Quote from: P.a.i.n. on 17.12.2009, 19:18:42
možno hlúpa otázka ale pri kontrole mi vyhodilo tuto chybu: The class "Use" has a Cyclomatic Complexity of 6 <Highest = 11>
čo mám pod tým chápať?
skusil si pozriet dokumentaciu ku pmd?
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi prspevky MenuQuote from: P.a.i.n. on 17.12.2009, 19:18:42
možno hlúpa otázka ale pri kontrole mi vyhodilo tuto chybu: The class "Use" has a Cyclomatic Complexity of 6 <Highest = 11>
čo mám pod tým chápať?
Quote from: Peterray on 17.12.2009, 16:07:46
Otázka na Mireka. Mohol by som odovzdať zadanie z OOB neská vo štvrtok niekedy. Písal som mail a nikto mi neodpovedá.
Quote from: P.a.i.n. on 16.12.2009, 17:48:45Quote from: lenikasss on 16.12.2009, 16:49:04
mne to pmd vyhadzeje chyby ako avoid variables with short names like i. to akoze take ma byt chyba? vo vsetkych cykloch som pouzil premennu i... alebo avoid using implementasion types like arraylist, use the interface instead. tak ved na niektorych miestach sa neda vyhnut Arraylistom
no presne to isté vyhadzuje aj mne a tiež by ma zaujímalo čo s tým?
Quote from: Peterray on 14.12.2009, 17:32:14
Ako si to mam spustit pod Windowsom, lebo Mirek napisal cez ked mame linux je tam .sh pripona
Quote from: Peterray on 14.12.2009, 17:28:17
Mohol by mi dakto poslat tu binarnu verziu PMD? peterray@azet.sk Alebo dat tu ...
Quote from: dEVIANT on 14.12.2009, 05:35:09
Ja som tiež robil tak veci v hre, že "aby som to už mal a aby to šlo"...a potom som sa dostal k bodu, keď som už nič obísť nevedel a musel som sa to naučiť...a furt si potom uvedomíš, že ten tvoj postup bol dementný
Quote from: blackflash on 14.12.2009, 03:33:50
nooo diky chlapi , nakoniec som to urobil , sice tym najneefektnejsim sposobom ( ide mi hlavne o to aby som to uz mal ) ale zasa mam sa este co ucit no :-/ , tak hlavne ze to ide ... tak si idem dat kavu a dorobim scenar
Quote from: tino8 on 13.12.2009, 14:55:05
nema este niekto okrem mna problem so spustanim pmd z prikazoveho riadku? lebo mne niejak nevie najst ruleset z moodla, aj ked som ho dal medzi ostatne rulesety do pmd/rulesets... ak skusam kontrolovat niejakym defaultnym rulesetom tak vyhodi vysledok, ale ak tym z moodla tak Ruleset not found :S
Quote from: dEVIANT on 13.12.2009, 23:31:42Quote from: blackflash on 13.12.2009, 23:12:24
Proste potrebujem nejaku metodu v GameImpl ktora mi vrati nejaku miestnost z tych co som uz vytvoril :-/
A čo na tom nevieš?
public Room room10return() {
return Room10
}
v use predmetu pretypuješ game na GameImpl a do napr Room room uložíš return metódy room10return...
a zmenu miestnosti spravíš pomocou setCurrentRoom...
Quote from: scream on 12.12.2009, 23:28:48Quote from: mirek on 12.12.2009, 23:06:52
a nebudes vytvarat dve abstraktne triedy AbstractCommand, ale AbstractCommand pre prikazy a AbstractItem pre predmety. ale ak nechces, tak nemusis - toto je volitelna uloha. ale usetri ti par riadkov kodu v kazdom prikaze a v kazdom predmete.
Tak v navode je:
Doplňujúce úlohy
Vytvorte abstraktú triedu AbstractCommand, ktorá bude reprezentovať všeobecný predmet. Umiestnite do nej všetky členské premenné a metódy, ktoré sú spoločné pre každý predmet. Každý vytvorený predmet tak bude potomkom tejto triedy.
sa mi to zdalo divne:)
Quote from: piton on 12.12.2009, 22:46:37
Ked dobre pamatam, tak som sa uz minuleho roku mirekovi stazoval, ze to je zbytocne, aj sam priznal, ze sa to dalo spojit do jedneho... Ale asi sa na to nejak zabudlo A mas to v podstate jedno, nevadi, ze je to tak spravene.
Quote from: scream on 12.12.2009, 22:50:17
Ale ved AbstractCommand implementuje Command... cize pri jednotlivych prikazoch staci rozsirit AbstractCommand a je to..
Ale ohladom toho AbstractCommand mam aj ja otazku.
To mam vytvorit 2 triedy s nazvom AbstractCommand? Jednu v balicku commands a druhu v items? alebo ako?
Quote from: tino8 on 12.12.2009, 17:09:36
ako sa mysli to PMD z prikazoveho riadku? lebo ak spustam PMD v Netbeanse tak nenachadza ziadne chyby
Quote from: dEVIANT on 12.12.2009, 06:16:55Quote from: scream on 12.12.2009, 06:13:46
nehodi tu pls niekto triedu East? Lebo uz stracam nervy a v tuto hodinu ma nejak nic nenapada
asi prichádzam na fórum jak na zavolanie
Quote from: tino8 on 11.12.2009, 03:10:25
zmena kniznice bola iba pri tych lomitkach?
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- teraz ma tak napadlo ze preco tie objekty vykreslujete cez stvorceky? ma to nejaky vyznam? mne sa zdala len skomplikovana implementacia
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- prikaz INVENTAR je jasny, ale prikaz LOAD aspon u mojej implementacie som nevedel spravit inak ako dopisanim metody naviac do GameImlp. problem je potom v tom ze vsade sa pouziva rozhranie Game a kedze dana metoda nieje v tomto rozhrani, musim robit explicitny casting
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- s tymi DP to bolo o tom lebo boli aj take myslienky ze vecsinu DP zahrnut do zadania, mozno nie u teba, alebo u porubana, alebo dakde som to proste take pocul
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- s tym pretazovanim a prekryvanim myslim zeby nebolo odveci to zas spomenut a zahrnut potrebu aj v tomto zadanie, nie len v tom z BlueJ
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- napadov je kopec napr. niektore principy OOP sa tam porusuju, co by sa zase dalo opravit spolocne s refactoringom...
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- porubanovec = mal som bakalarku u Porubana
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
- to p.s. som moc nepochopil, kazdopadne ja som to teraz robil cele cvika a preto samozrejme ze len cvika hodnotim, prednasky ked su take ako minule roky tak sa nebude vyjadrovat, videl som take prednasky z OOP na jednej nemenovanej slovenskej skole ze toto co akoze my mame sa moze schovat niekam
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
kazdopadne mozeme niekedy pokecat osobne, sak ako som vravel mozes sa popytat porubana na mna a dalo by sa dohodnut aj nejake veci ako rozsirit, zlepsit zadanie z OOP, samozrejme ked sa bude jednat o Javu, nejake veci v 2D grafike alebo podobne...
Quote from: Payne on 21.11.2009, 04:12:02
P.S. inak ten tyzden v utorok ci stredu ci kedy som sa ti zdravil ked ste stahovali tie bedne a vina do dakej dodavky, ty feco jcube a daky dalsi typci
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
Takze mal som konecne cas a precital som celu temu a aj zadanie som cele spravil a prisiel som na to, ze:
1. pouzivat BlueJ nie je zle, kazdopadne sa s nim malo robi a podla mna to nebude mat nejaky pozitivny vyznam. Ked clovek nie je spomaleny, tak aj tak pochopi o com su objekty a aspon bude vediet syntax. Takto si zvykne klikat a moze mu skor odist pointa objektov , resp. skor mu ujde uplne syntax a tazko sa mu bude pisat (zvlast ked ako niektori tu spominali ze odflakli cecko). Podla mna kto chcel tak pochopil aj predtym a kto nie tak ani teraz.
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
2. implementacne je to urcite lepsie robene ako ked clovek to sam robil. Sak co by sme sa cudovali ked sa na tom zucastnili Poruban a Vaclavik. Je vsak velmi smutne ze az po x rokoch co sa ucit ten predmet a stale ho ucia viacmenej ti isti ludia tak nebol nikto schopny doteraz spravit normalne zadanie ako je aspon teraz.
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
3. zadanie je celkovo dobre spravene, akurat ze ten load je debilne spraveny. Neviem teda ci je chyba u mna, ale tak ako keby na to nebolo myslene a clovek musi doplnovat naviac metody do tried, lebo proste chybaju v rozhraniach.
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
4. co sa tyka Design Patterns, tak tazko vobec rozmyslat o tom, zeby sa mali ucit priebezne. To je absolutne nerealne. Ta clovek ani nevie dokopy pointu OOP a hned sa zacne ucit DP? to je co za nezmysel? taktiez si DP omnoho lepsie zapameta ak uz ma daco odkodene a si vie porovnat ze bez DP to robil jak tlk a kopec veci bolo zbytocne tazsich.
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
5. nechcem sa opakovat ale tak ten BlueJ nie je vobec vyuzity jeho potencial. BlueJ dokaze generovat kod a kopec inych veci, ktore vobec neboli spomenute na cvikach. Cital som jednu knihu ked typek pouzival BlueJ a to bolo tak brutalne robene ze do takmer konca vobec nepouzival dedicnost, dokonca ani operatory + -, ... ale zase rozhrania takmer uplne od zaciatku a to bolo realne pouzitie rozhrani vratane dedicnosti. Potom cloveku prisli rozhrania ako uplne prirodzena vec, co po tomto zadani neviem ci tak celkom bude. (ale urcite viac ako pred 2 rokmi jak sme my mali OOP)
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
6. neviem ci to bolo na cvikach vysvetlovane (zrejme urcite) ale v zadani vyslovene chybaju napriklad odskusanie prekryvania a pretazovania...
Quote from: Payne on 19.11.2009, 22:41:04
P.S.2 Chcel by som sa spytat ako je to s tym 12 cvikom, lebo tam nieje zatial nic, len daky Unit Testy. To znamena co? Text bude este doplneny a testy sa budu robit vsetci rovnako, alebo sa len vysvetli princip a kazdy robi sam? Myslim ze by malo zmysel robit spolocne, sak vsetci pouzivaju interfacy a teda sa daju testy pouzit hromadne. Dalsia vec je ze sa bude pouzivat JUnit 3, ci 4?
Quote from: psicho on 20.11.2009, 05:36:15
a nee uz ne bo odkedy zistili ze nepoznam interface a vsetko davam public a singleton som pokladal za zeton tak od tej doby len roznasam obedy ,ale nestazujem sa