• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

PG

Started by Songoo, 24.10.2008, 20:27:13

« predchdzajce - alie »

Final_Destructer

k interaktivnej grafike netusim, asi mu tam napisem len proste DACO, nech ma neposle von v predkole, proste nech je objem.

no a k tej axonometrii, toto mu tam planujem vypisat aj ja, nic viac, nic menej, neverim, ze nepo<>uje, ale snad to vydrzi.
Wanna get destructed?

doc.returner

Good idea... Inak co som prehladal grafika.pdf, tak retazec "interak" naslo len pri krikvach a pri optickom pere...

Sooloni

17. Vymenuj metody generovania kriviek 10b.... k tomu co by ste dali? len DDA, bresenhama a generovanie elipsy? alebo nieco ine?

ake suradnicove systemy poznate?... mna napada len 2D/3D, pravotocivy/lavotocivy..a este som nasiel kartezsky, cylindricky, sfericky... je treba este neco k tomu?

+ suradnicove systemy a ake priestory im prinalezia? tu len 2D/3D ???

DeViLvs

Quote from: Stalker on  31.01.2009, 20:46:49
Chce sa niekto vymenit skusku z 5.2 ? Ponukam termin 3.2 alebo 10.2 ... Neviete ci sujansky povoli aj viac prihlaseni na nejaky termin?
ponuka stale plati? :)
som prihlaseny na 5.2, vymenil by som za 10.2

doc.returner

Quote from: Sooloni on  03.02.2009, 05:56:22
17. Vymenuj metody generovania kriviek 10b.... k tomu co by ste dali? len DDA, bresenhama a generovanie elipsy? alebo nieco ine?

DDA a Bresenham su oblasti vykreslovania useciek, pokial viem... Ide tam o vztah medzi funkciou usecky a jej zobrazenim na monitor (pixely).

Metody generovania kriviek su hlavne interpolacne (Ferguson, Akim,...) a interaktivne (B-spline, Beziere). Taktiez su aproximacne a akesi "dane analytickym popisom", ale vsimol som si ze Suji si potrpi hlavne na tych dvoch hlavnych...

Quote from: Sooloni on  03.02.2009, 05:56:22
ake suradnicove systemy poznate?... mna napada len 2D/3D, pravotocivy/lavotocivy..a este som nasiel kartezsky, cylindricky, sfericky... je treba este neco k tomu?

+ suradnicove systemy a ake priestory im prinalezia? tu len 2D/3D ???


Toto som nepochopil ani ja... Pise tam ze "nezabudnite tam aj nekonecne, konecne, svetove sur.systemy", ale nikde som to nenasiel. Tu viem s tebou len suhlasit ohladom 2D/3D, pravo/lavotocive + kartezsky, cylindricky, sfericky (hoc tie posledne dva ani neviem ako vyzeraju)

doc.returner

Inak by ma zaujimalo ake su sance ze da po treti krat za sebou zlozenu transformaciu  :ropebanana:

Sooloni

no sance su 50/50...za normalnych okolnosti myslim ze 0 ale zevraj sa minule rozculoval ze slabo vedeli tu otazku takze "musim ju castejsie davat"....

doc.returner

Aspon vieme co treba bombovat  ::)

Songoo

V tom pg kratsie , pri zlozenej transformacii v priklade v 3d , niesu vo vyslednych maticiach opacne znamienka pri sin ? , ved najprv idu otocenia N2,N3 .(pri N4 ako pohyb po kruhovom obluku by bol ok )?

altlavista

dost off topic ale kedze nam nejde momentalne milovany is student: o kolkej je ta skuska dnes? (3.2.)

Sooloni

9,00 A529 ...

doc.returner

off... gl vsetkym

rennow

dpc .. ja neviem ,ci ju mam dnes alebo 5teho ..    (skocim z mosta )

zuzanka

Quote from: rennow on  03.02.2009, 08:10:06
dpc .. ja neviem ,ci ju mam dnes alebo 5teho ..    (skocim z mosta )
klidek, tabacek, kukni v IS a hlavne neskac, potrebujem partaka na bakalarku :P
Byt mŕtvy, nebyť.....je sladké preto, že je to omnoho viac než spánok, je to mier, upokojenie, koniec bolesti a trampôt; ale túto vrcholnú slasť, akú možno ľudskému tvorovi dopriať, mŕtva bytosť už neprežíva, necíti.

zuzanka

a ked este niekto nespi co sa uci, tak co ku chromatickemu diagramu? a odkial?
Byt mŕtvy, nebyť.....je sladké preto, že je to omnoho viac než spánok, je to mier, upokojenie, koniec bolesti a trampôt; ale túto vrcholnú slasť, akú možno ľudskému tvorovi dopriať, mŕtva bytosť už neprežíva, necíti.

Sooloni

chromaticky mas v pdf grafika na nektorom z ftpciek na 21 str + aj popisane tie modely

zuzanka

nemozem sa tam dostat teraz  ak:
Byt mŕtvy, nebyť.....je sladké preto, že je to omnoho viac než spánok, je to mier, upokojenie, koniec bolesti a trampôt; ale túto vrcholnú slasť, akú možno ľudskému tvorovi dopriať, mŕtva bytosť už neprežíva, necíti.

rennow

hehe ... IS STUDENT nejde ... :) ... takze si neviem pozriet ..
nema vyznam tam ist .. .ak aj oddrbal som si termin ... och

kOsTi

keby len termin... na dalsi neviem veru kde sa prihlasis :D
:trestac:

glassworker

no tak ako?....co dal dnes na skusku ?

zuzanka

otazky dnes: 1. AXONOMETRIA (zamerat sa na technicku, priklad prepoctu 2D do 3D)
                  2. Bresenhanov algoritmus (odvodenie + vlastny algoritmus)
                  3. Bezierove krivky (+ vyhody, nevyhody)
                  4. Algoritmy na orezanie (vymenovat + popisat alg. polenia(delenia) usecky)

eto fsjo
Byt mŕtvy, nebyť.....je sladké preto, že je to omnoho viac než spánok, je to mier, upokojenie, koniec bolesti a trampôt; ale túto vrcholnú slasť, akú možno ľudskému tvorovi dopriať, mŕtva bytosť už neprežíva, necíti.

TradeMark

k trojke: tam staci iba to co je v PG kratke.pdf?
Pičoch jest veľo, ale nalivačoch malo!

Ev0

nechce sa niekto vymenit ? z 10teho na 5teho ? ? prosim

Final_Destructer

#623
Drop da bom'!  :ropebanana: Som cakal, ze ked nemam odvodenie pri 2., tak zvysok poskrta a posle ma kade lahsie a on mi este pripalil 8 bodov a vyrezal Acko.   bk  :evica:

switching modes(LHK);    :dancing:
Wanna get destructed?

zuzanka

Quote from: TradeMark on  03.02.2009, 20:15:00
k trojke: tam staci iba to co je v PG kratke.pdf?
j
Byt mŕtvy, nebyť.....je sladké preto, že je to omnoho viac než spánok, je to mier, upokojenie, koniec bolesti a trampôt; ale túto vrcholnú slasť, akú možno ľudskému tvorovi dopriať, mŕtva bytosť už neprežíva, necíti.