• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - esperian

#176
2. ročník / Re: Matematická Logika
16.12.2011, 04:34:19
Quote from: xxx3 on  16.12.2011, 04:31:31
co mas ? :D

D ako debil xDD  :D a ty ako ? ci si nebol ?
#177
2. ročník / Re: Matematická Logika
16.12.2011, 04:28:04
sakra som myslel ze bude lepsie  :D :D
#178
2. ročník / Re: Matematická Logika
15.12.2011, 05:10:22
nem nemam este
#179
2. ročník / Re: Matematická Logika
14.12.2011, 01:59:26
a to vyhodnotenie bude hned v stredu ?
#180
2. ročník / Re: Matematická Logika
14.12.2011, 01:31:36
Quote from: xxx3 on  14.12.2011, 01:29:35
Quote from: Tren on  14.12.2011, 01:06:37
kolko bodov prilepsuje Myskova na predtermine?  :D

dobra otazka :D

btw. idete v obleku ? :D

ja neidem v obleku..
#181
2. ročník / Re: UŠaA
13.12.2011, 19:10:08
Inak, neviete niekto či Korečko nehovoril kedy bude opravak ?? alebo ze kedy zapise vysledky a kde ?
#182
2. ročník / Re: Matematická Logika
13.12.2011, 19:08:10
Quote from: ppeess on  13.12.2011, 02:58:32
Nie to nie je minulorocna  :D ........... tento obrazok je uz X rokov stary :D .... ale nieco taketo sa moze vyskytnut ale my sme mali z toho tak asi ten prvy priklad :D .... ale predtermin je jednoduchy :D

asi si uz nepamatas ze co cca ste mali, ci ? alebo nemas nejaky obrazok z min. roka  :D ;D ?
#183
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 21:21:56
vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr

execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");
#184
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 21:16:02
aj take aj take, vsetky chyby co vyhodi   :)
#185
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 20:02:38
zda sa mi ze to je ten jar subor ktory mas v Adventuer/dist/Adventure.jar

spustis ho v prikazovom riadku nasledovne..
"preklikas" sa do priecinku Adventuer/dist a zadas prikaz java -jar Adventure.jar
#186
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 18:21:27
ake sipky ?? ja to mam takto (pripajam kusok)a vygenerovalo sa mi to samo .. len som si to potom este trocha rozmiestnil..

edit// aha to si asi nenarazal na mna xD
#187
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 18:10:23
Quote from: bEnd3r on  11.12.2011, 17:57:05
ta..ani ne, nahras tam subory *.class a ono ti vytvori taketo nieco

a ako pozeram na googli tak je este co robit.. ale teraz ma napadlo nejak to dokopat cez blueJ

//milaninho..nemohol by si tu hodit nieco co by si ty odporucal? pekne prosim :)

postupuj podla navodu
Instalar UML en Netbeans 6.8

mam to otestovane na netbeans 7:0.1  ;)
#188
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 05:13:39
ja by som sa chcel spytat ako odstranit takuto chybu

warning: [options] bootstrap class path not set in conjunction with -source 1.6

asi to nema nic spolocne so spravnostou projektu, skor nejake nastavanie samotneho netbeansu...
#189
2. ročník / Re: UŠaA
07.12.2011, 23:24:47
jj pseudo som chcel .. aj tak dik
#190
2. ročník / Re: UŠaA
07.12.2011, 22:43:00
Quote from: Stardox on  07.12.2011, 21:39:13
Pre istotu:
Korecko chce dat len sorty (bubble, insertion, quick, heap, radix) a hashtable (insert a delete) a z toho bude ziadat len strucne pseudokody? Ci uslo mi daco?

ti insert a delete si nasiel niekde <?
#191
2. ročník / Re: OOP
06.12.2011, 04:53:39
pmd hlasi chybu  :baaa:

Buď deklarujte statickú premennú 'list' ako final, alebo sa vyhnite priradeniu jej hodnoty v konštruktore.
Pretypujte deklarĂĄciu (namiesto typu 'ArrayList' pouĹžite rozhranie, ktorĂŠ tento typ implementuje).
nechapem co vlastne odomna chcu xDDD

public class ParserImpl implements Parser{
   
    public static ArrayList<Command> list;

    public static ArrayList<Item> itemS;
   
    ParserImpl(){
    itemS = new ArrayList<Item>();
    list = new ArrayList<Command>();
   
   
    itemS.add(new Trezor());
    itemS.add(new ZlatyKluc());
   
   
   
    };

}

pomohlo  ;)
#192
2. ročník / Re: UŠaA
06.12.2011, 00:39:36
rzumiem ten bubble sort spravne ?

3 1|5 4 2
1 |35|4 2
1 3|5 4|2
1 3 4 |52|
1 3 4 2 {5}

--------------
1 3 |4 2| 5
1 3 2{|45|}
1 2 {3 4 5}
1 {2 3 4 5}
{1 2 3 4 5}

dik  ;)
#193
2. ročník / Re: UŠaA
05.12.2011, 21:00:11
cize ak mi da napisat pseudokod buuble sort tak mu tam napisem to co je v 9 cviku bod 2. ?



inak mohol by sem niekto naisat ako funguje heap sort a quick sort na nejakom priklade ?
#194
2. ročník / Re: OOP
05.12.2011, 04:58:21
aj mne by sa to hodilo lebo sa akurat snazim pochopit aky rozdiel je medzi tym ...
------------
dakujeme  ;)
#195
2. ročník / Re: OOP
03.12.2011, 20:40:57
inak ked potrebujem nejaky predmet pouzit nato aby sa "otvorili dvere" na zapad , ako nato ?

@Override
    public GameState use(Game game) {
     
        game.getCurrentRoom().setExits(null, null, null, !null);
       
        return null;
    }

viem ye v game impl nastavim ten zapad ako null .. aby mi ho nezobrazovalo ten vychod na zpad
#196
2. ročník / Re: FJAP
03.12.2011, 00:51:32
eminka zasa strasis !?  ;D ;D
#197
2. ročník / Re: Matematická Logika
03.12.2011, 00:18:57
bol za nou lebo som nebol na jednom cviku a ani som si ho nenanhradil, tak povedadla ze ak mam len jednu hodinu vynechanu takto tak je to OK a ze to neriesi, ani ospravedlnenku nechcela...
#198
2. ročník / Re: FJAP
02.12.2011, 22:15:10
pochybujem, ale drzi ich asi to ze ak mas 30b a ak je predtermin lahsi ako tu spomínajú tak to na 21b nebude problem dať ked si nieco pozies...
#199
2. ročník / Re: FJAP
02.12.2011, 19:27:55
no super, aspon si nam prihodila trocha casu na doladenie zadania  ;D dakujeme a uzi si sluzobku xD
#200
2. ročník / Re: Etika
29.11.2011, 03:09:01
Quote from: M4D4 on  29.11.2011, 02:56:58
nepýtal sa niekto, že kde a či budú výsledky online? Či to bude iba na najbližšom cviku?

nam hovoril ze na maise..