Quote from: ricco102831 on 07.11.2011, 17:41:44Quote from: delfinik68 on 07.11.2011, 14:24:12
ako vygenerovat stub triedy CORBA?
ant idlj - alebo nieco take, pozri build.xml
dik
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi prspevky MenuQuote from: ricco102831 on 07.11.2011, 17:41:44Quote from: delfinik68 on 07.11.2011, 14:24:12
ako vygenerovat stub triedy CORBA?
ant idlj - alebo nieco take, pozri build.xml
Quote from: freshmakerik on 07.05.2010, 19:39:17no nezistila, som tam kde na zaciatku teda musim vediet ci je parna alebo neparna vyska a ked dam podmienku iftam mi vzdy berie iba prvu moznostQuote from: delfinik68 on 07.05.2010, 19:36:57a teraz neviem či ti to vadí, alebo si zistil čo si chcel..
ked je parne tak horne brusko je o jedno mensie ako dolne a ak je neparne su rovnake
Quote from: freshmakerik on 07.05.2010, 19:33:23ked je parne tak horne brusko je o jedno mensie ako dolne a ak je neparne su rovnakeQuote from: delfinik68 on 07.05.2010, 19:29:43joj nevadi.. ale ide o princip
6-2=4 4/2=2
Quote from: freshmakerik on 07.05.2010, 19:15:356-2=4 4/2=2Quote from: delfinik68 on 07.05.2010, 18:47:06nemusíš zisťovať či je párna alebo nie.., najprv si vymeriaš výšku ( int vyska; ) a potom ju využiješ vo výpočtoch..
19. no treba mi zistit aka je vyska ci parne alebo neparne cislo, lebo inak sa to bude vykreslovatint vyska1=(vyska-2)/2; // vyska1 je rovna celkovej vyske minus dve volne miesta - hore a dole, a podelena dvoma, je to vyska vrchneho bruska pismena B
int vyska2=(vyska-2)-vyska1; // vyska2 je rovna celovej vyske minus dve volne miesta - hore a dole, a este je od toho odpocitana cast ktora tvori vrchne brusko pismena B
int vyska3=vyska2+1; // tu je vzdialenost strednej casti pismena B odspodu, cize vyska spodneho bruska pismena plus 1 volne miesto dole
//edit:
príklad:
ak vyska==6
vyska1=(6-2)/2=1
vyska2=(6-2)-1=2
vyska3=2+1=3
ak vyska==7
vyska1=(7-2)/2=2
vyska2=(7-2)-2=3
vyska3=3+1=4
Quote from: freshmakerik on 07.05.2010, 18:45:4019. no treba mi zistit aka je vyska ci parne alebo neparne cislo, lebo inak sa to bude vykreslovatQuote from: delfinik68 on 07.05.2010, 18:38:03skús napísať číslo zadania.. , alebo o čo ti vlastne ide tou podmienkou, možno sa celý problém bude dať vyriešiť úplne inak..
ale ani tak to nejde, stale berie 1 moznost
Quote from: totaluser on 07.05.2010, 18:32:10ale ani tak to nejde, stale berie 1 moznostQuote from: delfinik68 on 07.05.2010, 17:59:22jedna vec je priradenie =Quote from: Safyia on 07.05.2010, 16:50:34Quote from: delfinik68 on 07.05.2010, 16:34:47Posli ho dopredu k najblizsej stene a pri tom inkrementuj stale pocitadlo krokovQuote from: mirek on 07.05.2010, 06:25:58Quote from: delfinik68 on 07.05.2010, 05:49:10neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
ale ako?
ok to mi uz ide ale ked dam podmineku if(height%2=0){....
else {...
tak mi stale berie prvu moynost aj ked vyska je neparna, co mam urobit?
a druha porovnanie ==
Quote from: Safyia on 07.05.2010, 16:50:34Quote from: delfinik68 on 07.05.2010, 16:34:47Posli ho dopredu k najblizsej stene a pri tom inkrementuj stale pocitadlo krokovQuote from: mirek on 07.05.2010, 06:25:58Quote from: delfinik68 on 07.05.2010, 05:49:10neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
ale ako?
Quote from: mirek on 07.05.2010, 06:25:58Quote from: delfinik68 on 07.05.2010, 05:49:10neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?