• Welcome to TUKE FĂ“RUM - FĂłrum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi» príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi» príspevky Menu

Messages - DeViLvs

#151
ti co ste pisali pisomku v stredu na posl. prednaske, uz viete vysledky?
#152
3. ro?nĂ­k / Re: PPJ materialy
01.05.2009, 01:19:01
ale tak hlavne ide o to, ze Kollar si to moze dovolit, kedze je ved.katedry ...
#153
3. ro?nĂ­k / Re: PPJ materialy
30.04.2009, 16:11:36
Quote from: TradeMark on  30.04.2009, 16:05:53
Su 2 moznosti:

a.) mas oblek - A95
b.) nemas oblek alebo sa mu nepacis - B85

to kazdy spravil?? alebo ako
#154
3. ro?nĂ­k / Re: BvI cvika
28.04.2009, 00:28:26
aj vam sa da na skusku prihlasit len na prve 2 terminy? (tj 30. a 4.ho) zeby ostatne boli opravne? :)
#155
3. ro?nĂ­k / BvI cvika
04.03.2009, 02:18:20
Hi,
pocujte kedy treba ist v stvrtok na cviko BvI s Balazom? co povodne malo byt 13:30 ale minule som nebol. A na prvom spominal, ze sa budeme delit....
#156
Quote from: tomash on  25.02.2009, 00:28:06
Nevie niekto, ake su tie okruhy tych 15 tem, co dava Baca vyberat?
viem, ze 7cka su kriteria minimalizacie, ci ako sa to vola. to kde hovoris, ze zalezi na pocte prvkov, cene atd......
podotazky su rozne metody minimalizacie-Blakeova, Q-McK, Pierc., Sheriffova :) ....
#157
suhlasim s nazorom na Kollara, nezabudnem ako mi na zaciatku roka odmietol prepisanie volitelneho predmetu (ZI -> FaLP). Ked som sa spytal preco, ze aj miesto je aj vsade inde som mal suhlas (cviciacich, studijne) mi povedal, ze je zbytocne to rozoberat a stracat cas nedolezitymi vecami.... asi tak Kollar
ale ved uvidime ako to dopadne.....
#158
tusim sa vo vyhlaseni dokonca pise, ze zalezi na ucitelovi, akou formou bude pridelovat body za prednasky. to znamena, ze to zrejme budu nejake tie pisomky, teda tipujem ze minimalne Telepovska bude tak mat :) (DBS 3.roc)
#159
podla mna je Baca proste normalny, ani nic hrozne, ani nic uzasne. Na jednej strane mi ubral body zo zapoctu (18b iba, hoci inym s rovnakymi znalostami a ohodnotenim zadania dal 25b), na druhej strane mi dal pomerne stedro na skuske (alebo zeby ja som sa tolko ucil?). Musim uznat, ze dobre vie, ze je to tazsi predmet, preto napriklad pri prikladoch zamerne povedzme ze necha ludi opisovat, ak chcu. Velmi sa im to nevyplati, kedze potom pri ustnej si to preveri, co je spravne, kedze nejaky prehlad clovek predsa musi mat. Na teorii ma pochopenie, ze su to "sracky" a sam dokonca radsej vyberie inu otazku, ak je to nieco uplne tazke (bol som toho svedkom :) ) podla mna na to, aky je to predmet, je Baca celkom v poho. Sak si staci predstavit Hudaka a ZI :)
#160
Quote from: tomash on  16.02.2009, 03:56:17
Quote from: !Cica! on  15.02.2009, 23:13:47
ostertagovej....??....na kyu pi..? ono...asi som zabudol podotknut ze prednasky som mal so "Srederom".....=/

aspon co ja viem, tak min 2 roky dozadu mala v lete numeriku iba ostertagova
jop, tak je
#161
3. ro?nĂ­k / Re: PG
03.02.2009, 05:58:06
Quote from: Stalker on  31.01.2009, 20:46:49
Chce sa niekto vymenit skusku z 5.2 ? Ponukam termin 3.2 alebo 10.2 ... Neviete ci sujansky povoli aj viac prihlaseni na nejaky termin?
ponuka stale plati? :)
som prihlaseny na 5.2, vymenil by som za 10.2
#162
ja som sa ucil aj aj. najprv prednasky, kde som chytil jemny rozhlad o co vlastne v tomto predmete ide :) a potom som sa naucil DP_skuska.pdf (pricom som si tam nejake veci podoplnal z prednasok, kedze tam neni vsetko).
zakladom je DP_sksuka.pdf, ale nezaskodi prejst si aj prednasky a vlastne vediet viac, ide o lepsi pocit :D
#163
2. ro?nĂ­k / Re: TZI
30.01.2009, 05:59:26
tusim vsetci co boli dnes na skuske, spravili. jj odisiel, zlaty to chlap Tomasek :D
RIP ZI
#164
2. ro?nĂ­k / Re: TZI
25.01.2009, 21:49:06
co vsetko bolo, resp nebolo z tych vypracovanych otazok na prednaskach??
lebo toto cele sa nenaucim ani keby...
btw dali sa vymenit otazky?
a ako boli rozdelene body, kolko bodov za priklady a kolko za teoriu?
#165
3. ro?nĂ­k / Re: OS repete
22.01.2009, 21:46:15
skuska cca 30-45min. Dozor bola Kleinova, Sivy vo vedl.miestnosti preberal zadania, pripadne zapisoval tym, ktori uz skoncili (iba podpis, zapisovala Kleinova). Hned ako som dopisal, siel som zapisat. Dokopy cele do hodiny, ale ked naklikas skor, tak aj skor budes mat :)
#166
2. ro?nĂ­k / Re: TZI
22.01.2009, 19:55:23
lol, teraz neviem ci sa mam smiat alebo plakat. :D
shit, sa stavim, ze ked pojdem ja na skusku, tak tam Hudak bude. aaach ja nestastna zemepan  :ohmigod:
#167
3. ro?nĂ­k / Re: ZSwI
22.01.2009, 19:50:27
Quote from: ywetka on  22.01.2009, 17:44:07
nuz, ten priklad tam nemal pridaj meno a zarad do skupiny, ALE - pridaj meno a PRIDAJ NOVU SKUPINU. Tam uz to snad dava logiku, nie? Ked pridavas noveho studenta - logicky jeho meno musis pridat, preto tam bolo INCLUDE. ALE ked toho studenta pridas, musis VZDY vytvorit aj novu skupinu? TO ASI NIE... robis to len vtedy ked je predchadzajuca skupina naplnena - preto EXTEND. Keby to bolo to tvoje "Zarad do skupiny", tam by mohlo ist o include, to sa nikto nehada. Nabuduce sa pls stazuj priamo po termine a u dozoru a nie tu na fore a este k tomu tak, ze si vobec nezapamatas znenie... Ak sa ti to zdalo nejednoznacne, kludne si sa mohol opytat dozoru, ved na to tam sme...

a btw, teoria bola robena len z Havliceho skript... nic ine pouzite nebolo.
no sama hovoris, ze use-case bolo PRIDAJ novu skupinu. a potom uz pouzivas slovko "vytvor" novu skupinu. ako som pisal, ja som pod slovom Pridaj novu skupinu pochopil to, ze novemu studentovi pridam novu skupinu. ano novu, preto, lebo sa jedna o noveho studenta, doteraz nemal logicky ziadnu skupinu. Celkovo neviem co vlastne robilo Pridaj novu skupinu v use-case pre vytvorenie noveho studenta. to ako pises, ze ked sa zaplni skupina, tak vytvor takto novu        dava logiku. No nikdy by ma nenapadlo, ze skupiny sa vytvaraju takto. Ja som bol doteraz presvedceny, ze najprv sa vytvori potrebny pocet skupin a potom sa do nich priraduju studenti. nemozem ja vediet ako take veci bezia na skole.

Uz by som to nechal tak, mohli by sme tu o tom debatovat 3 dni a bez vysledku, proste som to nepochopil tak ako to autor myslel (a ostatnych 80% ? ludi). Kazdopadne, mohli by ste spravit, aby po teste si kazdy mohol hned pozriet, kde ma chybu, tak ako na vsetkych ostatnych predmetoch.
#168
3. ro?nĂ­k / Re: ZSwI
22.01.2009, 19:39:30
Quote from: ywetka on  22.01.2009, 18:20:25
Quote from: johnyo13 on  22.01.2009, 18:16:25
ano, bol minuleho roku... ide o to, ze clovek moze stratit body aj tam, kde mal spravnu odpoved, a v tychto use case-och je to dost subjektivne, kedze system moze fungovat tak aj tak, preco by system nemohol fungovat aj zdanlivo nelogicky ??  :)

ano, samozrejme... ale v takom pripade treba prejavit zaujem a bud sa pytat dozoru uz pocas skusky (minuly rok sa to dost vyuzivalo), alebo ostat po skuske a s dozorom si svoj test prejst a v pripade subjektivnych nezhod s nim o tom diskutovat, myslim, ze to je uplne ferovy pristup a nic viac sa neda robit. Lebo zasa, uznaj, co povedat na ludi, ktori nevyuziju ani jednu z tychto moznosti, ale potom nezabudnu nadavat, ako im bolo hrozne uskodene... s tym mam ja akoze co urobit? dojst za nimi domov a poprosit ich, ci im mozem dat body navyse, aby prestali?

no pocas skusky som na nepytal, pretoze som bol presvedceny o "mojej pravde". jednoducho ine pripady som neuvazoval.
ani po skuske som sa nepytal, pretoze vysledky sa nedali pozret a vobec ma ani nenapadlo, ze prave toto by som mohol mat zle. to som zistil, az ked som vysiel von a spytal sa druhych.
chyba bola asi v tom, ze sa nedaju pozriet vysledky. teda tak ako u inych predmetov. viem, ze som mohol poziadat o zobrazenie vysledkov, ale tak uznajte, ze clovek ma Dcko, je happy, ze spravil, tak nebude otravovat s niecim, co ani nema opodstatnenie, kedze znamku by mi to aj tak nezmenilo. aj tak som v danej chvili netusil, ze v tomto priklade som mal chybu.
#169
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
22.01.2009, 08:14:32
Quote from: Sxx on  22.01.2009, 07:41:07
riadok while (flag [j] and turn = j) ; nalavo neje kurziva :D sikmy text.....zrejme sa pomylil alebo to ma byt tak hmmm v podstate nato kaslem
dufaj, ze taku otazku nedostanes na skuske, mozes si potom len domyslet, co tam ten sivy myslel........

Quote from: Sxx on  22.01.2009, 07:56:35
ta naco riesis os ked to uz mas?
som len odpovedal na posty  :c_afro:
#170
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
22.01.2009, 07:38:53
konkretne prednaska7, strana 16, tam su uplne identicke 2 procesy
#171
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
22.01.2009, 07:34:07
tak potom to neni to, lebo ja som videl uplne presne ten isty zdrojak, aj premenne aj vsetko komplet to iste.........
gl ja uz skusku mam :)
#172
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
22.01.2009, 07:17:29
jj nieco take, tusim presne toto,
som to nechapal, preco to je uplne to iste............
#173
2. ro?nĂ­k / Re: TZI
22.01.2009, 06:49:04
len dufam, ze sa nestane, ze Hudak nebude v skole a bude opravovat niekto iny.............a ja pri tom nebudem :) tiez radsej pojdem next week na skusku, lebo teraz by to bolo FX ako bic :)
#174
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
22.01.2009, 06:43:34
Quote from: Korgen on  22.01.2009, 05:25:16
Quote from: DeViLvs on  22.01.2009, 05:10:59
Quote from: Korgen on  22.01.2009, 04:41:33
pocujte, ... v 6-stom PDFku (os_06_planovanie_procesov) = 14-ty slide.... nema tam byt to preemptivne a nepreemptivne prioritne planovanie naopak?  :sigh: mi to jaksi nesedi.... aspon ked porovnavam co robi preemtivnost v SJF
this topic, page 31

joo, jasne diiiky, zdalo sa mi ze som to uz niekde cital, ale tak sa mi nechcelo prechadzat 30 lisotv v topicu tu aj v tretiackom, ze kde by to mohlo byt  :angel: :angel:
jj tych nejasnosti je tam kopa, nechcelo sa mi to tu vsetko vypisovat, takmer v kazdej bolo nieco zle :)
v jednej (uz neviem ktorej) boli nejake algoritmy a kod nejakych 2 procesov, tusim pri synchronizacii alebo nieco.....
a obidva procesy boli uplne totozne, copy-paste :)
ale ktovie, mozno to tak malo byt, zjavne som tomu velmi nerozumel, aky to dava zmysel :)
#175
3. ro?nĂ­k / Re: ZSwI
22.01.2009, 05:38:30
jo, ale pridaj novu skupinu znamena, ze pridam novu skupinu novemu studentovi, alebo pridam novu skupinu na skole? tiez to moze kazdy inak chapat, minimalne ja :) (mozno som iny)