• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - Hezechiel

#26
2. ro?ník / Re: dotNET
13.04.2010, 19:51:12
Dakujem vam uz sa mi podarilo zriesit tie exceptiony
chybalo mi to
ze vznik chyby sa zistuje obycajnym if-om potom sa vytvori vinimka ako obicajny novy objekt s  textom pre construtor, a ak bol tento blok dany v try {}
nasledujuci catch{} obsahuje len console.write(ex.message)

niekedy mi treba povedat ako debilovy :D
#27
Quote from: totaluser on  13.04.2010, 03:13:25
sorry, som myslel ze vies
nam to na cviku povedal aspon 5x
aj na prednaske hovoril :D

vpohode, som opakujuci a na cvika nemusime chodit tak naco ma tam
#28
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
13.04.2010, 03:22:13

http://uloz.to/4533464/nm8.rar


nm8 ale dost lamacky spravene
#30
Ha ha ze mi to nenapadlo ale vcom to skompilujem?? dev c++?? visual studio? java? normalnu odpoved poprosim
#31
som rad a ako to otestujem ci to robi to co ma?
#32
2. ro?ník / Re: dotNET
13.04.2010, 01:37:54
Takze ak mi to dobre dochadza potrebujem si vytvorit enumerator na prikazi??? staci zoznam ci treba celu triedu???

a este
private void ProcessInput()
        {
            try
            {
                string vstup;
                char[] vstupchar;
                bool vypis = false;
                while (vypis == false)
                {
                    vstup = Console.ReadLine();
                    vstupchar = vstup.ToCharArray(0, vstup.Length);
                    switch (vstupchar[0])
                    {
                        case 'A':
                        case 'a':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row, field.greyTile.Col + 1); break;
                        case 'D':
                        case 'd':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row, field.greyTile.Col - 1); break;
                        case 'W':
                        case 'w':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row + 1, field.greyTile.Col); break;
                        case 'S':
                        case 's':
                            vypis = field.MoveTile(field.greyTile.Row - 1, field.greyTile.Col); break;
                        case 'X':
                        case 'x':
                            Environment.Exit(0); break;
                        case 'N':
                        case 'n':
                            StartNewGame(); break;
                    }
                    if (vstupchar[0] == 'M')
                    {
                        vypis = field.MoveTile((int)vstupchar[1] - 65, (int)vstupchar[2] - 48);
                    }
                    //if (vypis == false)
                        //Console.WriteLine("Zly vstup pre pohyb dlazdice");
                }
            }
            catch (WrongFormatException)
            {
                    throw;

            }
        }

class WrongFormatException : ApplicationException
    {
        public WrongFormatException(string message)
            : base(message) { }

        private void HandleInput(string input)
        {
            if (input.Length == 3 && (input[0] != 'm' || input[0] != 'M'))
                throw new WrongFormatException("Chybne zadanie prikazu pre pohyb dlazdice.");
            if (input.Length == 1 && (input[0] != 'x' || input[0] != 'X' || input[0] != 'n' || input[0] != 'N'))
                throw new WrongFormatException("Neplatny prikaz.");
        }
    }


toto bola moja idea  ???
#33
Na zadanie 8086 je tiez nejaky emulator v ktorom to mame spravit?
#34
2. ro?ník / Re: dotNET
12.04.2010, 16:31:24
tak co do toho if(?????) napisat?
#35
2. ro?ník / Re: dotNET
12.04.2010, 02:48:30
Quote from: dEVIANT on  10.04.2010, 22:22:51
No do metódy vstúpi ako parameter zadaný reťazec a ty zistuješ, čo to je, či to je príkaz abo kokotina. Keď to je príkaz tak ho vykonáš, keď to je kokotina, tak vznikne objekt výnimky, ktorý si si tam vytvoril ( throw new Wrog...("chybove hlasenie")  )...no a v metóde ProcessInput zabalíš HandleInput do try/catch bloku.

takze if(nebude prikaz){throw new Wrog...("chybove hlasenie") } nejak mi vytvaranie vinimiek nedochadza s prednasky
#36
2. ro?ník / Re: dotNET
12.04.2010, 02:15:20
zapoctovka v tomto tyzdni?
#37
2. ro?ník / Re: dotNET
10.04.2010, 22:11:04
QuoteÚloha: Definujte novú metódu private void HandleInput(string input), ktorá spracuje vstup od používateľa. Jej parametrom je vstup zadaný od používateľa. Nech sú identifikované dve chybové situácie:
Zadanie chybného vstupu, ktorý nie je identifikovaný ako príkaz pre hru.
Výber dlaždice, ktorú nie je možné presunúť.
Pri vzniku týchto chybových situácií má vzniknúť objekt výnimky so špecifikovanou správou o spôsobení chyby.
Poznámka: Pri realizácii tejto úlohy premiestnite časť zdrojového kódu, ktorý ste vytvorili pri implementácii metódy ProcessInput.

z osmeho tyzdna, co to vlastne treba spravit? s pradnaska mi velmi nepomohla  ???
#38
2. ro?ník / Re: dotNET
05.04.2010, 01:23:22
5 tyzden, po skopirovani metody z moodla mam spravit toto

QuotePoznámka: Po vložení zdrojového kódu je potrebné nastaviť prostredie mien pre použitie typu ConsoleUI.

co to mam vlastne spravit?
#39
2. ro?ník / Re: dotNET
05.04.2010, 00:54:07
tak zatial to riesit nemusim, momentalne sa idem hrat so string builderom, strasne pomali mi to ide.. asi sa nadopujem redbulmy a za noc spravim :D
#40
2. ro?ník / Re: dotNET
04.04.2010, 19:06:36
Quoteaký problém by tam mal byť?

ci sa nahodou graficke dlazdice nebudu pevne viazat s vytvorenymi objektami, tak potom by sa mi vytvarali dlazdice na dlazdice...
neviem tak daleko som sa este nedostal
#41
2. ro?ník / Re: dotNET
04.04.2010, 01:36:15
Quote from: dEVIANT on  04.04.2010, 01:33:32
Funguje ti to? Ak hej tak nerieš...oproti môjmu to máš kratšie aj krajšie.

tak neviem ci pri tom neustalom vytvarani stale noveho objektu nebude problem s grafickym rozhranim tak ak mozes posli aj, aby som potom nezhanal.
#42
2. ro?ník / Re: dotNET
04.04.2010, 01:14:46
Kto by mi vedel pomoct s metodou pohybu dlazdic?? :(
public bool MoveTile(Tile tile)
        {
            if ((Math.Abs(tile.Row - greyTile.Row) == 1 && tile.Col - greyTile.Col == 0) || (Math.Abs(tile.Col - greyTile.Col) == 1 && tile.Row - greyTile.Row == 0))
            {
                Tiles[greyTile.Row, greyTile.Col] = new ValueTile(((ValueTile)tile).Value);
                Tiles[greyTile.Row, greyTile.Col].Row = greyTile.Row;
                Tiles[greyTile.Row, greyTile.Col].Col = greyTile.Col;
                Tiles[tile.Row, tile.Col] = greyTile;
                greyTile.Row = tile.Row;
                greyTile.Col = tile.Col;
                return true;
            }
           
            return false;
        }
riesil som to takto ale nemyslim ze je to najstastnejsie riesenie :( :( ked mozte poslite mi mailom ako to mate vy
#43
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
30.03.2010, 18:37:15
pre ursus: ja Ti uz neviem, ci tie stopky mali stotiny, desatiny ci tisiciny (viem ze to nepisem zaradom :D ) a v podstate to mi prislo sracne odpi*i meranie
#44
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
30.03.2010, 05:01:33
http://uloz.to/4412734/g1.rar

G1
#45
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
30.03.2010, 04:57:22
Ake prekvapenie  :o
#46
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
28.03.2010, 23:46:37
posielal som Ti mailom, snad doslo aj ked viem ze tam toho vela nanajdes
#47
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
28.03.2010, 23:44:37
u siveho kazdy musi zopakovat kto ma pod 50%, kto ma nad moze zopakovat ale berie sa posledna znamka takze ak si zopakujes nahodou nevyklikas bacov lochnes mas a ne zapich  :xmas:
#48
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
26.03.2010, 16:54:28
Quote65%  ... mohol som dat viac   

mi nieco hovor, tiez nesom genialny student kedze opakujem OS ale tak ked mas screeny z minula ucis sa to 4 hodiny a ledva bidu som dal... :ohmigod: ale aspon nemusim opakovat zapich :)
#49
2. ro?ník / Re: dotNET
26.03.2010, 16:46:42
Quote from: dEVIANT on  26.03.2010, 02:45:46
Z tohoto tvojho zdrojáku by som povedal, že v tvojej hre sa dajú dlaždice rovno teleportovať na prázdne miesto. Aj keby ta dlaždica nebola vedľa dlaždice typu greyTile.

tak tie podmienky na zistovanie pozicie dlazdic su vo viacerich metodach a konkretnu podmienku stejto metody som sem nepisal aby bolo prhliadnejsie oco mi ide, hlavne aby sa vymenili ja si to uz osetrim aby to bolo podla zadania :)
#50
2. ro?ník / Re: dotNET
26.03.2010, 01:31:58
metoda na posunu policok
public bool MoveTile(Tile tile)
        {
                    Console.Write("pohyb {0} {1} \n",tile.Row,tile.Col);
                    int riadok = tile.Row;
                    int stlpec = tile.Col;
                    tile.Row = greyTile.Row;
                    tile.Col = greyTile.Col;
                    greyTile.Row = riadok;
                    greyTile.Col = stlpec;
                    if (IsSolved())
                        State = GameState.SOLVED;
                    return true;
        }


pomocne vypisi ukazuju ze to dostava rozne Tile ktore ma pohnut pri generacii a stale to nic nerobi, uz som zo C# vypadol tak help plz  :angel: