• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

OOP

Started by NDK, 22.09.2011, 21:02:52

« predchdzajce - alie »

esperian

Quote from: bEnd3r on  11.12.2011, 17:57:05
ta..ani ne, nahras tam subory *.class a ono ti vytvori taketo nieco

a ako pozeram na googli tak je este co robit.. ale teraz ma napadlo nejak to dokopat cez blueJ

//milaninho..nemohol by si tu hodit nieco co by si ty odporucal? pekne prosim :)

postupuj podla navodu
Instalar UML en Netbeans 6.8

mam to otestovane na netbeans 7:0.1  ;)

xxx3

Hm, tam ale nie su tie sipky ...

Niekto tu spominal, ze preco nerobime v Eclipse, ze tam sa to da vygenerovat ... kebyze stiahnem Eclipse a tam nahram svoj projekt ? Mi to spravi ?

esperian

ake sipky ?? ja to mam takto (pripajam kusok)a vygenerovalo sa mi to samo .. len som si to potom este trocha rozmiestnil..

edit// aha to si asi nenarazal na mna xD

xxx3

to som pisal k tomu co se mdal bender

ultimate

#554
diky, ale zmaz si post, nasiel som chybu, tak som zmazal svoj post

// potom zmazem aj tento

xxx3

jedna z poziadaviek na odovzdanie: Priečinok obsahuje binárku, resp. spustiteľný súbor vašej hry.

Ako si spravim tu binarku alebo spustitelny subor hry ?

esperian

zda sa mi ze to je ten jar subor ktory mas v Adventuer/dist/Adventure.jar

spustis ho v prikazovom riadku nasledovne..
"preklikas" sa do priecinku Adventuer/dist a zadas prikaz java -jar Adventure.jar

orsi

ako opraviť toto pmd: Znížte počet: 'if', 'while', 'for', 'case' príkazov v rámci 'class GameImpl' (zložitosť je 2 (Highest = 14) z 10).
??

xxx3

ako ze vam pise vystup z PMD po slovensky ? Co mate za ruleset ?

Agamemnon

if sa dá nahradiť kompozíciou objektov a polymorfizmom... ak je vhodná situácia...

ale jednoduchšie je urobiť napr. switch... a pod... ak pastneš kód, tak ti cca poviem, čo sa dá urobiť...
All code is crap.

42

orsi

#560
ako nastaviť mirekov ruleset? neviem podla akych pravidiel mi to teraz kontroluje  :D

// ok, už chapem, ja tiež som stiahol z 6. cvika, takže je to ten mirekov ruleset.

xxx3

ja nemam v priecinku dist\ ziadny jar subor ... ako ho vygenerovat ?

ja som stiahol ruleset z moodle z 6. cvika

matus217

Quote from: xxx3 on  11.12.2011, 20:16:35
ja nemam v priecinku dist\ ziadny jar subor ... ako ho vygenerovat ?

ja som stiahol ruleset z moodle z 6. cvika
Hore v netbeanse vedla tlacitka na spustenie (zelena sipka) mas tlacitko clean and build... Toto ti vytvori novy cisty build tvojho programu do priecinku dist napr. rovno v priecinku tvojho projektru.

xxx3

dik ... a ta prirucka ... chybove hlasenia tam ake davate ? ... len tie z History ? ... alebo ked mam take, ze System.out.println("Tadial sa neda ist") tak aj taketo sa beru ako chybove hlasenia ?

esperian

aj take aj take, vsetky chyby co vyhodi   :)

xxx3

potom mam vsetky tie "chybove hlasky" .. ako naprikad: taketo predmet neexistuje a podobne pisat ako System.err.println  alebo moze ostat System.out.println ci game.getUI().println ? .... alebo to je jedno ? na tom nezalezi ?

esperian

vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr

execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");

matus217

Ja som vypisal vsetky chybove hlasky ake mam v celom zadani. Ohladom predmetov, ukladania hry, batohu, atd... Aj tie co su cez normalny print, aj cez textUI print

orsi

ako opraviť - všade kde mám Arraylisty mi pmd vypisuje toto:    Pretypujte deklaráciu (namiesto typu 'ArrayList' použite rozhranie, ktoré tento typ implementuje).

ppeess

Quote from: orsi on  12.12.2011, 00:35:02
ako opraviť - všade kde mám Arraylisty mi pmd vypisuje toto:    Pretypujte deklaráciu (namiesto typu 'ArrayList' použite rozhranie, ktoré tento typ implementuje).
Toto sa tu uz tusim riesilo ......

selli1235

Nasiel uz niekto ten formular??

bEnd3r

pokial viem tak on tam bol a teraz uz nie je, cize ho asi niekto zodpovedny musel zvesit, nerob paniku  :)

veteran

Quote from: esperian on  11.12.2011, 21:21:56
vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr

execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");
Hej, hej, také čosi spomínal aj doc. Tomášek.

veteran

Ešte k chybovým hláškam. Mám rátať medzi ne aj takéto prípady?

Mám predmet skrutkovač, ktorým si potrebujem otvoriť cestu cez vetraciu šachtu. Keď skrutkovač použijem, vytvorí sa predmet "odmontovaný poklop" a môžem ísť. Ak však skrutkovač nepoužijem a chcem pokračovať cez neodmontovaný poklop, tak mi to vypisuje "Do vetracej sachty sa nevies dostat. Najprv odmontuj poklop."

Alebo:

V batohu mám peniaze, ktoré potrebujem na natankovanie auta. Prídem do pokladne pumpy a ak ju chcem opustiť bez zaplatenia, vypíše mi hlášku "Hej, chces zdrhnut bez zaplatenia?!".

Sú aj toto chybové hlášky? Dávate do dokumentácie aj takéto hlášky?

matus217

Quote from: veteran on  12.12.2011, 02:37:09
Ešte k chybovým hláškam. Mám rátať medzi ne aj takéto prípady?
...
Tieto hlasky som tam ja nezapisoval. To mi neprijde ako chybova hlaska, ale priamo reakcia hry na tvoj stav. Aspon mne to neprijde ako chyba...