• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

Programovanie

Started by esperian, 18.02.2011, 22:35:36

« predchdzajce - alie »

fakovnik

Tak je to len časť úlohy no..  :)

Ale na google sa dá nájsť o tom. Aj ten zápis do štruktúry. napr:

http://lmgtfy.com/?q=fill+structure+with+file

Whoever said money can't buy happiness isn't spending it right.

meroving

Quote from: sokoban on  23.04.2011, 15:51:56
pomaly sa blizi odovzdavanie zadani takze ak by ho niekto nezvladal, moze si ho u mna zakupit
je aj moznost vyberu co vsetko tam chcete a nechcete mat co sa tyka obtiaznosti, doplnkovych uloh atd......


ja by som potreboval... ale za kolko to spravis???... napis mi ...

Don_Corleone

mam problem s nacitavanim udajov zo suborov ...
vypisuje mi segmentation fault a neviem cim to je . neviete cim to moze byt ?

orsi

na zaklade tebou poskytnutych informacii som po dvokladnej analyze okamzite nasiel pricinu tvojho problemu segmentation fault
http://archiv.roumen.cz/archive/Error_eliminated.jpg

Tren


Don_Corleone

Quote from: orsi on  06.05.2011, 03:14:40
na zaklade tebou poskytnutych informacii som po dvokladnej analyze okamzite nasiel pricinu tvojho problemu segmentation fault
http://archiv.roumen.cz/archive/Error_eliminated.jpg

pecka ... kazdopadne ak to niekomu zvykne robit a nevie co je pri nacitani zo suboru to moze byt chybajuci znak & pred premennou do ktorej sa zapis ma konat .... aspon mne to chybalo

orsi

presne tak. toto je velmi záludna chyba lebo prekladač ju neodhalí ale program padá a padá a padá. a ešte tip: ten "&" sa nepíše ak nacitavas string. treba si na to davat pozor.

esperian

ja mam taky problem .. robim to 10 cviko ak ak tam hodim
ITEM *currentItem = ( ITEM* ) malloc( sizeof( ITEM ) );

tak mi vyhlasi chybu pri malloc-u ze main.c:68: warning: implicit declaration of function `malloc' stretol sa s tym niekto ??

Don_Corleone

ked das najprv ITEM *currentItem;
a potom currentItem = ( ITEM* ) malloc( sizeof( ITEM ) ); ? ja to mam tak a funguje mi to a samozrejme strukturu pred tym.

sulo

Quote from: esperian on  06.05.2011, 05:29:30
ja mam taky problem .. robim to 10 cviko ak ak tam hodim
ITEM *currentItem = ( ITEM* ) malloc( sizeof( ITEM ) );

tak mi vyhlasi chybu pri malloc-u ze main.c:68: warning: implicit declaration of function `malloc' stretol sa s tym niekto ??

Nepriložil si hlavičkový súbor:
#include <stdlib.h>

esperian

dik ale mam ju tam neviem preco mi to tam svieti .. ale funguje to ..

a este by som sa chcel spytat, ked zmenim printf na printw tak mi to proste nevypise to co chcem .. co tam este treba zmenint ?? kniznicu mam prilozenu

Christian7

mal by som zaujem, za kolko to spravis?

Don_Corleone

Quote from: hardest on  19.04.2011, 03:11:00
ma to byt initscr();  ... ale to si asi len spravil preklep tu na fore ... skus este pridat na koniec programu endwin();  refresh();

esperian skus toto ...

marco08

kupim vypracovane zadanie z programka podla tohoto:

http://it4kt.fei.tuke.sk/c/pvjc/scenarios/zadania_2011.html


potrebujem ho v pondelok

Tren

Quote from: marco08 on  07.05.2011, 23:58:30
kupim vypracovane zadanie z programka podla tohoto:

http://it4kt.fei.tuke.sk/c/pvjc/scenarios/zadania_2011.html


potrebujem ho v pondelok


dost skoro, vsak este mas cas  :)

esperian

ako mate vyriesene to premenenie levelu ak vsetky beepre su na svojom mieste ??

orsi

#391
Quote from: Trenbolon on  08.05.2011, 01:34:04
Quote from: marco08 on  07.05.2011, 23:58:30
kupim vypracovane zadanie z programka podla tohoto:
http://it4kt.fei.tuke.sk/c/pvjc/scenarios/zadania_2011.html
potrebujem ho v pondelok
dost skoro, vsak este mas cas  :)
mas nieco vyse 24 hodin, kopce casu, tak c nas tu stresujes?  :D zajtra vecer si mal napisat a uznaval by som ťa  :D
Quoteako mate vyriesene to premenenie levelu ak vsetky beepre su na svojom mieste ??
toto by som aj ja rad vedel, nad tym akurat rozmyslam.


esperian

Quote from: orsi on  08.05.2011, 04:55:00
Quote from: Trenbolon on  08.05.2011, 01:34:04
Quote from: marco08 on  07.05.2011, 23:58:30
kupim vypracovane zadanie z programka podla tohoto:
http://it4kt.fei.tuke.sk/c/pvjc/scenarios/zadania_2011.html
potrebujem ho v pondelok
dost skoro, vsak este mas cas  :)
mas nieco vyse 24 hodin, kopce casu, tak c nas tu stresujes?  :D zajtra vecer si mal napisat a uznaval by som ťa  :D
Quoteako mate vyriesene to premenenie levelu ak vsetky beepre su na svojom mieste ??
toto by som aj ja rad vedel, nad tym akurat rozmyslam.



ja som skusal nieco take ze by som porovnal pocet beeprov v mape s poctom beeprov polozenych uz na svojom mieste ale nefungiruje to :-/

Don_Corleone

robite to ako doplnujucu ulohu ? pretoze na moodli nie je nikde napisane ze treba mat nejaku mnozinu levelov ... ci ?

esperian

11 cviko / 3 uloha  -.. hohuzial :(

orsi

kazdy to ma inak, ja mam tak ze zadas heslo levela, zahras si ho a ides naspat do menu programu. ale niektori maju tak ze das heslo a od toho levela hras az do konca, z jedneho levela ak prejdes ides automaticky do dalsieho atd tolko krat kolko je nakodenych levelov. a kroky sa ti scitavaju tym padom zo vsetkych hier spolu.

takze tak. neviem ci je to niekde konkretne na tom webe napisane. ale je tam kopec uloh ktore nemam spravene a ani ich neplanujem robit  :D aspon zo 5 je takych hlavne medzi doplnkovymi ulohami.

fakovnik

Veď ísť do ďalšieho levelu, to už je jednoduché. Jak je ta štruktúra kde je name, password, map atď.. stačí si pridať novú premennú napr. "int poradie;"  ktorá každému levelu priradí číslo. Nový get_Level podobný jak na heslo. Potom už len poradie++ a vykresliť zas.

Whoever said money can't buy happiness isn't spending it right.

Don_Corleone

#397
Samotná implementácia musí spĺňať nasledujúce podmienky (konkrétne sú tieto podmienky dané scenármi cvičení po scenár č. 11, z ktorého nemusí byť implementovaný systém zmeny levelov hry.

tato veta je na moodle. ak ale tvrdite ze treba tie levely robit ... co presne potom tato veta vyjadruje ?

edit esperian // sory za edit, ale som sa sekol
tuto vetu som si vobec nevsimol az teraz ked na nu poukazujes ... tak to je superr ;)

veteran

Quote from: esperian on  08.05.2011, 05:03:20
Quote from: orsi on  08.05.2011, 04:55:00
Quoteako mate vyriesene to premenenie levelu ak vsetky beepre su na svojom mieste ??
toto by som aj ja rad vedel, nad tym akurat rozmyslam.

ja som skusal nieco take ze by som porovnal pocet beeprov v mape s poctom beeprov polozenych uz na svojom mieste ale nefungiruje to :-/
Ja som si zriadil počítadlo, ktoré zvyšujem, keď sa bednička dostane na bodku (miesto určenia - $ sa mi zmení na *). Ešte pri vykresľovaní mapy mám počítadlo bedničiek $ - teda ak je znak z reťazca $, zvýšim počítadlo. No a potom porovnávam, či sa počítadlo presunutých/"doručených" bedničiek rovná počítadlu všetkých bedničiek v mape. Ak áno, hor sa na ďalší level.

psicho

Quote from: Don_Corleone on  06.05.2011, 04:35:58
Quote from: orsi on  06.05.2011, 03:14:40
na zaklade tebou poskytnutych informacii som po dvokladnej analyze okamzite nasiel pricinu tvojho problemu segmentation fault
http://archiv.roumen.cz/archive/Error_eliminated.jpg

pecka ... kazdopadne ak to niekomu zvykne robit a nevie co je pri nacitani zo suboru to moze byt chybajuci znak & pred premennou do ktorej sa zapis ma konat .... aspon mne to chybalo

akomoze absencia alebo naopak pritomnost znaku (napr &) sposobit ? segmentation fault ?
read my blog> www.codemazing.com <read my blog