• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

OP - Objektove programovanie

Started by pepco, 23.02.2008, 02:04:57

« predchdzajce - alie »

johnyo13

vdaka..uz sa mi to zacina vyjasnovat:)
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

Agamemnon

Quote from: kOsTi on  02.05.2008, 18:19:27
Quote from: Agamemnon on  02.05.2008, 18:15:33
Quote from: kOsTi on  02.05.2008, 18:10:38
why? :)

ako rozhodnúť podľa arraylistu, čo je v ktorom smere? :)

btw: pokiaľ si spomínam, tak to je dané v tom interface-i tak, nie?


jj je to tam uz dane... nic nenarobim... ja mam smery riesene cez Dictionary (key - Direction, value - room) a pre tie roomDirs si musim urobit skratka potom ArrayList :) takze potom pri rozhodovani musim spatne zas pristupovat do mojho Dictionary :)

jj, však práve :) potrebuješ to mať interne inak riešené, aby sa to dalo použiť :)
All code is crap.

42

puq

btw ta verzia 0.2 interfejsov, je kus odveci vydana neskoro :D akoze este ze mam forgaca, lebo by sa mi nexcelo menit cely system mapy :)

kOsTi

este ze som zacal az po vydani 0.2 :D
:trestac:

puq

este taka otazka ze v tych interfacoch je vsade pouzity arrayList pre itemy pre roomy pre vsetko, cize mame pouzivat arrayList? a ne len cisto List<Item>?

Agamemnon

Quote from: puq on  02.05.2008, 19:56:52
este taka otazka ze v tych interfacoch je vsade pouzity arrayList pre itemy pre roomy pre vsetko, cize mame pouzivat arrayList? a ne len cisto List<Item>?

no interface musíš implementovať, takže ten ťa núti do tých arraylistov... aspoň na výstupe tých funkcíí... na vnútornú implementáciu môžeš použiť aj iné :)

ono... všeobecne, čo sa týka OP: pre ostatných je dôležité len to, čo vidia smerom von - public metódy, public členov tried... čo a ako si urobíš vnútri, v princípe, nikoho nezaujíma, AK to funguje dobre :)
preto sa aj robia a používajú interface-i: slúžia ako isté pravidlá pre dorozumievanie sa medzi triedami rôznych autorov... oi.
All code is crap.

42

puq

ach jaj :) cize v get metode potom si mozem pouzit cyklus a hodim to vsetko do arrayListu a vratim uz len arrayList ne? no uvidim no :) a co by si poradil? pouzivat List a potom to prei get metode hodit do arrayListu? alebo cely cas pracovat s arrayListami?

buhehe

a je v tom vobec rozdiel pri praci s arraylistom a list<item>? do listu sice vlozis len objekty typu item ale aky je rozdiel potom ked budem pracovat s arraylistom a listom?

Agamemnon

Quote from: puq on  02.05.2008, 20:03:09
ach jaj :) cize v get metode potom si mozem pouzit cyklus a hodim to vsetko do arrayListu a vratim uz len arrayList ne? no uvidim no :) a co by si poradil? pouzivat List a potom to prei get metode hodit do arrayListu? alebo cely cas pracovat s arrayListami?

môžeš kľudne :)
ono :) niekedy som používal len arraylisty, v poslednej dobe som prešiel viac ku generikám... práve kvôli typovej kontrole... ale niekedy sa tie arraylisty hodia viac, aj keď v tomto prípade to je vlastne jedno, čo tam použiješ :)
ak to máš urobené nejakým spôsobom, tak to, imo, neprerábaj :) len si zbytočne prirobíš robotu :)
All code is crap.

42

puq

:) ta mam aj zrobene s arraylistom a v skole na hodine som to prerobil na List :) sak uz nejak sa rozhodnem :D

Agamemnon

Quote from: buhehe on  02.05.2008, 20:05:18
a je v tom vobec rozdiel pri praci s arraylistom a list<item>? do listu sice vlozis len objekty typu item ale aky je rozdiel potom ked budem pracovat s arraylistom a listom?

rozdiel v práci (add, remove, count, a pod.) s tými kontajnermi nie je, myslím :) ono až tak dobre ich nepoznám, takže presné rozdiely (okrem toho základného, hlavného) neviem...

tipujem, že tam bude nejaký rýchlostný rozdiel (imo v prospech listu), je tam tá typová kontrola... arraylist sa zase dá použiť na uloženie rôznych objektov, čo je výhoda niekedy :) asi aj ďalšie veci, nvm
All code is crap.

42

puq

neham arrayList asi :) nexce sa mi s tym babrat :)

kOsTi

:trestac:

puq

momentalne implementujem len zakldne metody v triedach co bude pouzivat, potom niekedy buduci tyzden to dam dokopy

kOsTi

Ja uz mam hotovy engine cely... pribeh je nahodeny tak z polky, dnes to este hadam dokoncim :)
:trestac:

puq

#640
no ja dnes xcem zrobit este pattern, uvidim ako mi to pojde :)

edit: nemate nejaku stranku kde je vysvetlene tie regularne vyrazy v c#????

edit2: uz som daco nasiel daco som si domyslel dufam ze pojde :D :D

johnyo13

huraaa..uz sa mam spravene miestnosti a mozem sa po nich hybat (aj s osetrenim kam sa neda ist)..nakoniec je ten step celkom uzitocny..len mi trvalo cely den kym som pochopil na co to sluzi :) :)
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

kOsTi

mne este 5 miestnosti treba nahodit s vecami a spravanim a bude to hotove, len sa mi uz nechce :( strasne zdlhave to je :)
:trestac:

puq

:D johnyo13 a jaky je vlastne ten vyznam stepu? :) lebo stale neviem ci to tam dam :D

kOsTi

myslim ze Step tam nutne mat nemusis... nakolko to nie je rozhranie... rozhrania tam musia byt :)
:trestac:

puq

hej nejde o to :) ale ide o to aky je jeho prakticky vyznam :) to ma zaujima

edit: no ale vo verzii 0.2 je step interface uz :) nie abstraktna trieda jak predtym :)

kOsTi

jaj vidis mas pravdu... no tak vyznam sme sa tu pokusali vysvetlit... nepochopil si este? :D
:trestac:

puq


kOsTi

precitaj si to od 41. strany :P
:trestac:

puq

neeeeeee to neeeeeeeeeee :( napiiiis :D