• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Objektové programovanie

Started by tino8, 28.09.2009, 05:12:18

« predchdzajce - alie »

Agamemnon

Quote from: miguel_11 on  03.01.2010, 17:09:59
zdravim kedy v tomto novom roku sa bude dat odovzdat zadanie Z OOP pri profesorovy Marekovy Novakovy.
Diki moc.

z mareka ste už profesora urobili? ;D
All code is crap.

42

Agamemnon

Quote from: piton on  03.01.2010, 06:27:44
Quote from: Agamemnon on  03.01.2010, 02:32:05
Quote from: piton on  02.01.2010, 18:21:01
Quote from: Agamemnon on  31.12.2009, 19:26:01
properties v c# nie sú len na srandu... niektoré veci sa v c# nedajú urobiť pomocou metód, len pomocou properties (resp. cez metódy len použitím zložitých workaroundov)...
hmm, toto by ma zaujimalo, ako to myslis? Daj nejaky priklad ;-)

napr. c# má takú vec, že dependency property... v podstate celý data bindind vo wpf je postavený na properties... :)
aha, zaujimave :) diky za odpoved...

nz :)
All code is crap.

42

dEVIANT

Otázka asi hlavne na mireka...Aké typy otázok budú na skúške? Hlavne teória, či zdrojáky?či pol na pol?či?:D
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

kubiik


Peterray

To hej, ale to je celkovo dokedy maju byt odovzdane , ale hadam mi nechces povedat ze nam daju buchnut prvy termin.

Snake1

Hej nemohol by niekto napisat ako ma byt ten ParserImpl lebo chcem to otestovat ale neviem to spravit diki.

tragedy11

Quote from: Snake1 on  04.01.2010, 01:30:03
Hej nemohol by niekto napisat ako ma byt ten ParserImpl lebo chcem to otestovat ale neviem to spravit diki.
suuhlasiim s kolegom..thx

pivco89

Quote from: Aniy on  03.01.2010, 18:09:15
Quote from: Peterray on  03.01.2010, 04:33:06
Odovzdavanie bude kedy prebiehat. Ako zislo by sa aj datumy uz dat. 5.1 máme niektorý matiku uz.
v moodli ak dobre vidím tak je dátum 18.1.

no a co skuska ked ju mam skor?...a nemam body na zapich zatial...co teraz?...

piton

ked nemas zapich, tak na skusku nejdes.
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

blackflash

tak to je riadna hlupost teda ... to nas riadne vela nepojde na skusku , ja hru mam urobenu cakam na termin odovzdania. Na skusku som uz prihlaseny  :o takze ?

Peterray


Peterray

By sa mi to zislo vediet co najskor...

pivco89

nevie niekto nejaky termin kedy sa datento tyzden odovzdat zadanie z OP?...

patt

Pripajam sa k vam chlapci...hru mam uz davno hotovu,no v 13-tom tyzdni som tu nebol.Na skusku som uz tiez prihlaseny.Cakam uz iba na odovzdavku :D keby mal niekto neake info,tak piste :) Diki moc...

scream

Ake je heslo na kurz OP v moodli? Stare loginy (TE07...) uz nefunguju a na novom sa potrebujem znovu zapisat...vraj zacina na "h"

tino8

Quote from: scream on  04.01.2010, 22:21:57
Ake je heslo na kurz OP v moodli? Stare loginy (TE07...) uz nefunguju a na novom sa potrebujem znovu zapisat...vraj zacina na "h"


skus hovno...

alebo si precitaj mozno 10 prispevky dozadu a tam najdes tiez nieco na h :)


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

Peterray

Tie hromadné na odovzdávanie kedy plánujete? Otázka na Mireka

Buici

chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
        Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
        if( item != null ){
            room.removeItem(item);
            room.addItem(new OtvoreneDvere());
           
            room.setExits(?,?,?,?);     

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null) 
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....

Snake1

hej ludia ako vytvarate vystupny subor v netbeans? myslim jeden subor ako cela hra

dEVIANT

Quote from: Buici on  05.01.2010, 00:52:35
chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
       Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
       if( item != null ){
           room.removeItem(item);
           room.addItem(new OtvoreneDvere());
         
           room.setExits(?,?,?,?);    

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null)  
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....


Ta mne sa dosť pozdáva (aj som ho použil ) tento spôsob :

V GameImpl si nahádžeš napr. v metóde CreateRooms() inicializované miestnosti do List-u. V tej triede si aj vytvoríš metódu napr. Room GetRoom(String roomName)...

no a potom si už len pomocou tejto metódy voláš miestnosti, ktoré potrebuješ, podľa mena...chápeš ? :D

Quote from: Snake1 on  05.01.2010, 01:05:55
hej ludia ako vytvarate vystupny subor v netbeans? myslim jeden subor ako cela hra

Šak pomocou Build ne?
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

lielo

Quote from: Buici on  05.01.2010, 00:52:35
chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
        Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
        if( item != null ){
            room.removeItem(item);
            room.addItem(new OtvoreneDvere());
           
            room.setExits(?,?,?,?);     

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null) 
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....



if(game.getCurrentRoom().getItem("mutant") != null && game.getCurrentRoom().getItem("mutant") instanceof Killable)
        {
            game.getBackpack().remove(name);
            game.getCurrentRoom().removeItem(game.getCurrentRoom().getItem("mutant"));
            System.out.println("Zabil si mutanta. ");
            ((GameImpl)game).geta14().setExits(((GameImpl)game).geta11(), ((GameImpl)game).geta17(), ((GameImpl)game).geta15(), ((GameImpl)game).geta13());

        }

skus to nejako takto. ale to si musis pre kazdu miestnost vytvorit metodu get (napr. geta11) v triede GameImpl ktora bude vraciat tu miestnost ktoru chces vratit.

dEVIANT

A potom budeš mať v GameImpl ďalších 10 metód...binárne PMD ti zahlási, že trieda ma moc vela metód. Sprav to tak ako som písal ja, a máš to lepšejšie, krajšejšie, jednoduchšejšie, validnejšejšie, a použiteľnejšejšie... :)
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

Buici


mozes to napisat trosku konkretnejsie....
lebo nejako stale mi to nejde a nad tou "primitivnou" vecou sedim uz 3den  >:(

dEVIANT

No tak neviem čo konkrétne na tom nechápeš...ale tak ok...metóda getRoom by mohla vyzerať nejako takto :

public Room getRoom(String roomName) {
    Room navrat = null;
    for (Room room : this.zoznamMiestnosti)
      if (room.getName().equalsIgnoreCase(roomName)) {
          navrat = room;
      }
    return navrat;
}

a potom príkaz ne zmenenie exitov nejako takto :

game.getCurrentRoom().setExits((gameimpl.getRoom("START")), (gameimpl.getRoom("START")), null, null);

samozrejme som predtým pretypoval vstupný game na typ GameImpl...pomocou GameImpl gameimpl = (GameImpl) game;

už chápeš? :D
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

Dakota

Chcem sa opytat, ako je to s tym PMD.

Otestoval som si cez to hru, s parametrom "text" a mi to vypisalo "No problems found"...Podla toho by som mal mat hru nakodenu spravne nie?

ALE nejako sa mi to nezdalo a urobil som v kode hry nepouzitu lokalnu premennu, ktora je definovana v rulesete za chybu.
dal som to prejst cez pmd a on aj tak vypisal "No problems found"...

Tak ja neviem  ???

Do prikazoveho riadku som zadaval:
c:\pmd\bin\pmd c:\pmd\test.jar text c:\pmd\ruleset.xml

ten test to je premenovany moj build a je nakopirovany do zlozky ktora je v kode...