• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Systémy virtuálnej reality (6)

Started by Domino3D, 27.01.2011, 16:15:58

« predchdzajce - alie »

odovzdavat zadanie na USB kluci? ale minimalne 16 gigovom. POSKLADAME sa? Kolki by ste do toho sli?

jop, dam ti love
jasan, a nahovorim aj kamosov
si radšej napalim, mf

ropman


markus

dopracovane otazky komplet. dolozene na predoslej stranke ... editol som prispevok

markus

Pocujte. Na skuske potom pozera este raz zadania? ci ste opravili to co ste mali a tak? ze staci doniest CD na skusku a tam pozrie na kompe ci ako to funguje?

Kuko

Vie tu niekto normalne vysvetlit Algoritmus zmena mierky , najma na priklade by bolo najlepsie.?  ???

markus

nn tiez som nejake nevedel na to prist... a inak davajte si pozor sobota sa velmi rad pyta veci co len spominal na prednaske... kazda otazka co sa ma spytal bola len na prednaske :D (okrem toho co som nevedel k otazke napisat)
Pytal sa ma napr.:
35 otazka - zorne pole oka Ake uhly maju centralna cast, blizke a stredne periferne, okrajove periferie :D som myslel ze ma svihne (bte myslim ze to bolo 45-65,75,130)
potom sa ma spytal na otazku 34 ... jasne ze to bola jedna z dvoch otazok co som nevedel vypracovat ... sa ma spytal co je LOD a aj hovoril ze to nikde nie je nikde napisane ani v prednaske ani v papieroch len to spominal na prednaske :D ty vole jak keby som si ja pamatal co spominal na prednaske :D

domino3d

Quote from: markus on  01.06.2011, 12:52:12
nn tiez som nejake nevedel na to prist... a inak davajte si pozor sobota sa velmi rad pyta veci co len spominal na prednaske... kazda otazka co sa ma spytal bola len na prednaske :D (okrem toho co som nevedel k otazke napisat)
Pytal sa ma napr.:
35 otazka - zorne pole oka Ake uhly maju centralna cast, blizke a stredne periferne, okrajove periferie :D som myslel ze ma svihne (bte myslim ze to bolo 45-65,75,130)
potom sa ma spytal na otazku 34 ... jasne ze to bola jedna z dvoch otazok co som nevedel vypracovat ... sa ma spytal co je LOD a aj hovoril ze to nikde nie je nikde napisane ani v prednaske ani v papieroch len to spominal na prednaske :D ty vole jak keby som si ja pamatal co spominal na prednaske :D
to bolo na prednaske vtedy ked si kukal z okna a pocital oblaciky :D
vivat academicus

Kuko

LOD - hovori to niekomu nieco ?

plexisklo

I´ma kick open the door of the oval office an I´ma chop that motherfuckin desk in half - Byaaah!!
pwn

markus

jj sa ma to pytal na skuske doplnkovo aj spominal ze to nikde nebolo len ze to hovoril na prednaske
je to Level Of Detail a ide v podstate o to ze ked mas predmet daleko nepotrebujes nejake detaily na jeho vyjadrenie staci tam napr. nadrbat len nejaku texturu ... a ked bude blizsie tak vymenis texturu za dajake detaily a tak ...

domino3d

pozrite na googli "3ds max multires modifier"
celkom dobre je to obrazkovo znazornene, skorsie pochopis ;)
vivat academicus

Kuko

Este Lightmap poprosim vysvetlit, ;)

domino3d

mas scenu + mas svetla , a nechces aby sa svetla generovali az pri renderingu ale nasimuujes si natvrdo osvetlenie ako mapu, to je light mapa a ktoru aplikujes do sceny na model(vid obrazok)

alebo takto mas scenu

a  chces to dat do hry ale velmi bude sekat ked budes kazdy frame pocitat svetlo pojebane, takze si spravis fintu, svetlo vypocitas raz  a čapnes do sceny ako keby dalsiu texturu a dostanes nieco taketo, je to rychle a celkom pekne, ale je to staticke, to je nevyhoda, ale mf :D je to rychle
vivat academicus

Kuko

Quote from: Domino3D on  15.06.2011, 19:48:52
mas scenu + mas svetla , a nechces aby sa svetla generovali az pri renderingu ale nasimuujes si natvrdo osvetlenie ako mapu, to je light mapa a ktoru aplikujes do sceny na model(vid obrazok)

alebo takto mas scenu

a  chces to dat do hry ale velmi bude sekat ked budes kazdy frame pocitat svetlo pojebane, takze si spravis fintu, svetlo vypocitas raz  a čapnes do sceny ako keby dalsiu texturu a dostanes nieco taketo, je to rychle a celkom pekne, ale je to staticke, to je nevyhoda, ale mf :D je to rychle


Wauu pecka :) dikyy :)  ;)

domino3d

Quote from: Kuko on  15.06.2011, 20:08:47
Quote from: Domino3D on  15.06.2011, 19:48:52
mas scenu + mas svetla , a nechces aby sa svetla generovali az pri renderingu ale nasimuujes si natvrdo osvetlenie ako mapu, to je light mapa a ktoru aplikujes do sceny na model(vid obrazok)

alebo takto mas scenu

a  chces to dat do hry ale velmi bude sekat ked budes kazdy frame pocitat svetlo pojebane, takze si spravis fintu, svetlo vypocitas raz  a čapnes do sceny ako keby dalsiu texturu a dostanes nieco taketo, je to rychle a celkom pekne, ale je to staticke, to je nevyhoda, ale mf :D je to rychle


Wauu pecka :) dikyy :)  ;)

pomohlo?  ;)
vivat academicus