• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

ZSwI

Started by MKI, 03.10.2007, 23:48:16

« predchdzajce - alie »

MKI

akoze keby nas tu dokuemntaciu a tie uml aj naucili robit nikto by naot mozno nenadaval :)
www.mki.sk Kvalitne a lacne TONERY :)

ywetka

Quote from: MKI on  08.01.2008, 22:31:58
akoze keby nas tu dokuemntaciu a tie uml aj naucili robit nikto by naot mozno nenadaval :)

joj, ved dokumentacie robite od prveho rocnika a mate na to aj katedrove sablony (teraz neviem, kde su presne zavesene, ale aj v OOP aj v PG ste ich mali pouzivat) - to aj o diplomovke budete hovorit, ze vas to nikto nenaucil? :D :D :D to sa proste neuci, to proste treba ist podla pokynov v sablone a nemozes nic pokazit...
co sa tyka UML, co ste potom robili na cvikach, ked ne toto? teraz sa len zo zvedavosti pytam... lebo keby nejaky moj TSWP-ckar povedal, ze som ho mala naucit UML, tak sa asi nezdrzim a  bu . asi preto, ze pomaly nic ine sme cez semester nerobili, len UML priklady...  :bananawrite:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

MKI

ta ked ti to vysvetluje nejaky student co to nikdy predtym nevidel ta vela z toho pochopit sa teda neda
www.mki.sk Kvalitne a lacne TONERY :)

Ing.Veduci

tak tak ywetka ... verime ze dok. a UML je dolezite ale na takyto projektik.... nudaaa a zabity cas

a tak tak MKI .... ked si to ten-ktory student nie prave najlepsie nastuduje a potom nam to aj tak vysvetli, tak sice je pekne, ze nedostane 5b. za referat, ale 1, no mne to uz nie velmi pomoze, ked som sa o tom diagrame nedozvedel to co treba... oks mozno ten cviciaci potom dotycneho dozube a povie, ze aj take tam je aj toto sa da, ale ta to su potom take info, ze dakus stade, dakus stade a informacia v podstate nulova
Co bolo, to bolo. Terazky som Ing.Veduci
Predpokladám, že väčšina z vás má doma počítač. Buď to, alebo ste si túto stránku vycucali z vredu na nohe.

BCAA

no a by som chcel povedat   ze by bolo veelmi vhodne keby na tom teste na moodli sa ukazal feedback   teda ze co sa malo oznacit   
bo je to podla mna prirodzene ked clovek chce vidiet co spravil zle a v com sa myli    len tak sa moze dozvediet co je pravda a pripadne vyjednavat :)

psicho

no a ja chcem ponuknut vysoku financnu odmenu tomu kto mi dopomoze pondelok k znamke E alebo vyssie
zaujemcovia sa hlaste na mail alebo icq :D
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

mishelka

Quote from: ywetka on  08.01.2008, 22:38:01
Quote from: MKI on  08.01.2008, 22:31:58
akoze keby nas tu dokuemntaciu a tie uml aj naucili robit nikto by naot mozno nenadaval :)

joj, ved dokumentacie robite od prveho rocnika a mate na to aj katedrove sablony (teraz neviem, kde su presne zavesene, ale aj v OOP aj v PG ste ich mali pouzivat) - to aj o diplomovke budete hovorit, ze vas to nikto nenaucil? :D :D :D to sa proste neuci, to proste treba ist podla pokynov v sablone a nemozes nic pokazit...
co sa tyka UML, co ste potom robili na cvikach, ked ne toto? teraz sa len zo zvedavosti pytam... lebo keby nejaky moj TSWP-ckar povedal, ze som ho mala naucit UML, tak sa asi nezdrzim a  bu . asi preto, ze pomaly nic ine sme cez semester nerobili, len UML priklady...  :bananawrite:
No na OOP to ywetka bolo tak, že tie linky na moodli na dokumentáciu síce boli, ale vlastné dokumenty tam neboli, len linky ukazujúce nikam. Aj keď som to nahlásila cvičiacemu, nič s tým nespravil. Takže som sa riadila len podľa stručného popisu, že má tam byť to a to a poriadnu dokumentáciu som sa naučila robiť až v tomto ročníku...
  

#define TRUE FALSE //Happy debugging suckers :D

ywetka

Quote from: BCAA on  09.01.2008, 02:24:50
no a by som chcel povedat   ze by bolo veelmi vhodne keby na tom teste na moodli sa ukazal feedback   teda ze co sa malo oznacit   
bo je to podla mna prirodzene ked clovek chce vidiet co spravil zle a v com sa myli    len tak sa moze dozvediet co je pravda a pripadne vyjednavat :)

ved chod kedykolvek za havlicem, on robi predsa vyhodnotenie a ukaze ti vysledky... mi ti ich logicky tesne po teste ukazat nemozeme, kedze sa uz dnu hrnie dalsia skupina, ktora ma rovnaky test... neviem, ale vysledky a prezretie chyb je vzdy mozne az pri konecnom hodnoteni, ci sa mylim?  :h_lipsrsealed:
A neboj, nikto ti zle nic nedobabral... moodle je tak laskavy, ze zaratava body aj za otazky, kde neuhadnes vsetky spravne odpovede dobre, hoci my sme dostali pokyn, ze akonahle je jedna odpoved zaskrtnuta zle alebo chyba, tak mame dat nulu... cize urcite ti to nevyhodnotilo tak, ze si dostal menej bodov ako si mal mat, ked tak viac  :h_wink: a ved pokojne napis, ze ktora otazka sa ti nezdala, rada na nu zodpoviem...  bv :hug:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

BCAA

#183
Quote from: ywetka on  09.01.2008, 03:24:13
Quote from: BCAA on  09.01.2008, 02:24:50
no a by som chcel povedat   ze by bolo veelmi vhodne keby na tom teste na moodli sa ukazal feedback   teda ze co sa malo oznacit   
bo je to podla mna prirodzene ked clovek chce vidiet co spravil zle a v com sa myli    len tak sa moze dozvediet co je pravda a pripadne vyjednavat :)

ved chod kedykolvek za havlicem, on robi predsa vyhodnotenie a ukaze ti vysledky... mi ti ich logicky tesne po teste ukazat nemozeme, kedze sa uz dnu hrnie dalsia skupina, ktora ma rovnaky test... neviem, ale vysledky a prezretie chyb je vzdy mozne az pri konecnom hodnoteni, ci sa mylim?  :h_lipsrsealed:
A neboj, nikto ti zle nic nedobabral... moodle je tak laskavy, ze zaratava body aj za otazky, kde neuhadnes vsetky spravne odpovede dobre, hoci my sme dostali pokyn, ze akonahle je jedna odpoved zaskrtnuta zle alebo chyba, tak mame dat nulu... cize urcite ti to nevyhodnotilo tak, ze si dostal menej bodov ako si mal mat, ked tak viac  :h_wink: a ved pokojne napis, ze ktora otazka sa ti nezdala, rada na nu zodpoviem...  bv :hug:

no ale tak vies ako to chodi    ze pojdem bo si myslim ze mam pravdu   a mozno uz ani nepamatam dobre co som dal    no a potom zdrziavam    a vyzeram jak tlk  (co btw uz vyzeram aj teraz kedze to tu rozoberam :) ) :)   

neviem ci to dost zrejme tu pisem  ale je podla mna prirodzene vidiet ze co  bolo zle a tak sa poucit na svojich chybach :)  a potom nasledne mozno sa popytat  ze preco toto malo byt tak a tak   

no a na inych predmetoch to bolo tak hned po odklikani testu ze som videl pekne co som dal a co malo byt     ved moodle ma aj take moznosti ze feedback kde napr ku kazdej odpovedi viem pripisat   ze toto nie lebo tamto

ale to je jedno   len som chcel prispiet k moznosti vylepsenia feedbacku :) that's all :)

a to zaokruhlovani bodov mi vobec nevadilo :) i tak ma to nespasi

ywetka

Quote from: eminkaa on  09.01.2008, 05:54:39
poviem po lopate.... su otazky, na ktore vies odpovedat, ale aj take, ktorymi si nie si isty a tipnes. no a pokial ten vysledok nevidis, nemozes sa poucit, ze ako to malo naozaj byt a navyse, ak ti vyhodnoti otazku, kde si si bol isty, ze je zla, nemozes sa ist ani hadat.
nevies vobec, na com si, nemas potuchy, ci vobec sa nieco hodnotilo, nehodnotilo. co ak kolega vedla ma napr A a ty E a mas pocit, ze to vies ovela lepsie ako on? nemozes si ani overit, ze ci naozaj je to spravodlivo ohodnotene, skratka nic nic nic, ze ci nahodou v tom tam nie je nejaka necistota (to len vymyslam priklad, nie ze by sa take nieco stalo).
student by mal vediet, preco bol takto ohodnoteny nielen po prosikani u ucitela, ze chce vidiet vysledky, ta to kde sme?
ked sa tak bojite nejakych screenov, tak spravte poriadny dozor a je to. toto kusok je na hrane.

to nie je prosikanie u ucitela, ides normalne na vyhodnotenie, kde okrem zapisu znamky do indexu mas narok na prezretie si vysledkov svojho testu - co je na tom nenormalne? my sme kedysi moodle nemali a pisali sme tiez testy, no na papier - za dva dni si prisiel na vyhodnotenie, tam si zistil co mas za znamku a ak ta to zaujimalo, pozrel si si test a to kde si urobil chyby.
ja tesne po skuske nemozem nikomu ukazovat vysledky, nakolko hned po jednej skupine nasleduje skupina dalsia, aby sa to aspon ako tak stihlo, nie je to zo zleho, ale proste sa to casovo nestiha, kedze nemozem robit dozor a zaroven sa bavit so studentmi - na to je fakt cas pri vyhodnocovani, tak ako to vzdy fungovalo a vzdy aj bude, nevidim na tom nic zle.
Ta hlaska o zabezpeceni dozoru... no neviem, asi si to predstavujes trochu lahsie nez to je, ale kapacita ucitelov na katedre sa zial rozsirit neda.  :h_undecided: Ja osobne sa screenov nebojim, je mi to tak patnast, ze si to ani nevies predstavit... patnast mi ale nie je to, ze travim denne osem hodin len vymyslanim, opravovanim a zadavanim tych $#%^&^! otazok do moodlu a akonahle nejaky test prenikne, musim zial vsetko vymyslat nanovo a urcite nie z mojej skodoradosti a pasie. lebo nejde o mna, ci to ja prezradim alebo nie... toto tu cita o dost viac ucitelov ako si myslite... a dost pozorne.  bu
BTW, nemyslim si, ze tie otazky su tazke, uspesnost na poslednom termine bola 14/16... otazky sa boduju benevolentne (kedze to po moodli nepreboduvavame, hoci by sme oficialne mali, ale fakt nie je v nasom zaujme vas co najviac poslat domov) a kazdy z vas ma sancu sa na vysledky u doc. Havliceho pozriet, dokonca tu uz tretikrat ponukam moznost o nich diskutovat. Ja chapem, ze mate iste pochybnosti, ale nie je nic jednoduchsie ako zajst v ramci vyhodnocovania za p. docentom, ktory vam milerad cely vas test ukaze, ak vas to skutocne tak zaujima. Ak vas nejaka otazka rozculuje uz konkretne po teste a skutocne nevydrzite bez odtajnenia jej zahady, mozte sa ma opytat priamo po nom - a vysvetlim vam ju (ale budete musiet pockat zhruba polhodinu, az sa dotestuje cela skupina). Teraz mi vy povedzte, co je v mojich silach este realne pre vas urobit...
Dalsia moznost je stazovat sa kde len chcete... ale treba to hovorit nahlas a pred kompetentnymi a nie len tu zatinat paste na anonymnom fore, tak sa nic nevyriesi.  :beer1:

PS: Ked ste robili Pocitacove siete a mali ste tam finaly... isto vam feedback povedal vsetky nespravne odpovede? Ci ste museli o konkretne nespravne/spravne odpovede "prosikat" u ucitela?  :h_wink:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

BCAA

final mi povedalo  ktore v ktorych temach som urobil chybu    co je aspon dajaky feedback :)


no a ano suhlasim mal som ist za doc havlicem  a popytat sa   nabuduce to tak urobim ked budem mat pochybnosti ;)


no a mam este jednu otazku   bola tam jedna otazka pravdepodobne o activity diagrame   a jedna z odpovedi tam bola ze svojim sposobom je to nejaka pseudonahrada vyvojoveho diagramu pri objektovom pristupe       tak a pytam ci tato moznost mala byt zaskrtnuta

ywetka

Quote from: BCAA on  09.01.2008, 06:34:54
final mi povedalo  ktore v ktorych temach som urobil chybu    co je aspon dajaky feedback :)


no a ano suhlasim mal som ist za doc havlicem  a popytat sa   nabuduce to tak urobim ked budem mat pochybnosti ;)


no a mam este jednu otazku   bola tam jedna otazka pravdepodobne o activity diagrame   a jedna z odpovedi tam bola ze svojim sposobom je to nejaka pseudonahrada vyvojoveho diagramu pri objektovom pristupe       tak a pytam ci tato moznost mala byt zaskrtnuta

urcite mala - diagram aktivit je skutocne objektovou variantou vyvojovych diagramov - da sa to vysvetlit aj intuitivne, DA je sucastou OO modelu a naozaj modeluje zhruba rovnake "veci" a podobnym sposobom ako klasicke vyvojove diagramy. :) Ono, toto je vlastne cela podstata diagramov aktivit.
a vidis... takto je to ok, pokojne ak mate nejake nejasnosti, ostatne po teste cakat von a po skonceni testovania si mozeme podiskutovat o odpovediach, ak sa vam nechce cakat za vyhodnotenim, osobne s tym nemam problem a rada vysvetlim to, co ste nezachytili na cvikach.  :dancing:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

BCAA

no a este jedna               pojmy  kompozicia  a silna agregacia rozumieme ako navzajom ekvivalentne hej ?

mishelka

to si viem teraz predstaviť na ďalšom termíne, ako bude pred Havlicem celý rad študentov, ktorí chcú vedieť čo mali zle.. teda ja by som išla určite... myslím si že každý to chce vedieť... :ringsmiley: :bananadance:
  

#define TRUE FALSE //Happy debugging suckers :D

ywetka

Quote from: BCAA on  09.01.2008, 16:25:22
no a este jedna               pojmy  kompozicia  a silna agregacia rozumieme ako navzajom ekvivalentne hej ?

jo, kompozicia a agregacia patria obe medzi tzv. agregacne vztahy, jedine v com sa lisia je sila tohto vztahu, kompozicia je silna, agregacia slaba ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

ywetka

Quote from: eminkaa on  09.01.2008, 17:23:47
ok, sak si aj popytame kuknut vyhodnotenie, len som zvedava, ako sa zatvari, ked to budu chciet vsetci, ci naozaj bude taky "milerad". ak ano, tak ma charakter, ak nie, zapise sa do zoznamu antipedagogov..
no a az take anonymne forum to tu nie je, uz len tym, ze vela ludi tu uvadza svoje fotografie, icq cisla a aj samotne prezyvky hovoria dost, takze tak...
a vobec mi nevadi, ze tu chodia ucitelia, nech vedia rozne nazory roznych studentov a tak sa im poskytne pohlad na vec aj pod inymi uhlami.

mozes si pozriet vyhodnotenie potencialne aj u mna, len pockaj do konca testu...  :h_wink:
nazory studentov je dobre poznat a ja si ich dokonca aj pamatam a ver, ze povacsine su dost nespravodlive, jednostranne a hned odsudzujuce, tam sa velmi pod inym uhlom pozriet na vec jednoducho nechce povacsinou... preto tu chodim, aby ste sa na to aj vy mohli pozriet z inej strany, ale asi sa mi to velmi nedari...  :h_undecided:
ku kvalite cviceni (sice out of topic)... spomeniem len jeden priklad... kazdy ucitel ma konzultacne hodiny (ja som ich napr. na vyske celkom vyuzivala) a su prave na to, ked ti nie je nieco jasne z cvika alebo prednasky... kolkokrat sa niekto ozve (hoc aj hned na cviku, ze nerozumie - ja viem, vacsine sa nechce a nechce vyzerat ako blbec) a kolkokrat niekto dojde za ucitelom, ze nechape? asi minimum osob... nehovorim, isto je chyba aj v uciteloch, ja ich tiez poznam vsetkych a viem ako kto uci, ale zasa aj toto treba uznat...  :hammer:
ak sa niektori ucitelia nejdu potrhat na cvikach, nedivim sa im popravde... ved aj tak to povacsine nema zmysel a malokto dava pozor, nech sa snazis akokolvek zaujimavo problematiku podat a ked das robit samostatnu pracu, hned kazdy zacina chatovat alebo pozera stranky... referaty su vacsinou o nicom, zadania su vacsinou odflaknute, otazky ani nehovorim... fakt dobri studenti a studenti, ktori mali zaujem, sa na cviku pytali a boli napr. za mnou aj osobne. tym som chcela povedat, ze kto zaujem ma, nauci sa a vie si najst cestu...  :dancing:
zasa opakujem... kto ste bez viny, hodte kamenom... ano ucitelia su na to, aby ucili a studenti na to, aby sa ucili - realne... ktori z oboch skupin to robi tak, aby boli obe strany spokojne?  :baaa:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

MKI

ber to tak ze studenti budu nadavat stale to nezmenis ...

ale jednoducho profak je zaplatateny zato aby na cviku bol a naucil a nie odflakol... za tym si stojim .. a dalsia co men osobne velmi vadi je subjektivny nazor ucitela to sa zjavne prejavuje teraz pri zadaniach dbs a zswi...

ono to ze niektory studenti alebo vacsina kaslu nato a pozeraju stranky je len a len ich problem a ich minus a zato ze studenti edavaju pozor tak profak by mal ucit zvysok s rovnakym odhodlanim.... a ma v riti tych co nedavaju pozor... a mozno sa len zamysliet ci to ozaj robi dobre... ja osobne som napr n azswi tiez velmi nedaval pozor ked studenti mali prezentacie lebo to sa pocuvat nedalo lebo ani sami nevedeli ocom hovoria...
www.mki.sk Kvalitne a lacne TONERY :)

psicho

dig lol, uz stym prestante ze profak tak alebo profak ,vsak to uplne jedno ked sa neucis tak bud si to kupis alebo opakujes :D :D a jedno ci profak je mili a chcesamu alebo zliii a jebe nato :D
a aj pozriet vysledok testu je uplne zbytocne bo ked dostanes 49 tak aj ked snim to prediskutujes ajtak ti neda 51 bo test je test :P
a potom len sa to zbytocne zdrziava a natahuje a mne ide domov bus ,chapes ?

read my blog> www.codemazing.com <read my blog

MKI

psicho to oblo sko rmyslene tak ze pozres uvedomis si chyby naucis s anieco nove a nabuduce budes vediet :D
www.mki.sk Kvalitne a lacne TONERY :)

psicho

A ESTE:


By som sa chcel spytat YWETKY , ci nepozna dajaku knizku ktora je dostupna dakde aj na nete a je presne otom ,ocom su kripta pre ZSwI ale veci popisuju jasne a zrozumitelne aj pre takeho hlupaka ako jasom, bo tote skripta ked citam ta nic nerozumiem bo komplikovanejsie sa to napisat ani nedalo :D :D ....btw: tieto scripta su velmi dobrym prikladom nato ako rozpisat material v rozsahu 20 stran na 77 stran :D :D  
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

pUf

Quote from: mishela on  09.01.2008, 16:27:40
to si viem teraz predstaviť na ďalšom termíne, ako bude pred Havlicem celý rad študentov, ktorí chcú vedieť čo mali zle.. teda ja by som išla určite... myslím si že každý to chce vedieť... :ringsmiley: :bananadance:

tak myslim ze v pripade 51 a viac to chce vediet asi 1% ludi  :laugh:

Quote from: MKI on  09.01.2008, 18:00:27
.. a dalsia co men osobne velmi vadi je subjektivny nazor ucitela to sa zjavne prejavuje teraz pri zadaniach dbs a zswi...
nevjem ako zswi lebo som nepocul o odovzdavani inde ako u pani T. ale o dbs viem uplne presne povedat ze body za zapocet su o tom u koho som mal cvicenie. kratky priklad:
u jedneho cviciaceho 10 bodov bez milosti - bez spustenia a vyskusania aplikacie/stranky!!! u pani T. zrezavanie bodov + pripadne dorobenie veci pokial to nie je uplne podla jej predstav

Quote from: eminkaa on  09.01.2008, 18:22:54
sak a neni vzadu literatura nejaka uvedena? vo vedeckej kniznici urcite budu mat...

no ja uz vidim psicha ako ide do kniznice :D a este k tomu z moldavy  :j_laugh:
pUf :zuzka: ywetku (teh one and only :D)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Support my band :) :P
bandzone
facebook

buhehe

oplati sa vobec citat tie skripta? teraz som dostal echo od kamosa ze na skuske z toho moc nebolo...

ywetka

Quote from: MKI on  09.01.2008, 18:00:27
ber to tak ze studenti budu nadavat stale to nezmenis ...

ale jednoducho profak je zaplatateny zato aby na cviku bol a naucil a nie odflakol... za tym si stojim .. a dalsia co men osobne velmi vadi je subjektivny nazor ucitela to sa zjavne prejavuje teraz pri zadaniach dbs a zswi...

ono to ze niektory studenti alebo vacsina kaslu nato a pozeraju stranky je len a len ich problem a ich minus a zato ze studenti edavaju pozor tak profak by mal ucit zvysok s rovnakym odhodlanim.... a ma v riti tych co nedavaju pozor... a mozno sa len zamysliet ci to ozaj robi dobre... ja osobne som napr n azswi tiez velmi nedaval pozor ked studenti mali prezentacie lebo to sa pocuvat nedalo lebo ani sami nevedeli ocom hovoria...

no ta ja som tak zaplatena, ze ma z toho ide rovno trafit :D ja to mam ako nutne zlo, ne platenu pracu ;) ale hej, chapem, co chces povedat a za tym si stojim aj ja, ze ma naucit - preco sa ale o tento problem nezaujimate uz pocas semestra, ale az cez skuskove? ved stale sa to da nejako riesit, ked uz nijak inak, tak trebars chodenim na doucko za inym cviciacim a podobne. ja viem, ze to nenapadne, "ked este netreba", ale da sa to a poznam kopu studentov (aj seba), co to tak riesili... teraz uz tie staznosti nemaju opodstatnenie, aspon na tom sa zhodneme, nie? a to, ze tie prezentacie su o nicom, suhlasim... na to som prisla tiez dost skoro... vacsinou ma len rozzurili a aj tak som musela nakoniec vsetko vysvetlit ja  :h_huh: nabuduci rok neexistuje, ze ich dam ako sucast cvika.
zadania sa hodnotili subjektivne vzdy, ale co uz... aj ja som odovzdavala kedysi DBS a tiez nijako slavne som nedopadla ;) ale to bude tak vzdy a vsade, skor by som povedala, ze my ostatni cviciaci (mimo p. Telep) sme prilis makki pri hodnoteni, co asi tiez neni moc dobre, nie?  :lb:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

ywetka

Quote from: psicho on  09.01.2008, 18:19:56
A ESTE:


By som sa chcel spytat YWETKY , ci nepozna dajaku knizku ktora je dostupna dakde aj na nete a je presne otom ,ocom su kripta pre ZSwI ale veci popisuju jasne a zrozumitelne aj pre takeho hlupaka ako jasom, bo tote skripta ked citam ta nic nerozumiem bo komplikovanejsie sa to napisat ani nedalo :D :D ....btw: tieto scripta su velmi dobrym prikladom nato ako rozpisat material v rozsahu 20 stran na 77 stran :D :D 

ak chces nieco na cvika, tak velmi dobra kniha je "UML srozumitelne" a maju aj vo vedeckej, na prednasky asi nenajdes nic ine, ja som uz hladala a vsade to je popisane zhruba rovnako... zial :)

btw, vedecka kniznica je fasa vec, som rada, ze to niekto spomenul...  :thumbsup:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

ywetka

Quote from: buhehe on  09.01.2008, 18:55:20
oplati sa vobec citat tie skripta? teraz som dostal echo od kamosa ze na skuske z toho moc nebolo...

oplati... 12 otazok je tusim vzdy z teorie a 8 z cvik (praktickych).
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.