdice na dlazdice...
neviem tak daleko som sa este nedostal
#41
2. ro?ník / Re: dotNET
04.04.2010, 01:36:15
Quote from: dEVIANT on  04.04.2010, 01:33:32
Funguje ti to? Ak hej tak nerieš...oproti môjmu to máš kratšie aj krajšie.

tak neviem ci pri tom neustalom vytvarani stale noveho objektu nebude problem s grafickym rozhranim tak ak mozes posli aj, aby som potom nezhanal.
#42
2. ro?ník / Re: dotNET
04.04.2010, 01:14:46
Kto by mi vedel pomoct s metodou pohybu dlazdic?? :(
public bool MoveTile(Tile tile)
        {
            if ((Math.Abs(tile.Row - greyTile.Row) == 1 && tile.Col - greyTile.Col == 0) || (Math.Abs(tile.Col - greyTile.Col) == 1 && tile.Row - greyTile.Row == 0))
            {
                Tiles[greyTile.Row, greyTile.Col] = new ValueTile(((ValueTile)tile).Value);
                Tiles[greyTile.Row, greyTile.Col].Row = greyTile.Row;
                Tiles[greyTile.Row, greyTile.Col].Col = greyTile.Col;
                Tiles[tile.Row, tile.Col] = greyTile;
                greyTile.Row = tile.Row;
                greyTile.Col = tile.Col;
                return true;
            }
           
            return false;
        }
riesil som to takto ale nemyslim ze je to najstastnejsie riesenie :( :( ked mozte poslite mi mailom ako to mate vy
#43
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
30.03.2010, 18:37:15
pre ursus: ja Ti uz neviem, ci tie stopky mali stotiny, desatiny ci tisiciny (viem ze to nepisem zaradom :D ) a v podstate to mi prislo sracne odpi*i meranie
#44
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
30.03.2010, 05:01:33
http://uloz.to/4412734/g1.rar

G1
#45
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
30.03.2010, 04:57:22
Ake prekvapenie  :o
#46
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
28.03.2010, 23:46:37
posielal som Ti mailom, snad doslo aj ked viem ze tam toho vela nanajdes
#47
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
28.03.2010, 23:44:37
u siveho kazdy musi zopakovat kto ma pod 50%, kto ma nad moze zopakovat ale berie sa posledna znamka takze ak si zopakujes nahodou nevyklikas bacov lochnes mas a ne zapich  :xmas:
#48
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
26.03.2010, 16:54:28
Quote65%  ... mohol som dat viac   

mi nieco hovor, tiez nesom genialny student kedze opakujem OS ale tak ked mas screeny z minula ucis sa to 4 hodiny a ledva bidu som dal... :ohmigod: ale aspon nemusim opakovat zapich :)
#49
2. ro?ník / Re: dotNET
26.03.2010, 16:46:42
Quote from: dEVIANT on  26.03.2010, 02:45:46
Z tohoto tvojho zdrojáku by som povedal, že v tvojej hre sa dajú dlaždice rovno teleportovať na prázdne miesto. Aj keby ta dlaždica nebola vedľa dlaždice typu greyTile.

tak tie podmienky na zistovanie pozicie dlazdic su vo viacerich metodach a konkretnu podmienku stejto metody som sem nepisal aby bolo prhliadnejsie oco mi ide, hlavne aby sa vymenili ja si to uz osetrim aby to bolo podla zadania :)
#50
2. ro?ník / Re: dotNET
26.03.2010, 01:31:58
metoda na posunu policok
public bool MoveTile(Tile tile)
        {
                    Console.Write("pohyb {0} {1} \n",tile.Row,tile.Col);
                    int riadok = tile.Row;
                    int stlpec = tile.Col;
                    tile.Row = greyTile.Row;
                    tile.Col = greyTile.Col;
                    greyTile.Row = riadok;
                    greyTile.Col = stlpec;
                    if (IsSolved())
                        State = GameState.SOLVED;
                    return true;
        }


pomocne vypisi ukazuju ze to dostava rozne Tile ktore ma pohnut pri generacii a stale to nic nerobi, uz som zo C# vypadol tak help plz  :angel: