• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 

ZADANIA Z predmetu PROGRAMOVANIE

Started by psicho, 29.01.2010, 17:40:30

« predchdzajce - alie »

Palike

Quote from: mirek on  06.05.2010, 16:29:21
ozaj - uz to kresli tak, ako ma? nasiel si problem?

nie nechal som to tak uz...

mirek

Quote from: Palike on  06.05.2010, 17:23:01
Quote from: mirek on  06.05.2010, 16:29:21
ozaj - uz to kresli tak, ako ma? nasiel si problem?

nie nechal som to tak uz...
posli mi kod mailom
So say we all!

staniel

chlapci, ja mam zadanie č- 6 a moc si s nim neviem poradit pomoze mi niekto za nejake peniaze??dakujem...nestiham totiz vsetko robit teraz., mam toho vela, dakujem za pomoc..pripadne zaujmu mail: staniel4@gmail.com

padre

Quote from: a000000 on  06.05.2010, 03:32:38
ako ma vyzerat funkcie aby karol isiel rychlo ?

setStedDelay(NEJAKE_CISLO)


napr.

#define SLEEP 10

freshmakerik

Quote from: Palike on  06.05.2010, 15:45:36
Quote from: freshmakerik on  06.05.2010, 15:40:46
tam nebudu nikde beepre.., len tie dva ktore oznacuju koniec..  8)

Quote from: Palike on  06.05.2010, 14:53:53
Bludisko má podobu koridora a môžu sa v ňom nachádzať aj iné značky.
ta do rici.. možem prerábať svoju 13-tku  :o
(aj ku očnej asi zajdem.. bo nevidím daktorý textu už..)
aj počítač je len človek..

delfinik68

nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?

mirek

Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 05:49:10
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam
So say we all!

Bigy

Niekto kto ma zadanie č.4? odmením sa

delfinik68

Quote from: mirek on  07.05.2010, 06:25:58
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 05:49:10
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam

ale ako?

Safyia

Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 16:34:47
Quote from: mirek on  07.05.2010, 06:25:58
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 05:49:10
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam

ale ako?
Posli ho dopredu k najblizsej stene a pri tom inkrementuj stale pocitadlo krokov

delfinik68

#510
Quote from: Safyia on  07.05.2010, 16:50:34
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 16:34:47
Quote from: mirek on  07.05.2010, 06:25:58
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 05:49:10
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam

ale ako?
Posli ho dopredu k najblizsej stene a pri tom inkrementuj stale pocitadlo krokov


ok to mi uz ide ale ked dam podmineku if(height%2=0){....
                                                    else {...
tak mi stale berie prvu moynost aj ked vyska je neparna, co mam urobit?

totaluser

Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 17:59:22
Quote from: Safyia on  07.05.2010, 16:50:34
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 16:34:47
Quote from: mirek on  07.05.2010, 06:25:58
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 05:49:10
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam

ale ako?
Posli ho dopredu k najblizsej stene a pri tom inkrementuj stale pocitadlo krokov


ok to mi uz ide ale ked dam podmineku if(height%2=0){....
                                                    else {...
tak mi stale berie prvu moynost aj ked vyska je neparna, co mam urobit?

jedna vec je priradenie =
a druha porovnanie ==

delfinik68

Quote from: totaluser on  07.05.2010, 18:32:10
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 17:59:22
Quote from: Safyia on  07.05.2010, 16:50:34
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 16:34:47
Quote from: mirek on  07.05.2010, 06:25:58
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 05:49:10
nacitam veci zo suboru.. &height, &width,... a potrebujem pouzit v maine tu hodnotu vysky a sirky...ako sa to da?
neda, resp. nemozes to takto spravit. v main() funkcii musis karla nadirigovat, aby na tieto informacie prisiel sam

ale ako?
Posli ho dopredu k najblizsej stene a pri tom inkrementuj stale pocitadlo krokov


ok to mi uz ide ale ked dam podmineku if(height%2=0){....
                                                    else {...
tak mi stale berie prvu moynost aj ked vyska je neparna, co mam urobit?

jedna vec je priradenie =
a druha porovnanie ==
ale ani tak to nejde, stale berie 1 moznost

freshmakerik

Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 18:38:03
ale ani tak to nejde, stale berie 1 moznost
skús napísať číslo zadania.. , alebo o čo ti vlastne ide tou podmienkou, možno sa celý problém bude dať vyriešiť úplne inak..
aj počítač je len človek..

delfinik68

Quote from: freshmakerik on  07.05.2010, 18:45:40
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 18:38:03
ale ani tak to nejde, stale berie 1 moznost
skús napísať číslo zadania.. , alebo o čo ti vlastne ide tou podmienkou, možno sa celý problém bude dať vyriešiť úplne inak..
19. no treba mi zistit aka je vyska ci parne alebo neparne cislo, lebo inak sa to bude vykreslovat

freshmakerik

#515
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 18:47:06
19. no treba mi zistit aka je vyska ci parne alebo neparne cislo, lebo inak sa to bude vykreslovat
nemusíš zisťovať či je párna alebo nie.., najprv si vymeriaš výšku ( int vyska; ) a potom ju využiješ vo výpočtoch..
 int vyska1=(vyska-2)/2;          // vyska1 je rovna celkovej vyske minus dve volne miesta - hore a dole, a podelena dvoma, je to vyska vrchneho bruska pismena B
 int vyska2=(vyska-2)-vyska1;     // vyska2 je rovna celovej vyske minus dve volne miesta - hore a dole, a este je od toho odpocitana cast ktora tvori vrchne brusko pismena B
 int vyska3=vyska2+1;             // tu je vzdialenost strednej casti pismena B odspodu, cize vyska spodneho bruska pismena plus 1 volne miesto dole


//edit:

príklad:
ak vyska==6
vyska1=(6-2)/2=1
vyska2=(6-2)-1=2
vyska3=2+1=3

ak vyska==7
vyska1=(7-2)/2=2
vyska2=(7-2)-2=3
vyska3=3+1=4
aj počítač je len človek..

delfinik68

Quote from: freshmakerik on  07.05.2010, 19:15:35
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 18:47:06
19. no treba mi zistit aka je vyska ci parne alebo neparne cislo, lebo inak sa to bude vykreslovat
nemusíš zisťovať či je párna alebo nie.., najprv si vymeriaš výšku ( int vyska; ) a potom ju využiješ vo výpočtoch..
 int vyska1=(vyska-2)/2;          // vyska1 je rovna celkovej vyske minus dve volne miesta - hore a dole, a podelena dvoma, je to vyska vrchneho bruska pismena B
 int vyska2=(vyska-2)-vyska1;     // vyska2 je rovna celovej vyske minus dve volne miesta - hore a dole, a este je od toho odpocitana cast ktora tvori vrchne brusko pismena B
 int vyska3=vyska2+1;             // tu je vzdialenost strednej casti pismena B odspodu, cize vyska spodneho bruska pismena plus 1 volne miesto dole


//edit:

príklad:
ak vyska==6
vyska1=(6-2)/2=1
vyska2=(6-2)-1=2
vyska3=2+1=3

ak vyska==7
vyska1=(7-2)/2=2
vyska2=(7-2)-2=3
vyska3=3+1=4
6-2=4 4/2=2

freshmakerik

aj počítač je len človek..

delfinik68

Quote from: freshmakerik on  07.05.2010, 19:33:23
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 19:29:43
6-2=4 4/2=2
joj nevadi.. :D ale ide o princip  :buttrock:
ked je parne tak horne brusko je o jedno mensie ako dolne a ak je neparne su rovnake

freshmakerik

Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 19:36:57
ked je parne tak horne brusko je o jedno mensie ako dolne a ak je neparne su rovnake
a teraz neviem či ti to vadí, alebo si zistil čo si chcel..
aj počítač je len človek..

delfinik68

#520
Quote from: freshmakerik on  07.05.2010, 19:39:17
Quote from: delfinik68 on  07.05.2010, 19:36:57
ked je parne tak horne brusko je o jedno mensie ako dolne a ak je neparne su rovnake
a teraz neviem či ti to vadí, alebo si zistil čo si chcel..
no nezistila, som tam kde na zaciatku teda musim vediet ci je parna alebo neparna vyska a ked dam podmienku iftam mi vzdy berie iba prvu moznost


ale dakujem uz som na to prisla :)


ale mam este otazku... potrebujem dostat karna na poziciu 0 0 E, ako ho tam mam dostat z lubovolneho miesta ak nikde nemam steny?

Vikinger

#521
cawte, ako by ste robili zadanie čislo 10? ako mam zacat, najprv dat karla do laveho horneho rohu a potom zmerat sirku  dalej? :) dkaujem a aky vzorec na sucet tych beeprov treba dať?

ursus

Quote from: Vikinger on  07.05.2010, 21:26:21
cawte, ako by ste robili zadanie čislo 10? ako mam zacat, najprv dat karla do laveho horneho rohu a potom zmerat sirku  dalej? :) dkaujem a aky vzorec na sucet tych beeprov treba dať?

tak ten stvorec hadam spravis aj sam, a na tu diagonalu navrhujem pole a inkrementovat nejaku pomocnu premennu aby ti robila diagonalu
So this router walks into the doctor's office...
- Doctor, it hurts when IP.

Vikinger

Quote from: ursus on  07.05.2010, 22:47:34
Quote from: Vikinger on  07.05.2010, 21:26:21
cawte, ako by ste robili zadanie čislo 10? ako mam zacat, najprv dat karla do laveho horneho rohu a potom zmerat sirku  dalej? :) dkaujem a aky vzorec na sucet tych beeprov treba dať?

tak ten stvorec hadam spravis aj sam, a na tu diagonalu navrhujem pole a inkrementovat nejaku pomocnu premennu aby ti robila diagonalu

ale ja mam spravit pascalov trojuholnik, aby scitavalo tie cisla :(

ursus

jaj, tak to je konkretne moje, je to clekom jednoduche :)
So this router walks into the doctor's office...
- Doctor, it hurts when IP.