• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - farkasdvd

#1
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 18:00:55
Nepameta si niekto, jak Kapa hovoril, ze kto nevie odovzdat hru v 13. tyzdni ponelok, kedy ma na to nasledujucu moznost?
#2
2. ročník / Re: OOP
08.11.2011, 19:48:28
Quote from: mirek on  08.11.2011, 10:59:13
Quote from: farkasdvd on  08.11.2011, 06:24:52
Jak by som mohol dostat z prikazy.execute(Game game, String string) k tomutu listu, ktory sa nachadza v triede ParserImpl() a obsahuje vsetky prikazy, aby som nemusel vypisovat vsetky prikazy tak zvlast:

a co keby si ten prikaz PRIKAZY vytvaral v triede Parser takto:

new Prikazy(listOfCommands)

hmm?

Vdaka, to mi ani nenapadlo, trosku som to skomplikoval :)
Funguje perfektne.
#3
2. ročník / Re: OOP
08.11.2011, 06:24:52
QuoteVytvorte príkaz PRIKAZY, ktorý zobrazí zoznam všetkých použiteľných príkazov, ktoré hra pozná. Okrem názvu príkazu príkaz vypíše aj jeho opis. Na jeho implementáciu využite členskú premennú v rozpoznávači príkazov, v ktorej sa nachádza zoznam všetkých rozpoznateľných príkazov.

Jak by som mohol dostat z prikazy.execute(Game game, String string) k tomutu listu, ktory sa nachadza v triede ParserImpl() a obsahuje vsetky prikazy, aby som nemusel vypisovat vsetky prikazy tak zvlast:

Quote
public class Prikazy extends AbstractCommand{

public Prikazy(){
...
}

public void execute(Game game, String string) {
        game.getUI().println("VERZIA --- Prikaz na vypis verzie.");
        game.getUI().println("KONIEC --- Prikaz na ukoncenie hry.");
}
}
Skusal som nieco take, ale to nefugovalo, mal problem s tym getParserom, hoci som to mal nakodovane v GameImpl() a samozrejme aj tem getList() v triede ParserImpl():
Quote
for (int i=0; i<game.getParser().getList().size(); i++){
game.getUI().println(game.getParser().getList().get(i).getName() + "---" + game.getParser().getList().get(i).getName());
}
#4
2. ročník / Re: OOP
06.11.2011, 22:34:17
Nevedel by sem niekto kopirovat, ze ako ma vizerat ta funkcia main() a funkcia init() z triedy GameImpl.java?
Lebo ja mam s Kapom a on nam nevedel povedat, ako trebo to pozivatelske rozhranie nastavit. Vdaka.
#5
2. ročník / Re: OOP
15.10.2011, 17:44:49
Quote from: AnvilOfFury on  15.10.2011, 16:39:51
Quote from: farkasdvd on  15.10.2011, 16:32:28
Mam otazku k minulemu cviceniu(asi 4.).
Jak zavolam metodu print() z konstruktora Elevatoru, ked metoda print() vyzaduje este jeden parameter typu Elevator:
StatusBar.print(???, "The elevator was just created.")

V triede Statusbar ten print() vizera takto:

public static print(Elevator elevator, String message){
        Canvas.setColor(Color.WHITE);
        Canvas.drawText("Msg from [" + elevator.getId() + "]:" + message, elevator.getX(), 30);
}

(edit)
Si v konštruktore Elevator a chceš zavolať metódu print(Elevator, String) z triedy StatusBar?

StatusBar.print(this, "The elevator was just created.");


Ano, presne tak som to myslel. Funguje to perfektne, dakujem.  :)
#6
2. ročník / Re: OOP
15.10.2011, 16:32:28
Mam otazku k minulemu cviceniu(asi 4.).
Jak zavolam metodu print() z konstruktora Elevatoru, ked metoda print() vyzaduje este jeden parameter typu Elevator:
StatusBar.print(???, "The elevator was just created.")

V triede Statusbar ten print() vizera takto:

public static print(Elevator elevator, String message){
        Canvas.setColor(Color.WHITE);
        Canvas.drawText("Msg from [" + elevator.getId() + "]:" + message, elevator.getX(), 30);
}

#7
Alena Pietriková, Juraj Banský - Základy Inžinierstva Materiálov (2008) - 7€
Valéria Novitzká, Marek Paralič, Branislav Sobota - Úvod do Programovania a Sietí (2008) - 6€
Jozef Džurina, Anna Grinčová, Viktor Pirč - Matematika 1 (2009) - 3€
Blanka Baculíková, Anna Grinčová - Matematika 1 v príkladoch (2009) - 3€
Júlia Hlaváčová, Ján Ziman, Mária Kovaľaková, Barnabáš Zagyi - Fyzika 1 (2009) - 3€
Júlia Hlaváčová, Mária Kovaľaková, Mária Kladivová, Ladislav Ševčovič - Úlohy z Fyziky (2010) - 3€

POZOR! Keď kúpiš všetky naraz, zaplatíš namiesto 25€ len 20€!

Kontaktujte ma mailom: dvdfrks@ymail.com
#8
Nemal niekto podobne zadanie?
Načítajte z klávesnice reťazec znakov ukončených znakom konca riadku. Slová vo vstupe sú oddelené najmenej jedným znakom medzera. Uvažujte aj prvé, resp. posledné slovo vstupu. Určte počet slov obsahujúcich všetky spoluhlásky 1. slova. Počet vytlačte osmičkovo.
Stale mi pise, ze nespravne hoci uz skoro vsetky moznosti som vyskusal a vracal spravny vysledok a v osmickovom tvare, nemam tam ziadny komentar, pri vstupe a vystupe mam len tolko, kolko treba. Neviem v com mozem mat problem. Keby niekto mal nejake napady, tak bol by som vdacny.
#9
1. ročník / Re: Programovanie
14.04.2011, 14:07:01
ok, pokusim sa...
tie funkcie v ktorom hlavickovom subore su?
#10
1. ročník / Re: Programovanie
14.04.2011, 02:29:35
Mal by som taku otazku, ze ked treba nacitat napr rozmery sveta zo suboru, neviem ako zistit hodnotu ked cislo je dvojciferne. ked je jednociferne tak jednoducho:
hodnota = (c = fgetc()) - '0'; // samozrejme int hodnota a char c
ale toto uz nefunguje ked cislo pozostava z dvoch znakov, napr. znaky 10 uz maju hodnotu 4948. preto moj svet moze byt max 9x9. dufam ze ste ma pochopili. otazka je, ze ako by som to mohol vyriesit.
#11
Quote from: ppeess on  25.03.2011, 00:00:36
Quote from: farkasdvd on  24.03.2011, 17:02:48
caute, dal som na moodle moje zadanie, potom som si vsimol, ze tam mam este mensiu chybu, ale neviem jak to zmazat a dat tam novy opraveny. moze to zmazat len cviciaci, alebo jak to funguje?

To nevadi, ked mu odovzdas papierovu formu tak mu to povies a on si to na tu papierovu formu poznaci  :ringsmiley: :)

no to super, diki moc :)
#12
caute, dal som na moodle moje zadanie, potom som si vsimol, ze tam mam este mensiu chybu, ale neviem jak to zmazat a dat tam novy opraveny. moze to zmazat len cviciaci, alebo jak to funguje?
#13
1. ročník / Re: Programovanie
26.02.2011, 21:06:11
vyskusal som toto x-ko a funguje perfektne, koncova pozicia vizera tak ako na obrazku :)
mas pravdu, to funguje len pri svetoch ktore maju tvar stvorca a tie 2 middleearth.kw su take, ale ine by sa asi dali riesit len pomocou premennych.
zdrojak je dost dlhy, podla mna este sa to da zjednodusit, ale uz s tym nech babra iny :)
hned to dam sem

radsej som to upol, lebo je dost dlhy:
http://leteckaposta.cz/887819588
#14
1. ročník / Re: Programovanie
26.02.2011, 20:18:07
tvoj napad je jednoduchsi (vykreslit x), ved sa opakuje len toto:
putBeeper();
turnLeft();
movek();
turnRight();
movek();
toto sa opakuje kym nenajde stenu, pototm to urobis aj z druhej strany a kde budu 2 beepre, tak tam bude stred. hned sa na to aj pozrem. diky
#15
1. ročník / Re: Programovanie
26.02.2011, 18:38:33
bez premennych je to ovela tazsie. aj ja som zacal tak, ze sa vrati na zaciatok sveta, potom som skusal nieco take, ze pojde do spiraly a na kazde miesto polozi beeper (kedze uz ma 99 beeprov, preco nevyuzit :) ), aby vedel, ze kde uz bol. Toto mi napadlo vcera vecer, ale uz sa mi nechelo dokoncit zdrojak, dufam ze som pomohol.