• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Johny Bravo

#2051
O ničom / NFS carbon
28.10.2006, 16:28:19
kto by este nevidel, demo je out
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=20082

je to celkom onicom  :kissmyass:
#2052
O ničom / Re: Aku hudbu pocuvate?
28.10.2006, 07:13:19
Quote from: davhan on  28.10.2006, 05:25:54
Quote from: les paul on  27.10.2006, 02:50:59

Btw by mohla byt este anketka ze kt. hudobny nastroj je najsamlepsi.... :) (jednoznacne gitarka....)
:buttrock:  :guitar:  :metal:

:emot-shakehead:   basa  ;)
mys  :emot-LMAO:
#2053
3. ročník / Re: Pisomka z PG
27.10.2006, 16:50:59
aha tak ok  :ahaha:
#2054
3. ročník / Re: Pisomka z PG
27.10.2006, 15:23:55
z PG su body aj za aktivitu?
#2055
BERG board / Re: potrebujeme
26.10.2006, 23:20:15
Quote from: davhan on  25.10.2006, 15:26:02
Quote from: Johny Bravo on  25.10.2006, 06:21:36
Quote from: majo30 on  25.10.2006, 01:48:53
ja som tu, to nestaci?  :metal:
ne  :emot-LMAO:
daj link na tento board spoluziakom ...
sak furt im o tom hovorim..ale gumeni su  :huh2:
no hej.. + je tu dost vela l33ch3rov..
#2056
3. ročník / Re: Pisomka z PG
26.10.2006, 18:14:59
tri trojuholniky su nakreslene..

glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f,0.0f,-6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(0.0f,0.0f,-6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(2.0f,0.0f,-6.0f);
DrawTriangle();

glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f,0.0f,0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(2.0f,0.0f,0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(2.0f,0.0f,0.0f);
DrawTriangle();

glLoadIdentity();
glTranslatef(2.0f,0.0f,-6.0f);
DrawTriangle();
glaTranslatef(-2,0f,0.0f,0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(-2.0f,0.0f,0.0f);
DrawTriangle();

#2057
3. ročník / Re: Pisomka z PG
26.10.2006, 16:41:56
medzi základné GDI patrí:
Stetec, pero
Font, bitmapa

Zakladne atributy GDI objektu pero je:
hrubka pera, farba pera, styl ciary

#2058
3. ročník / Re: Pisomka z PG
26.10.2006, 02:14:07
 

1
Známky: 1
   Skratka GDI znamená:
Odpoveï:     
   a. Graphic development interspace - grafický vývojový medzipriestor
   b. Graphic device interface - rozhranie grafického zariadenia    Správne
   c. Game development interface - herné vývojové prostredie
   d. general device interface - rozhranie veobecného zariadenia
   e. Graphic development interface - grafické vývojové rozhranie
Správny

2
Známky: 1
   Medzi atribúty GDI objektu tetec (Brush) patria:
Odpoveï:     
   a. Orientácia tetca
   b. Farba tetca    Správne.
   c. Pozícia tetca
   d. Hrúbka tetca    Hrúbka má význam iba pri GDI objete pera, nie pri tetci.
   e. Výplòový vzor     Správne
   f. Tvar tetca

3
Známky: 2
   Predpokladajme, e existuje nasledujúca funkcia na vykreslenie trojuholníka.
void DrawTriangle()
{
glBegin(GL_TRIANGLES);
glColor3f(1.0f,0.0f,0.0f);
glVertex3f( 0.0f, 1.0f, 0.0f);
glColor3f(0.0f,1.0f,0.0f);
glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f);
glColor3f(0.0f,0.0f,1.0f);
glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f);
glEnd();
}

Ktorá z uvedených implementácii funkcie DrawGLScene() by generovala výstup uvedený na obrázku ?
!!! Pozor, dosiahnu rovnaký výsledok, je moné rôznymi spôsobmi !!!
Odpoveï:     
   a. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(2.0f, 0.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(-1.0f, -2.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}

   b. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, -2.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, 2.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}

   c. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(1.0f, 1.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(0.0f, -1.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}

   d. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glLoadIdentity();
glTranslatef(0.0f, -1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}

   e. int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-1.0f, 1.0f, -6.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, -2.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
glTranslatef(1.0f, 2.0f, 0.0f);
DrawTriangle();
return TRUE;
}


4
Známky: 2
   Akú transformáciu vyjadruje maticový zápis uvedený na obrázku ?
Odpoveï:     
   a. Transformácia posunutia v 3D priestore
   b. Transformácia posunutia v 2D rovine
   c. Transformáciu zmeny mierky v 3D priestore    Správne
   d. Transformácia skosenia v 3D priestore
   e. Transformácia otoèenia okolo osi Z v 3D priestore
Správny

5
Známky: 1
   Akú transformáciu v 3D priestore reprezentuje následujúca rovnica ?

XSSZ = -JX * cos(alfa) * XUSS + JY * cos(beta) * YUSS
YSSZ = -JX * sin(alfa)  * XUSS - JY * sin(beta) * YUSS + JZ * ZUSS

Odpoveï:     
   a. Axonometrickú zobrazovaciu transformáciu    Spráne.
   b. Posunutie v 3D priestore.
   c. Otoèenie v 3D priestore
   d. Kolmé premietanie.
   e. Perspektívne premietanie.
Správny


6
Známky: 3
   Predpokladajme, e existuje následujúca funkcia na vykreslenie modrého tvorca DrawSquare().

void DrawSquare()
{
glColor3f(0.5f,0.5f,1.0f);
glBegin(GL_QUADS);
glVertex3f(-1.0f, 1.0f, 0.0f);
glVertex3f( 1.0f, 1.0f, 0.0f);
glVertex3f( 1.0f,-1.0f, 0.0f);
glVertex3f(-1.0f,-1.0f, 0.0f);
glEnd();
}

Priraïte správne obrázky s výstupom, ku odpovedajúcej implementácii funkcie DrawGLScene().

int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f, 0.0f, -6.0f);
DrawSquare();
glTranslatef(4.0f, 0.0f, 0.0f);
glScalef(1.0f, 1.0f, 1.0f);
DrawSquare();
return TRUE;
}   
int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f, 0.0f, -6.0f);
DrawSquare();
glTranslatef(4.0f, 0.0f, 0.0f);
glScalef(0.5f, 0.5f, 1.0f);
DrawSquare();
return TRUE;
}   
int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(2.0f, 0.0f, -6.0f);
DrawSquare();
glTranslatef(-4.0f, 0.0f, 0.0f);
glScalef(0.5f, 2.0f, 1.0f);
DrawSquare();
return TRUE;
}   
int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f, 0.0f, -6.0f);
DrawSquare();
glTranslatef(4.0f, 0.0f, 0.0f);
glScalef(2.0f, 0.5f, 1.0f);
DrawSquare();
return TRUE;
}   
int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f, 0.0f, -6.0f);
DrawSquare();
glTranslatef(4.0f, 0.0f, 0.0f);
glScalef(0.5f, 2.0f, 1.0f);
DrawSquare();
return TRUE;
}   
int DrawGLScene(GLvoid)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
glTranslatef(-2.0f, 0.0f, -6.0f);
DrawSquare();
glTranslatef(4.0f, 0.0f, 0.0f);
glScalef(2.0f, 2.0f, 1.0f);
DrawSquare();
return TRUE;
}   

#2059
BERG board / Re: potrebujeme
25.10.2006, 06:21:36
Quote from: majo30 on  25.10.2006, 01:48:53
ja som tu, to nestaci?  :metal:
ne  :emot-LMAO:
daj link na tento board spoluziakom ...
#2060
3. ročník / Re: Pisomka z PG
25.10.2006, 00:49:14
jj
#2061
3. ročník / Re: Pisomka z PG
24.10.2006, 22:15:36
ja mam az stvrtok.
#2062
2. ročník / Re: Pisomka z etiky
24.10.2006, 02:18:08
ne dal som tahak na ftp?
#2063
3. ročník / Re: Zadania z LS
23.10.2006, 01:06:31
hh ja mam normalnu funkciu :)
#2064
BERG board / potrebujeme
23.10.2006, 00:13:36
tu ludi z bergu.
#2068
3. ročník / Re: OS
19.10.2006, 04:40:36
lol
#2069
O ničom / Re: R.I.P.
18.10.2006, 23:38:02
Quote from: nemtom on  18.10.2006, 23:27:44
no ja mam tiesta nahodou rad, taze pozor lebo zistim si kde byvas:)
i second that
#2070
3. ročník / Re: TI
18.10.2006, 16:03:22
pisomka bude len z OS a TI  :bannana_guitar: (asi)
#2071
hm wrc bol zase opity  :emot-LMAO: :emot-LMAO:  :alc:
#2072
O ničom / Re: R.I.P.
18.10.2006, 00:43:07
#2073
to bolo aj prve hehe
#2074
hm a problem cislo 2 je ze o com treba pisat ten rukou pisany referat? (6tyzden)
#2075
ma niekto zadanie typu:

FAT16 - Uloženie súboru zo skutočného súborového systému do emulovaného, bez dlhých názvov

?