• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Objektové programovanie

Started by tino8, 28.09.2009, 05:12:18

« predchdzajce - alie »

psicho

btw v windowse sa pouziva \n\r a v linuxe \n :P a je mozne ze prave textovy editor v ktorom sito pozeral vyzaduje aby si pouzival \n\r :) skus inym kuknut a bude to fajn :) snaad :D
read my blog> www.codemazing.com <read my blog

mirek

kniznica bola aktualizovana. skuste, ci to robi este tento problem.
So say we all!

tino8

zmena kniznice bola iba pri tych lomitkach?


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

scream

nehodi tu pls niekto triedu East? Lebo uz stracam nervy a v tuto hodinu ma nejak nic nenapada :(

dEVIANT

Quote from: scream on  12.12.2009, 06:13:46
nehodi tu pls niekto triedu East? Lebo uz stracam nervy a v tuto hodinu ma nejak nic nenapada :(

asi prichádzam na fórum jak na zavolanie :D

  public East() {
      super("EAST","Pojdeš smerom na východ.");

       }
/**
* Vykoná daný príkaz.
* @param game referencia na hru
* @return state stav hry
*/
    public GameState execute(Game game) {
        Room currentRoom = game.getCurrentRoom();
        if(currentRoom.getEast()!=null) game.setCurrentRoom(currentRoom.getEast());

        else System.out.println("Tadiaľ sa nedá ísť.");


        return GameState.PLAYING;
    }
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

tino8

asi bude stracat nervy nadalej, lebo ked robi iba to cviko urcite este nema doplnujuce, a iba v dopl sa robi AbstractCommand:)


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

MartinK

Ja len pripominam vsetkym studentom, aby si pred odovzdanim zadania poriadne precitali co ma dane zadanie obsahovat, ako bude dane preberanie zadani prebiehat a co maju si priniest so sebou.

Pre upresnenie posielam odkazy:
https://moodle.fei.tuke.sk/wiki/index.php/V%C5%A1eobecn%C3%A9_pokyny_pre_odovzd%C3%A1vanie_zadan%C3%AD
https://moodle.fei.tuke.sk/wiki/index.php/Znenie_zadania_a_pokyny_k_jeho_vypracovaniu
https://moodle.fei.tuke.sk/wiki/index.php/Hodnotenie_zadania

scream

#232
Deviant diky moc - pomohlo :) uz som si to opravil ;)

Takze aky je vlastne termin na odovzdanie zadania? Do piatku?

mirek

#233
Quote from: tino8 on  11.12.2009, 03:10:25
zmena kniznice bola iba pri tych lomitkach?

v dvoch veciach - v lomitkach - zavolala sa este metoda tusim out.newLine() a v Save() sa zmenil parameter z ArrayList-u na List. funkcne ale ziadna zmena.
So say we all!

mirek

Quote from: dEVIANT on  12.12.2009, 06:16:55
Quote from: scream on  12.12.2009, 06:13:46
nehodi tu pls niekto triedu East? Lebo uz stracam nervy a v tuto hodinu ma nejak nic nenapada :(

asi prichádzam na fórum jak na zavolanie :D


to si teda prisiel, ale az taketo riesenia by som tu rovno nepublikoval - programovanie copy'n'paste cloveka velmi nenauci. duplom nie vtedy, ked sa clovek trapi s jednym z najlahsich prikazov hry... treba prezvediet problem a tak skusit poradit...
So say we all!

tino8

ako sa mysli to PMD z prikazoveho riadku? lebo ak spustam PMD v Netbeanse tak nenachadza ziadne chyby


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

gladiatus

mám taký malý problémik s hrou:  bk
- ak som v hre získal meč,
- prídem do miestnosti kde je nejaká príšera,
- zadám:  použi meč,
- vypíše mi:   Zabil si príšeru

a problém je v tom, že tu príšeru tam stále vidím...........otázka: ako vymažem tu príšeru z tej miestnosti keď ju zabijem???????????

všetkým ochotným vopred dík za pomoc  :)

tino8

jasne ze ju vymazes :) ako inak by si sa jej chcel zbavit?


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

gladiatus

Quote from: tino8 on  12.12.2009, 19:59:24
jasne ze ju vymazes :) ako inak by si sa jej chcel zbavit?

no veď o to ide, že neviem ako   ah:

scream


tino8

nato je metoda removeItem


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

001px9

Vie mi niekto povedat naco je dobre, ze kazda classa predstavujuca prikaz hry ma implementovat interface command a este ma byt aj potomkom triedy  AbstractCommand???
Ved to dvakrat robim to iste... tym padom .. ci nie?
Uspech v zivote je tvoreny zo 60% spravnych rozhodnuti a 40% stastia...

piton

Ked dobre pamatam, tak som sa uz minuleho roku mirekovi stazoval, ze to je zbytocne, aj sam priznal, ze sa to dalo spojit do jedneho... Ale asi sa na to nejak zabudlo :) A mas to v podstate jedno, nevadi, ze je to tak spravene.
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

scream

Ale ved AbstractCommand implementuje Command... cize pri jednotlivych prikazoch staci rozsirit AbstractCommand a je to..
Ale ohladom toho AbstractCommand mam aj ja otazku.
To mam vytvorit 2 triedy s nazvom AbstractCommand? Jednu v balicku commands a druhu v items? alebo ako?

mirek

Quote from: tino8 on  12.12.2009, 17:09:36
ako sa mysli to PMD z prikazoveho riadku? lebo ak spustam PMD v Netbeanse tak nenachadza ziadne chyby

ved prave to, ze v netbeanse je akysi skromny na vystupy. okrem toho, ze pmd vies instalovat ako plugin do ide, vies si stiahnut aj spustitelnu binarnu verziu. tak stiahni tu a over si svoj kod pomocou nej.
So say we all!

mirek

Quote from: scream on  12.12.2009, 22:50:17
Ale ved AbstractCommand implementuje Command... cize pri jednotlivych prikazoch staci rozsirit AbstractCommand a je to..
Ale ohladom toho AbstractCommand mam aj ja otazku.
To mam vytvorit 2 triedy s nazvom AbstractCommand? Jednu v balicku commands a druhu v items? alebo ako?

presne tak - vytvorite iba triedu AbstractCommand, ktora bude implementovat rozhranie Command. vase prikazy budu potom uz len potomkami triedy AbstractCommand a nebudu implementovat rozhranie Command (teda - oni budu, ale zapisovat to netreba, pretoze to budu implementovat prostrednictvom tej abstraktnej triedy).

a nebudes vytvarat dve abstraktne triedy AbstractCommand, ale AbstractCommand pre prikazy a AbstractItem pre predmety. ale ak nechces, tak nemusis - toto je volitelna uloha. ale usetri ti par riadkov kodu v kazdom prikaze a v kazdom predmete.
So say we all!

mirek

Quote from: piton on  12.12.2009, 22:46:37
Ked dobre pamatam, tak som sa uz minuleho roku mirekovi stazoval, ze to je zbytocne, aj sam priznal, ze sa to dalo spojit do jedneho... Ale asi sa na to nejak zabudlo :) A mas to v podstate jedno, nevadi, ze je to tak spravene.

hmm... tak tu uz nepamatam, ze o com bol tento rozhovor. sice - matne. oni toho roku uz totiz vobec nemaju abstraktne triedy, ako ste mali vy - toho roku si ich ale mozu vytvorit sami. maju k dispozicii len sadu rozhrani.
So say we all!

Peterray

Mohol by mi poradit dakto ako to je s class diagramom? Ved ked v netbeanse urobim tento diagram pomocou pluginu UML, tak dany class diagram pozostava s adresara a v nom su subory potrebne ku diagramu. Ako ho mam skonvertovat do formatu png? Je to potrebne alebo to netreba. Format png je vo visualku ,ak sa mi dobre zda, ale mi robime v netbeans. Je potrebne to mat v .png?

scream

Quote from: mirek on  12.12.2009, 23:06:52

a nebudes vytvarat dve abstraktne triedy AbstractCommand, ale AbstractCommand pre prikazy a AbstractItem pre predmety. ale ak nechces, tak nemusis - toto je volitelna uloha. ale usetri ti par riadkov kodu v kazdom prikaze a v kazdom predmete.

Tak v navode je:
Doplňujúce úlohy
Vytvorte abstraktú triedu AbstractCommand, ktorá bude reprezentovať všeobecný predmet. Umiestnite do nej všetky členské premenné a metódy, ktoré sú spoločné pre každý predmet. Každý vytvorený predmet tak bude potomkom tejto triedy.

sa mi to zdalo divne:)

piton

#249
Quote from: scream on  12.12.2009, 22:50:17
Ale ved AbstractCommand implementuje Command... cize pri jednotlivych prikazoch staci rozsirit AbstractCommand a je to..
Ale ohladom toho AbstractCommand mam aj ja otazku.
To mam vytvorit 2 triedy s nazvom AbstractCommand? Jednu v balicku commands a druhu v items? alebo ako?
aha, tak toho roku to mate predsa inak... Zmenilo sa to.
Quote from: mirek on  12.12.2009, 23:08:07
Quote from: piton on  12.12.2009, 22:46:37
Ked dobre pamatam, tak som sa uz minuleho roku mirekovi stazoval, ze to je zbytocne, aj sam priznal, ze sa to dalo spojit do jedneho... Ale asi sa na to nejak zabudlo :) A mas to v podstate jedno, nevadi, ze je to tak spravene.

hmm... tak tu uz nepamatam, ze o com bol tento rozhovor. sice - matne. oni toho roku uz totiz vobec nemaju abstraktne triedy, ako ste mali vy - toho roku si ich ale mozu vytvorit sami. maju k dispozicii len sadu rozhrani.
No ten rozhovor bol, ked som ti odovzdaval zadanie a pytal si sa na pripomienky k zadaniu, tak som spomenul, ze zbytocne tam je aj rozhranie a abstraktna trieda. Ale to uz je jedno :)

//EDIT:
Pred rokom bol tento problem:
ACommand command = new East(); //napriklad, a ked som chcel pouzit metodu execute z ICommand, musel som pretypovat...
((ICommand)command).Execute();
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein