• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre Å¡tudentov Technickej Univerzity v KoÅ¡iciach.

zaklady inzinierstva materialov - pietrikova

Started by schrapnel, 15.11.2005, 02:21:02

« predchádzajúce - ïal¹ie »

schrapnel

cafce, som externy student a zatial jedine co mi kradne spanok su Zaklady inzinierstva materialob. Pietrikova pribe vymeni 300 priesvitok za prednasku milion vzorcov ktorym ani za rit nerozumiem a dovidenia :) onedlho s nou bude zapoctova pisomka, nemate paru ako to vyzera? resp aka je pietrikova ci ma aj srdce alebo len body body bod zapis si ZIMko do letneho semestra :|

Johny Bravo

tha aj ja mam MaT (ZIM pre 1.rocnik) a Pietrikovu takisto, ale podla mna asi chce aj nieco na tej skuske  :trestac:

WRC03

no ja som si kupil knihu,to je asi naj sposob,lebo mas tam presne to co ona dava priesvitky,jednoducho si podciarknes co treba a mas to,inac sa asi neda;)

vlado

taky navrh mam ze by tu ti co maju skusku zo zim v decembri alebo proste skor ako ja (30.1.06) mohli buchnut otazky jake boli ked si pametaju lebo to je cista haluska ten predmet a 350 stranove skripta :-\....
velmi vdacny by som bol
Neskúšajte na mňa ťahy!
Pokiaľ je vám život drahý!
Neskočím vám na tie triky!
Ja nechcem ísť do sanitky!

schrapnel

Quote from: vlado on  07.12.2005, 01:35:48
taky navrh mam ze by tu ti co maju skusku zo zim v decembri alebo proste skor ako ja (30.1.06) mohli buchnut otazky jake boli ked si pametaju lebo to je cista haluska ten predmet a 350 stranove skripta :-\....
velmi vdacny by som bol

no tak to wobec nieje zly napad :))) ja mam skusku az v januari, som odmietol ist v predtermine :) .... len je otazka ze ci s tych 9ludi co tu xodi na board ide niekto na predtermin :)

WRC03

no a kedy je ten predtermin?mozno by som skusil ked je nejak v januari

schrapnel

Quote from: WRC03 on  07.12.2005, 05:32:02
no a kedy je ten predtermin?mozno by som skusil ked je nejak v januari
predtermine je tusim 12.12 ;) cize v pondelok