• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Rajo

#1
O ničom / Re: Správca siete v Tčku
24.03.2014, 04:08:13
Quote from: Rimbaud on  04.02.2014, 20:27:26
Quote from: xxx3 on  04.02.2014, 19:49:54
ja nie, ale inak nájdeš na googli dosť toho popísaného o pohovore v T-čku

Však jasné, ale rád by som si aj s niekým pokecal kto tam robí alebo robil správcu siete.

CCNA 1-4 otázky (slovensky), pokial si mal na TUKE siete, nemas problem.... potom tie trapne otazky, ktore najdes na nete (anglicky) - klady, zápory, plat, kde sa vidíš o 5 rokov, whatever

EDIT: Este aj prikazy Unixu sa pytaju
#2
2. ročník / Re: OS - zadanie
23.04.2013, 16:33:23
skúšať, skúšať, skúšať... niekedy ani na stí pokus nezoberie  :trestac:
#3
Quote from: morpheus00 on  21.04.2013, 22:52:22
Nechcem, zakladať novú tému tak to hodím sem  :), mám otázku na starších ako to prebieha u p.Telepovskej pri odovzdávaní zadania, čo sa zvykne pýtať, načo sa pripraviť  :) ... ?

gramatika, odstavce, kardinalita, logicka schema.. proste všetko  ap
Ale ak si to robil sám tak s ňou nebudeš mať najmenší problem.
#4
2. ročník / Re: DBS ulohy
06.04.2013, 22:08:08
Quote from: Dickenz on  06.04.2013, 20:36:56
vedel by mi niekto pomoct ako by vyzerala relacna algebra ??:
zistite, koľko treba mesačne na platy zamestnancov, ak berieme do úvahy aj príplatok k platu
select sum(salary + salary*nvl(commission_pct,0))  from hr.employees;

V <- F sum(salary +salary*nvl(commission_pct, 0)) (employees)
#5
2. ročník / Re: Anglictina FEI
28.03.2013, 04:55:38
Quote from: Havran on  27.03.2013, 19:59:26
Quote from: Rajo on  25.03.2013, 23:38:46
V zásade jej ide o to aby si bol na hodine slušný, aktívny, nerobil blbosti, zapájal sa do diskusie, odpovedal... Chce študenta "prevychovať"

boha sak take naroky ani Dudas nemal

Ona bola schopná 40 minút rečniť a kázať (našťastie po slovensky  :evica:) ak si študent zabudol zošit, nenapísal domácu, nemal knihu, nebol pripravený na hodinu...
#6
2. ročník / Re: Anglictina FEI
25.03.2013, 23:38:46
pokiaľ vieš povedať súvislú vetu po anglicky tak z Nemčokovej nemaj žiadny strach :)

No ak si dutý ako bambus, tak tam radšej ani nechoď :DDD Je schopná vyhodiť študenta z triedy :D A ak ju celá skupina naštve (napr. nebudete mať domácu (úlohu) ) tak vám pohrozí previerkou  bv . Zápočtovka je u nej každý rok iná, no v princípe je to ľahké, ak dávaš pozor na hodine... Budete robiť životopis (podľa jej predstáv) a ak budeš mať čo i len jednu chybu (napr male začiatočne písmenko v názve školy) tak dostaneš päť minutovú kázeň o tom aký si nepozorný, nepripravený, atd atd :D

V zásade jej ide o to aby si bol na hodine slušný, aktívny, nerobil blbosti, zapájal sa do diskusie, odpovedal... Chce študenta "prevychovať"

Skúška s ňou je fraška, písmenko máš podľa toho ako si jej padol do oka :)
#7
3. ročník / Re: FP
23.02.2013, 23:57:59
Quote from: esperian on  23.02.2013, 23:33:45
length (x:xs) = 1 + length xs   // co znamenaju jednotlive premenne ?? x,xs ??

x je prvý prvok v zozname, xs sú zvyšné prvky, čiže napríklad ak máš length[1,2,3] tak x=1 a xs=[2,3]
#8
2. ročník / Re: Učitelia//2013 LS
12.02.2013, 22:02:33
#9
2. ročník / Re: FJAP Kollar Opravny
26.01.2013, 05:07:55
Ja čo si pamätám, tak na opravnom dal nejaký mix (nechcem stresovať ale mám pocit že niečo nové) a na dekanskom všetko nové...
#10
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
15.01.2013, 05:13:43
Quote from: esperian on  15.01.2013, 04:41:48
Quote from: M4D4 on  15.01.2013, 02:04:42
Neviete ako prebieha ústna skúška? Najprv doc. Tomášek každého vyhodí z triedy a potom sa postupne chodí alebo ako? A dá sa ísť s nulou z praktickej na teoretickú?

ja si myslim ze k 3tiakom budu zhovievavejsi, predsa len nie vsetci sa zameriavaju na programko ale aj na siete ako je to aj v tvojomm pripade...myslim si ze sa bude dat dohodnut... In My Humble Opinion

Tak určite E52 nedostaneme za pekný oblek s kravatou ...
#11
3. ročník / Re: Predmety v LS
10.01.2013, 20:54:16
Quote from: PALLY27 on  10.01.2013, 20:34:50
Quote from: Rajo on  10.01.2013, 18:36:33
Quote from: veteran on  10.01.2013, 18:12:54
To je vtip, či čo?  :whacko: :trestac:

" tento predmet bude len na začiatku semestra kde je povinné prisť .. povie formality ohľadom bakalarky a potom sa stretneme na konci semestra

po prípade si vyučujúci zvola prednášku ešte niekedy v strede semestra.. takže to nebude full každý týžden"

diky rajo že ma cituješ :D :D
#12
3. ročník / Re: Predmety v LS
10.01.2013, 18:36:33
Quote from: veteran on  10.01.2013, 18:12:54
To je vtip, či čo?  :whacko: :trestac:

" tento predmet bude len na začiatku semestra kde je povinné prisť .. povie formality ohľadom bakalarky a potom sa stretneme na konci semestra

po prípade si vyučujúci zvola prednášku ešte niekedy v strede semestra.. takže to nebude full každý týžden"
#13
Quote from: Rimbaud on  21.12.2012, 23:45:36
To až tak sa pamätáte čo ste mali na skúške pred dvoma rokmi? Ja sa už ani nepamätám čo bolo predvčerom na skúške z numeriky :D

keď robíš zápočet na 3 opravné+skúšku LTT na dekánsky s E55, tak hneď je to o inom :D Dokonca by som ti bol schopný aj povedať presne ktore príklady som mal, ale to by som musel prelustrovať zbierku  :) Ale viem isto, že tam bol solenoid .. a dokonca som si teraz spomenul aj na druhy príklad - voľny pád  :laugh:
#14
Quote from: mulo on  21.12.2012, 22:05:15
Cawte prenasam Fyziku 1 a mam mat skusku s  Olčákom chcem sa opytat kto z nim ma prednasky ze z coho sa mam ucit na skusku

Ja som s ním tiež mal skúšku pred 2 rokmi, hovoril, že nebude dávať príklady a bum ho na skúške 2 príklady dal (zo zbierky samozrejme). Mám pocit, že to bolo napoly príklady, napoly teória...
#16
3. ročník / Re: otazka pre tretiakov
11.12.2012, 06:49:33
OSko už bude podľa mňa na inej úrovni ako minulý rok  ap ... Po minuloročnom fiasku so započtovkami a videom na cnl.sk asi prídu veľké zmeny... in my opinion  ???
#17
Quote from: Agamemnon on  08.11.2012, 23:00:27
Quote from: v_oid on  08.11.2012, 20:23:32
Quote from: Silvusik on  08.11.2012, 18:53:29
Aké máte plány na, pre mňa dlho očakávaný ,víkend?:) idete sa učiť?:D:D

Uz som ti isiel opravit ciarky... Ale mas ich spravne. Good job.

nema ich spravne...
medzera sa dava po ciarke, nie pred ciarkou :)

Veta sa má začínať veľkým začiatočným písmenom a za vetou sa má dať bodka, nie smajlík. :D
#18
3. ročník / Re: Logicke Systemy
08.11.2012, 05:32:11
Quote from: xxx3 on  08.11.2012, 04:35:25
cize ked pouzijem tu druhu variantu tak mam o jeden invertor menej a taktiez o jeden vstup menej ?

mas iba o inverter menej, vstup zoberieš z toho invertera, ktorý si už urobil...uzol tam bude
#19
3. ročník / Re: Logicke Systemy
08.11.2012, 03:42:16
a keď už rozoberame obvody...viete mi niekto povedať či mám dobre NOR2 obe schemy ? nie som si celkom istý či tam má alebo nemá byť ten úplne posledný inverter..

Mám to riešiť cez DVOJVSTUPOVÉ NORY, tak mám v zadaní...

http://rajo.ic.cz/obvody.jpg
#20
3. ročník / Re: Logicke Systemy
08.11.2012, 03:39:54
Quote from: xxx3 on  08.11.2012, 03:13:55
a ked to robim tym druhym sposobom tak tam ako keby som usetril jeden invertor ?

podľa mňa správne by malo byť tak, že ideš z výstupu invertora na vstup NANDu...ušetríš miesto, zbytočne další inverter
#21
3. ročník / Re: Logicke Systemy
04.11.2012, 05:03:09
Quote from: xxx3 on  04.11.2012, 04:15:25
hej, ale ked mam spravene tie zatvorky v tom priklade, ktory som sem napisal .. tak potom ako pospajam tie styri vystupy ktore idu z toho ? 4 zatvorky = 4 vystupy, ktore treba este pospajat ... existuje nieco take, ako 4-vstupovy NAND alebo NOR ? alebo to musim urobit tak, ze 2x dvojvstupove na spojenie dvoch zatvoriek a potom este jeden dvojvstupovy? alebo ze jeden trojvstupovy a potom este jeden dvojvstupovy ?

no tak štvorvstupový asi nie je, ale záleži od toho ako máš zadanie, ak máš NAND2 tak musíš použiť len dvojvstupové NANDy...
#22
3. ročník / Re: Logicke Systemy
04.11.2012, 00:53:35
Quote from: xxx3 on  03.11.2012, 18:05:19
vie mi niekto vysvetlit to pocitanie premennych ?

ked mam napr.: [ (A|B) | (A|c) | (B|d) | (b|c) ] |

tak to bude ako? 4x INVERTOR + 4x 2-vstupový NOR + 1x 4-vstupový NOR + to "|" na konci nic ? Ci to je dalsi invertor ?
A dobre to mam vobec ? To ze su tam styri zatvorky a medzi nimi "|" to 4-vstupovy NOR ? taky existuje ? Ci to mam rozdelit na 2x2-vstupovy ?

najspoľahlivejšie to je tak, že si nakreslíš obvod a potom len spočítaš vstupy :P
#23
Quote from: Silvusik on  23.10.2012, 21:46:52
To si musím preštudovať :D aby som rozumela košičanom :D ale aj tak nikto nerozumie dievčatu z liptova :D ludia z vychodu nevedia čo znamená švábka :D vy viete?:)

samička švába?  ???
#24
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
09.10.2012, 22:56:53
Quote from: xxx3 on  09.10.2012, 21:47:58
niekto ochotny pomoct s druhou ulohou PieChart ? (prepinanie medzi absolutnymi hodnotami a percentami)

Ja som skončil pri vytvorení checkboxu a dalej som sa nepohol :D
#25
2. ročník / Re: NMPaMŠ
27.09.2012, 04:15:17
Quote from: dEVIANT on  26.09.2012, 17:48:29
A samozrejme pri nej treba chodiť na prednášky.

Presne tak, na cviku preberá v podstate len to, čo brala na prednáške. Dokonca sa raz spýtala, kto bol na prednáške a tí, ktorí neboli tak sa varili pred tabuľou (samozrejme nič nevedeli) :D Takže chodiť na prednášky sa rozhodne vyplatí :) Dráženská vie byť nepríjemne len ak vidí, že nič neviete, inak úplne v pohode je ;) no stress