• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.

ist na berg? poradte.

Started by sandman, 14.03.2008, 18:21:32

« predchdzajce - alie »

sandman

Chcem sa spytat studujucich odbory

Mineralurgia a environmentálne technológie  alebo
Využívanie alternatívnych zdrojov energie

jake mate pocity zo studia :) hlavne ci ste spokojny ci je tazka matika (ci je jej vela alebo len 1 semester), resp. ci su tam nejake zadrhele v podobe sialenych profesorov, stupidnych predmetov alebo to je v pohode. Pripadne ci su nejaky absolventi co sa uplatnili. vsetko co by cloveku pomohlo sa rozhodnut ci ist studovat berg resp. tie odbory alebo nie. Velka vdaka vopred.

Pusta

tak po 1. sialeni profesori su vsade :D 2. stupidne predmety su vsade 3.matika je tam lahsia ako na inych fakultach 4.a ked si lenivy a sprosty thak sa neuplatnis ani s 10timi titulmi 5.a o fakulte Berg si myslim svoje..

sandman

tha myslel som kus konkretnejsie. nielen ze ani/nie

Pusta

thak to by sem najprv museli chodit dajaky BERG-aci aby ti odpovedali konkretne  :emot-rolleyes:

kOsTi

chod na HF... to je dost primitivne... :P
:trestac:

Pusta

Platon

Takze ja som z BERGU a nie je to vobec prechadzka ruzovou zahradkou. Niektore odbory su fakt primitivne ale su tam aj killeri ako moj TNPP.
Mineralurgia je dost tazky odbor. Fakt kas tak krystalografiu a podobne sracky z coho sa urcite poseres. Ak prejdes prvy rocnik matika a fyzika tak potom to uz je o odbore ale i tak je to dost tazke.
VAZE je v podstate v pohode odbor ale tiez mas tam Mineralogiu co je dost killes a podobne. Nie je to take lachke ale ak sa ucis da sa. Ak mas aj hystoricky geologiu si v pici :D
Tak asi tolko. A ak chces na berg pod do TNPP technologe v plynarenskom a naftarenskom priemylse. Vracu mas zarucenu a je to supe rkollektiv. Aj ja som odtial som tretiak a viem o com kecam.

limod