• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - BuliWyf

#1
2. ročník / Re: UŠaA
13.12.2011, 19:20:59
Quote from: esperian on  13.12.2011, 19:10:08
Inak, neviete niekto či Korečko nehovoril kedy bude opravak ?? alebo ze kedy zapise vysledky a kde ?
opravak v 13 tyzdni...ked chces vediet body z pisomky treba ist za nim do kabinetu...do maisu zapise az ked bude odovzdany posledny referat...ta hash tabulka...
#2
2. ročník / Re: UŠaA
09.12.2011, 22:50:44
korecko dnes dal
a) radixom utriedit cisla a pseudokod MinMax metodou D&C
b) quicksortom utriedit cisla a pseudokod Hash insert
#3
2. ročník / Re: Matematická Logika
22.11.2011, 01:09:03
Quote from: selli1235 on  22.11.2011, 00:30:02
A nevie niekto ci treba nejaky specialny dvojharok pri Drazenskej??? S nejakou prednou stranou alebo tak nejak..
http://web.tuke.sk/fei-km/vzory/FEI-Hlavicka-Zapocet-ML-(A4).pdf
#4
2. ročník / Re: UŠaA
03.11.2011, 03:51:21
Quote from: RiTChi on  03.11.2011, 03:34:45
Quote from: BuliWyf on  03.11.2011, 02:16:56
Quote from: Tren on  03.11.2011, 00:47:58
nevie nikto co by sa dalo ocakavat u p. Korecka zajtra na zapoctovke?
RAM
- sucet parnych, neparnych cisel (n,a1...an)

A ako zistis v RAM stroji, ci je cislo parne, ked tam je len celociselne delenie?? ci to myslis ako parny index cisla postupnosti? (a2, a4, a6...)??
neviem ci to je dobre ale...
5/2 = 2 potom naspat 2*2 = 4 a 5-4 != 0 - neparne
4/2 = 2 ....2*2 = 4 ...4-4 = 0 - parne
#5
2. ročník / Re: UŠaA
03.11.2011, 02:16:56
Quote from: Tren on  03.11.2011, 00:47:58
nevie nikto co by sa dalo ocakavat u p. Korecka zajtra na zapoctovke?
RAM
- min, max (n,a1...an)
- sucet parnych, neparnych cisel (n,a1...an)
- sucet postupnosti (n)
C
- rozdelenie zoznamu na zaklade hodnoty
- kopia zoznamu, ktory obsahuje kazdy 2 prvok, parny prvok, neparny
- stack - vratit dno zasobnika
#7
O ničom / Re: poradte prosim
10.08.2011, 04:05:29
Quote from: tino8 on  10.08.2011, 03:54:59
je badatelny rozdiel medzi tn a ips ak niesom narocny uzivatel a nebudem natom robit grafiku?
TN vs IPS
#8
O ničom / Re: poradte prosim
10.08.2011, 03:54:14
ten dell ma bezkonkurencnu cenu...mozno by som este pozrel na NEC MultiSync EA232WMi, ten ma podla recenzie rovnomernejsie podsvietenie a lepsie pozorovacie uhly ale stoji viac...
http://extrahardware.cnews.cz/dell-ultrasharp-u2311h-1080p-e-ips-pod-8000-kc
http://extrahardware.cnews.cz/nec-multisync-ea232wmi-recenze-e-ips-led-za-7500-kc-test
#9
O ničom / Re: problemy s AGP grafikou.
03.07.2011, 13:23:12
mal som podobny problem par rokov dozadu s barton 2500+ a ati 3850 agp, zdroj 350W
windows sa nainstaloval ok problem bolo nainstalovat ovladace, vzdy pred koncom instalacky vyhadzoval hlasky a zrusil instalaciu
nakoniec som nainstaloval ovladace manualne...cez beznu instalaciu nahadze do C:\ATI\Support\...\Packages\drivers\Display\W7_INF\CL109808.inf ovladac...klik pravym na plochu - screen resolution - advanced settings - adapter - properties - driver - update driver - locate and install driver manually - vyhladat inf subor
mne to fungovalo bez problemov asi 2 roky potom som kupoval novy pc
#10
Quote from: saxoo on  15.06.2011, 03:58:34
ako zapisem matiku 1 ked prenasam ??? veteran tu dava screen co tam ma aj fyziku ale ja tam nemam tu fyz ani matiku... help  bu
klikol si na 1. rok ošp ?
#11
1. ročník / Re: Fyzika
09.06.2011, 00:00:47
Quote from: Chlpaty_jak_delfin on  08.06.2011, 23:50:53
Informatici kedy mate v maise vypisane terminy ?
13.6.2011 11:30
- AF - Inf. 1.2.3., a 2.roč
- ZP1 - Inf. 4.5.6. sk.
- P25 - Inf. 7. a 8. sk.                         
#12
1. ročník / Re: Fyzika
08.06.2011, 03:14:41
Quote from: Rajo on  08.06.2011, 03:07:54
Quote from: BuliWyf on  08.06.2011, 02:51:50
A91  :)

keby nahodou chcel niekto moje poznamky:
http://pokec.azet.sk/buli_wyf/fotoalbumy/fyzika/ft-391829752/original

to sú tvoje vlastné poznámky, ktoré si si pripravil z prednášok ?
jj a aj z pdf co su na katedre fyziky
#13
1. ročník / Re: Fyzika
08.06.2011, 03:07:21
#14
1. ročník / Re: Fyzika
08.06.2011, 02:51:50
A91  :)

keby nahodou chcel niekto moje poznamky:
http://pokec.azet.sk/buli_wyf/fotoalbumy/fyzika/ft-391829752/original
#15
1. ročník / Re: Fyzika
06.06.2011, 21:57:15
A1 vypocitat uhlove zrychlenie a uhol v case t=1s rovnica bola ω=pi + 1,5.pi.t2 (10b)
A2 energia lin. harm. oscilatora a potencialna energia v zavislosti od vychylky (20b)
A3 vypocitat pracu el. prudu, nieco podobne ako priklad 8.18 (10b)
A4 indukcia mag. pola, zakon celkoveho prudu a mag. pole v prstencovej cievke (toroide) (20b)
#16
1. ročník / Re: Fyzika
02.06.2011, 01:59:54
z el. stat. pola - coulombov zakon, intenzita a potencial el. stat. pola a suvis medzi nimi, tok intenzity + gaussov zakon, el. napatie + kapacita vodica, kondenzator, kapacita kondenzatora + kapacita doskoveho kondenzatora

minuleho roku bol na skuske tok intenzity + gaussov zakon a kondenzator + kapacita doskoveho kondenzatora

#17
1. ročník / Re: Fyzika
28.05.2011, 00:17:54
Quote from: veteran on  28.05.2011, 00:04:41
Quote from: BuliWyf on  27.05.2011, 23:48:24
asi to zacne normalne od 7.30 - 10.00
Dve a pol hodiny? Tak veľa? Ako to prebieha? Veď mi to mala byť písomná skúška, či nie?
kym nas popresadza a rozda otazky bude 8 a tak 90 minut trva skuska
#18
1. ročník / Re: Fyzika
27.05.2011, 23:48:24
http://www.fei.tuke.sk/sk/studium/aktuality/dokumenty/ht_ls_2010_2011.pdf
riadny (po) 6.6.11 BN5_ZP1, L9_P25 PK2_AF, L9_P27
opravny (po) 13.6.11 BN5_ZP1, L9_P25, PK2_AF
asi to zacne normalne od 7.30 - 10.00
#19
1. ročník / Re: Programovanie
25.05.2011, 23:31:11
Quote from: esperian on  25.05.2011, 22:46:36
jo.. dik .. a este posledna otazka, ze bola tam aj teoria??
bola...a asi 4 otazky som mal na navratovu hodnotu napr.
nasledujuce volanie funkcie fwrite():
fwrite(elementy, sizeof(struct osoba), pocet, fp); v pripade neuspesneho zapisu vrati: EOF, NULL, cislo mensie ako je hodnota premennej pocet, cislo rovnajuce sa hodnote premennej pocet
#20
1. ročník / Re: Programovanie
25.05.2011, 22:40:55
Quote from: esperian on  25.05.2011, 22:18:44
a cca kolko takych otazok si mal. alebo len 1
z karla som mal asi 4 otazky...ked pocitam aj otazky z funkcii...uz som pisal bola funkcia turnLeft a otazka ako moze vyzerat funkcia, ktora otoci karla o 180° boli 5 odpovede z toho 3 spravne...alebo bolo dane telo nejakej karlovej funkcie a otazka bola, ze ci je to funkcia frontIsClear alebo leftIsClear atd.
#21
1. ročník / Re: Programovanie
25.05.2011, 22:00:18
ja som mal mapu 2x6, karol bol na pozicii 0,0 a podla kodu (cyklus for tam bol a funkcie turnLeft a movek) bolo treba urcit, na ktoru poziciu sa karel posunie...
#22
1.Logicky obvod
2.Vykonnost alebo taktovaciu frekvenciu PC
3.Desifrovat text pomocou vernamovej sifry
4.Previest cislo do inverzneho alebo doplnkoveho kodu
5.testove otazky...LAN, MAN, WAN, bigram, monogram, na ktorej vrstve je router, repeater, jednotky vykonnosti...
6.otazky na pisanie - popis niektorej z vrstiev, popis topologii, z coho sa sklada a naco sluzi koaxial, krutena dvojlinka, CISC, RISC, synch, asynch. sifrovanie, systemove vlastnosti CP...a podobne super tazke otazky
#23
1. ročník / Re: Programovanie
18.05.2011, 22:23:44
Quote from: xxx3 on  18.05.2011, 22:05:12
preco 8 do p[3] ked i=3 a i sa este inkrementuje ?
i++ znamena post-inkrement...cize ze sa hodnota inkrementuje az po vykonani prikazu
++i znamena pre-inkrement...cize ze sa hodnota inkrementuje pred vykonanim prikazu

Ak je nastavená hodnota premennej i = 3, potom po vykonaní výrazu p[i++] = 5; sa hodnota 5 uloží do prvku poľa
   A. p[3]   spravne 
   B. žiadneho z uvedených     
   C. p[2]     
   D. p[4]     

Ak je nastavená hodnota celočíselnej premennej i = 4, potom po vykonaní výrazu p[--i] = 7; sa hodnota 7 uloží do prvku poľa
Odpoveď-A p[3] spravne
Odpoveď-B p[4]
Odpoveď-C p[5]
Odpoveď-D p[6]
#24
1. ročník / Re: Programovanie
18.05.2011, 21:41:04
Quote from: xxx3 on  18.05.2011, 20:36:53
v tom prvom ostane x=1 a y=2, nie ?
v druhom for(i=0; i<100; i++); p=0;  .. to co ? stale bude davat do p-cka nulu, nie ?
printf("%d ",*(a + i++));  .. toto co urobi ked je tam smernik pred tou celou zatvorkou ?
p[i++] = 8; ... do p[4] da 8 ?

int main(int argc, char *argv[])
int main(int argc, char **argv)   .. toto nie je to iste ?
v prvom ostane x=1 a y=1
v druhom som musel zmenit i na c lebo nevypisalo i v hranatej zatvorke...odpoved je: vykonanie prázdneho cyklu 100 krát a potom sa vynuluje prvok poľa p[100]
v tretom vypise 1,3,5
8 do p[3]
to argv a argc je to iste a obidve su spravne
#25
1. ročník / Re: Programovanie
18.05.2011, 19:57:18
co si pamatam

Nech je daný nasledujúci úsek zdrojového kódu programu v jazyku C:
void fun(int *a, int *b)
{
int c;
c = *a;
*a = *b;
*b = c;
}
main()
{
int x=1, y=2;
fun(&x,&y);
x = y;
printf("x = %d, y = %d", x, y);
}

Aký výsledok bude vytlačený na štandardný výstup ?

Príkaz   for(c=0; c<100; c++); p[c]=0;
spôsobí?

Nasledujúci program vytlačí na štandardný výstup postupnosť:
#include <stdio.h>
main()
{
static int a[] = { 1, 2, 3, 4, 5, 6 };
int i;
for(i=0; i<6; i++)
 printf("%d ",*(a + i++));
}

Ak je nastavená hodnota celočíselnej premennej i = 3, potom po vykonaní výrazu   p[i++] = 8;
sa hodnota 8 uloží do prvku poľa?

Prikaz #include sluzi na?

Ak je struktura def. nasledovne:
typedef struct osoba{
char meno[20];
int rok;
} PERSON;
potom PERSON je?

co charakterizuje efektivitu triedenia?

Ak chceme v programe v jazyku C pracovat s argumentmi prikazoveho riadku, potom hlavna funkcia musi mat nasledujuce rozhranie:
int main(int argc, char *argv[])
int main(int argc, char **argv)

Majme nasledujuce def. premennych
float x[10], *p;
Po nasledujucich priradeniach bude p ukazovat na:
p=&x[1];
p +=2;

nieco so strukturami, 2 otazky z karla napr. ze mame funkciu turnLeft() a ako bude vyzerat funkcia na otocenie karla o 180°, moznosti boli
turnLeft();
turnLeft();

for(i=0;i<2;i++){turnLeft();} atd