• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre Å¡tudentov Technickej Univerzity v KoÅ¡iciach.
 

Java

Started by kOsTi, 23.02.2008, 02:17:18

« predchádzajúce - ïal¹ie »

johnyo13

aky prakticky vyznam ma odkryvanie susednych policok stlacenim oboch tlacitok mysi???
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

Ing. nemtom

nemusis pojednom tukat, odkryje sa vsetko ak uz mas oznaceny dostatocny pocet min
brix will be shat

puq

Quote from: johnyo13 on  25.04.2008, 17:01:04
aky prakticky vyznam ma odkryvanie susednych policok stlacenim oboch tlacitok mysi???

taky ze bez toho by ta ta hra prestala bavit po pol hodine, keby si vsetko musel sam otvarat

johnyo13

#303
aha..uz chapem..to funguje iba na mieste kde uz su oznacene vsetky miny :)
to puq: ty hravas miny aj viac ako pol hodiny? co to za obtiaznost? MegaBrutalSkillExpert???  :lol9:
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

puq

nehraval som ich vobec, ale pri ich robeni som to hral 15x viac jak za cely zivot :) :) a nebyt toho doubleclicku ta mario, uz som dead :)

kOsTi

jj tiez som si to pocas robenia vela krat s chutou zahral :D
:trestac:

buhehe

mate robene tak ze ked sa zacne nova hra tak cas zacne bezat? ci jak vo windowsoch cas zacne bezat az po prvom kliku...

kOsTi

ja som mal urobene az po kliku :)
:trestac:

puq

s tym sa mi uz nexcelo babrat, ale ked budem mat cas tak to tak zrobim, zeby hra zacala az po kliknuti na smajlika:)

kOsTi

ja som mal po kliku hocikde do pola :)
:trestac:

Mao

Ja mam tak, ze cas zacne bezat hned, sa mi nechcelo prerabat  :P
Ani nikomu pri odovzdavani to nebude vadit  ;)

kOsTi

vadit nebude ale za vlastne "vylepsenia" su bonusove body :)
:trestac:

puq

co moze byt viac bonusove ako skuska za 95 bodov???? :P :P :P

kOsTi

neviem... ale mam nejak dobry pocit ze tam mam par veci naviac :P
:trestac:

johnyo13

nemozete tu niekto hodit konstruktor private Minesweeper() {...} bo som v nom skusal menit dajake detaily a teraz neviem ako vyzeral povodne  :ohmigod: thx!
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

puq

Quote from: kOsTi on  25.04.2008, 18:50:34
neviem... ale mam nejak dobry pocit ze tam mam par veci naviac :P

sak i ja mam veci naviac :P ale toto sa mi nexcelo uz :P mne sa napr meni smejo ked prehras :D :D

puq

Quote from: johnyo13 on  25.04.2008, 19:55:45
nemozete tu niekto hodit konstruktor private Minesweeper() {...} bo som v nom skusal menit dajake detaily a teraz neviem ako vyzeral povodne  :ohmigod: thx!

tam si nemal co posrat moc :)

mas tam mat take nieco ze instance = this;

a potom nacitanie nastavenia

setting = new Settings();
        setting.load();

a zacatie hry

Field field = new Field(setting.getRowCount(), setting.getColumnCount(), setting.getMineCount());
        startMillis = System.currentTimeMillis();
        userInterface.newGameStarted(field);

johnyo13

no mne totiz vebec nejdu tie settingy..ani swing mi nechce spustit a hadze NullPoinerException kvoli nim..ale neviem najst chybu tak skusam menit vsetko mozne..
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

johnyo13

som daco poskusal ale asi bude chyba v load()
mam to nejaq taq (kedze nerozumiem vynimkam tak som to polepil tak aby to aspon kompiler vzal)
public static Settings load(){
   
        ObjectInputStream setingsInputStream = null;
        try {
            setingsInputStream = new ObjectInputStream(new FileInputStream(SETTING_FILE));
            return (Settings) setingsInputStream.readObject();
        } catch (ClassNotFoundException e) {
            return Settings.BEGINNER;
        } catch (IOException e) {
            return Settings.BEGINNER;
        } finally {
            try {
                setingsInputStream.close();
            } catch (IOException e) {
                //nastala vynimka v metode load()
            }
        }

je to zle???
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

kOsTi

Quote from: johnyo13 on  25.04.2008, 20:03:34
no mne totiz vebec nejdu tie settingy..ani swing mi nechce spustit a hadze NullPoinerException kvoli nim..ale neviem najst chybu tak skusam menit vsetko mozne..

no to nie je nejak super pristup menit vsetko mozne... ved ked ti hodi vynimku tak sa mozes aj pozriet kde nastala chyba...


Quote from: puq on  25.04.2008, 19:56:34
sak i ja mam veci naviac :P ale toto sa mi nexcelo uz :P mne sa napr meni smejo ked prehras :D :D

jj to som mal okrem ineho tiez :)
:trestac:

puq

ja som doplnil este policka, ked napr vybuchne mina na mieste kde bola vlajocka, jednoducho to tak vyzera jak pri minach vo wondowse a este som doplnil dialog do ktoreho zadas svoje meno ked vyhras, a uz asi nic, porubanovi to bude stacit urcite, lebo on hovoril, ze treba mat aspon 5 doplnkovych uloh, a tie mam asi vsetky

johnyo13

Quote from: buhehe on  24.04.2008, 05:27:00
thx....skusim popozerat ze co...ale na custom mi to funguje aj na intermediate mi to funguje...
edit: uz som nasiel ryzu....ked xcem vytvotit hracie pole co nema rovnaky pocet riadkov a stlpcov tha vtedy to zblbne...
edit2: uz som to urobil chyba bola dakde uplne inde a to v triede Field
zaujimave...mam viac-menej podobny problem..kde presne si mal chybu ty???
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

buhehe

#322
no asi neuveris...vo fcii getNumberOf som mal vymenene v cykloch rowCount a columnCount :)

johnyo13

no to je fakt zaujimave!! ja totiz v getNumberOf nemam ziaden cyklus..mam totiz premenne triedy field: markedTiles a openTiles ktore sa inkrementuju alebo dekrementuju ak sa niekde otvara alebo oznacuje/odznacuje tile...nechapem preco to nefunguje len ak dam rozdielny pocet riadkov a stlpcov :j_undecided:
☼Ѿ☼ ... ☼Ѿ☼

Mao

Quote from: puq on  25.04.2008, 20:53:10
ja som doplnil este policka, ked napr vybuchne mina na mieste kde bola vlajocka, jednoducho to tak vyzera jak pri minach vo wondowse a este som doplnil dialog do ktoreho zadas svoje meno ked vyhras, a uz asi nic, porubanovi to bude stacit urcite, lebo on hovoril, ze treba mat aspon 5 doplnkovych uloh, a tie mam asi vsetky
Inac Poruban este dost pozera na to ci mas pekny kod, a takisto ci je efektivny a pod., ci nepises niektore veci zbytocne atd. A za doplnkove ulohy z vladtnej iniciativy mas u neho plus  ;)