• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Objektove programovanie

Started by markus, 21.02.2009, 23:57:40

« predchdzajce - alie »

Mao

tak nemusi to byt asi konkretne GameState.PLAYING, zalezi od situacie, neviem co presne am tato metoda spravit, ale musi to byt typu GameState, plus deklaracia metody ma vyzerat nejak takto
public/private GameState ProcessCommand(string)

Matejus

#551
mam to takto a stale vypisuje to iste:

public GameState ProcessCommand(string command)
        {
            return GameState.PLAYING;
        }


... uz som na to prisiel, bolo treba vymazat enumeracny typ GameState z triedy Game.cs ... ja som si neuvedomil, ze ten uz je definovany, netreba ho osobitne definovat. Nic to, clovek sa stale uci.

ghostdog_sk

mne sa tan doxygen uplne jebka...raz hlasi Cannot read the directory: D:/ inokedy ze dana zlozka ani neexistuje...proste hluposti...

nemohol by tu napisat presne co a ako s tym doxygenom hlavne to co presne v ktorych polickach ma byt velmi by to pomohlo, aspon nebudeme musiet vypisovat tie systemove prirucky a pod..

Mao

Odporucam nedavat adresar kde mas tie subory, ale pridat subory rucne.
Niekedy je problem ked je v ceste diakritika

ghostdog_sk

Quote from: Mao on  04.05.2009, 14:21:52
Odporucam nedavat adresar kde mas tie subory, ale pridat subory rucne.
Niekedy je problem ked je v ceste diakritika

dik moc...pomohlo...mal som v ceste jeden mekcen...

mirek

Quote from: timwood on  03.05.2009, 19:59:35
som si stiahol Enterprise Archtect(EA)..to je vhodne na tu dokumentaciu?...Co som pozeral tu dokumentaciu, tak tam staci popisat funkcionalitu, pripojit diagramy a finito?
Ci to musi byt v nejakej HTML verzii? ...zoberie mi ten EA tie komentare v style ///
nepoznam ten soft, takze neporadim. a treba kniznu verziu dokumentacie - html je iba bonus navyse.
So say we all!

mirek

Quote from: Mao on  04.05.2009, 14:21:52
Odporucam nedavat adresar kde mas tie subory, ale pridat subory rucne.
Niekedy je problem ked je v ceste diakritika

ono staci do konfiguracneho suboru uviest taketo riadky:
INPUT                  =
RECURSIVE              = YES
FILE_PATTERNS          = *.cs

konfigurak je inac samovysvetlujuci, cize treba stravit iba 10 minut s nim a prejst si ho a nastavit veci podla svojho vkusu.
So say we all!

Hezechiel

Ludia pomozte mi niekto s Historiou, vobec som nepochopil ako to ma fungovat, konstruktor History je prazdny? mam vytvorit objekt History pri volani metody play? a ako sa vola metoda triedy History?
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

ivo261as

ak si kukneš dokumentáciu k tej triede tak si všimneš, že objekt Ti to vráti pri volaní statickej metódy GetInstance() a nad tým vieš spraviť už všetko :)
If you can't finish your work in 24 hours, work at night.
http://www.utfg.net/

08?4N

nejaky napad ako preposlem List prikazov z History do triedy Load? (kde by to mala spracovat metoda ProcessCommand) alebo to treba posielat po jednom prikaze alebo ako?

ghostdog_sk

tak...dnes som dokoncil zadanie komplet a aj dokumentaciu...

co sa tyka toho history vobec to nemusis riesit cez triedu history...
ja som si definoval list na ukladanie prikazov rovno v Maine...ak sa prikaz uspesne vykona to jest ked sa s parsera vrati hodnota != null nasleduje Execute() a hned vpisujem ten command do toho listu...ak ho chcem ulozit len si odchytim ci nahodou ten prikaz co sa vrati nieje save a ked je otvorim si stream a zapisojem tak ze prejdem cez for cely list a zapisem to po riadkoch...
potom ked chcem loadnut tak len odchytim ked sa mi z parsera vrati load a znova si otvorim stream a po riadkoch vykonavam prikazay tak ze nacitam riadok do stringu a zavolam nad nim parser...

takze triedu history som nevytvaral vobec ale triedu load a save mam len preto aby mi parser rozpoznal prikazy, v tychto tiriedach je vlastne len konstruktor ktory vytvara prikaz cize jeho name a description...

thom

Neviete niekto poradit?

Nahrajem si tie prikazy uz v pohode, ale ked ich chcem nahrat tak vypisuje ,ze: "UnauthorizedAccessException". Takze neviem ci mam aj nejake prava tomu suboru na zapisovanie pridelit.
Robim to tak ,ze ak ten adresar neexistuje tak ho vytvorim ked to ukladam.

Mao

spominas tu vytvaranie adresarov, suborov, cize neviem presne co chces, takisto pises ze nahrajes si to v pohode a hned nato ze ti pri nahravani hadze vynimku
kazdopadne kukni sem http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.unauthorizedaccessexception.aspx , plus pozri detaily vynimky, tie ta navedu na dalsie riesenie.

timwood

Quote from: ghostdog_sk on  05.05.2009, 02:57:45
tak...dnes som dokoncil zadanie komplet a aj dokumentaciu...
cez co si robil tu dokumentaciu, tie diagramy, ktore tam treba a pod..

ghostdog_sk

Quote from: timwood on  05.05.2009, 04:11:45
Quote from: ghostdog_sk on  05.05.2009, 02:57:45
tak...dnes som dokoncil zadanie komplet a aj dokumentaciu...
cez co si robil tu dokumentaciu, tie diagramy, ktore tam treba a pod..

robil som cez doxygen...tie diagramy nemam...mam s kunstarom...povedal ze ak bude pekne vygenerovana dokumentacia staci mu to

Agamemnon

Quote from: ghostdog_sk on  05.05.2009, 02:57:45
tak...dnes som dokoncil zadanie komplet a aj dokumentaciu...

co sa tyka toho history vobec to nemusis riesit cez triedu history...
ja som si definoval list na ukladanie prikazov rovno v Maine...ak sa prikaz uspesne vykona to jest ked sa s parsera vrati hodnota != null nasleduje Execute() a hned vpisujem ten command do toho listu...ak ho chcem ulozit len si odchytim ci nahodou ten prikaz co sa vrati nieje save a ked je otvorim si stream a zapisojem tak ze prejdem cez for cely list a zapisem to po riadkoch...
potom ked chcem loadnut tak len odchytim ked sa mi z parsera vrati load a znova si otvorim stream a po riadkoch vykonavam prikazay tak ze nacitam riadok do stringu a zavolam nad nim parser...

takze triedu history som nevytvaral vobec ale triedu load a save mam len preto aby mi parser rozpoznal prikazy, v tychto tiriedach je vlastne len konstruktor ktory vytvara prikaz cize jeho name a description...

toto by ti zakáznik nemusel prijať...
All code is crap.

42

piton

no ale zakaznik je kunstar :)
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

Hezechiel

Quote from: ivo261as on  04.05.2009, 22:10:46
ak si kukneš dokumentáciu k tej triede tak si všimneš, že objekt Ti to vráti pri volaní statickej metódy GetInstance() a nad tým vieš spraviť už všetko :)
A to mi nikto nevedel skor povedat ze sa da pozriet dokumentacia k zadanej kniznici ?  :ohmygod: Ale vdaka :)
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

Hezechiel

Quote from: Mao on  05.05.2009, 04:11:16
spominas tu vytvaranie adresarov, suborov, cize neviem presne co chces, takisto pises ze nahrajes si to v pohode a hned nato ze ti pri nahravani hadze vynimku
kazdopadne kukni sem http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.unauthorizedaccessexception.aspx , plus pozri detaily vynimky, tie ta navedu na dalsie riesenie.
Tiez mi hadze tu chybu ked chcem hru ulozit. "Acces to path 'C:\\tmp\\history' is denied"
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

mirek

Quote from: 08č4N on  05.05.2009, 00:33:29
nejaky napad ako preposlem List prikazov z History do triedy Load? (kde by to mala spracovat metoda ProcessCommand) alebo to treba posielat po jednom prikaze alebo ako?

objekt historie je mozne prechadzat pomocou foreach. cize je mozne spravit nieco taketo:

foreach( string line in History.GetInstance() )
{
   // lorem ipsum
}
So say we all!

mirek

Quote from: ghostdog_sk on  05.05.2009, 02:57:45
tak...dnes som dokoncil zadanie komplet a aj dokumentaciu...

co sa tyka toho history vobec to nemusis riesit cez triedu history...
ja som si definoval list na ukladanie prikazov rovno v Maine...ak sa prikaz uspesne vykona to jest ked sa s parsera vrati hodnota != null nasleduje Execute() a hned vpisujem ten command do toho listu...ak ho chcem ulozit len si odchytim ci nahodou ten prikaz co sa vrati nieje save a ked je otvorim si stream a zapisojem tak ze prejdem cez for cely list a zapisem to po riadkoch...
potom ked chcem loadnut tak len odchytim ked sa mi z parsera vrati load a znova si otvorim stream a po riadkoch vykonavam prikazay tak ze nacitam riadok do stringu a zavolam nad nim parser...

takze triedu history som nevytvaral vobec ale triedu load a save mam len preto aby mi parser rozpoznal prikazy, v tychto tiriedach je vlastne len konstruktor ktory vytvara prikaz cize jeho name a description...

co sa tyka vytvarania triedy History tak suhlasim - netreba ju vytvarat - ona je uz totiz vytvorena. staci ju len pouzit.
So say we all!

mirek

Quote from: Hezechiel on  05.05.2009, 06:25:01
Quote from: ivo261as on  04.05.2009, 22:10:46
ak si kukneš dokumentáciu k tej triede tak si všimneš, že objekt Ti to vráti pri volaní statickej metódy GetInstance() a nad tým vieš spraviť už všetko :)
A to mi nikto nevedel skor povedat ze sa da pozriet dokumentacia k zadanej kniznici ?  :ohmygod: Ale vdaka :)

tak to potom necitas to, co treba citat. tam, kde je uvedena linka na stiahnutie kniznice je uvedena aj linka na dokumentaciu. a zasa - ked si tu kniznicu stiahnes, tak v balicku s nou sa tiez nachadza dokumentacia. a dokonca aj v scenaroch sa nachadzaju linky na vybrane casti dokumentacie (konkretne metody, triedy). joj - nestastnici... :-P
So say we all!

Mao

Quote from: Hezechiel on  05.05.2009, 06:52:49
Quote from: Mao on  05.05.2009, 04:11:16
spominas tu vytvaranie adresarov, suborov, cize neviem presne co chces, takisto pises ze nahrajes si to v pohode a hned nato ze ti pri nahravani hadze vynimku
kazdopadne kukni sem http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.unauthorizedaccessexception.aspx , plus pozri detaily vynimky, tie ta navedu na dalsie riesenie.
Tiez mi hadze tu chybu ked chcem hru ulozit. "Acces to path 'C:\\tmp\\history' is denied"
Ako na to pozeram tak mas v ceste dvojite lomitka, to asi nebude OK, ci ano?

psicho

Quote from: Agamemnon on  05.05.2009, 05:55:14
Quote from: ghostdog_sk on  05.05.2009, 02:57:45
tak...dnes som dokoncil zadanie komplet a aj dokumentaciu...

co sa tyka toho history vobec to nemusis riesit cez triedu history...
ja som si definoval list na ukladanie prikazov rovno v Maine...ak sa prikaz uspesne vykona to jest ked sa s parsera vrati hodnota != null nasleduje Execute() a hned vpisujem ten command do toho listu...ak ho chcem ulozit len si odchytim ci nahodou ten prikaz co sa vrati nieje save a ked je otvorim si stream a zapisojem tak ze prejdem cez for cely list a zapisem to po riadkoch...
potom ked chcem loadnut tak len odchytim ked sa mi z parsera vrati load a znova si otvorim stream a po riadkoch vykonavam prikazay tak ze nacitam riadok do stringu a zavolam nad nim parser...

takze triedu history som nevytvaral vobec ale triedu load a save mam len preto aby mi parser rozpoznal prikazy, v tychto tiriedach je vlastne len konstruktor ktory vytvara prikaz cize jeho name a description...

toto by ti zakáznik nemusel prijať...

a zakaznika odkedy zaujima ako jeto internerne riesene? ,zakaznika zaujima cito funguje alebo ne :P :P :P :P :P :P

to ked xes kupit dajaky software ta tiez sa pitas ako je riesenie napr ukladanie ? :) ze ci vytvaraju nato 5 tried alebo tolen tak dajako ulozia ? :D
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

Quote from: psicho on  05.05.2009, 15:38:28
a zakaznika odkedy zaujima ako jeto internerne riesene? ,zakaznika zaujima cito funguje alebo ne :P :P :P :P :P :P

to ked xes kupit dajaky software ta tiez sa pitas ako je riesenie napr ukladanie ? :) ze ci vytvaraju nato 5 tried alebo tolen tak dajako ulozia ? :D

v tomto prípade zaujíma, lebo tú knižnicu dodal on... čo ty vieš, čo on v nej vnútri robí... čo ak tá classa robí aj niečo iné, ako napr. posiela to na server, potom čo?
All code is crap.

42