• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre Å¡tudentov Technickej Univerzity v KoÅ¡iciach.
 

Programovanie

Started by esperian, 18.02.2011, 22:35:36

« predchádzajúce - ïal¹ie »

orsi

samozrejme, mozu byt vysoke az do neba  :D

darktemplar999

tak mi posli kod na temny007@gmail.com  , nedavaj ho sem, nechcem ho mat na ociach kym to neskusim sam :D

hardest

ja som to spravil tak, ze kazdy stlp sa robi od spodku, takze moze byt lubovolne vysoky :) .. len nie je to asi optimalne riesenie, aj ked teraz ma napada aj ako inak, jednoduchsie by sa to dalo

orsi

ja robim od spodku a je to jednoduche. na tom nezalezi, staci ze to beha dobre.

darktemplar999

ten return 0; co ho vsade davate, to ho musim davat? :O bo ide mi to aj bez toho returnu zatial vsetky ulohy  :)

orsi

davaj ho tam, v buducnosti nebude len returnovať nulu ale aj nieco ine. inac ako ti pomohla ta funkcia??

hardest

mna by zaujimalo ako sa pouziva to setStepDelay() ... niekde to bolo v tych cviceniach, ale nebolo vysvetlene ako to pouzit presne

orsi

normalne setStepDelay(100) znamena ze delay, oneskorenie medzi dvoma prikazmi bude sto milisekund. ryclejsie to uz ani skoro nevidno ako to bezi. takto program zbehne rychlejsie a netreba cakat milion hodin kym sa ukonci dlhy program. daj to na zaciatok napriklad niekde blizko turnOn. ja to pisem do kazdej funkcie, ktore nepovazujem za dvolezite tie zrychlujem na maximum.

darktemplar999

este neviem, nepozeral som, budem robit asi az v pondelok to programko dokoncim. teraz matiku regula falsi metody riesim :D tak ok sak jedna funkcia naviac ma nezabije napisat :D inac kto je tu z inf2? ja som len opakujuci z minuleho roka hospodarsky informatik :(

hardest

s tou 100-kou v setStepDelay to je hned lepsie, ked nemusim cakat tolko kym sa pootaca :D

darktemplar999

#85
len to s tym setStepDelay() neprehanaj aby si aj registroval ako sa tvoj robot pohybuje  :)

edit esperian//presne tak xDD

orsi

v rámci normy. dal som 10 a hned bol robot na konci ani som nevidel ako  :D

stanlezinho

Nemate niekto 5. doplnujucu ulohu ? Nerozumiem preco to nejde, ale dostanem sa len za koniec 2. ulice..

hardest

#88
vsak to je lahke, skus nieco taketo:

Quotewhile (noBeepersPresent())
{
if (leftIsClear()) turnLeft();
while (frontIsClear()) movek();
}

esperian

#89
skusali ste uz niekto robil doma/na cviku ulohy z 3 cvika? respektive ak niekto do toho viac vidi ako tam odsledovat to ci je tam 1,2,3... beepre ?

fakovnik

Prvá úloha z tretieho cvika.

#include <karel.h>
#include <stdio.h>

void dacozrob(int x){

if (x==1){
while(!facingNorth()){
turnLeft();
}}


if (x==2){
while(!facingWest()){
turnLeft();
}}


if (x==3){
while(!facingSouth()){
turnLeft();
}}


if (x==4){
while(!facingEast()){
turnLeft();
}}
}


int takeAll(){
int pocet;
pocet=0;
while(beepersPresent()){
pickBeeper();
pocet++;
}
return pocet;
}


int main(){
int kolko;
turnOn("treasuremap1.kw");
setStepDelay(100);

while(1){
kolko=takeAll();
if (kolko==5){
break;
}
dacozrob(kolko);
movek();
}


turnOff();
return 0;
}

Whoever said money can't buy happiness isn't spending it right.

hardest

len trebalo by to riesit bez premennych :) .. tak je v zadani

fakovnik

Ta hej píše tam.. ale my sme to robili tak a ani nespomenul že by to trebalo bez premenných  :)

Whoever said money can't buy happiness isn't spending it right.

orsi

inak sa to ani neda hadam.

esperian

#94
uvidime na cviku xD ja som si len tak precital ze co budeme na dalsiej a nic ma nenapadalo akurat k tej druhej ma napadlo ze

if (putBeeper() & putBeeper())

 to bz bolo pre ten pripad kedy sa nachadyaju 2 beepre na jednej pozicii ale isto tak nebude xD a potom by tam bol prikaz ze by siel na zapad xDD

malo tam byt pickBeeper ,,, ale to je len taky blud co ma napadol ked som si to precital

RiTChi


Rado123

Mas pri tom aj napovedu, ze to mas riesit cez rekurziu...t.j. ked je beeper na zemi zavolas svoju (napr. zdupluj()  ;D ) funkciu v ktorej dvihnes beeper a overis ci je tam dalsi beeper, ak ano opat zavolas tu istu funkciu ( zdupluj() ) a ak nie je polozis dva beepre...

Danix

Quote from: eminkaa on  01.03.2011, 04:41:16
da sa to, je to uplne easy
Už som to min. dvoma spôsobmi porieÅ¡il (úspeÅ¡ne) to zdvojnásobovanie beeprov ale rekurzívne na to neviem prísÅ¥ :( a eÅ¡te koľko som si toho preÅ¡tudoval o rekurzii... nedá mi to spaÅ¥  ???

RiTChi

Quote from: Danix on  02.03.2011, 06:21:21
Quote from: eminkaa on  01.03.2011, 04:41:16
da sa to, je to uplne easy
Už som to min. dvoma spôsobmi porieÅ¡il (úspeÅ¡ne) to zdvojnásobovanie beeprov ale rekurzívne na to neviem prísÅ¥ :( a eÅ¡te koľko som si toho preÅ¡tudoval o rekurzii... nedá mi to spaÅ¥  ???

Povedzte mu niekto ako na to, lebo uz sme my, jeho spolubyvajuci z neho nervozni jak po nociach beha hore dole :D :D

Danix