jasne teraz som si uvedomil, ze to potrebujem pretypovat IRoom na Room a nie IGame na Game, pretoze v Room su tie propertys ... sorac uz asi prepracovanost
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi prspevky MenuQuote from: Agamemnon on 26.04.2009, 20:00:29
jasne... spôsobov urobiť ui je veľa... závisí na teba a na zákazníkovi... čo sa týka toho príkazu - proste ber to tak, že je to v požiadavkách zákazníka, tak ho tam implementuj...
Quote from: mirek on 26.04.2009, 00:53:01Quote from: Patto on 26.04.2009, 00:39:42
no teraz uz neviem ... takze to musim nejako inac vypisovat (zmenit UI0, ked mam implementovat tento prikaz??? ved ja by som tam ten prikaz mal implementovany, ibaze by mi pri zavolani vypisal hore, ze rozhliadol si sa alebo take nieco a prikaz show() ako vzdy.
implementovat ROZHLIADNI SA je velmi jednoduche. treba ale najrpv vyriesit tu rozpoznavanie prikazov. potom to bude uplne jasne a zretelne, ake je to jednoduche...
Quote from: andy on 25.04.2009, 22:16:29
mam jednu otazkocku..
ten parser ma rozdelit vstupny retazec na prikaz a parameter? no to by nebol problem pokial by v hre netrebalo pouzit jeden prikaz "ROZHLIADNI SA", lebo pri tomto by bol parameter slovo "SA", tak neviem ze ci pre tento prikaz mam urobit specialny algoritmus aby tento dvojslovny prikaz sa bral cely ako prikaz..
snad chapete co som chcel tym povedat.. ehm
public abstract class Tile
{
/// <summary>
/// Tile's row index
/// </summary>
public int Row { get; set; }
/// <summary>
/// Tile's column index
/// </summary>
public int Col { get; set; }
}
Quote from: thom on 18.04.2009, 17:40:12
Caute ,neviete poradit???
Vytvorim tie triedy Dragon, Chest, Key... ale stale mi vyhadzuje chybu , ze :" TextGame.Items.AItem' does not contain a constructor that takes '0' "
mam to vytvorene takto:
class Dragon : AItem
{
string name = "Je to sedemhlavy drak a rozhodne sa netvari tak, ze by sa chcel kamaratit prave so mnou";
string description = "drak";
Dragon(string name, string description)
{
this.name = name;
this.description = description;
}
}
A vyhadzuje to u vsetkych tried.Nebude chyba niekde v tom dedeni?
class Dragon:AItem
{
public Dragon() : base("drak", "Je to sedemhlavy drak a rozhodne sa netvari tak, ze by sa chcel kamaratit prave so mnou") { }
}
Quote from: scream on 07.04.2009, 02:33:47
najdem niekde ten princip ako funguje to prekreslovanie Log na fyz?
Quote from: mirek on 30.03.2009, 01:15:22Quote from: scream on 30.03.2009, 00:01:13
Noo my mame bleskovky presne z toho co je na prednaskach... cize by to malo byt teoreticky to co je na moodli (nie wiki) v 6.tyzdni)...len neviem ci to bolo vsetko odprednasane...
no - my to mame s binasom inac... na wiki...
Quote from: psicho on 26.03.2009, 03:12:38
porno hru nerobi nikto? som hlboko sklamany