• Welcome to TUKE FĂ“RUM - FĂłrum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi» príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi» príspevky Menu

Messages - tala2xlc

#2
[hide]
Quote from: Domino3D on  11.05.2010, 00:18:50
Jerryh co ste dotali nakoniec? ja som uz odisiel s tym ze maaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D

podobne    :metal:  :)  ;D
[/hide]
#3
jasne ako inak  :D
#4
[hide]
dnes skupina C 1.5 a 9.6
skupina A 2.1 a 7.1
[/hide]
#5
no jednoducho ked cislo ->  1|...|7{osem} tak nevygenerujes cislo 0 ... najmensie cislo co mozes vygenerovat je 1
#6
Quote from: markus on  05.05.2010, 23:19:02
Quote from: Domino3D on  05.05.2010, 22:01:51
ja som chodil asi na 50% prednasiek ta z tade
ale take iste su jak na ftp jak pozeram (tie naskenovane)

TU TO JE, ale SKONTROLUJTE TO DAKTO A NAPISTE CI TO JE DOBRE? NERUCIM ZA SEBA :D

k tomu 1c si niesom isty... ja som to tiez povodne riesil takto... ale potom mi niekto povedal ze podla neho to ma byt tak ze:

bool -> 1|0
osem -> bool|2|...|7
cislo -> osem{osem} resp. podla mna skor 1|...|7{osem} aby to nebolo tak ze sa to zacina 0lou alebo viac nulami za sebou

dobra myslienka ale takto nevygenerujes cislo 0 v osmickovej sustave
#7
3. ro?ník / Re: Logické Systémy
06.02.2010, 16:33:06
ano na ustnej...
#8
3. ro?ník / Re: Logické Systémy
06.02.2010, 15:42:46
no mne si dal vybrat 3 cisla v rozmedzi od -60 do +60 , tych 180 otazok rozdelil na tretiny a ked si dal zaporne isiel od konca a ked kladne od zaciatku tretiny...
#9
3. ro?nĂ­k / Re: Pocitacova grafika
15.12.2009, 04:21:55
boli iba 2 otazky a to napis vsetko co vies o tych veciach...;D
#10
3. ro?nĂ­k / Re: Pocitacova grafika
15.12.2009, 03:04:00
teoria z prvych 9. prednasok alebo 8. uz presne neviem...plus co si urobil zo zadania nieco z XNA metody, princip a tak....
#11
2. ro?nĂ­k / Re: Pocitacove siete
02.06.2009, 01:25:49
no niektori este nemaju ani prakticky final...pre tych to je...
#12
2. ro?nĂ­k / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 23:01:29
v save file je ten prikaz to som zabudol dat do pm... :)
#13
2. ro?nĂ­k / Re: Objektove programovanie
08.05.2009, 22:28:18
a mam tiez problem s loadom ale troska iny....ked mam v miestnosti nepriatela tak sa z miestnosti neda ist kym ho "nezneskodnim" potom sa objavia vychody a mozem ist dale...lenze pri loade ked sa vratim do tej istej miestnosti kde bol predtym nepriatel tak je tam znova...pri beznom hrani hry tam samozrejme nie...poradte pls..

game.Play();
game.Backpack.Remove(" ");
History history = History.GetInstance();
if (Params == null) Params = @"C:\tmp\history.bin";
history.Load(Params);
Parser parser = new Parser();
ACommand cmd;
foreach (string com in history)
            {
                if (com != "ULOZ")
                {
                    Console.WriteLine(com);
                    cmd = parser.GetCommand(com);
                    ((ICommand)cmd).Execute(game);
           
                }
           
            }
#14
2. ro?nĂ­k / Re: Tjava
03.05.2009, 21:33:08
Quote from: mircoo on  03.05.2009, 17:59:33
caute, pocujte ako si nastavujete tu derby databazu??

cez moje netbeans 6.5 v ubuntu v menu tools nemam polozku java DB a to som si uz aj stiahol java DB z java.sun....


teraz to v 6.5 je to vo window->services->databases...
#15
2. ro?nĂ­k / Re: SOJ skuska + programy
01.02.2009, 01:57:44
aj ja mam s nim takuto milu skusenost  :whacko: ved som mu tam napisal vsetko pomaly copy paste zo skript a par bodikov za to co stacilo tak na FX...uvidime na opravaku co bude...
#16
2. ro?nĂ­k / Re: SOJ skuska + programy
31.01.2009, 02:41:01
Quote from: Domino3D on  31.01.2009, 02:34:31
aha, tak to moje bolo potom zadanie :D  :evica:
podla mna je to dobre ked som to pochopil spravne, M je dvojbitovy register podla ktoreho sa rozhodujeme ze co sa dalej vykona, ak tam bude dvojka, cize binarne 10 tak sa zapise do B (B-A) a ak 01 tak (B+A)   :trestac:
ja som tiez z toho vychadzal dufam ze takto to moze byt a na skuske ak to dostanem mi to cele neskrtnu.... bn ako na riadnom...
#17
2. ro?nĂ­k / Re: SOJ skuska + programy
31.01.2009, 02:20:48
Quote from: Domino3D on  31.01.2009, 01:42:44
Quote from: tala2xlc on  31.01.2009, 01:16:14
α = M2'M1
β = M2M1'
Îł = M2'M1'
δ = M2M1
' - znamena negovane

α (B+A) + β (B – A) + γ B + δ B → B
Neviem ci je to 100% lebo som na to iba teraz prisiel...ak vie niekto nech opravi...

hmm super, len neviem podla coho to skontrolovat, z akeho zadania si vychadzal?


a zaujimavy? myslis? to teda mas pravdu  :ohmigod:
no co si ty dal ako riesenie...presne to som mal v zosite ja ako zadanie...a nieco k tomu napisane ze doma dokoncit...tak som sa s tym trosku potrapil ked uz je v pondelok ta skuska  :j_cry:a toto mi z toho vyslo....skus ked sa bude rovnat M 01 tak B-A ->B ak 10 B+A -> inak ked je to 2 bitovy register tak 00 a 11 B->B...
#18
2. ro?nĂ­k / Re: SOJ skuska + programy
31.01.2009, 01:16:14
α = M2'M1
β = M2M1'
Îł = M2'M1'
δ = M2M1
' - znamena negovane

α (B+A) + β (B – A) + γ B + δ B → B
Neviem ci je to 100% lebo som na to iba teraz prisiel...ak vie niekto nech opravi...
#19
2. ro?nĂ­k / Re: Fyzika 2 - Julca
25.01.2009, 22:02:48
presne tak alebo integral (Bxdl)=mi nula suma Ii
#20
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
23.01.2009, 03:42:32
malo by sa dat ...ked mu minuly tyzden spoluziak pisal tak mu povedal ze tento tyzden tu nie je a ze po 26 sa uvidi....
#21
2. ro?nĂ­k / Re: FYZIKA 2 A seminar
22.12.2008, 01:51:50
ja som mal tiez s nou zapocet a hned v ten den ked sme mali cvicenie som ho mal na is...