• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Objektove programovanie

Started by markus, 21.02.2009, 23:57:40

« predchdzajce - alie »

psicho

Quote from: Agamemnon on  05.05.2009, 16:05:50
Quote from: psicho on  05.05.2009, 15:38:28
a zakaznika odkedy zaujima ako jeto internerne riesene? ,zakaznika zaujima cito funguje alebo ne :P :P :P :P :P :P

to ked xes kupit dajaky software ta tiez sa pitas ako je riesenie napr ukladanie ? :) ze ci vytvaraju nato 5 tried alebo tolen tak dajako ulozia ? :D

v tomto prípade zaujíma, lebo tú knižnicu dodal on... čo ty vieš, čo on v nej vnútri robí... čo ak tá classa robí aj niečo iné, ako napr. posiela to na server, potom čo?


potom zase sa ne nato treba kukat ze nejeto cez x objektov ale nato ze daco nefunguje
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

Agamemnon

ale však ja som o počte tried/objektov nič nepísal :)
All code is crap.

42

Hezechiel

Quote from: Mao on  05.05.2009, 15:33:47
Quote from: Hezechiel on  05.05.2009, 06:52:49
Quote from: Mao on  05.05.2009, 04:11:16
spominas tu vytvaranie adresarov, suborov, cize neviem presne co chces, takisto pises ze nahrajes si to v pohode a hned nato ze ti pri nahravani hadze vynimku
kazdopadne kukni sem http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.unauthorizedaccessexception.aspx , plus pozri detaily vynimky, tie ta navedu na dalsie riesenie.
Tiez mi hadze tu chybu ked chcem hru ulozit. "Acces to path 'C:\\tmp\\history' is denied"
Ako na to pozeram tak mas v ceste dvojite lomitka, to asi nebude OK, ci ano?
tak tie dvojite lomitka su len vo vipise moj kod vyzera takto if (Params == null)
            {
                Params = "C:/tmp/history";
                History.GetInstance().Save(Params);
            }
            else
            {
                History.GetInstance().Save(Params);
            }
            return GameState.PLAYING;
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

Agamemnon

a existuje taká cesta? taký adresár? ak nie, tak ho prv musíš vytvoriť, automaticky ti ho neurobí...
All code is crap.

42

piton

A nema windowz nahodou opacne lomitka jak zvysok sveta? Ci v C# sa to zapisuje normalne s '/' ?
                Params = "C:/tmp/history";
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

Mao

windows ma opacne lomitka, cize musis to zapisat Params =  @"C:\tmp\history";
@ pred stringom znamena ze sa ingoruju vsetky escape sequences, ktore vzdy zacinaju \

Hezechiel

Tak save som uz rozbehal public GameState Execute(IGame game)
        {
            if (Params == null) Params = "C:/tmp/history/history.txt";
            try
            {
                History.GetInstance().Save(Params);
                Console.WriteLine("Ulozenie hry prebehlo.");
            }
            catch (Exception)
            {
                Console.WriteLine("Ulozenie hry zlyhalo");
            }
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

Agamemnon

funguje to s oboma typmi lomítok... plus... escape sequence \\ znamená \, preto v tom výpise bolo c:\\tmp\\etc... :)
All code is crap.

42

Agamemnon

Quote from: piton on  05.05.2009, 19:55:26
A nema windowz nahodou opacne lomitka jak zvysok sveta? Ci v C# sa to zapisuje normalne s '/' ?
                Params = "C:/tmp/history";

btw... to je opačne :) lebo svet (98%) má \ a zanedbateľný zvyšok, okolo 2% (linux, mac ai.) dokopy má / ;)
All code is crap.

42

piton

noo, to je super, ze 98%, ale pred windowsom sa pouzivali /, opacne \ nepouziva ziadny iny ( mne znamy ) OS...
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

domino3d

public GameState ProcessCommand(string command)
je naco ? alaebo som si nevsimol ze dakde daco s tym mam robit?
vivat academicus

piton

no v tej metode sa ma rozpoznat a vykonat prikaz
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

Dudusa

poradte niekto ako urobit nacitacie vami zadaneho suboru.. to treba upravit metodu load v triede history alebo sa to da rovno v triede Load?
Setrite vodu, pite pivo!

domino3d

Quote from: piton on  06.05.2009, 00:35:03
no v tej metode sa ma rozpoznat a vykonat prikaz

aha diki
a ja to robim cez triedu parser, to neva?
vivat academicus

Agamemnon

Quote from: Dudusa on  06.05.2009, 00:45:21
poradte niekto ako urobit nacitacie vami zadaneho suboru.. to treba upravit metodu load v triede history alebo sa to da rovno v triede Load?

do triedy history nemáš zasahovať... to máš použiť ako je... presne ti ale neporadím, lebo nvm ako tá classa vyzerá, ani som to zadanie tohto roku nerobil...

Quote from: piton on  06.05.2009, 00:27:00
noo, to je super, ze 98%, ale pred windowsom sa pouzivali /, opacne \ nepouziva ziadny iny ( mne znamy ) OS...

hej, ale to nič nemení na to, že 98% ľudí používa backslash :) šikovnejší vyhráva...
All code is crap.

42

Hezechiel

nesmejte sa, pri nacitani sa mi to vzdy zacikly, ale zacikly sa to len ak tam mam dva a viac prikazov  bu bu
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

Agamemnon

skúsim si tipnúť... spracovanie príkazu máš tak, že ho rovno vkladáš do histórie? teda v prípade, že vykonávaš znovu príkazy, ktoré si do histórie načítal, tak vždy pri vykonaní jedného príkazu ho znovu vložíš do histórie... a tak je tá história nekonečná, lebo do nej stále pribúdajú príkazy, ktoré vykonávaš? môže byť také niečo? - dúfam, že nie je veľmi chaotické, čo som napísal...

skús vkladanie do histórie zablokovať, kým ju prehrávaš - malo by tam byť enable/disable, alebo také niečo...

ak som sa netrafil, tak sorry :)
ale bez kódu a z jednej vety je to ťažko hádať :)
All code is crap.

42

Hezechiel

si mi hackol comp ze vies presne co sa stalo? :D, ked si to napisal som si uvedomil ze ono mi to loadne z textovky do toho isteho List<string> kde sa uklada aj historia :) tak neviem bude lepsie enable desable, alebo loadovat do druheho listu?

// ci ten druhy zoznam nema zmysel?  ah:
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

Agamemnon

vyber si :) ja by som použil to enable disable - keď už tam je na to funkcionalita urobená, tak prečo sa trápiť navyše :)

náhoda, skúsenosť, pondelkové cviko z oop, odhad - dedukcia z toho všetkého :) môžeš si vybrať aj tu :)
All code is crap.

42

Agamemnon

môže mať zmysel :) väčšina úloh má viacero možných riešení :) a napr. sa môže urobiť požiadavka, kde bude ten list nutný :)
ale ak už máš všetku potrebnú funkcionalitu urobenú, tak zbytočne si vyrábať robotu navyše :)
All code is crap.

42

piton

Quote from: Agamemnon on  06.05.2009, 01:09:31
Quote from: piton on  06.05.2009, 00:27:00
noo, to je super, ze 98%, ale pred windowsom sa pouzivali /, opacne \ nepouziva ziadny iny ( mne znamy ) OS...

hej, ale to nič nemení na to, že 98% ľudí používa backslash :) šikovnejší vyhráva...

No vacsina ludi pouziva MSIE, len preto lebo je vo windowse, to je o tom istom...
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

Agamemnon

je, a? nevidím pointu nejak :)
All code is crap.

42

piton

no ze to, ze to pouziva 97% ludi, neznamena ze to je dobra vec... len to som myslel
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

Hezechiel

Ludia ako mozem dostat GameState z posledneho vikonaneho prikazu do Triedy Load tak aby aj trieda load vratila status z posledneho prikazu?
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level, then beat you with experience. (GILAMONSTER)
I miss WoW so much :(

domino3d

#599
@piton: fajn diki uz som to prerobil tak jak ma byt
@Hezechiel:
heh tam je finta
a prave nad tym * alebo niecim podobnym* silno rozmyslam aj ja
ta finta je ze ty mas vratit loaded position
QuotePo vykonaní metódy Execute() a správnom nahratí uloženej histórie, je návratová hodnota metódy GameState.LOADEDPOSITION.
ale ked ma zabije ... ja neviem blesk  dakde na poli pod stromom nahodne v textovej hre,... tak co potom? vratim loaded position.... to je somarina... lebo jednu chvilu je game state  gameover a o chvilu loaaded, a podla mojho z loaded je potom playnig, takze v mojej hre budes nesmrtelny...

tu je kod z LOAD
...
            foreach( string cmd in History.GetInstance() )
            {
                game.ProcessCommand(cmd);
                //((Game)game).Gamestate = game.ProcessCommand(cmd);
            }
            Console.WriteLine("...");
            return TextGame.Core.GameState.LOADEDPOSITION;

ja neviem akoze co stym amm robit, alebo akoto ma byt, ako to mate Vy?


AAAAAAAAAAAaa
a este jedna vec ma zaujima, ze ked mam rozohratu hru, dam save, a potom nasledne load, tak zase vykona vsetky prikazy od zaciatku ktore som zadal, to by netrebalo resetnut celu hru ? lebo potom tie prikazy nemaju zmysel na tej aktualnej pozicii a ja chcem akoze novu hru, stymi prikazmi co som ulozil ...
HALP bv
vivat academicus