• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - tala2xlc

#1
jj mame
#2
[hide]
Quote from: Domino3D on  11.05.2010, 00:18:50
Jerryh co ste dotali nakoniec? ja som uz odisiel s tym ze maaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D

podobne    :metal:  :)  ;D
[/hide]
#3
jasne ako inak  :D
#4
[hide]
dnes skupina C 1.5 a 9.6
skupina A 2.1 a 7.1
[/hide]
#5
no jednoducho ked cislo ->  1|...|7{osem} tak nevygenerujes cislo 0 ... najmensie cislo co mozes vygenerovat je 1
#6
Quote from: markus on  05.05.2010, 23:19:02
Quote from: Domino3D on  05.05.2010, 22:01:51
ja som chodil asi na 50% prednasiek ta z tade
ale take iste su jak na ftp jak pozeram (tie naskenovane)

TU TO JE, ale SKONTROLUJTE TO DAKTO A NAPISTE CI TO JE DOBRE? NERUCIM ZA SEBA :D

k tomu 1c si niesom isty... ja som to tiez povodne riesil takto... ale potom mi niekto povedal ze podla neho to ma byt tak ze:

bool -> 1|0
osem -> bool|2|...|7
cislo -> osem{osem} resp. podla mna skor 1|...|7{osem} aby to nebolo tak ze sa to zacina 0lou alebo viac nulami za sebou

dobra myslienka ale takto nevygenerujes cislo 0 v osmickovej sustave
#7
3. ro?ník / Re: Logické Systémy
06.02.2010, 16:33:06
ano na ustnej...
#8
3. ro?ník / Re: Logické Systémy
06.02.2010, 15:42:46
no mne si dal vybrat 3 cisla v rozmedzi od -60 do +60 , tych 180 otazok rozdelil na tretiny a ked si dal zaporne isiel od konca a ked kladne od zaciatku tretiny...
#9
3. ro?ník / Re: Pocitacova grafika
15.12.2009, 04:21:55
boli iba 2 otazky a to napis vsetko co vies o tych veciach...;D
#10
3. ro?ník / Re: Pocitacova grafika
15.12.2009, 03:04:00
teoria z prvych 9. prednasok alebo 8. uz presne neviem...plus co si urobil zo zadania nieco z XNA metody, princip a tak....
#11
2. ro?ník / Re: Pocitacove siete
02.06.2009, 01:25:49
no niektori este nemaju ani prakticky final...pre tych to je...
#12
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 23:01:29
v save file je ten prikaz to som zabudol dat do pm... :)
#13
2. ro?ník / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 22:28:18
a mam tiez problem s loadom ale troska iny....ked mam v miestnosti nepriatela tak sa z miestnosti neda ist kym ho "nezneskodnim" potom sa objavia vychody a mozem ist dale...lenze pri loade ked sa vratim do tej istej miestnosti kde bol predtym nepriatel tak je tam znova...pri beznom hrani hry tam samozrejme nie...poradte pls..

game.Play();
game.Backpack.Remove(" ");
History history = History.GetInstance();
if (Params == null) Params = @"C:\tmp\history.bin";
history.Load(Params);
Parser parser = new Parser();
ACommand cmd;
foreach (string com in history)
            {
                if (com != "ULOZ")
                {
                    Console.WriteLine(com);
                    cmd = parser.GetCommand(com);
                    ((ICommand)cmd).Execute(game);
           
                }
           
            }
#14
2. ro?ník / Re: Tjava
03.05.2009, 21:33:08
Quote from: mircoo on  03.05.2009, 17:59:33
caute, pocujte ako si nastavujete tu derby databazu??

cez moje netbeans 6.5 v ubuntu v menu tools nemam polozku java DB a to som si uz aj stiahol java DB z java.sun....


teraz to v 6.5 je to vo window->services->databases...
#15
2. ro?ník / Re: SOJ skuska + programy
01.02.2009, 01:57:44
aj ja mam s nim takuto milu skusenost  :whacko: ved som mu tam napisal vsetko pomaly copy paste zo skript a par bodikov za to co stacilo tak na FX...uvidime na opravaku co bude...
#16
2. ro?ník / Re: SOJ skuska + programy
31.01.2009, 02:41:01
Quote from: Domino3D on  31.01.2009, 02:34:31
aha, tak to moje bolo potom zadanie :D  :evica:
podla mna je to dobre ked som to pochopil spravne, M je dvojbitovy register podla ktoreho sa rozhodujeme ze co sa dalej vykona, ak tam bude dvojka, cize binarne 10 tak sa zapise do B (B-A) a ak 01 tak (B+A)   :trestac:
ja som tiez z toho vychadzal dufam ze takto to moze byt a na skuske ak to dostanem mi to cele neskrtnu.... bn ako na riadnom...
#17
2. ro?ník / Re: SOJ skuska + programy
31.01.2009, 02:20:48
Quote from: Domino3D on  31.01.2009, 01:42:44
Quote from: tala2xlc on  31.01.2009, 01:16:14
α = M2'M1
β = M2M1'
γ = M2'M1'
δ = M2M1
' - znamena negovane

α (B+A) + β (B – A) + γ B + δ B → B
Neviem ci je to 100% lebo som na to iba teraz prisiel...ak vie niekto nech opravi...

hmm super, len neviem podla coho to skontrolovat, z akeho zadania si vychadzal?


a zaujimavy? myslis? to teda mas pravdu  :ohmigod:
no co si ty dal ako riesenie...presne to som mal v zosite ja ako zadanie...a nieco k tomu napisane ze doma dokoncit...tak som sa s tym trosku potrapil ked uz je v pondelok ta skuska  :j_cry:a toto mi z toho vyslo....skus ked sa bude rovnat M 01 tak B-A ->B ak 10 B+A -> inak ked je to 2 bitovy register tak 00 a 11 B->B...
#18
2. ro?ník / Re: SOJ skuska + programy
31.01.2009, 01:16:14
α = M2'M1
β = M2M1'
γ = M2'M1'
δ = M2M1
' - znamena negovane

α (B+A) + β (B – A) + γ B + δ B → B
Neviem ci je to 100% lebo som na to iba teraz prisiel...ak vie niekto nech opravi...
#19
2. ro?ník / Re: Fyzika 2 - Julca
25.01.2009, 22:02:48
presne tak alebo integral (Bxdl)=mi nula suma Ii
#20
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
23.01.2009, 03:42:32
malo by sa dat ...ked mu minuly tyzden spoluziak pisal tak mu povedal ze tento tyzden tu nie je a ze po 26 sa uvidi....
#21
2. ro?ník / Re: FYZIKA 2 A seminar
22.12.2008, 01:51:50
ja som mal tiez s nou zapocet a hned v ten den ked sme mali cvicenie som ho mal na is...