• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - Palike

#126
O ničom / Re: Intrakovska chladnicka
28.05.2010, 17:01:07
Quote from: ApokalypS on  28.05.2010, 16:46:43
to by ma zaujimalo ako sa to stalo? :D

no nejaky sikovnik z nasej izby si nieco z tej chladnicky vytiahol a bolo mu tazke si to odnies na stol a na nejaku podlozku a odrezal si z toho na chladnicke...
#127
O ničom / Re: Intrakovska chladnicka
28.05.2010, 16:32:52
no tak to ze bola uz pred tym neuspejem lebo chladnicku sme mali na zaciatku ZS novu.... a ako je poskrabana?... no je tam par ryh od noza.. nic strasne
#128
O ničom / Intrakovska chladnicka
28.05.2010, 15:22:59
Chcem sa spytat, pred par dnami sa kamos odubytuvaval z intraku a ked prisla upratovacka skontrolovat izbu povedala nam, ze za to ze je poskrabana chladnicka jej musime dat 21€. Pricom tie skrabance su z vonkajsej strany na vrchu teda nieje nijak poskodena. Par skrabancov na vrchnej strane predsa neovplivni chod chladnicky a nie to este aby tam bola skoda za 21€. Chladnicku ani neotvorila teda keby vo vnutri bola neviem ako donicena neviem co vsetko by tam chybalo alebo keby ani nesla tak je to ok.. ale hore su skrabance a za to chcu 21€?.. chcem sa spytat co si o tom myslite.. Neda sa na to nejak stazovat alebo tak nejak?...
#129
Quote from: potototamto on  19.05.2010, 21:01:25
no potom mi zase nerobi schody, iba vypise v riadku 12345...a do hora nic...
aby robilo iba po 6 :DDD...

 
krok=1;
b=2;
void stairs()
{                                        
        for(j=0;j<krok;j++)
          {                                                                                        
               for(a=1;a<b;a++)
                  {
                       putBeeper();
                  }
               if (frontIsClear()) movek();                  
          }
         
        b++;
        krok++;
}


ja som to upravil tak.. neviem ako to ide teraz tebe... nechapal som naco tam mas ten prvy cyklus :-$ a v tom dole... si tiez namiesto movek() daj if (frontIsClear()) move(); a este namiesto toho movekAll daj to iste len co ti nepocita tie kroky a potom na zaciatok si daj to movekAll nech ti spocita vysku sveta.. das nech sa vrati na zaciatok a potom namiesto toho cyklu to do 7 daj nech to robi po kolko.

#130
Quote from: potototamto on  19.05.2010, 21:17:30
uz mi to ide...vymenila som za inu zatvorku :-))) ďakujem

ale tu 7 si oprav.. lebo ked ti ucitel zvacsi svet tak to budes mat zle..
#131
Quote from: potototamto on  19.05.2010, 20:48:32
ako to opravym aby mi polozil beeper hned po otoceni....a nie az na druhom riadku..niekde vo funkcii dole???
funkcie este nemam spravne popisane :-DD
zadanie 11.

v stairs() mas tam ze sa pohne a da beeper... tak ked ho mas dole.. tak sa pohne a az potom da beeper takze je jasne ze tam bude jeden riadok volny.. skus to vymenit... ale aj tak to nemas podla mna dobre.. preco tam mas pokial krok neni 7?..
#132
Quote from: Petrinho on  19.05.2010, 20:05:18
...no ja vam to poviem takto, skoro vsetko co pisete som skusal ale vzdy daco neslo a to uz sa stym drbem skoro dva tyzdne a to pritom niektore zadania som mal hodotve do pol hodiny...ako to vidim ja tak vam mozno vecer pisem na ICQ ak sa nenahnevate :)

mne to ide  ;)
#133
Quote from: Safyia on  19.05.2010, 17:38:22
tak to prerobis na juh :D  vypni ho ked bude facingNorth && frontIsBlocked && rightIsBlocked. Len pracuj so stenami a otocenim

no uz sa aj to tvoje nejak komplikuje  ;) takze to moje nieje az take zlozite :) ja tam mam dve podmienky... ty uz zrazu 3 a ani nws ci by to slo spravne
#134
Quote from: potototamto on  19.05.2010, 14:48:45
Prosím ako mam spravit ukoncenie programu, aby karol polozil beepre iba po cislo 6 a dalej nepracoval?

ty nemas davat beepre nie pokial ich nieje 6.. ale pokial sa to nerovna vyske sveta.. alebo pokial na pravo uz nic nieje.. ale aj ten posledny riadok mozes zaplnit... prve si musis zmerat vysku sveta.. ked bude 6 (ako na obrazku) tak davas beepre pokial ich nieje 6, keby bol svet dlhsi tak davas aj tak len po tu 6tku .. ale keby bol svet kratsi ako 6 tak davas len do vtedy pokial moze.. ale podstatna je hlavne ta vyska.. do vtedy ty mas davat tie beepre.. ked bude vyska 11 tak do vtedy budes davat beepre pokial tam nebude 11.. ak sa to bude dat
#135
Quote from: Safyia on  19.05.2010, 17:05:11
Quote from: Palike on  19.05.2010, 06:10:15
Quote from: Safyia on  19.05.2010, 05:26:51
nie nie uz ho neotacaj, v tejto polohe over ci je frontIsBlocked

a pred tym ako pojde hore.. bude tiez pri mure a v predu bude mat zablokovane..ale bude sa musiet este otocit a ist hore..
Musis overit aj to ci facingEast alebo facingWest
if (frontIsBlocked()&&facingEast())  turnLeft();
     if (frontIsBlocked()) { TurnOff(); }
     turnLeft();  // aa pokracujes ak chces zas while (frontIsClear())
}     

pre pravu stranu to iste, len pomenit... neskusala som, ale malo by to tak ist.

ano a ked si das svet 9x9?... konci ked je otoceny na juh nie na vychod...


#136
Quote from: Safyia on  19.05.2010, 05:26:51
nie nie uz ho neotacaj, v tejto polohe over ci je frontIsBlocked

a pred tym ako pojde hore.. bude tiez pri mure a v predu bude mat zablokovane..ale bude sa musiet este otocit a ist hore..
#137
Quote from: Safyia on  19.05.2010, 02:35:55
Hmm? :D To dako zlozito riesite...
Sak ked sa otoci dolava otestuj zas ci je frontIsBlocked a ak hej vypni ho. Na opacnej strane to iste, otoc doprava, otestuj, vypni. The end. ;D



ked sa otoci este do lava tak bude mat pred sebou volnu cestu.. a tam to uz davat nema.. toto je konecna pozicia..
#138
Quote from: Petrinho on  18.05.2010, 18:38:26
....ja uz stoho nemoze, ludia prosim helpnite mi stym. Netusim aka podmienka by mala byt pri tom ked ma zatoctit dolava lebo ked uz je v rohu nemal by pokracovat lenze on nie a nie prestat. Je to zadanie 29...pls pomooooc

ja som to robil tak.. zmeral som si svet od stredu po kraj.. vysla mi nejaka hodnota b
na zaciatok som dal beeper pohol som sa dal druhy a otocil sa do lava
a potom som daval beepre tak ze ak bol v predu volne a moje bx2 bolo mensie ako x
tak x-krat sa pohol a dal beeper ked to dokoncil otocil sa do lava x++ takze dal prve jeden beeper otocil sa potom dva otocil sa atd. az pokial nedal sirku sveta-1 ako to ma urobit.... svet som mal stale stvorcovi napis email keby nieco..
#139
1. ro?ník / Re: programovanie
19.05.2010, 01:13:40
Quote from: lame on  19.05.2010, 00:56:19
Zdravím, dorábam ešte dokumentáciu k zadaniu a narazil som na jeden problém. Čo by som mal napísať do Analýzy úlohy?
"Analýza úlohy - analyzovať problematiku samostatnej túlohy, uviesť predpoklady, kedy dané riešenie má a kedy nemá zmysel"
Mám zadanie číslo 18, čiže vykreslovanie písmena A.

Vedel by mi niekto poradiť čo tam zhrnúť?

no nema zmysel ked je svet mensi ako 4x4, ked nemas dostatocny pocet beeprov a ked su vo svete prekazky iba to ma napadlo..  inokedy pravdepodobne zmysel ma.
#140
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Skuska
15.05.2010, 16:30:22
Kedy budu na nete terminy???..
#141
chlapci ked farbim karla a pouzivam curses.h  v draw() na zaciatku zacnem s initscr(); potom start_color(); a definujem si farby v celom draw pouzivam nejake farby a na konci draw mam refresh(); sleep(1000); endwin();  karol mi chodi tak ako ma ale na konci v maine ked mam turnOff(); karel sa vypne ale ked nasleduje system("pause"); tak mi to zobrazi na "novo" bez sveta len cisto dole je hlaska "Press any key to continue"

Mirek mi poradil aby som dal to  initscr(); na zaciatku do turnOn(); a endwin(); do turnOff(); ale ked dam do turnOn(); pred draw() to initscr(); v draw(); na konci necham len refresh(); a sleep(1000); a endwin(); dam do turnOff(); na koniec tak mi to zobrazi takto


prve mi to zobrazi normalne potom uz je len dole ten stavovy riadok.. zmeni sa tam pocet krokov na 1. a viac nic .. ma tam ist 3x do predu a nezmeni sa tam ani ten pocet krokov ani nic zda sa ako keby nieco robil ale nezobrazi sa nic a na konci mi zobrazi prazdnu obrazovku a znovu "Press any key to continue"

ale preco mi system("pause"); co je v maine na konci za turnOff(); nezobrazi spolu so svetom ale len na prazdnej obrazovke?..
#142
ako spravim tuto funkciu?..

void setStepDelay(int) - Sets delay of one Karel's step in miliseconds.

skusal som nieco take..

void setStepDelay(int e)
{
sleep(e);
}

ale nejak to neslo :D
#143
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Skuska
11.05.2010, 17:28:45
to fakt nikto nebol na prednaske ked to hovorila?..
#144
Quote from: piton on  08.05.2010, 15:41:57
co ste tych poslednych 13 tyzdnov robili na cvikach ked to ani skompilovat neviete, ked sa smiem spytat... ???

ale ja myslim na ten makefile... neviem na co to je a ako sa to ma napisat... ci len do prikazoveho riadku napisem makefaile alebo ako?...nieco take som uz skusal gcc main.c library-lin.c -o karel
#145
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Skuska
08.05.2010, 15:44:23
ako je to s predterminom?.. neviete ake budu priklady alebo teoria?..
#146
Quote from: Palike on  08.05.2010, 02:14:46
Quote from: revelc on  08.05.2010, 02:10:24
Palike: skus make

ako make?... co tam mam dat do prikazoveho riadku?.. iba makefile?... abo ako to ma vyzerat?

nevie mi niekto poradit?.... ako je to s tym prikazovim riadkom v omege?...
#147
Quote from: revelc on  08.05.2010, 02:10:24
Palike: skus make

ako make?... co tam mam dat do prikazoveho riadku?.. iba makefile?... abo ako to ma vyzerat?
#148
a jak to mam spustit v omege?.. ked mam vytvoreny ten makefile?..skusal som..ale nejako to neide

gcc main.c library-lin.c -o karel
#149
Quote from: mirek on  06.05.2010, 16:29:21
ozaj - uz to kresli tak, ako ma? nasiel si problem?

nie nechal som to tak uz...
#150
Quote from: freshmakerik on  06.05.2010, 15:40:46
tam nebudu nikde beepre.., len tie dva ktore oznacuju koniec..  8)

Quote from: Palike on  06.05.2010, 14:53:53
Bludisko má podobu koridora a môžu sa v ňom nachádzať aj iné značky.