• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Tjava

Started by meki, 21.02.2009, 21:44:46

« predchdzajce - alie »

meki

kto by sa vymenil so mnou na Tjava z tychto cvik:
Pondelok
Technológie Java     13:30-15:00     A516   Samuelis Ladislav     

Štvrtok     
Technológie Java    7:30-9:00            A516    cvičenie    Samuelis Ladislav         
Technológie Java    16:50-18:20    A516    cvičenie    Samuelis Ladislav

Piatok     
Technológie Java    7:30-9:00            A516    cvičenie     Václavík Peter   
Technológie Java    9:10-10:40    A516    cvičenie     Václavík Peter

ja som zapisany na cviko v Štvrtok:    
Technológie Java    9:10-10:40    A516    cvičenie     Samuelis Ladislav
ale kryje sa mi to s prednaskou 

CLEMENZAAA

neviem ako si to myslel ale ja by som potreboval tiež prehodiť...
ja som zapísaný na PONDELOK od 13:30 - 15:00
a potreboval by som si to vymeniť keďže v tom čase je aj prednáška z DOT.NETu
vyhovujú mi termíny:

Štvrtok     Technológie Java    7:30-9:00            A516    cvičenie    Samuelis Ladislav
Piatok       Technológie Java    9:10-10:40          A516    cvičenie     Václavík Peter

meki

no tak mne by ten tvoj termin vyhovoval ale ako som uz spominal ze ja som zapisany na Stvrtok 9:10 - 10:40 a sa mi to tiez kryje s prednaskou DiskretaM...keby si nahodou vedel o takom kto by sa chcel vymenit na toto cviko tak daj vediet dik

erkko

ja mam s vaclavikom 10:50 v piatok a bral by som tvoj termin z pondelka lebo mne sa v piatok prekriva ele 2.... napis mi na email erkko@azet.sk.. alebo aj iny co by sa somnou vymenili

mafiabogar

pls .....vie niekto implementovat metodu void generate() z 4. cvicenia??? mohol by hodit niekde zdrojak so vsetkym co ktomu patri .. dikes

mircoo

#5
Quote from: mafiabogar on  13.03.2009, 16:31:38
pls .....vie niekto implementovat metodu void generate() z 4. cvicenia??? mohol by hodit niekde zdrojak so vsetkym co ktomu patri .. dikes
nemam to otestovane..ale malo by to byt asi nejak takto :)

private void generate() {
        generateMines();
        fillWithClues();
}


private void generateMines() {
    Random number = new Random();
    for (int j = 0; j < mineCount; j++) {
        int minerow = number.nextInt(getRowCount());
        int minecolumn = number.nextInt(getColumnCount());
       
        if (tiles[minerow][minecolumn] == null) {
            tiles[minerow][minecolumn] = new Mine();
        } else {
          j--;
        }
    }
}


private void fillWithClues() {
    for (int k = 0; k < tiles.length; k++) {
        for (int j = 0; j < tiles[k].length; j++) {
            if (tiles[ k ][ j ] == null) {
                tiles[ k ][ j ] = new Clue(countAdjacentMines(k, j));
             }
       }
    }
}
Praise Him with the strings....

Squirrel_sK

#6
alebo takto:

private void generate() {
        generateMines();
        fillWithClues();
}


   private void generateMines() {
        Random generator = new Random();
        int numberOfMines = 0;

        while (numberOfMines != mineCount) {
            int row = generator.nextInt(getRowCount());
            int column = generator.nextInt(getColumnCount());

            if (tiles[row][column] == null) {
                tiles[row][column] = new Mine();
                numberOfMines++;
            }
        }

    }


    private void fillWithClues() {
        for (int row = 0; row < rowCount; row++) {
            for (int column = 0; column < columnCount; column++) {
                if (tiles[row][column] == null) {
                    tiles[row][column] = new Clue(countAdjacentMines(row, column));
                }
            }
        }
    }
Odkladanie robí ľahkú vec ťažkou a ťažkú vec nemožnou.

radix

alebo...

private void generate() {
        Random r = new Random();
        for(int i=0;i<mineCount;) {
            int row = r.nextInt(rowCount);
            int column = r.nextInt(columnCount);
             if(tiles[row][column] == null) {
                tiles[row][column] = new Mine();
                i++;
            }
        }
       
        for(int i=0;i<rowCount;i++) {
            for(int j=0;j<columnCount;j++) {
                if(tiles[i][j] == null) {
                    tiles[i][j] = new Clue(countAdjacentMines(i,j));
                }
            }
        } 
    }


a poprosim vas davajte zdrojaky do je to pre prehladnejsie

stiffmaister

vie niekto implementovat metodu void update() v triede ConsoleUI, ktora zabezpeci vykreslenie herneho pola?

m@T0

Quote from: stiffmaister on  19.03.2009, 14:02:13
vie niekto implementovat metodu void update() v triede ConsoleUI, ktora zabezpeci vykreslenie herneho pola?
malo by to byt takto:

public void update()  {       
        char[] alfa = {' ','A','B','C','D','E','F','G','H','I'};
        for(int i=-1;i<field.getRowCount();i++) {
            for(int j=0;j<field.getColumnCount();j++) {
                if(j==0) {
                    // vypise prazdny znak az I
                    System.out.printf("%s",alfa[i+1]);
                }
                if(i==-1) {
                    // vypise 0 az 9
                    System.out.printf("%3d", j);
                }
                else {
                    // vypise hracie pole
                    Tile tile = field.getTile(i, j);
                    if(tile.getState() == Tile.State.OPEN) {
                        if(tile instanceof Mine) {
                            System.out.printf("%3s", "X");
                        }
                        else if(tile instanceof Clue) {
                            // potreba pretypovania Tile na Clue,
                            // aby som mohol pouzit metodu getValue()
                            System.out.printf("%3d", ((Clue) tile).getValue());
                        }
                    }
                    else if(tile.getState() == Tile.State.MARKED) {
                        System.out.printf("%3s", "M");
                    }
                    else {
                        System.out.printf("%3s", "-");
                    }
                }
            }
            System.out.print("\n");
        }
    }
"Človek, čo má radosť z toho ak mašíruje v zástupe a šíku pri vyhrávaní hudby, je hodný opovrhovania. Dostal omylom svoj veľký mozog, miecha by mu bola celkom stačila."
~Albert Einstein

kOsTi

predam miny keby niekto chcel, su tam vsetky doplnujuce ulohy aj vlastne features :)
:trestac:

meki

bude zapoctovka z tohto predmetu? ked hej tak kedy?

MorFiuM

Quote from: meki on  21.03.2009, 20:10:50
bude zapoctovka z tohto predmetu? ked hej tak kedy?
http://hornad.fei.tuke.sk/~poruban/java/01/_Hodnotenie.png

Pekiman

Quote from: MorFiuM on  21.03.2009, 20:18:49
Quote from: meki on  21.03.2009, 20:10:50
bude zapoctovka z tohto predmetu? ked hej tak kedy?
http://hornad.fei.tuke.sk/~poruban/java/01/_Hodnotenie.png

hm ... a z coho ?  bk
Podporte moje stránku kliknutím www.nwa.eu.sk DIKYYYY !!!

Kvacinka

Quote from: m@T0 on  19.03.2009, 14:40:24
Quote from: stiffmaister on  19.03.2009, 14:02:13
vie niekto implementovat metodu void update() v triede ConsoleUI, ktora zabezpeci vykreslenie herneho pola?
malo by to byt takto:

public void update()  {       
        char[] alfa = {' ','A','B','C','D','E','F','G','H','I'};
        for(int i=-1;i<field.getRowCount();i++) {
            for(int j=0;j<field.getColumnCount();j++) {
                if(j==0) {
                    // vypise prazdny znak az I
                    System.out.printf("%s",alfa[i+1]);
                }
                if(i==-1) {
                    // vypise 0 az 9
                    System.out.printf("%3d", j);
                }
                else {
                    // vypise hracie pole
                    Tile tile = field.getTile(i, j);
                    if(tile.getState() == Tile.State.OPEN) {
                        if(tile instanceof Mine) {
                            System.out.printf("%3s", "X");
                        }
                        else if(tile instanceof Clue) {
                            // potreba pretypovania Tile na Clue,
                            // aby som mohol pouzit metodu getValue()
                            System.out.printf("%3d", ((Clue) tile).getValue());
                        }
                    }
                    else if(tile.getState() == Tile.State.MARKED) {
                        System.out.printf("%3s", "M");
                    }
                    else {
                        System.out.printf("%3s", "-");
                    }
                }
            }
            System.out.print("\n");
        }
    }

le
no a mna by zaujimalo co tvoj program spravi ked budes mat viac riadkou ako 9 naprikald 20 co ty vypise ???

domino3d

ahojte
este nebola prednaska na exception ani cviko som nemal a chcel som trosku sprtat do javy, ale tak zasekol som sa na tych exception, nechapm to vobec
jetam nejaky taky kod, a a ked mam ten string ako mi ho on vie skontrolovat a co je vystup, Akoze viem si to precitat, ale nerozumiem. da sa to neako lahko popisat slovensky, polopate?
String s = "1234s";
try {
int i = Integer.parseInt(s);
System.out.println(i);
} catch (NumberFormatException e) {
System.err.print("Cannot parse" +
" number: " + s);
}
vivat academicus

Agamemnon

exception slúžia na spravovanie chýb... tj. ak sa vyskytne niečo, čo sa nemá, tak sa vyhodí exception - to si vie potom programátor, ktorý danú funkcionalitu používa, odchytiť a spracovať...

v tomto prípade:
ten string nie je integer... takže, keď sa ho pokúsi skonvertovať na integer, tak dôjde ku vyhodeniu výnimky typu numberformatexception... ak máš nejakú časť kódu v try-catch bloku, tak, ak dôjde k vyhodeniu výnimky v try bloku, tak catch blok ju odchytí (ak je to výnimka takého typu, aké má catch odchytávať) - a potom v tom catch bloku sa dá spracovať... v tomto prípade sa to zachytí v catch a na obrazovku sa vypíše cannot parse etc...
ak by si ten string mal ako validný integer, tak sa výnimka nevyhodí a tak sa vykoná výpis toho čísla... catch blok sa potom _nevykonáva_

btw... výnimky sa musia vyhadzovať explicitne - pri písaní metódy... samo od seba to nejde...
potom... výnimky "prepadávajú" call stackom... ak je niekde catch blok, tak sa tam zastavia a tam sa spracujú... tam potom aj pokračuje vykonávanie... ak catch blok nie je, tak sa prepadnú až úplne von a používateľovi vyskočí hláška, že došlo k výnimke a program _spadne_ (v princípe)...

All code is crap.

42

domino3d

wow diki, hned  sa mi bude lepsie spat
konecne pekne vysvetlenie :)
bv
vivat academicus

Agamemnon

nz, aj nabudúce :)
All code is crap.

42

Pekiman

Quote from: Kvacinka on  26.03.2009, 00:05:14
Quote from: m@T0 on  19.03.2009, 14:40:24
Quote from: stiffmaister on  19.03.2009, 14:02:13
vie niekto implementovat metodu void update() v triede ConsoleUI, ktora zabezpeci vykreslenie herneho pola?
malo by to byt takto:

public void update()  {       
        char[] alfa = {' ','A','B','C','D','E','F','G','H','I'};
        for(int i=-1;i<field.getRowCount();i++) {
            for(int j=0;j<field.getColumnCount();j++) {
                if(j==0) {
                    // vypise prazdny znak az I
                    System.out.printf("%s",alfa[i+1]);
                }
                if(i==-1) {
                    // vypise 0 az 9
                    System.out.printf("%3d", j);
                }
                else {
                    // vypise hracie pole
                    Tile tile = field.getTile(i, j);
                    if(tile.getState() == Tile.State.OPEN) {
                        if(tile instanceof Mine) {
                            System.out.printf("%3s", "X");
                        }
                        else if(tile instanceof Clue) {
                            // potreba pretypovania Tile na Clue,
                            // aby som mohol pouzit metodu getValue()
                            System.out.printf("%3d", ((Clue) tile).getValue());
                        }
                    }
                    else if(tile.getState() == Tile.State.MARKED) {
                        System.out.printf("%3s", "M");
                    }
                    else {
                        System.out.printf("%3s", "-");
                    }
                }
            }
            System.out.print("\n");
        }
    }

le
no a mna by zaujimalo co tvoj program spravi ked budes mat viac riadkou ako 9 naprikald 20 co ty vypise ???
ja len ze som pouzil tento kod v mojom programe ale nejde mi oznacovanie min ... teda nevypise M ked nejaku minu oznacim ... mozno je chyba inde.. ale ak to dakomu ide takto tak dajte vediet  budem hladat chybu inde..  dik
Podporte moje stránku kliknutím www.nwa.eu.sk DIKYYYY !!!

Agamemnon

All code is crap.

42

kOsTi

Quote from: kOsTi on  19.03.2009, 15:35:53
predam miny keby niekto chcel, su tam vsetky doplnujuce ulohy aj vlastne features :)
:trestac:

Pekiman

inac tu chybu som si nasiel :) bola inde ... a taka blbost :D  :embarassed:
Podporte moje stránku kliknutím www.nwa.eu.sk DIKYYYY !!!

hudtom

no povec kde si mal tu chybu... lebo mam ten isty problem

Hezechiel

Vie niekto ako spravit ulohu z cvicenia 4?
Úloha: Pridajte metódu Tile getTile(int row, int column) do triedy Field, ktorá vráti dlaždicu podľa zadaného riadku a stĺpca. Riadky a stĺpce sú číslované od 0.
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(