čoooo? java má fieldy v interfaceoch? to je čo za nezmysel
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: Ing. nemtom on 30.01.2012, 19:29:02Quote from: Safyia on 30.01.2012, 14:45:43
Nevymyslaj! pod a potom pojdeme na pivo:D
Uz je prihlasenych kolo 3000 ludi
hej na to pivo uz pojdem, dufam ze myslis hento z mailinglistu
Quote from: Havran on 27.01.2012, 02:13:49Quote from: Johny Bravo on 27.01.2012, 01:12:21
ahojte
neviete nahodou co sa stalo s cinskou restikou 'mandarin' na hlavnej?
vieme, presunula sa na terasu oproti galerii
Quote from: sulo on 23.01.2012, 21:15:25Quote
a este som sa niekde docital ze existuje taka kolekcia, nieco ako ten arraylist, ale proste sa tam len jedno pole pouziva, ze sa nekopiruje do dalsieho, a objekt sa vklada vydy na koniec toho pola .. nevie niekto ako sa vola, lebo ani za .... to teraz neviem najst
Existuje ešte LinkedList, ktorý síce vkladá na začiatok/koniec v konštantnom čase, ale výber alebo vloženie kdesi do stredu má lineárnu časovú zložitosť vzhľadom na počet prvkov, čiže treba zvážiť, či sa to oplatí. ArrayList je vhodnejší na drvivú väčšinu vecí.
Quote from: charlie on 06.01.2012, 18:19:53
cawte, vie niekto ako mozem pozmenit nazov itemu ak pouzivam dedenie?public class keksa extends AbstractItem{
public keksa(){
super("nazov", "popis");
}
by som tu rad pouzil premmenu a cez opdmienky to pomenil, ale mi to nefacha. neviete ako to obist? lebo nechcem vytvarat zbytocne dalsie itemy, ked nemusim.
public keksa(nazov) {
super(nazov);
}
Quote from: matus217 on 06.01.2012, 00:05:22ta nova java hlasi ze staci prazdny diamond
Quote from: mino on 26.12.2011, 00:19:06(Ja viem, ak by som bol perfekcionista, tak nepouzijem v kode ani jedno konkretne cislo/retazec a vsetko budu vopred deklarovane konstatny, ale kto ide az do takeho extremu...)
Quote
- PMD pravidla su IMHO nedomyslene napr. v pripade, ked pouzijem premennu len v 1 funkcii. PMD hlasi, ze si ju mam dat ako lokalnu premennu funkcie. Z hladiska viditelnosti je to OK, preco by mala byt viditelna v celej triede, ale z hladiska zivotnosti: co ak potrebujem, aby si premenna zachovala hodnotu medzi 2 volaniami tej funkcie? Vo VB sa dala vytvorit pre takyto ucel staticka premenna vnutri metody, v Jave sa to neda. Ako inak to mam riesit, ked nie tak, ze si tu premennu vyberiem von z funkcie? Mam teraz vymyslat nejake "hacky" a umele metody, len aby ta premenna bola aj v inej funkcii, aby mi to preslo kontrolou?
Quote from: NightWalker on 20.12.2011, 22:42:03
neviete niekto poradit so save()vytvorim si subor,ale z history mi don nezapise nic
Quote from: Domino_666 on 20.12.2011, 07:14:32jj, debugger vie dost pomoct
ďakujem, odteraz považujem debugger za svätý, mal som tam nechtiac votretú "večnú pravdu", teda pri každom prejdení cyklu sa vytvoril nový Fred. Podľa debuggera sa ich vytvorilo cez 2800(a to som mal v pláne vytvoriť len singleplayer hru
)
každopádne už mi to ide, dík za rady
Quote from: Eriik on 20.12.2011, 03:29:33QuoteMetóda obsahuje viac ako 99 príkazov. Skúste redukovať jej veľkosť vytvorením pomocných metód.Je to vážne nutné ? nechce sa mi teraz prerábať celú metódu createRooms() ...
Quote from: esperian on 20.12.2011, 02:47:01
ahojte, tak trocha sa bavkam v jave a chcel by som sa spytat mozno niekto skusal nieco podobne.. nasiel som kniznicu java.util.Calendar; no a teraz by som chcel spravit nieco take, ze získam si koľko je práve sekúnd int sec=cal.get(Calendar.SECOND); , no a teraz by som chcel aby sa mi ten cas prekresloval na výstupe .. ze 8 potom by tam bolo 9 ..10.. atd.. len neviem ci to je aj realne s mojimi znalostami, ale tak aspon skusam xDDD
Quote from: zaky on 19.12.2011, 08:26:19
zdar, mam pruser, mam vela prikazov ktore mozu nieco robit s predmetmi, to znamena ze ak zistujem co je na vstupe mam dost dlhy if (param.startsWith("oslov")||param.startsWith("sprav si")||param.startsWith("hod")) atd.. a teraz mi pmd stale vypisuje chybu ze
Znížte počet: 'if', 'while', 'for', 'case' príkazov v rámci 'method processCommand' (zložitosť je 11 z 10).
co s tym ? neviem ci toto mu vadi ze mam vela moznych prikazov ale skusil som zmazat 2 prikazy a uz mi tu chybu nevypisovalo, jak to mam obist? nemozem 2 prikazy vynechat, potrebujem ich :/
skuste mi helfnut
Quote from: Domino_666 on 19.12.2011, 05:17:02spomínal si nejakú pomocnú boolean premennú - ja som o tých hovoril - aby si to nemusel písať manuálne, tak si urob dictionary na to... alebo to daj priamo do triedy Item alebo ako sa volá
@Agamemnon
Ako myslíš tie premenné? Asi sa nechápeme. Chcel som to spraviť tak, že na začiatku sa vytvorí nová inštancia triedy level, viac menej ten bude všetko riadiť ďalej takto:
-v konštruktore načítam mapu, prejdem celú mapu a keď nájde na mape nejaký item/nepriateľa/freda, pridá ho do generického zoznamu Actorov - Actor je interface, ktorý implementujú 2 abs. triedy: Character (fred, nepriateľa) a Item (hviezdy elixíry...) - viac menej takto to bolo načrtnuté v scenároch, akurát batoh mám myslím trocha inak, resp. zo scenárov som nepochopil ako to celkovo bolo myslené, ale funguje mi to v pohode
-v update metóde hry sa updatne len samotný level, čo v princípe znamená toľko, že prejde celým tým generickým poľom (v ktorom už má všetky predmety, postavy...) a každú z nich updatne (ak je čo updatnúť, to už riadia metódy na všetko prakticky zvlášť)
-v render metóda funguje rovnako, akurát sa ale nič neupdatuje, ale už len zobrazí
Quote
Pozrel som cez task managera a niekde sa to zahlcuje:
-ak nechám prejsť celú mapu ale nevytvorím tie inštancie predmetov (zakomentoval som tú časť) tak mi cez task manager vo wine píše okolo 100Mb pamäte
-ak nechám celý kód ako by mal byť aj s tými novými inštanciami, tak to presahuje 400mb pamäte
Quote from: Domino_666 on 19.12.2011, 03:12:39
V tomto konkrétnom prípade som skúsil spraviť pomocnú premennú boolean, do ktorej som uložil informáciu o tom, či už našlo hráča a ak bolo true, tak z metódy vyskočil. Toto už šlo krásne plynulo, bez poklesu fps či iných vedľajších efektov. Problémom ale je, že rovnako chcem postupovať aj s ostatnými predmetmi (hviezdy, kľúče, elixíry...) a vtedy už mi pomocné premenné budú na nič, resp. tak či by som ich musel manuálne písať do kódu a teda keď tak ich už radšej nepridávať z mapy ale vytvoriť ich inštancie v kóde. Ale tomu sa chcem vyhnúť.
Quotedúfam, že gc neznamená garbage collector... ale niečo ako game context alebo tak...
použil som na to metódu gc.getTime();