• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

OP - Objektove programovanie

Started by pepco, 23.02.2008, 02:04:57

« predchdzajce - alie »

ywetka

Quote from: Havran on  28.03.2008, 02:48:52
ne tak som to myslel, skorej tak ze naprikald pre nevhodny obsah hry, ale tak zase seci maju 18+ tak dufam :)

no jasne, sak ked to bude originalne, tym lepsie, aspon sa pobavime ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

kOsTi

ja som chcel povodne zakomponovat havrana a svetlice ale nejak nevydalo.... ale kto vie, este moze byt ;)
:trestac:

JCube

sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Havran

inac skusal uz dakto implementovat load a save do hry ? abo aspon rozmyslali ste nad tym jak to zrobit ?
Achievement of your happiness is the only moral purpose of your life.

JCube

nad tymto som pravdupovediac nerozmyslal...najskor by som nejak ulozil hodnoty premennych a potom pri vytvarani vytvoril znova objekty s hodnotami ulozenych premennych...
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Mao

este som to nerobil, ale najskor to bude tak, ze serializujes informacie o objektoch do suboru. Asi najskor v binarnom tvare, aj ked by sa to dalo aj pomocou XML< i ked nevidim zmysle pouzitia XML, kto by chcel citat co je v save-e  hry :-)
Ta serializacia objetu v bin tvare je pouzita aj v minach, tak tam sa na to kukni a mozno ti to  nieco pomoze.

JCube

Quote from: Mao on  28.03.2008, 04:06:22
este som to nerobil, ale najskor to bude tak, ze serializujes informacie o objektoch do suboru. Asi najskor v binarnom tvare, aj ked by sa to dalo aj pomocou XML< i ked nevidim zmysle pouzitia XML, kto by chcel citat co je v save-e  hry :-)
Ta serializacia objetu v bin tvare je pouzita aj v minach, tak tam sa na to kukni a mozno ti to  nieco pomoze.

dakujem :thumbs-up: pisem si  bv
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Agamemnon

na to, aby si mohol použiť serializáciu, musíš veľmi dobre navrhnúť ukladanie stavových informácií :) lebo inak budeš save-ovať aj veci, čo save-ovať netreba :) to nie je až taká strašná chyba, ale zbytočne to zväčšuje save-y :)

serializáciu budete preberať na niektorom cviku :) ale na ktorom, to nvm :)
inak... serializácia v jave a v .net je pomerne odlišná... takže z javy to neopíšete :)

btw :) ten save/load :) som venoval trochu času tomu cez veľkú noc a urobil som si engine na textovku :) save/load mám urobený cez ukladanie postupnosti príkazov, ktoré hráč vykonal ;)
All code is crap.

42

JCube

#283
zaujimavy sposob ukladania... :)

my bad serializacia bude v 11 tyzdni...uz by som mal ist spat...
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Agamemnon

#284
tak dokonca :)

EDIT: jcube, tak nič, hehe :)) ale zaujímavé to je aj tak ;)
All code is crap.

42

kornas

Agamemnon diki, to je dobry styl toto, ukladat cez kroky zadane od pouzivatela,  bv to by ma nenapadlo, dik.  :thumbsup:

Agamemnon

All code is crap.

42

kOsTi

:trestac:

Agamemnon

ja som začal so serializáciou :) po chvíľke rozmýšľania som prišiel na to, že by som musel vymýšľať objekty, ktoré by tie dáta držali :) tak som to urobil cez tie príkazy :)

inak: ak sa chce niekto fakt, že predviesť, tak si napíše vlastný formatter pre serializáciu :) (vopred držím prsty a želám veľa psychického zdravia pri tomto ;))
All code is crap.

42

mirek

Quote from: kOsTi on  28.03.2008, 02:19:38
ja robim po anglicky .... aa myslim ze ak sa bude velmi odlisovat od scenara co si odovzdal a cviciaci bude mat podozrenie ze to nie je tvoja praca tak smola :)

no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
So say we all!

kOsTi

takze tie prikazy musia byt slovenske? hm no tak mozem prerobit cely scenar...
:trestac:

JCube

Quote from: mirek on  28.03.2008, 09:20:34
Quote from: kOsTi on  28.03.2008, 02:19:38
ja robim po anglicky .... aa myslim ze ak sa bude velmi odlisovat od scenara co si odovzdal a cviciaci bude mat podozrenie ze to nie je tvoja praca tak smola :)

no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
to asi nebude dobre ked som si ich poanglictil co? :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Mao

Otazka pre kompetentnych: kedy pojde ta stranka kde mame odovzdat scenar? Neide to uz od vcera minimalne od piatej. A mame to vraj odvzdat este dnes, ale nejak nie je kde :-)

TradeMark

Este jeden dotaz: Mame odovzdat uz aj UML diagram alebo iba scenar?
Pičoch jest veľo, ale nalivačoch malo!

Agamemnon

mirekovi len scenár... on o uml nehovoril... a na tom webe ani uml odovzdávať nemôžeš :)
All code is crap.

42

sri

#295
Quote from: mirek on  28.03.2008, 09:20:34
no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
coze? a to akoze nemozeme pouzit anglicke ekvivalenty?? to myslite vazne? :03:

kOsTi

tak ywetka povolila a toho sa drzim :P
:trestac:

Mao

Tak ten web na odovzdavanie scenarov uz opat ide. Zatial tam je 11 scenarov, pozeram ze sa zatial ludia nejak netrhaju odovzdavat :)

buhehe

pastli ste tam aj pribeh ci len zoznam predmetov a spravny postup? a mapu ste robili v textaku hej.....dpc ja mam obrazok...

puq

Quote from: Mao on  28.03.2008, 18:43:07
Tak ten web na odovzdavanie scenarov uz opat ide. Zatial tam je 11 scenarov, pozeram ze sa zatial ludia nejak netrhaju odovzdavat :)

akoze nam na cviku ani nic take nebolo spomenute :) cize ja sa naozaj netrham do toho