• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi prspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi prspevky Menu

Messages - nimrod

#1
nestreti ste sa s problemom, ze ked ste nieco zapisali do suboru cez write(), tak vam program zbehol bez problemov, ale po otvoreni subor bol prazdny + permission denied.
zdrojak:

#include <fcntl.h>
#include <sys/stat.h>
int main(int argc, char **argv)
{
int des1;
int des2;
des1=open("subor1" , O_CREAT | O_WRONLY , S_IRUSR | S_IWUSR);
//vytvorime / otvorime subor
des2=dup(des1);
//zduplikujeme deskriptor
write(des1,"Toto bude v subore\n",19);
//zapiseme do neho
write(des2,"Toto tam bude tiez\n",19);
//a este raz
close(des1);
//zatvorime prvy deskriptor
close(des2);
//a aj druhy deskriptor
return 0;
}
#2
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
12.12.2012, 21:45:06
Tak teraz uz len poriesit, aby sa ten subor dal spustit. Ked zadam do terminalu ten Trenov prikaz, tak to ide, ale cez ikonku nie :)
#3
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
12.12.2012, 19:39:05
hej, zatvorky mam.
Uz som to vyriesil. Stacilo odstranit ten break;
#4
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
12.12.2012, 05:35:42
neviete nahodou preco mi alien moze prechadzat cez dvere?

class Alien, metoda act:

for(Actor actor : getWorld())
        {   if(actor instanceof Door && this.intersects(actor))       
           ....    //hocico tu dam, nevykona sa to
            break;           
        }

#5
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
09.12.2012, 05:26:04
Vdaka vam sa mi podarilo uplne vyriesit ten problem. Konecne ked vystrelim na aliena, tak naboj cez neho nepreleti a pri par zasahoch zmizne zo sveta.

Avsak, hned mam dalsi problem :D Player mi nechce prejst cez male dvere. Pravdepodobne jeho velkost je rovnaka sirka dveri. Nejake napady ako to odstranit? Mirek spominal na cviku, ze sa s tym stretneme a povedal ze mame nejako zmensit velkost plochy, ktoru zabera player. Skusal som zmensit velkost animacie, no animacia sa uplne pokazila.
#6
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
09.12.2012, 04:49:18
Quote from: Sanchez on  09.12.2012, 00:05:46
Quote from: nimrod on  08.12.2012, 04:35:31
Mam taky problem, ze ked vystrelim na aliena naraz vela nabojov naskoci mi ConcurrentModificationException. Nemate nejaky napad ako to osetrit konkretne pre tento pripad?

skus na konci cyklu pridat break;   ;)  a daj vediet, ci pomohlo  :)

Pomohlo! :) Vdaka.
#7
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
08.12.2012, 04:35:31
Mam taky problem, ze ked vystrelim na aliena naraz vela nabojov naskoci mi ConcurrentModificationException. Nemate nejaky napad ako to osetrit konkretne pre tento pripad?
#8
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
07.12.2012, 23:48:44
dakujem  :) , jednak za clanok a tiez za opravu.
#9
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
07.12.2012, 23:09:02
Nazdar,


Úloha 2.3:
V triede vytvorte nový bezparametrický konštruktor ktorý nastaví animáciu s parametrami:

    obrázok animácie - "resources/images/player_die.png"
    výška animácie - 32
    šírka animácie - 32
    čas v milisekundách - 30

Úloha 2.4:
Preťažte konštruktor s dvoma parametrami typu int: x a y.
Konšturktor v tele vykoná dve operácie:

    zavolá bezparametrický konšturktor
    nastaví pozíciu volaním metódy setPosition()

----------------------------
nasleduju kody konstruktorov:

public DyingPlayer()
    {   dieAnimation = new Animation("resources/images/player_die.png", 32, 32, 30);       
    }
   
    public DyingPlayer(int x, int y)
    {   DyingPlayer();
        setPosition(x, y);       
    }

Co mam zle, ze na  riadku DyingPlayer(); mi pise chybu?
#10
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
20.11.2012, 18:10:27
Ako zapisem printf("%s",string);  v jave?
#11
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
20.11.2012, 18:00:21
Quote from: Tren on  17.11.2012, 17:18:17
jedno bude len getX() getY() a druhe actor.getX() a actor.getY() alebo nejak tak asi?

ano, tak to ma byt.
#12
2. ročník / OOP Binasove skupiny
17.11.2012, 00:23:49
Neviete mi niekto pomoct s krokom c.3 z tohto cvicenia: http://it4kt.cnl.sk/c/oopng/08.html ?
Treba nakodit funckiu " public boolean intersects(Actor actor){} " ktora zisti ci sa hrac (actor player) nachadza na lekranicke (actor energy).
Problem je v tom, ze neviem povedat funkcii ze x,y myslim poziciu hraca a a,b myslim poziciu lekarnicky.
               
   
#13
2. ročník / Re: FJAP
03.11.2012, 19:40:51
Neviete niekto popisat co robi prikaz JMP 3?:
           
void translator() {
   // rezervacia miesta pre ukladanie premennej
   putWord(JMP);
   putWord(3);
   putWord(NOP);
...
}


A este chapem tento kod spravne?:

unsigned short stackAddr = 1000;
void translator() {
              ...
       
   // inicializacia SP
   putWord(LDAM);
   putWord(stackAddr);
   putWord(STA);
   putWord(2);
   putWord(LDS);
   putWord(2);
...
}
ze nacitam do akumulatora hodnotu 1000 , ulozim akumulator do registra 2 a nasledne nacitam ten register?