• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

UPS zadanie 2

Started by jozo1606, 12.12.2012, 22:33:21

« predchdzajce - alie »

jozo1606

Ahojte, vedel by mi niekto pomôcť s dokumentáciou k  Karel? 

Dostal som zadanie č.5 

Karla mam hotového len neviem sa pohnuť s vyvojovým diagramom ...
Poradi mi niekto ? popripade nespravil by mi niekto vyvojový  diagram ?

zadanie je na tejto stranke

http://hornad.fei.tuke.sk/~paralicm/ups/Zadania_2-Karel-UPS.htm

xxx3

vsak ekd to mas nakodene to je taky problem to prepisat do diagramu ? Si pozri co znamenaju jednotlive prvky toho diagramu a to si spravis ...

adwo

Potreboval by som kus pomoct sulohou 7 jak karel zisti ze je v strede resp jak by to cele malo vyzerat?

spili

Quote from: adwo on  16.12.2012, 03:48:17
Potreboval by som kus pomoct sulohou 7 jak karel zisti ze je v strede resp jak by to cele malo vyzerat?


vyuzil by som to ze na zaciatku sa otoci doprava a potom prejde n krokov rovno , otoci sa dolava a n-1 krokov rovno a potom zase dolava a n-2 krokov rovno atd. ... ak je n rovné nule tak sa otoci dolava a pohne sa o jedno aby bol v strede :X
public void turnRight(){
turnLeft();
turnLeft();
turnLeft();
}

public void step(){
           for(i=0;i<n;i++){
               movek();
          }
              turnLeft();
              n--;

          if( n == 0 ) {
             turnLeft();
           movek();
        }
}

cize main vyzera asi takto
int n = 5;
int i;
turnRight();
while ( n != 0 ) {
   step();
}

neviem 4i to pôjde mám dosť vypité a nemám si to ako overiť  :D





panKapitan

mám asi najblbšie zadanie (č.29) ak by bol niekto ochotný mi trochu pomôcť (stačí aspoň trochu algoritmus lebo fakt nwm ako to spraviť) nech mi pošle správu, vďaka

spili

riadne dementné zadanie :D prvo čo ma len tak z fleku napadne je to , že najprv pošli karla na začiatok mapy ... potom si vytvor 5 premenných pre počet značiek ( 1,2,3,4,5)  ... prejdi celú mapu a pozbieraj značky ... pričom pri zbierani ikrementuj premennu a ak sa tá rovna napr. 3 = tak premennu pre tri značky ikrementuj o jedna ... ak pride na koniec mapy tak ho pošli hore do pravého rohu , a teraz začína sranda :D pokiaľ sa premenná pre 5 nerovná 0 tak polož 5 značiek a pohni sa dopredu a dekrementuj , keď narazí na stenu nech sa odrazí na začiatok nového riadku podľa obrázku ... no a ukončíš to tak , že ak sa premenná pre 1 značku rovná nule tak nech ide do ľavého rohu , ale tak isto ak sa beepre v bagli rovnajú nule :) lebo predpokladám že na začiatku budeš mať 0 :P

lilu