• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - Rajo

#1
O ničom / Re: Správca siete v Tčku
24.03.2014, 04:08:13
Quote from: Rimbaud on  04.02.2014, 20:27:26
Quote from: xxx3 on  04.02.2014, 19:49:54
ja nie, ale inak nájdeš na googli dosť toho popísaného o pohovore v T-čku

Však jasné, ale rád by som si aj s niekým pokecal kto tam robí alebo robil správcu siete.

CCNA 1-4 otázky (slovensky), pokial si mal na TUKE siete, nemas problem.... potom tie trapne otazky, ktore najdes na nete (anglicky) - klady, zápory, plat, kde sa vidíš o 5 rokov, whatever

EDIT: Este aj prikazy Unixu sa pytaju
#2
2. ročník / Re: OS - zadanie
23.04.2013, 16:33:23
skúšať, skúšať, skúšať... niekedy ani na stí pokus nezoberie  :trestac:
#3
Quote from: morpheus00 on  21.04.2013, 22:52:22
Nechcem, zakladať novú tému tak to hodím sem  :), mám otázku na starších ako to prebieha u p.Telepovskej pri odovzdávaní zadania, čo sa zvykne pýtať, načo sa pripraviť  :) ... ?

gramatika, odstavce, kardinalita, logicka schema.. proste všetko  ap
Ale ak si to robil sám tak s ňou nebudeš mať najmenší problem.
#4
2. ročník / Re: DBS ulohy
06.04.2013, 22:08:08
Quote from: Dickenz on  06.04.2013, 20:36:56
vedel by mi niekto pomoct ako by vyzerala relacna algebra ??:
zistite, koľko treba mesačne na platy zamestnancov, ak berieme do úvahy aj príplatok k platu
select sum(salary + salary*nvl(commission_pct,0))  from hr.employees;

V <- F sum(salary +salary*nvl(commission_pct, 0)) (employees)
#5
2. ročník / Re: Anglictina FEI
28.03.2013, 04:55:38
Quote from: Havran on  27.03.2013, 19:59:26
Quote from: Rajo on  25.03.2013, 23:38:46
V zásade jej ide o to aby si bol na hodine slušný, aktívny, nerobil blbosti, zapájal sa do diskusie, odpovedal... Chce študenta "prevychovať"

boha sak take naroky ani Dudas nemal

Ona bola schopná 40 minút rečniť a kázať (našťastie po slovensky  :evica:) ak si študent zabudol zošit, nenapísal domácu, nemal knihu, nebol pripravený na hodinu...
#6
2. ročník / Re: Anglictina FEI
25.03.2013, 23:38:46
pokiaľ vieš povedať súvislú vetu po anglicky tak z Nemčokovej nemaj žiadny strach :)

No ak si dutý ako bambus, tak tam radšej ani nechoď :DDD Je schopná vyhodiť študenta z triedy :D A ak ju celá skupina naštve (napr. nebudete mať domácu (úlohu) ) tak vám pohrozí previerkou  bv . Zápočtovka je u nej každý rok iná, no v princípe je to ľahké, ak dávaš pozor na hodine... Budete robiť životopis (podľa jej predstáv) a ak budeš mať čo i len jednu chybu (napr male začiatočne písmenko v názve školy) tak dostaneš päť minutovú kázeň o tom aký si nepozorný, nepripravený, atd atd :D

V zásade jej ide o to aby si bol na hodine slušný, aktívny, nerobil blbosti, zapájal sa do diskusie, odpovedal... Chce študenta "prevychovať"

Skúška s ňou je fraška, písmenko máš podľa toho ako si jej padol do oka :)
#7
3. ročník / Re: FP
23.02.2013, 23:57:59
Quote from: esperian on  23.02.2013, 23:33:45
length (x:xs) = 1 + length xs   // co znamenaju jednotlive premenne ?? x,xs ??

x je prvý prvok v zozname, xs sú zvyšné prvky, čiže napríklad ak máš length[1,2,3] tak x=1 a xs=[2,3]
#8
2. ročník / Re: Učitelia//2013 LS
12.02.2013, 22:02:33
#9
2. ročník / Re: FJAP Kollar Opravny
26.01.2013, 05:07:55
Ja čo si pamätám, tak na opravnom dal nejaký mix (nechcem stresovať ale mám pocit že niečo nové) a na dekanskom všetko nové...
#10
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
15.01.2013, 05:13:43
Quote from: esperian on  15.01.2013, 04:41:48
Quote from: M4D4 on  15.01.2013, 02:04:42
Neviete ako prebieha ústna skúška? Najprv doc. Tomášek každého vyhodí z triedy a potom sa postupne chodí alebo ako? A dá sa ísť s nulou z praktickej na teoretickú?

ja si myslim ze k 3tiakom budu zhovievavejsi, predsa len nie vsetci sa zameriavaju na programko ale aj na siete ako je to aj v tvojomm pripade...myslim si ze sa bude dat dohodnut... In My Humble Opinion

Tak určite E52 nedostaneme za pekný oblek s kravatou ...
#11
3. ročník / Re: Predmety v LS
10.01.2013, 20:54:16
Quote from: PALLY27 on  10.01.2013, 20:34:50
Quote from: Rajo on  10.01.2013, 18:36:33
Quote from: veteran on  10.01.2013, 18:12:54
To je vtip, či čo?  :whacko: :trestac:

" tento predmet bude len na začiatku semestra kde je povinné prisť .. povie formality ohľadom bakalarky a potom sa stretneme na konci semestra

po prípade si vyučujúci zvola prednášku ešte niekedy v strede semestra.. takže to nebude full každý týžden"

diky rajo že ma cituješ :D :D
#12
3. ročník / Re: Predmety v LS
10.01.2013, 18:36:33
Quote from: veteran on  10.01.2013, 18:12:54
To je vtip, či čo?  :whacko: :trestac:

" tento predmet bude len na začiatku semestra kde je povinné prisť .. povie formality ohľadom bakalarky a potom sa stretneme na konci semestra

po prípade si vyučujúci zvola prednášku ešte niekedy v strede semestra.. takže to nebude full každý týžden"
#13
Quote from: Rimbaud on  21.12.2012, 23:45:36
To až tak sa pamätáte čo ste mali na skúške pred dvoma rokmi? Ja sa už ani nepamätám čo bolo predvčerom na skúške z numeriky :D

keď robíš zápočet na 3 opravné+skúšku LTT na dekánsky s E55, tak hneď je to o inom :D Dokonca by som ti bol schopný aj povedať presne ktore príklady som mal, ale to by som musel prelustrovať zbierku  :) Ale viem isto, že tam bol solenoid .. a dokonca som si teraz spomenul aj na druhy príklad - voľny pád  :laugh:
#14
Quote from: mulo on  21.12.2012, 22:05:15
Cawte prenasam Fyziku 1 a mam mat skusku s  Olčákom chcem sa opytat kto z nim ma prednasky ze z coho sa mam ucit na skusku

Ja som s ním tiež mal skúšku pred 2 rokmi, hovoril, že nebude dávať príklady a bum ho na skúške 2 príklady dal (zo zbierky samozrejme). Mám pocit, že to bolo napoly príklady, napoly teória...
#16
3. ročník / Re: otazka pre tretiakov
11.12.2012, 06:49:33
OSko už bude podľa mňa na inej úrovni ako minulý rok  ap ... Po minuloročnom fiasku so započtovkami a videom na cnl.sk asi prídu veľké zmeny... in my opinion  ???
#17
Quote from: Agamemnon on  08.11.2012, 23:00:27
Quote from: v_oid on  08.11.2012, 20:23:32
Quote from: Silvusik on  08.11.2012, 18:53:29
Aké máte plány na, pre mňa dlho očakávaný ,víkend?:) idete sa učiť?:D:D

Uz som ti isiel opravit ciarky... Ale mas ich spravne. Good job.

nema ich spravne...
medzera sa dava po ciarke, nie pred ciarkou :)

Veta sa má začínať veľkým začiatočným písmenom a za vetou sa má dať bodka, nie smajlík. :D
#18
3. ročník / Re: Logicke Systemy
08.11.2012, 05:32:11
Quote from: xxx3 on  08.11.2012, 04:35:25
cize ked pouzijem tu druhu variantu tak mam o jeden invertor menej a taktiez o jeden vstup menej ?

mas iba o inverter menej, vstup zoberieš z toho invertera, ktorý si už urobil...uzol tam bude
#19
3. ročník / Re: Logicke Systemy
08.11.2012, 03:42:16
a keď už rozoberame obvody...viete mi niekto povedať či mám dobre NOR2 obe schemy ? nie som si celkom istý či tam má alebo nemá byť ten úplne posledný inverter..

Mám to riešiť cez DVOJVSTUPOVÉ NORY, tak mám v zadaní...

http://rajo.ic.cz/obvody.jpg
#20
3. ročník / Re: Logicke Systemy
08.11.2012, 03:39:54
Quote from: xxx3 on  08.11.2012, 03:13:55
a ked to robim tym druhym sposobom tak tam ako keby som usetril jeden invertor ?

podľa mňa správne by malo byť tak, že ideš z výstupu invertora na vstup NANDu...ušetríš miesto, zbytočne další inverter
#21
3. ročník / Re: Logicke Systemy
04.11.2012, 05:03:09
Quote from: xxx3 on  04.11.2012, 04:15:25
hej, ale ked mam spravene tie zatvorky v tom priklade, ktory som sem napisal .. tak potom ako pospajam tie styri vystupy ktore idu z toho ? 4 zatvorky = 4 vystupy, ktore treba este pospajat ... existuje nieco take, ako 4-vstupovy NAND alebo NOR ? alebo to musim urobit tak, ze 2x dvojvstupove na spojenie dvoch zatvoriek a potom este jeden dvojvstupovy? alebo ze jeden trojvstupovy a potom este jeden dvojvstupovy ?

no tak štvorvstupový asi nie je, ale záleži od toho ako máš zadanie, ak máš NAND2 tak musíš použiť len dvojvstupové NANDy...
#22
3. ročník / Re: Logicke Systemy
04.11.2012, 00:53:35
Quote from: xxx3 on  03.11.2012, 18:05:19
vie mi niekto vysvetlit to pocitanie premennych ?

ked mam napr.: [ (A|B) | (A|c) | (B|d) | (b|c) ] |

tak to bude ako? 4x INVERTOR + 4x 2-vstupový NOR + 1x 4-vstupový NOR + to "|" na konci nic ? Ci to je dalsi invertor ?
A dobre to mam vobec ? To ze su tam styri zatvorky a medzi nimi "|" to 4-vstupovy NOR ? taky existuje ? Ci to mam rozdelit na 2x2-vstupovy ?

najspoľahlivejšie to je tak, že si nakreslíš obvod a potom len spočítaš vstupy :P
#23
Quote from: Silvusik on  23.10.2012, 21:46:52
To si musím preštudovať :D aby som rozumela košičanom :D ale aj tak nikto nerozumie dievčatu z liptova :D ludia z vychodu nevedia čo znamená švábka :D vy viete?:)

samička švába?  ???
#24
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
09.10.2012, 22:56:53
Quote from: xxx3 on  09.10.2012, 21:47:58
niekto ochotny pomoct s druhou ulohou PieChart ? (prepinanie medzi absolutnymi hodnotami a percentami)

Ja som skončil pri vytvorení checkboxu a dalej som sa nepohol :D
#25
2. ročník / Re: NMPaMŠ
27.09.2012, 04:15:17
Quote from: dEVIANT on  26.09.2012, 17:48:29
A samozrejme pri nej treba chodiť na prednášky.

Presne tak, na cviku preberá v podstate len to, čo brala na prednáške. Dokonca sa raz spýtala, kto bol na prednáške a tí, ktorí neboli tak sa varili pred tabuľou (samozrejme nič nevedeli) :D Takže chodiť na prednášky sa rozhodne vyplatí :) Dráženská vie byť nepríjemne len ak vidí, že nič neviete, inak úplne v pohode je ;) no stress