• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

BvPS

Started by radix, 20.09.2011, 21:55:13

« predchdzajce - alie »

Achilus13

to prečo sa zase ľudia odhlasujú zo skúšky??? si nerobte prdel bo dajak strach dostávam  :o ??? :(

skolacik

podla mna to su len ti co drzali miesta niekomu inemu ak by nevydalo na poslednom termine co bol vo stvrtok 8)

bludar

nieco na motivaciu pred zajtrajskom
motivacni formule

Jerryh

dnesne otazky skupina A

bludar

Potom čo som uvidel dnešné otázky...


pinderko

tak toto aspon premna jednoznacne najlahsie otazky, skoda ze som nesiel na ten termin

dissipator

Quote from: bludar on  24.01.2012, 11:43:39
Potom čo som uvidel dnešné otázky...
Vsak ? Podobne aj u mna... ked som zistil, ze napriek tomu, ze kazdy druhy ma 10TB "kopiu internetu na sukromne ucely" ludia seriozne nevedia ani ceknut o DRM a NAT vedia ledva prelozit do slovenciny.



Pockaj, ty si to myslel opacne ?  :o

p.s. ja som bol skupina A, z Bcka si dalsie presne nepamatam - ak ma napadnu, tak dopisem

Achilus13

tak veru tá otázka drm bola úplne pohodička ... vlastne tam len samé omáčky boli... ja som ju ovšem nemal!!!! ale či by som sa trafil do toho čo sa očakáva aby som tam napísal.. tak to neviem... ???

radoslav

Ako ma prebiehat vyhodnotenie?

t0Mi

Vyhodnotia ta a budes vyhodnoteny..

Achilus13

povedal že do 24hod od skúšky budú výsledky v mais-e a v piatok asi o 11tej uňho v kabinete ak chce niekto vidieť písomku

radix

co az tak neskoro?

jan

oh boze, posledna skuska studia a prva, ktoru som nespravil, 49FX. i love it
- Understanding is a three edged sword. (Your side, their side, and the truth) [Vorlons' saying]
(thanks to Agamemnon)

Achilus13

takže výsledky už sú v maise :ringsmiley: next level!!!!!! E(60)

skolacik


dissipator

Ja som prestal pisat, ked mi dosiel papier xD (pri pisani som postupne zacal zmensovat font). Posledna skuska studia u mna za B :buttrock:

Ako sledujem pocas piatuch rokov odpovede na otazku: "Ako dlho si sa ucil/pripravoval na skusku ?" - asi by bolo vhodnejsie uviest pocet hodin, lebo niekedy mam pocit, ze pocet vynalozenych hodin u osoby, ktora vecer pred skuskou zacne studovat do rana (skusky) a niekym, co sa uci X dni sa velmi nelisi.

U mna bol priebeh:
20:00 > uz by sa do toho bolo treba pozriet. Ok citam prednasky.
21:30 > co tak sa pustit do loadera, ktory v pamati zmodifikuje program a nastavi mu LAA flag (largeaddressaware) a nasledne spusti - na disku nikdy k modifikacii nedojde (neporusenie EULA programu). OK powersearch na msdn (portable executable header). Hexeditor s otvorenymi viacerymi programami.
23:00 > hmm asi sa treba vratit k BvPS
03:30 > vsetky materialy k predmetu precitane + par bonusov. Ide sa spat na 2 hodiny.

Takto sa dalo az na par vynimiek (TI, matematiky) spravit drviva vacsina predmetov pocas studia. Stacilo vychadzat z predpokladu, ze zadania si vsetky clvoek vypracoval sam a nie minimalisticky (vid pristup k Paralelnemu programvoaniu, prip BvPS / BvI)

Gl vsetkym, ktorych skuska este caka.

Idem ja dokoncit asi ten loader...

radoslav

Ej ha no sebavedomie ti nechyba :), ja som dostal 62 a som spokojny.

Ked budem potrebovat radu urcite sa na teba obratim, vlastne mohol by som sa ta hned aj opytat ,
- ako by si sa vysporiadal s bezpecnostou distribucie a update firmware procesorovych jednotiek + jednoduchy bootloader s rozhranim pre sietovu vrstvu(at modem), seriovu komunikaciu(232) resp. IC2 - to su rychle seriove zbernice pripojitelne k SD kartam resp eprom a inym zariadeniam so zbernicou I2C ? pre komunikaciu je potrebne navrhnut (vetny/stavovy - one bajt) protokol a pravidla vety atd..
Nemas k dispozici ziadne zapuzdrene library, a tak isto priestor pre aplikaciu je obmadzeny.
Pamet max par KB. Na C++ sa neda ani mysliet pretoze preklad objektoveho jazyka bude zbytocne velky bin kod a tak isto aj pamat. Jedine C.
Jak by si to navrhol.
pomoze a vychadza z TI SOJ, LS, . APS, StavbaPoc a este na zaciatku sme maly nieco co mal Vokorokos

dissipator

Nerozumim celkom tvojej reakcii a mam pocit, ze si rychlejsie pisal ako pochopil obsah prispevku.

Tak este raz a polopate:
Narazal som na relativnost casu ucenia. Od konciacich vysokoskolakov je normalne ocakavat, ze za tych vyse patnast rokov co su vo vzelavacich instituciach uz nabrali nejaky system ucenia a taktiez, ze pochopili, ze precitat par stran ucebneho textu a nasledne si pustit diel serialu (a toto opakovat) je krajne kontraproduktivne (toto uvadzam len ako priklad, nie ze sa niekto urazi, lebo som sa presne trafil).

Uvedenie konkretnej cinnosti, ktora si ziskala moju pozornost na ukor pripravy nie je spomenuty nahodne (vid. odsek vyssie). Zaroven sa jedna o tak primitivnu vec, ze hadam si nemyslis, ze nieco take sa da pouzit na "machrovanie" v komunite IT studentov.   

Vzhladom na vyvinutu namahu na popis problemu (ulohy) je vidno eminentny zaujem ukazat resp. dokazat, ze nie kazdy je vo vsetkom zbehly. Mylim sa ?
Jednocipovym pocitacom sa sice nevenujem, ale ak seriozne stojis o diskusiu, tak mi v PM napis popis ulohy presnejsie aby sa k tomu dalo nejak seriozne vyjadrit. (jazyk C je v danom prostredi samozrejmost, nebolo potrebne to ani uvadzat).

Myslim, ze dana uloha nepomoze a ani nevychadza zo spominanych predmetov (ani okrajovo). Tejto teme su omnoho blizsie predmety Periferne zariadenia a styk s prostredim (4.roc LS, J. Jadlovsky) pripadne Navrh cislicovych systemov (4.roc ZS, J.Baca)

Co s tym vsak ma spolocne sebavedomie doteraz netusim. Sebavedomie v prvom rade nechyba ludom, ktori nevedia ani presny nazov predmetu, na ktoreho skusku suverene idu. (sposoby vykonania takych skusok myslim netreba rozoberat). Keby si bol napisal "samochvala" tak by som nic nenamietal aj napriek tomu, ze umysel taky nebol.

spat k teme:
prejdite si vsetky materialy, ktore su k predmetu na google docs resp. na moodli. Drvivu vacsinu staci prejst raz. Prejst si nemyslim Read(), ale proces ReadLine() s priebeznym Parse()
Aku dostanete znamku ? To je dost otazne. Pravdepodobnost FX by to ale malo zredukovat na minimum.

Faust

This is an invasion of PostHumus!

radoslav

Namiesto svojich pocitov a hypotetickom komentovani pocitov inych ludi  radsej napisem co si myslim.

Tvoje vysvetlenie ako sa ucis na skusku a prezentacia vysledkov  je minimalne arogantna.
Niesi sam ktory je v piatom rocniku, a clovek ktory tu skusku nespravil resp mal horsi vysledok ako ty sa pozastavy bud nad systemom hodnotenia a co je horsie mozno nad sebou, preco je to tak.

Je to ale inak.
V skutocnosti tvoje arogantne vysvetlenie ze si sa na skusku zacal ucit o 20  medzi tym si este nieco ine robil nieje pravdive.

Zabudol si pripocitat hodiny ktore si sa problematike tohto predmetu venoval celkovo ako
-hodiny v sovjom volnom case tak aj
-hodiny pocas semestru.

Tento cas zrejme patri k priprave na skusku , ci sa mylim?

- tak to skus scitat a hodnoty poctu hodin upravit.

Uvedeny problem som uz vyriesil spolu s 5 podobnymi ulohami (technickymi aj netechnickymi) v priebehu tohoto rocnika mimo skoly.
Takze bud si isty ze odporucanie predmetov  susvisi s problemom.

Nebudem nerozvazne hodnotit tvoje myslenie ani pohnutky z kuska textu ktory si napisal.
To co som ti chcel vytknut som uz popisal vyssie.

Kuko

Quote from: radoslav on  25.01.2012, 13:51:49
Namiesto svojich pocitov a hypotetickom komentovani pocitov inych ludi  radsej napisem co si myslim.

Tvoje vysvetlenie ako sa ucis na skusku a prezentacia vysledkov  je minimalne arogantna.
Niesi sam ktory je v piatom rocniku, a clovek ktory tu skusku nespravil resp mal horsi vysledok ako ty sa pozastavy bud nad systemom hodnotenia a co je horsie mozno nad sebou, preco je to tak.

Je to ale inak.
V skutocnosti tvoje arogantne vysvetlenie ze si sa na skusku zacal ucit o 20  medzi tym si este nieco ine robil nieje pravdive.

Zabudol si pripocitat hodiny ktore si sa problematike tohto predmetu venoval celkovo ako
-hodiny v sovjom volnom case tak aj
-hodiny pocas semestru.

Tento cas zrejme patri k priprave na skusku , ci sa mylim?

- tak to skus scitat a hodnoty poctu hodin upravit.

Uvedeny problem som uz vyriesil spolu s 5 podobnymi ulohami (technickymi aj netechnickymi) v priebehu tohoto rocnika mimo skoly.
Takze bud si isty ze odporucanie predmetov  susvisi s problemom.

Nebudem nerozvazne hodnotit tvoje myslenie ani pohnutky z kuska textu ktory si napisal.
To co som ti chcel vytknut som uz popisal vyssie.
Konecne niekto  kto nepise nezmysli a chvalenkarske alebo deprimujuce reci . Plne suhlasim s tvojim textom a myslim ze je to realny pohlad na situaciu.

dissipator

#221
radoslav: Po tom ako precitas prispevok, na ktory mas zaujem reagovat, odporucam nechat si priestor na meditaciu nad jeho obsahom (Nie je to komunikacia tvarou v tvar, tak preco to nevyuzit ?)

Quote from: radoslav on  25.01.2012, 13:51:49
Niesi sam ktory je v piatom rocniku, a clovek ktory tu skusku nespravil resp mal horsi vysledok ako ty sa pozastavy bud nad systemom hodnotenia a co je horsie mozno nad sebou, preco je to tak.
Tak teraz si ma dostal do rozpakov. Ako piatak sa nad tym moze pozastavit len niekto, kto prisiel z paralelneho vesmiru. (Sme na TUKE piaty rok !!!)

Namiesto "uspesna skuska" som uviedol hodnotenie len preto, ze to tak urobilo viacero ludi predomnou... Inak, to spomenute Acko s komentarom: "miestami som si cucal z prsta" na predchadzajucej strane hodnotis ako ?

Quote from: radoslav on  25.01.2012, 13:51:49
V skutocnosti tvoje arogantne vysvetlenie ze si sa na skusku zacal ucit o 20  medzi tym si este nieco ine robil nieje pravdive.
Zabudol si pripocitat hodiny ktore si sa problematike tohto predmetu venoval celkovo ako
-hodiny v sovjom volnom case tak aj
-hodiny pocas semestru.
Tento cas zrejme patri k priprave na skusku , ci sa mylim?

- tak to skus scitat a hodnoty poctu hodin upravit.
Ja som niekde uviedol dlzku (pocet hodin) pripravy (harmonogram popisuje citanie textu) ? Uviedol som sposob pripravy a spochybnil uvadzanie dlzky pripravy v dnoch (2/3/5 dni - to znamena co ?). Este nikdy som sa preemptivne na nejaku skusku neucil.
Bez vypracovania zadani (ako priprava pocas semestra) predsa clovek nemohol dostat zapocet (ha ha ha) => nemohol byt na skuske. To ze niekto orafal, odflakol, kupil alebo inym sposobom prisiel ku zadaniam hadam nie je predmetom diskusie. (spomenul som si na jednu smiesnu/smutnu spomienku: Konstrukcia prekladacov mala klikaciu (moodle test) a prakticku cast, ktora bola nepovinna - na prakticku ostalo a spravne vyriesilo ulohu len mala cast. Kolko z tych, co robili zadanie samostatne s tym mohlo mat problem ?)

toto si zrejme prehliadol
Quote from: dissipator on  24.01.2012, 22:27:58
Takto sa dalo az na par vynimiek (TI, matematiky) spravit drviva vacsina predmetov pocas studia. Stacilo vychadzat z predpokladu, ze zadania si vsetky clvoek vypracoval sam a nie minimalisticky (vid pristup k Paralelnemu programvoaniu, prip BvPS / BvI)

Nad HP unixom sa tiez ludia rozplyvali z rozsahu studijnych materialom. Ludia uvedomte sa, cely semester sme sa (na HP-cku) bavili s predmetom, ktory je obsahom patdnoveho kurzu :o
Co sa tyka narocnosti tohto predmetu, tak myslim, ze Dulus to na 6. strane velmi vystizne zhrnul.

p.s. radoslav: pevne verim, ze ja jedna z tvojej strany len o nepozorne citanie. (Lebo uz mam skusenosti v diskusii s tym, ze sa diskuter reagujuci na moje prispevky nakoniec priznal, ze ich cele necital)  bu

Kuko: obe prispevky radoslava su podobne ako tento moj uplny offtopic bez akehokolvek suvisu s temou. Aky pohlad na situaciu radoslav popisuje ? Mne sa zda, ze napisal len nazor na osobu resp. jej prispevky. Co deprimuje ludi, ktori nemaju skusku viem pochopit. S cim ma vsak problem radoslav, ktory skusku ma uspesne zasebou (explictne spomenutie "nespravil resp mal horsi vysledok ako ty" cosi naznacuje...)

radoslav

Pri prvych 3 vetach som skoncil citanie tvojho posledneho prispevku. Uprimne to priznavam.
Aspon vidim za vedenie FEI v poslednom semestri vie ze humanitne vedy su neoddelitelnou sucastou uspesneho zavrsenia studia.
Prajem ti vela stastia a dobre vysledky, ako v studiu tak aj osobnom a pracovnom zivote.

radix


domino3d

vivat academicus