• Welcome to TUKE FÓRUM - FĂłrum pre ĆĄtudentov Technickej Univerzity v KoĆĄiciach.
 

UĆ aA

Started by Wolfdale, 24.09.2011, 05:08:29

« predchádzajúce - ïalčie »

zaky

Quote from: bEnd3r on  24.10.2011, 21:37:10
ja to mam vyriesene tak, ze funkcia printSubtree(T,index) vypise prvok, ktory sa nachadza na pozicii index, a potom ak je index*2 mensi ako 2^maxlevel tak zavola printSubtree(T,index*2) a printSubtree(T,(index*2)+1)

tymto dakujeme benderovi br

92% teenagerĆŻ neposlouchĂĄ svojĂ­ maminku. Patƙíơ-li mezi zbĂœvajĂ­cĂ­ch 8%, dej si tohle do podpisu

felipe

za 6. nehehe  :bannana_guitar:

btw:
jedna skupina 3.cviko: cut(List L, Position P) rozdeli list na pozicii P, vrati cast od P po koniec listu
druha skupina RAM: vstup n>=0, vystup 2^n

xxx3

to ste mali na pisomke to iste co bolo ako zadanie ??? kto ta uci ?

Tren

predpokladam ze Simonak

felipe

senor simonak
postavil sa ku tabuli a z hlavy vypotil co chce... predosla skupina mali z RAM najvacsi prvok postupnosti a z C cut alebo cat, presne nevim... a 2^n v zadaniach nebolo

Rajo

to 2^n sa mi zdĂĄ, ĆŸe som videl v tom pdf-ku od pĂĄna dekana  :emot-LMAO:

charlie

mam to dobre?
value[v]->pole kt obsahuje hodnoty ulozene vo vrcholoch
right a left [v] su polia s indexami na podstromi

dobre abo zle som pocholil? diki

Cici

Quote from: charlie on  01.11.2011, 19:15:32
mam to dobre?
value[v]->pole kt obsahuje hodnoty ulozene vo vrcholoch
right a left [v] su polia s indexami na podstromi

dobre abo zle som pocholil? diki
myslim ze spravne

charlie

#358
som skopcil ten preorder od simonaka a len som zmenil nazov na preorderTT a vsade kde sa odkazovalo nan a snazil sa vypisat postupnost bez middle podtromu
namiesto 1 2 4 9 6 3 7 11 13 8 14 vypisuje 1 2 4 7 5 8 3 6 9.  :whacko:

neviete kde by mohla byt chyba?

EDIT: aj postorderu to robi. ta ja neviem. zeby mal simi zle zdojaky  :D

EDIT2: uz som na to prisiel sam :P. som mal doplnit aj setTT co mi dajak uslo  :D

ta uz mate aspon navod jak to urobit, ta sa cinte  bv

Rajo

mimochodom, ĆĄĆ„astlivci čo uĆŸ mali zĂĄpočtovku so Ć imoƈåkom ako to prebiehalo? mali ste k dispozĂ­ciĂ­ len moodle? osstatne strĂĄnky boli zablokovanĂ©? z moodla ste si stiahli balíček (ako tie z cvičenĂ­) a buď v RAM stroji alebo v CodeBlocks ste programovali čo ste mali a nĂĄsledne ste to odoslali na moodle a vyhodnotil to? alebo ako? nejake info proste...

esperian

a hodnotenie bolo ake ?? akoze davali 6b aj tak ked si tam mal nejaku chybicku alebo len tak ze ide neide ?

felipe

kto robil cvika poctivo s tym ze to aj chape tak nebude mat problem... prebiehalo to tak ze vypoti ulohu pre C a pre RAM... pre C si stiahnes cviko z moodlu pre RAM nemas nic, a robis a robis a robis... hodnotenie ti nepoviem lebo som to mal funkcne na 100%... a nesnazte sa googlit instrukcie, ide iba moodle

Rajo

Quote from: felipe on  02.11.2011, 06:09:59
kto robil cvika poctivo s tym ze to aj chape tak nebude mat problem... prebiehalo to tak ze vypoti ulohu pre C a pre RAM... pre C si stiahnes cviko z moodlu pre RAM nemas nic, a robis a robis a robis... hodnotenie ti nepoviem lebo som to mal funkcne na 100%... a nesnazte sa googlit instrukcie, ide iba moodle

a koÄŸko bolo času ? keď si to mal hotovĂ©, odoslal si to cez moodle alebo si ho zavolal, spustil program, ide, 6b ?

Tren

Quote from: Rajo on  02.11.2011, 17:53:58
Quote from: felipe on  02.11.2011, 06:09:59
kto robil cvika poctivo s tym ze to aj chape tak nebude mat problem... prebiehalo to tak ze vypoti ulohu pre C a pre RAM... pre C si stiahnes cviko z moodlu pre RAM nemas nic, a robis a robis a robis... hodnotenie ti nepoviem lebo som to mal funkcne na 100%... a nesnazte sa googlit instrukcie, ide iba moodle

a koÄŸko bolo času ? keď si to mal hotovĂ©, odoslal si to cez moodle alebo si ho zavolal, spustil program, ide, 6b ?
malo by to byt na celu hodinu nie?

Don_Corleone

Quote from: felipe on  02.11.2011, 06:09:59
kto robil cvika poctivo s tym ze to aj chape tak nebude mat problem... prebiehalo to tak ze vypoti ulohu pre C a pre RAM... pre C si stiahnes cviko z moodlu pre RAM nemas nic, a robis a robis a robis... hodnotenie ti nepoviem lebo som to mal funkcne na 100%... a nesnazte sa googlit instrukcie, ide iba moodle

ale srandy ako netbeans , dev++ , emustudio idu ????

zaky

mame sa ucit aj to druhe cviko
https://moodle.fei.tuke.sk/file.php/54/cv02/index.html
tie priestorove casove zlozitosti, cenove kriteria a tie hluposti? alebo co sa tyka RAM stroja tak len vediet instrukcie a daky zadany program napisat ? mam Korecka, co presne vravel ? diks

92% teenagerĆŻ neposlouchĂĄ svojĂ­ maminku. Patƙíơ-li mezi zbĂœvajĂ­cĂ­ch 8%, dej si tohle do podpisu

orsi

#366
tie kritĂ©riĂĄ netreba vedieĆ„! tie stačí na skĂșĆĄku. (mam simonaka)

Tren

nevie nikto co by sa dalo ocakavat u p. Korecka zajtra na zapoctovke?

BuliWyf

Quote from: Tren on  03.11.2011, 00:47:58
nevie nikto co by sa dalo ocakavat u p. Korecka zajtra na zapoctovke?
RAM
- min, max (n,a1...an)
- sucet parnych, neparnych cisel (n,a1...an)
- sucet postupnosti (n)
C
- rozdelenie zoznamu na zaklade hodnoty
- kopia zoznamu, ktory obsahuje kazdy 2 prvok, parny prvok, neparny
- stack - vratit dno zasobnika

Tren

Quote from: BuliWyf on  03.11.2011, 02:16:56
Quote from: Tren on  03.11.2011, 00:47:58
nevie nikto co by sa dalo ocakavat u p. Korecka zajtra na zapoctovke?
RAM
- min, max (n,a1...an)
- sucet parnych, neparnych cisel (n,a1...an)
- sucet postupnosti (n)
C
- rozdelenie zoznamu na zaklade hodnoty
- kopia zoznamu, ktory obsahuje kazdy 2 prvok, parny prvok, neparny
- stack - vratit dno zasobnika
uuuuuf je co robit  :D

esperian

a inak pi p. Koreckovi  , som pocul ze ta skupina co ma 7:30 je nejako na 2 skupiny rozdelena ? je to podla abecedy ?

Tren

ja mam o 9,10 a sme rozdeleni, podla abecedy

esperian

#372
dik.. cize niekto ma prijst na 9:10 a niekto neskor hej ?ok  a nevies kolko casu budeme mat na kodenie ?

Tren

tak na 9,55 mame prist myslim taze tak 30-40 minut asi

RiTChi

Quote from: BuliWyf on  03.11.2011, 02:16:56
Quote from: Tren on  03.11.2011, 00:47:58
nevie nikto co by sa dalo ocakavat u p. Korecka zajtra na zapoctovke?
RAM
- sucet parnych, neparnych cisel (n,a1...an)

A ako zistis v RAM stroji, ci je cislo parne, ked tam je len celociselne delenie?? ci to myslis ako parny index cisla postupnosti? (a2, a4, a6...)??