• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

OOP Binasove skupiny

Started by nimrod, 17.11.2012, 00:23:49

« predchdzajce - alie »

Agamemnon

odhadom, kedze som nevidel kod:
mas pristup na hraca, nie? zmen jeho collision box... nechaj dvere dvermi a stenu stenou...
All code is crap.

42

M4D4

na webe je dostupná nová knižnica, stiahnite si ju, nahoďte a tam sa to už tá priechodnosť upravuje

strapec111

#52
cavte mam problem ze vzdy ked trafim aliena a chcem nastavit exploziu spadne hra...bez explozie funguje dobre

act aliena
       if (energy<=0) {
            LargeExplosion largeExplosion = new LargeExplosion(this.x,this.y);
             world.addActor(largeExplosion);
 
a konstruktor largeexplosion
public LargeExplosion(int x,int y){
            animation = new Animation("resources/images/large_explosion.png",32,32,200);
            setPosition(x,y);
    }

nieco zle?

Sanchez

Quote from: strapec111 on  10.12.2012, 23:17:54
cavte mam problem ze vzdy ked trafim aliena a chcem nastavit exploziu spadne hra...bez explozie funguje dobre

act aliena
       if (energy<=0) {
            LargeExplosion largeExplosion = new LargeExplosion(this.x,this.y);
             world.addActor(largeExplosion);
 
a konstruktor largeexplosion
public LargeExplosion(int x,int y){
            animation = new Animation("resources/images/large_explosion.png",32,32,200);
            setPosition(x,y);
    }

nieco zle?

malo by to byt dobre...skor ide o to, ze v priecinku resources/images nie je obrazok large_explosion.png ale iba eplosion.png  :)

strapec111

Quote from: Sanchez on  11.12.2012, 00:27:41
Quote from: strapec111 on  10.12.2012, 23:17:54
cavte mam problem ze vzdy ked trafim aliena a chcem nastavit exploziu spadne hra...bez explozie funguje dobre

act aliena
       if (energy<=0) {
            LargeExplosion largeExplosion = new LargeExplosion(this.x,this.y);
             world.addActor(largeExplosion);
 
a konstruktor largeexplosion
public LargeExplosion(int x,int y){
            animation = new Animation("resources/images/large_explosion.png",32,32,200);
            setPosition(x,y);
    }

nieco zle?

malo by to byt dobre...skor ide o to, ze v priecinku resources/images nie je obrazok large_explosion.png ale iba eplosion.png  :)


fail  :D
vdaka

strapec111

Quote from: Tren on  08.12.2012, 19:52:14
Quote from: ugru on  08.12.2012, 01:54:14
skusal som vytvorit spustitelný .jar subor, no nejak mi to nechce spustat. v netbeanse mi vypise nieco taketo..

QuoteNote: ***\AlienBreed\src\alien\actor\LargeBackpack.java uses unchecked or unsafe operations.
Note: Recompile with -Xlint:unchecked for details.

ked .jar spustam v prikazovom riadku tak hodi nieco take..

QuoteMicrosoft Windows [Version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Všetky práva vyhradené.

***AlienBreed\dist\AlienBreed.jar"
Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: no lwjgl in java.libr
ary.path
        at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(Unknown Source)
        at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Unknown Source)
        at java.lang.System.loadLibrary(Unknown Source)
        at org.lwjgl.Sys$1.run(Sys.java:73)
        at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
        at org.lwjgl.Sys.doLoadLibrary(Sys.java:66)
        at org.lwjgl.Sys.loadLibrary(Sys.java:82)
        at org.lwjgl.Sys.<clinit>(Sys.java:99)
        at org.lwjgl.opengl.Display.<clinit>(Display.java:130)
        at org.newdawn.slick.AppGameContainer$1.run(AppGameContainer.java:39)
        at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
        at org.newdawn.slick.AppGameContainer.<clinit>(AppGameContainer.java:36)

        at framework.SlickWorld.<init>(SlickWorld.java:40)
        at alien.Main.main(Main.java:21)

nefunguje ani mne

nejaky progres?

Tren

vygooglil som si tu chybu a na stranke lwjgl.org som nasiel nejake pouzitelne veci o tom .. http://www.lwjgl.org/wiki/index.php?title=Setting_Up_LWJGL_with_NetBeans

vysledok je ze spustit sa da nakoniec z prikazoveho riadka .. s nasledujucim prikazom..

(v cmd sa musite nachadzat v priecinku projektu)

java -Djava.library.path=lib/natives -Dorg.lwjgl.opengl.Display.allowSoftwareOpenGL=true -jar dist/AlienBreed.jar

spustanie dvojklikom na .jar nemam vyriesene este

d_

Ako povodne vyzeral davny Alien  ;)

nimrod

neviete nahodou preco mi alien moze prechadzat cez dvere?

class Alien, metoda act:

for(Actor actor : getWorld())
        {   if(actor instanceof Door && this.intersects(actor))       
           ....    //hocico tu dam, nevykona sa to
            break;           
        }


Agamemnon

a zlozene zatvorky tam mas?
All code is crap.

42

nimrod

hej, zatvorky mam.
Uz som to vyriesil. Stacilo odstranit ten break;

nimrod

Tak teraz uz len poriesit, aby sa ten subor dal spustit. Ked zadam do terminalu ten Trenov prikaz, tak to ide, ale cez ikonku nie :)

m@tej

no a ked uz vsetko ako tak ide tak ako to ma skoncit??? nema sa to nejak ukoncit ked niekde pridem alebo tak nejak???

Tren

Quote from: m@tej on  15.12.2012, 03:22:25
no a ked uz vsetko ako tak ide tak ako to ma skoncit??? nema sa to nejak ukoncit ked niekde pridem alebo tak nejak???
mas aj posledne cviko dokonca? dvere atd, vlastne rozsirenie ? :)

strapec111

ako odovzdavame zadanie my? len zozipovat projekt a uploadnut na moodle? alebo ako?

m@tej

Quote from: Tren on  15.12.2012, 07:29:47
Quote from: m@tej on  15.12.2012, 03:22:25
no a ked uz vsetko ako tak ide tak ako to ma skoncit??? nema sa to nejak ukoncit ked niekde pridem alebo tak nejak???
mas aj posledne cviko dokonca? dvere atd, vlastne rozsirenie ? :)
uz som ti odpisal na spravu

m@tej

Quote from: strapec111 on  15.12.2012, 08:23:26
ako odovzdavame zadanie my? len zozipovat projekt a uploadnut na moodle? alebo ako?
podla mna asi podobne jak oni...tiez s dokumentaciou, uml diagramamy a neviem s cim vsetkym...tipujem ze tak nejak: http://it4kt.cnl.sk/c/oop/deliver.html okrem tej pouzivatelskej prirucke.....len moj nazor

spili

#67
nesúhlasím :) určite to nebude takto ;) to by nám dali už dávno vedieť :)

+ podľa mňa strašne stresuješ :D

m@tej

cawte pocuvajte kamarat ma taky problem ze v metode intersects AbstractActor vypisuje null pointer...asi takto:public boolean intersects(Actor actor)
    {
        if(actor == null)
            System.out.println("je null");
        if (bla bla bla)
       {
           return true;
       }
       else
       {
            return false;
       }


a vypise mu ze je null
kde moze byt chyba???

tino8

mozem ti naisto povedat ze v takom kode ti nic nevyhodi nullpointerException... Ale je velmi pravdepodovne ze prave kod co si vynechal je chybny.


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

m@tej

no kludne tu mas aj cely kod @Override
    public boolean intersects(Actor actor) {
if(actor == null)
            System.out.println("je null");
        if(actor.getX() < (getX() + getWidth()) &&
                actor.getY() < (getY() + getHeight()) &&
                getX() < (actor.getX() + actor.getWidth()) &&
                getY() < (actor.getY() + actor.getHeight()) )
        {
            return true;
        }
        else return false;
   
}

ale ide o to ze na tu podmienku sa ani nedostane a uz vypise ze je null......a metodu intersects vola napr. aj tu:@Override
    public void act() {
        Player player = (Player)world.getPlayer();
       if(intersects(world.getPlayer()){
           world.removeActor(this);
          player.setEnergy(player.getEnergy()+10);
       }
    }

Sanchez

Quote from: m@tej on  16.12.2012, 00:37:05

ale ide o to ze na tu podmienku sa ani nedostane a uz vypise ze je null...


hodila som to do svojho projektu a v pohode to slo...takze chyba bude skor niekde inde..skus popozerat actorov..ci ma dobre spravene triedy (cize extends, implements).. :)

tino8

keby si tu pastol stacktrace tak to vieme hned :)


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

m@tej

Quote from: Sanchez on  16.12.2012, 01:22:21
Quote from: m@tej on  16.12.2012, 00:37:05

ale ide o to ze na tu podmienku sa ani nedostane a uz vypise ze je null...


hodila som to do svojho projektu a v pohode to slo...takze chyba bude skor niekde inde..skus popozerat actorov..ci ma dobre spravene triedy (cize extends, implements).. :)

hej aj ja som to hodil do svojho a v pohode to islo...kopec veci som mu prepisal podla seba a stale to iste.....nechapem

m@tej

Quote from: tino8 on  16.12.2012, 01:23:02
keby si tu pastol stacktrace tak to vieme hned :)
co je stacktrace?? :)