• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Java

Started by kOsTi, 23.02.2008, 02:17:18

« predchdzajce - alie »

Havran

Quote from: Pribina on  08.03.2008, 21:35:03
Mno tak miny sa mi uz aspon v konsole daju hrat ako ste na tom vy?  :ropebanana: :dancing: :bannana_guitar: :hammer:

whats wrong with you guy ?

sak ja som sa do toho ste ani nepozrel a ty uz mastis v konzole, ako ten Samuelis sa to snazi vysvetlit aspon u nas ale ta ked on taky divny je, na poslednom cviku som ale 2x Majhong zamastil, aspon dzive hry mame na tych Solarisoch, ne same karty jak windows ;)
Achievement of your happiness is the only moral purpose of your life.

Pribina

No ja neviem ja mam vaclavika a ten je v pohode  :ropebanana: ale samuelis fakt neviem aky je ale kazdopadne tie miny som robil podla pokynov a trvalo mi to 2-3 dni takze to az take tazke nie je. Ked som to zvladol ja tak urcite aj kopu dalsich  :lol9: :alc: :beer1: :ropebanana: :hammer:
plllllp prepinan kapitan Spok

JCube

ja som do toho pozeral tazke to nie je...ale ked clovek sa po tej jave citi taky vymlety... :( este ze ma hodina s ywetkou prebudi k zivotu... :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Pribina

jaaaj njn ale treba to nejak prekusat :D si myslim ze bolo aj horsie :D
plllllp prepinan kapitan Spok

JCube

jj prvotny dojem je ze to nie je tazke... :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Pribina

Ale ono to nie je az take tazke a to uz ked to ja mental poviem  :ahaha:
plllllp prepinan kapitan Spok

ywetka

to asi za to, ze Java nie je v principe vobec tazka  :j_wink:
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

JCube

nj klikacka...tfuj zlate C :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

puq

ale uprimne nech idu do diery s tym predmetom, to zbytocne ho davaju ked ku nemu daju takeho cviciaceho, doma za 2 tyzdne sa viac naucim jak teraz na tom predmete celkovo......urcite sa neda porovnat pristup vaclavika a toho salmonelu :D

Pribina

No je to asi take skor aby sme si to studovali sami a ked je nejasnost spytas sa cviciaceho. A je uz na nom ci ti to vysvetli tak aby si to chapal alebo nie :ahaha: :hammer:
plllllp prepinan kapitan Spok

puq

jasne pri salmonele sa radsej nic nepytas aby ta este viac nedoplietol, akoze mozno aj tomu rozumie a ma aj nejaku snahu, ale nevie sa vyjadrovat a vysvetlovat...cize ako keby tam ani nebol

Mao

Samuelis ked nieco vysvetluje, tak takym stylom, ako keby sme boli pri PC prvy krat. Kliknete sem, kliknete tam ... On by bol dobry pre tie skolenia pre dochodcov o praci s PC  :)
A na poslednom cviku na konci zabil hlasku: "No tak dnes som rozpraval vela, nabuduce uz tolko nebudem. " :baaa:  :D :D

Pribina

To fak toto povedal??  :emot-LMAO: :emot-LMAO: :emot-LMAO:
plllllp prepinan kapitan Spok

Mao

Hej povedal, len to "vela" treba brat trochu s nadhladom :D

Pribina

ah jaj . tak jak sa ja poznam tak by som sa tam najskor posral smiechom :D
plllllp prepinan kapitan Spok

danielmi

ale samo sa aspon snazi,je kolko profesorov co spravili len prezencku a to je vsetko....
Subject: how women communicate with computer

Login: yes
Password: i dont have one
password is incorrect...

Login: yes
Password: incorrect

Pribina

No to je pravda :)
plllllp prepinan kapitan Spok

Faust

Implementujte metódu void generate() v triede Field tak, aby v hernom poli tiles  náhodne rozložila míny, pričom počet mín, ktoré majú byť rozložené je daný premennou mineCount.

Mohol by tu niekto napisať riešenie tejto úlohy??  :)
This is an invasion of PostHumus!

Michal102

V skratke povedane, generuj nahodne 2 cisla, pre riadky jedno a pre stlpce sruhe a potom na fields[x ][y] vloz minu a mas.

Ing.Veduci

napriklad:

private void generate() {
       
        Random r = new Random();
       
        for (int i = 0; i < mineCount; i++) {
           
            int row = r.nextInt(rowCount);
            int column = r.nextInt(columnCount);
           
            while (tiles[row][column] != null) {
                column++;
                if (column >= columnCount) {
                    column = 0;
                    row++;
                    if (row >= rowCount) {
                        row = 0;
                    }
                }
            }
           
            tiles[row][column] = new Mine();
        }
       
        for (int i = 0; i < rowCount; i++) {
            for (int j = 0; j < columnCount; j++) {
                if (tiles[j] != null)
                    continue;
                tiles[j] = new Clue(countAdjacentMines(i, j));
            }
        }
    }
Co bolo, to bolo. Terazky som Ing.Veduci
Predpokladám, že väčšina z vás má doma počítač. Buď to, alebo ste si túto stránku vycucali z vredu na nohe.

kOsTi

#45
fuuu to co je za haluska tam s tym inkrementovanim row a column?? naco tam su tie podmienky? ved ked sa generuju miny tak je pole prazdne nie?
:trestac:

Ing.Veduci

Quote from: kOsTi on  19.03.2008, 04:04:35
fuuu to co je za haluska tam s tym inkrementovanim row a column?? naco tam su tie podmienky? ved ked sa generuju miny tak je pole prazdne nie?

vytiahol som z minulorocneho, tak sa nepytaj na detaily a dakuj :puf:
urcite to je funkcne
Co bolo, to bolo. Terazky som Ing.Veduci
Predpokladám, že väčšina z vás má doma počítač. Buď to, alebo ste si túto stránku vycucali z vredu na nohe.

puq

ani ja tomu nechapem naco to tam ma :) ale povedal by som, ze to sluzi na osetrenie zeby nedal 2 miny na rovnake miesto, ale to len tip :D

btw ku zdroja, este na zaciatku si musis importovat java.random.util alebo ako sa to presne vola, aby si mohol pouzivat random

Michal102

JJ je to osetrenie aby nemohol dat na to iste miesto 2 miny, potom by sa to nedalo dohrat. A to nakoiec je zapisanie cisel ktore urcuju pocet susednych min, myslim ze tomu sa nadava Clue.

kOsTi

jj to osetrenie je dobry napad :) ale dakovat nebudem bo toto uz mam spravene davno... teraz robim na 6. cviku...
:trestac: