• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Bakalarska praca

Started by diacon.mex, 11.10.2008, 17:42:26

« predchdzajce - alie »

Pusta

ja stresujem len preto lebo viem jak dlho mi trvalo kym som vypotila aspon to co som vypotila a len mesiac by mi na to urcite nestacil  bk


Ing. nemtom

lebo viac stresujes jak robis
brix will be shat

WRC03

no treba robit rozdiel ja som Ekovy student :D

danielmi

ako ste na tom s pracou bc?
Subject: how women communicate with computer

Login: yes
Password: i dont have one
password is incorrect...

Login: yes
Password: incorrect

Ing. nemtom

brix will be shat

Frodooo

ja osobne vidim svoj progress v bakalarke na 20%...

danielmi

ja 70%,ale tych 30% bude hardcore
Subject: how women communicate with computer

Login: yes
Password: i dont have one
password is incorrect...

Login: yes
Password: incorrect

kov


JCube

ja mam napisany zhruba ten balast na zaciatku a rozkodenu aplikaciu...pohoda jazz...do konca tyzdna budem za vodou :D
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

WRC03

inac nechapem zmysel tej prezentacie v takom termine aky mame my 5-6.maj ked to mame kua odovzdat 1.juna az.

a nasiel som svoj zadavaci list :D

webmasterr


Ing. nemtom

predpokladam bakalarky
brix will be shat

Frodooo

ja tiez neviem o ziadnej prezentacii akurat viem ze teraz dakedy sa mame seci bakalari stretnut bud stvrtok v zp1 o 10tej a dostaneme dake instrukcie k bc...

buhehe

taktak...z kpi stranky...
Dňa 23.4. 2009 sa uskutoční v miestnosti ZP1 o 9:55 stretnutie študentov, ktorí budú tohto akademického roku končiť bakalárske štúdium s pedagogickým poradcom k priebehu štátnych záverečných skúšok. Účasť študentov je povinná.


puq


webmasterr

a ta prezentacia v maji? to odkial mate? ocom to ma byt? kde, skym,  preco?   bk

Frodooo

s tou prezentaciou je to subjektivne u kazdeho veduceho bc prace/konzultanta...ja take nic nemam :)

lada

tiez neviem nic o prezentacii

WRC03