• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Objektove programovanie

Started by markus, 21.02.2009, 23:57:40

« predchdzajce - alie »

JCube

ked zaraba tazke love tak naco studuje skolu? :D
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

psicho

Quote from: JCube on  27.02.2009, 20:46:01
ked zaraba tazke love tak naco studuje skolu? :D

lebo ho nuti mamicka tak ako mna
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

JCube

v tvojom veku a s tvojim pristupom by som daco take necakal :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

psicho

Quote from: JCube on  27.02.2009, 20:55:23
v tvojom veku a s tvojim pristupom by som daco take necakal :)

keby som mal volne ruky a moj pristup, uz sa vyvazam na X5 ke, minimalne !

ale mam zviazane ruky a mamin pristup a tak mam velky nic :D
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

JCube

sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

nighthunter

10 veci ktore na PC nenavidim
1. MAIS 2. Vista 3. Office 07 4. ICQ 5 Internet Explorer 6 WMP 7 BSOD 8.......(prijimam napady)

timwood

zase tu blbosti riesite :) ...radsej mi povedzte ci sa musia pouzit rozhrania na tu avizovanu hru. pretoze som cital posty z minulych rokov a nieco take tam je uz predvyrobene zrejme ing.binasom..

Ing. nemtom

sprehladnuje to a nikdy neni na skodu sa to naucit
brix will be shat

psicho

Quote from: timwood on  27.02.2009, 23:55:30
zase tu blbosti riesite :) ...radsej mi povedzte ci sa musia pouzit rozhrania na tu avizovanu hru. pretoze som cital posty z minulych rokov a nieco take tam je uz predvyrobene zrejme ing.binasom..

what da fak su rozhrania ?
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

for psicho: keyword interface

for timwood: jj, budú sa používať... :) je to jedna zo základných vecí, a je obrovská výhoda, vedieť ich používať :) resp. nutnosť, ak sú väčšie projekty :)
All code is crap.

42

psicho

Quote from: Agamemnon on  28.02.2009, 00:03:57
for psicho: keyword interface

for timwood: jj, budú sa používať... :) je to jedna zo základných vecí, a je obrovská výhoda, vedieť ich používať :) resp. nutnosť, ak sú väčšie projekty :)


a v pripade dakej lacnej hry aky vyznam ma pouzitie interface- u ? :D nasilu to zas pchat vsade netreba
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

Quote from: psicho on  28.02.2009, 00:08:10
Quote from: Agamemnon on  28.02.2009, 00:03:57
for psicho: keyword interface

for timwood: jj, budú sa používať... :) je to jedna zo základných vecí, a je obrovská výhoda, vedieť ich používať :) resp. nutnosť, ak sú väčšie projekty :)


a v pripade dakej lacnej hry aky vyznam ma pouzitie interface- u ? :D nasilu to zas pchat vsade netreba

v podstate :) musia používať pattern designy :) to, cca, stojí na interface-och :) plus mám pocit, že to je v zadaní úlohy, aj minulý rok už bolo :)
mne sa inak lepšie robia aj malé projekty s interface-mi - podľa situácie :) dá sa to krásne použiť :)
All code is crap.

42

psicho

Quote from: Agamemnon on  28.02.2009, 00:10:15
Quote from: psicho on  28.02.2009, 00:08:10
Quote from: Agamemnon on  28.02.2009, 00:03:57
for psicho: keyword interface

for timwood: jj, budú sa používať... :) je to jedna zo základných vecí, a je obrovská výhoda, vedieť ich používať :) resp. nutnosť, ak sú väčšie projekty :)


a v pripade dakej lacnej hry aky vyznam ma pouzitie interface- u ? :D nasilu to zas pchat vsade netreba

v podstate :) musia používať pattern designy :) to, cca, stojí na interface-och :) plus mám pocit, že to je v zadaní úlohy, aj minulý rok už bolo :)
mne sa inak lepšie robia aj malé projekty s interface-mi - podľa situácie :) dá sa to krásne použiť :)

ta ale pri hrach to podla mojho skromneho nazoru nema opodstatnenie :P
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

puq

ma to taky vyznam aby pre kazdeho platili rovnake podmienky a aby musel dane veci pouzit ;)

psicho

Quote from: puq on  28.02.2009, 00:33:05
ma to taky vyznam aby pre kazdeho platili rovnake podmienky a aby musel dane veci pouzit ;)

nenavidim ked mi dakto xe daco nanunit , nenavidim diktaturu !!! WAAAAAAAAAAAA
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

hehe :) ja som tú hru kódil minulý rok :) a použil som tam interface-i, mám pocit :) a robil som to ešte pred tým, ako boli zverejnené oficiálne podmienky, takže som si to robil po svojom :)
All code is crap.

42

puq

ako minuly rok prisli interfaci dost neskoro a aj nejake updaty :D a to tiez som vtedy som mal uz polku zrobenu ;) cize som sa na to vysral... :)

psicho

a to este stale c# sa uci ? potom naco je Dot.NET ? predmet
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

učí sa to v c#, ale snažia sa učiť hlavne oop paradigmu... v dot.net by sa mali učiť niektoré ďalšie veci c# - viem, že tam majú win.forms, eventy trochu, a pod. veci... tak ako na jave sa učia veci týkajúce sa viac javy - swing, práca so súb. a streamami v jave a pod... (toť teória) :)
All code is crap.

42

psicho

a potom ked deticky uvidia pointer ta vlasy si idu trhat :D 
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Ing. nemtom

pointer sa maju na C naucit nie na .net
brix will be shat

psicho

Quote from: Bc. nemtom on  28.02.2009, 01:18:15
pointer sa maju na C naucit nie na .net

jasom skor narazal na c++ a oop :P
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

ono... c# je celé o pointeroch v podstate :) len je to tam úspešne zakryté, hlavne v tých základoch :) neskôr sa to dá dobre využiť, keď si to človek uvedomí, a keď to vie používať :)

hehe... oni majú väčšina problém aj s tým, čo majú v C :) viac im netreba, ak tamto nezvládajú :) aj keď je to v C++ to isté ako v C - teda... pointer je stále len pointer :) ale tak na čo im to, keď už v základoch väčšina ľudí tápe :)
All code is crap.

42

Payne

Co sa tyka tych interface-och tak minuly rok boli akoze riadne nasilu...

Ziadne prakticke vyuzitie (polymorfizmus) proste uplne nasilu... Cize je jasne ze potom clovek nevidi ich vyznam a ani ich nepouziva alebo nevie pouzit... Malo by to byt riesene lepsie, napriklad ako naznak navrhovych vzorov (IoC, DI ala Spring)...

Agamemnon

hmm... nebol tam command? ani nvm, ja som detaily toho zadania potom už nepozeral...
All code is crap.

42