• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - esperian

#176
2. ročník / Re: Matematická Logika
16.12.2011, 04:34:19
Quote from: xxx3 on  16.12.2011, 04:31:31
co mas ? :D

D ako debil xDD  :D a ty ako ? ci si nebol ?
#177
2. ročník / Re: Matematická Logika
16.12.2011, 04:28:04
sakra som myslel ze bude lepsie  :D :D
#178
2. ročník / Re: Matematická Logika
15.12.2011, 05:10:22
nem nemam este
#179
2. ročník / Re: Matematická Logika
14.12.2011, 01:59:26
a to vyhodnotenie bude hned v stredu ?
#180
2. ročník / Re: Matematická Logika
14.12.2011, 01:31:36
Quote from: xxx3 on  14.12.2011, 01:29:35
Quote from: Tren on  14.12.2011, 01:06:37
kolko bodov prilepsuje Myskova na predtermine?  :D

dobra otazka :D

btw. idete v obleku ? :D

ja neidem v obleku..
#181
2. ročník / Re: UŠaA
13.12.2011, 19:10:08
Inak, neviete niekto či Korečko nehovoril kedy bude opravak ?? alebo ze kedy zapise vysledky a kde ?
#182
2. ročník / Re: Matematická Logika
13.12.2011, 19:08:10
Quote from: ppeess on  13.12.2011, 02:58:32
Nie to nie je minulorocna  :D ........... tento obrazok je uz X rokov stary :D .... ale nieco taketo sa moze vyskytnut ale my sme mali z toho tak asi ten prvy priklad :D .... ale predtermin je jednoduchy :D

asi si uz nepamatas ze co cca ste mali, ci ? alebo nemas nejaky obrazok z min. roka  :D ;D ?
#183
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 21:21:56
vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr

execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");
#184
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 21:16:02
aj take aj take, vsetky chyby co vyhodi   :)
#185
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 20:02:38
zda sa mi ze to je ten jar subor ktory mas v Adventuer/dist/Adventure.jar

spustis ho v prikazovom riadku nasledovne..
"preklikas" sa do priecinku Adventuer/dist a zadas prikaz java -jar Adventure.jar
#186
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 18:21:27
ake sipky ?? ja to mam takto (pripajam kusok)a vygenerovalo sa mi to samo .. len som si to potom este trocha rozmiestnil..

edit// aha to si asi nenarazal na mna xD
#187
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 18:10:23
Quote from: bEnd3r on  11.12.2011, 17:57:05
ta..ani ne, nahras tam subory *.class a ono ti vytvori taketo nieco

a ako pozeram na googli tak je este co robit.. ale teraz ma napadlo nejak to dokopat cez blueJ

//milaninho..nemohol by si tu hodit nieco co by si ty odporucal? pekne prosim :)

postupuj podla navodu
Instalar UML en Netbeans 6.8

mam to otestovane na netbeans 7:0.1  ;)
#188
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 05:13:39
ja by som sa chcel spytat ako odstranit takuto chybu

warning: [options] bootstrap class path not set in conjunction with -source 1.6

asi to nema nic spolocne so spravnostou projektu, skor nejake nastavanie samotneho netbeansu...
#189
2. ročník / Re: UŠaA
07.12.2011, 23:24:47
jj pseudo som chcel .. aj tak dik
#190
2. ročník / Re: UŠaA
07.12.2011, 22:43:00
Quote from: Stardox on  07.12.2011, 21:39:13
Pre istotu:
Korecko chce dat len sorty (bubble, insertion, quick, heap, radix) a hashtable (insert a delete) a z toho bude ziadat len strucne pseudokody? Ci uslo mi daco?

ti insert a delete si nasiel niekde <?
#191
2. ročník / Re: OOP
06.12.2011, 04:53:39
pmd hlasi chybu  :baaa:

Buď deklarujte statickú premennú 'list' ako final, alebo sa vyhnite priradeniu jej hodnoty v konštruktore.
Pretypujte deklarĂĄciu (namiesto typu 'ArrayList' pouĹžite rozhranie, ktorĂŠ tento typ implementuje).
nechapem co vlastne odomna chcu xDDD

public class ParserImpl implements Parser{
   
    public static ArrayList<Command> list;

    public static ArrayList<Item> itemS;
   
    ParserImpl(){
    itemS = new ArrayList<Item>();
    list = new ArrayList<Command>();
   
   
    itemS.add(new Trezor());
    itemS.add(new ZlatyKluc());
   
   
   
    };

}

pomohlo  ;)
#192
2. ročník / Re: UŠaA
06.12.2011, 00:39:36
rzumiem ten bubble sort spravne ?

3 1|5 4 2
1 |35|4 2
1 3|5 4|2
1 3 4 |52|
1 3 4 2 {5}

--------------
1 3 |4 2| 5
1 3 2{|45|}
1 2 {3 4 5}
1 {2 3 4 5}
{1 2 3 4 5}

dik  ;)
#193
2. ročník / Re: UŠaA
05.12.2011, 21:00:11
cize ak mi da napisat pseudokod buuble sort tak mu tam napisem to co je v 9 cviku bod 2. ?



inak mohol by sem niekto naisat ako funguje heap sort a quick sort na nejakom priklade ?
#194
2. ročník / Re: OOP
05.12.2011, 04:58:21
aj mne by sa to hodilo lebo sa akurat snazim pochopit aky rozdiel je medzi tym ...
------------
dakujeme  ;)
#195
2. ročník / Re: OOP
03.12.2011, 20:40:57
inak ked potrebujem nejaky predmet pouzit nato aby sa "otvorili dvere" na zapad , ako nato ?

@Override
    public GameState use(Game game) {
     
        game.getCurrentRoom().setExits(null, null, null, !null);
       
        return null;
    }

viem ye v game impl nastavim ten zapad ako null .. aby mi ho nezobrazovalo ten vychod na zpad
#196
2. ročník / Re: FJAP
03.12.2011, 00:51:32
eminka zasa strasis !?  ;D ;D
#197
2. ročník / Re: Matematická Logika
03.12.2011, 00:18:57
bol za nou lebo som nebol na jednom cviku a ani som si ho nenanhradil, tak povedadla ze ak mam len jednu hodinu vynechanu takto tak je to OK a ze to neriesi, ani ospravedlnenku nechcela...
#198
2. ročník / Re: FJAP
02.12.2011, 22:15:10
pochybujem, ale drzi ich asi to ze ak mas 30b a ak je predtermin lahsi ako tu spomínajú tak to na 21b nebude problem dať ked si nieco pozies...
#199
2. ročník / Re: FJAP
02.12.2011, 19:27:55
no super, aspon si nam prihodila trocha casu na doladenie zadania  ;D dakujeme a uzi si sluzobku xD
#200
2. ročník / Re: Etika
29.11.2011, 03:09:01
Quote from: M4D4 on  29.11.2011, 02:56:58
nepýtal sa niekto, že kde a či budú výsledky online? Či to bude iba na najbližšom cviku?

nam hovoril ze na maise..